Ik niet.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ohw ja, je bent een meisje met foto's op fok.
ja dan krijg je stalkers
Nah dat niet maar mensen in real weet wel eens dat ik FOK! net zo dat fokker! dat weer weten.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ohw ja, je bent een meisje met foto's op fok.
ja dan krijg je stalkers
Vroeger had ik foto's, je bent te laat.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:30 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat kan ik niet beoordelen zonder foto.
Je houdt het goed in de gaten. Lekker bezig!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:30 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Moet jij wat van zeggen jij post hier meisjes van real.
Dan mist hij wel wat.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:30 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Vroeger had ik foto's, je bent te laat.
Mag ook wel tijd worden na zo'n lange tijd.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:30 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Graag gedaan. Ik begin me een beetje te hechten aan je
heb je al op google in getoetst.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:31 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je houdt het goed in de gaten. Lekker bezig!
Ik wil je wel stalken.quote:
Ok.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:30 schreef rosepetals het volgende:
[..]
In den beginne.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik was hier altijd al, dus ik val daar sws niet onder.
Vroeger zit vol mooie momenten.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:30 schreef rosepetals het volgende:
[..]
quote:
Dat heb je al lang gedaan.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:33 schreef Meloewa het volgende:
[..]
was een grapje, maar ik wil je niet akelig maken.
Klopt, pak het een beetje serieus aan en het gaat gewoon op werken lijken.quote:
Je voelt je wel erg veilig hequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:33 schreef Potloodvis het volgende:
De een voetbalt graag en de ander knipt graag foto's van FOK!ers.
Hehe, ok klopt.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, gestalkt worden is niet grappig
Wie stalk jij?quote:
Zodanig geobsedeerd door iemand zijn dat je denkt dat je leven er vanaf hangt en dan maar gaat stalken en shit.. Denk niet dat ze t echt voor de grappigheidsfactor doenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, gestalkt worden is niet grappig
Best heel ergquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
Meloewa is wel erg nieuwsgierig volgens mij.
Jullie stalken hier in de SC de godganse dag mensen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Wisselend. Ik zou nooit een persoon langdurig stalken, is saai.
Momenteel niemand.
Serious business en alles.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zodanig geobsedeerd door iemand zijn dat je denkt dat je leven er vanaf hangt en dan maar gaat stalken en shit.. Denk niet dat ze t echt voor de grappigheidsfactor doen
Sowieso, jij begrijptquote:
oke mevrouwquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zodanig geobsedeerd door iemand zijn dat je denkt dat je leven er vanaf hangt en dan maar gaat stalken en shit.. Denk niet dat ze t echt voor de grappigheidsfactor doen
Ja sorry moet je maar niet dingen van real op FOK! posten , ik ben een slimme meid.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:35 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nou ja, bang is een groot woord, maar beangstigend is het wel.
Als je dat al stalken vindt. :$ :$quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jullie stalken hier in de SC de godganse dag mensen.
Want dat werkt.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:35 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Best heel ergals ik een obsessie heb dan haal ik alles uit de kast om erachter te komen. Daar leg ik mijn ''hw'' voor aan de kant.
Dat zeggen ze allemaal.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:36 schreef Knaller het volgende:
Nou ja, ik ben niet echt een stalker hoor.
Dat is maar een act.
Tell it to the judge.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:36 schreef Knaller het volgende:
Nou ja, ik ben niet echt een stalker hoor.
Dat is maar een act.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |