Doen! Ik weet toch dat jij iemand anders ziet dan mij.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:59 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee maar ooit zet ik je op de foto en post ik je in KLB SC.
Als straf.
We zitten in de ghetto van FOK!quote:
ja moet je niet gaan huilen danquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:59 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Doen! Ik weet toch dat jij iemand anders ziet dan mij.
Zo'n topic neem je toch ook niet serieus?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:57 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik studeer dat ook niet, maar ik vind het wel leuk dat hij zo denigrerend praat terwijl zijn eigen verhalen allemaal broodje poep zijn.
Nou nou. Ik heb je al getraceerd.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:00 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Huilen omdat iemand anders zijn foto hier komt te staan? Nee hoor.
Nu is het wachten tot Piye gay wordtquote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
Mensen subtiele hint, hier mag het dus.
Van iemand die biologie studeert? Natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:00 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zo'n topic neem je toch ook niet serieus?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:01 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Van iemand die biologie studeert? Natuurlijk niet.
En dan wil jij zeker kijken, ik zie wel wat je doet.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:01 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Nu is het wachten tot Piye gay wordt
Ga jij er nou ook nog is serieus op in?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:57 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik studeer dat ook niet, maar ik vind het wel leuk dat hij zo denigrerend praat terwijl zijn eigen verhalen allemaal broodje poep zijn.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:46 schreef PoisonPrince het volgende:
[..]
Zo, geïnspireerd door jouw woorden heb ik net een hoop onzin getyped.
Wtf??!!quote:
hoe wil je erop staan met je voor of achterkant? of een van je zijkanten.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:01 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dan maak volgende week een foto van mij alsjeblieft.
Jammer, open een nieuwe?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het mocht niet meer in dat topic.
jijquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:01 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Van iemand die biologie studeert? Natuurlijk niet.
Ja, zo ben ik geboren.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:02 schreef PoisonPrince het volgende:
[..]
Ga jij er nou ook nog is serieus op in?
Ik open er wel eentje over handen.quote:
Pics zijn goed genoeg hoorquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En dan wil jij zeker kijken, ik zie wel wat je doet.
quote:
Stik godverdomme in die stik handen van wie dan ook.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik open er wel eentje over handen.
Ja graag weer eens een topic van jouquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik open er wel eentje over handen.
Dat mag jij zelf bepalen. Lief hè?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:02 schreef Meloewa het volgende:
[..]
hoe wil je erop staan met je voor of achterkant? of een van je zijkanten.
De camera kan ik nooit fatsoenlijk stilhouden.quote:
Ja wel lief,maar je wilt toch niet me slechte kant op FOK! staan.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:03 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat mag jij zelf bepalen. Lief hè?
Jij weet ook precies wat ik lekker vind, he.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:03 schreef Zosk het volgende:
[..]
Stik godverdomme in die stik handen van wie dan ook.
Oh dat mag eigenlijk niet hè.![]()
Ik neem het terug.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:04 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Zo zit het nu eenmaal in elkaar, vreemdeling.
Dat hoor ik dan weer niet vaker, vreemd eigenlijk.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij weet ook precies wat ik lekker vind, he.
Het zal me een worst wezen van welke kant je foto's van die onbekende gaat maken.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:04 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja wel lief,maar je wilt toch niet me slechte kant op FOK! staan.
Tril je zo erg?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:03 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
De camera kan ik nooit fatsoenlijk stilhouden.
Nee, er zit geen handvat of zo op en dan moet je maar zien hoe je dat gaat doen.quote:
Anders maak ik ze wel.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:05 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, er zit geen handvat of zo op en dan moet je maar zien hoe je dat gaat doen.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:04 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Zo zit het nu eenmaal in elkaar, vreemdeling.
brutaalquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:05 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Het zal me een worst wezen van welke kant je foto's van die onbekende gaat maken.
1,74m zei die een keer. Meen ik me te herinnerenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:06 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Anders maak ik ze wel.
Hoelang ben jij nou? Meloewa zei dat je klein was.
1.74.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:06 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Anders maak ik ze wel.
Hoelang ben jij nou? Meloewa zei dat je klein was.
Wow.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:06 schreef Meloewa het volgende:
[..]
1,74m zei die een keer. Meen ik me te herinneren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |