quote:
Sorry voor mijn lengte obsessie.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:06 schreef Meloewa het volgende:
[..]
1,74m zei die een keer. Meen ik me te herinneren
Je bent niet de enige.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:07 schreef Meloewa het volgende:
[..]
[..]
Sorry voor mijn lengte obsessie.
Jij bent 1.60 volgens mij.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:07 schreef Meloewa het volgende:
[..]
[..]
Sorry voor mijn lengte obsessie.
Waarom herinner jij je dit soort dingen altijd?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:06 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Je bent inderdaad kleinquote:
Dafuq man, lekker stalken.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:06 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Lange jannen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:08 schreef Zosk het volgende:
Je weet wat ze zeggen van kleine mannen hè.
Vind ik blijkbaar interessant. Ook in real vraag ik altijd naar iemands lengte.. beetje dom welquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:07 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Waarom herinner jij je dit soort dingen altijd?
[..]
Je bent inderdaad klein
Wat dan?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:08 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ging voor iets anders positiefs, maar dat kan ook.
Nee, eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:08 schreef Zosk het volgende:
Je weet wat ze zeggen van kleine mannen hè.
En dan knap je af als het een bepaalde lengte is?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:08 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Vind ik blijkbaar interessant. Ook in real vraag ik altijd naar iemands lengte.. beetje dom wel
Val je perse op vrouwen die korter zijn dan jij bent?quote:
Je zou niet willen weten wat voor ideeën ik heb om een staat te leiden.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:07 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Goede argumenten. Je zou de politiek in moeten gaan.
Heb ik ook man. Die van mij is bijna inwendig. Dat krijg je als je groot bent.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:09 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik wel hoor, maar ik ben niet klein dus ik heb wel een kleine piemel.
Waarom?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:09 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Val je perse op vrouwen die korter zijn dan jij bent?
Praktijk > theorie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |