Haha, vind je?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je was nog nooit zo makkelijk, ze heeft je echt goed afgericht he?
Maak er een topic over, doei.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:21 schreef PoisonPrince het volgende:
Hallo.Ik kan gewoon niet wegblijven van deze site.
![]()
![]()
!
Beter dan met jou lijkt me?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:34 schreef Id_do_her het volgende:
Eerst even een guin, het is goed met jullie.
Een scherpe conclusie, mijn beste Watson.quote:
En wat ga je nu doen?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Een scherpe conclusie, mijn beste Watson.
Oh, oké.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:43 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik zie wel, ik rol wel weer ergens in.
An Inch Too Far.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:46 schreef PoisonPrince het volgende:
[..]
Zo, geïnspireerd door jouw woorden heb ik net een hoop onzin getyped.
ok ok grgrquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
An Inch Too Far.
Based on real events.
Inderdaad, echt een goed topic.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:51 schreef PoisonPrince het volgende:
Jammer want het was een Kwaliteits topic.
Vind ik ook, uiteraard.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:53 schreef PoisonPrince het volgende:
[..]
Zeker weten.Dat kan ook niet anders als het door mij geschreven is.
Wat studeer jij? Volgens mij studeer je niet eens, aan je spelling en grammatica te zien.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:51 schreef PoisonPrince het volgende:
Jammer want het was een Kwaliteits topic.
Ik ook, laat daar geen twijfel over bestaan.quote:
Pertinent niet.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:54 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ook, laat daar geen twijfel over bestaan.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:54 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Wat studeer jij? Volgens mij studeer je niet eens, aan je spelling en grammatica te zien.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:54 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Wat studeer jij? Volgens mij studeer je niet eens, aan je spelling en grammatica te zien.
Ik voel mij niet aangesproken, ben een Charlie die op een vissersboot werkt.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:55 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Hij vindt zichzelf beter dan die bèta's die iets met economie doen.
Oh shit, dat is héél erg mannelijk. Je bent een alpha, absoluut!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:55 schreef PoisonPrince het volgende:
[..]! pfff zodat het voor lui als jij te begrijpen is, maarja biologie in utrecht als je het zo graag wilt weten
Zeker wel,quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:56 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Oh shit, dat is héél erg mannelijk. Je bent een alpha, absoluut!
Ik studeer dat ook niet, maar ik vind het wel leuk dat hij zo denigrerend praat terwijl zijn eigen verhalen allemaal broodje poep zijn.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik voel mij niet aangesproken, ben een Charlie die op een vissersboot werkt.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:57 schreef Rawberry het volgende:
quote][ afbeelding ] Op vrijdag 5 oktober 2012 18:56 schreef Piye het volgende:
[..]
Hater.
Je hebt wel veel positieve feedback gehad.quote:
Geen wc-papier hebben en dan een boterham gebruiken.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:57 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik studeer dat ook niet, maar ik vind het wel leuk dat hij zo denigrerend praat terwijl zijn eigen verhalen allemaal broodje poep zijn.
Ik ga eens even kijken.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:58 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Je hebt wel veel positieve feedback gehad.
De mutantenquote strijkt alweer.quote:
Nee maar ooit zet ik je op de foto en post ik je in KLB SC.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:58 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Hey, heb je mijn tweelingbroer nog gespot?
Heeyquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:58 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Je hebt wel veel positieve feedback gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |