kan ik me voorstellenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:23 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En dat vinden we dan ook een partij erg zeg.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:23 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Joawel ich proat neat veurnieks zo teage dig
Leuk, die rimboe taal hier.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:22 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Heej neet. Daorum liekt 't mich auk sterk det se mich in de trein zuus.
Welkom in de jungle. We hebben plezier en spelletjes.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
[..]
Leuk, die rimboe taal hier.
Nee, dat was minderquote:
Potloodvis was de oprichter van de lelijke taalquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
[..]
Gewoon voor de hobby.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:24 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Nee, dat was minderMaar geen rrl stalkers. Knaller is een zeer sympathieke stalker, die zou ook netjes weg gaan als ik dat vraag. Dus eigenlijk is hij geen echte stalker
Spreekt je moeder haar kut ook zo dan?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
[..]
meloewa is limburgs?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:23 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Joawel ich proat neat veurnieks zo teage dig
Ja precies. De een golft, de ander stalkt. Ieder zijn ding.quote:
Epileren hè. Mooiboy, dit, dat.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat heeft hij eigenlijke enge wenkbrauwen.
Zoiets zeg je niet tegen een hoogvolwassen persoonquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:25 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Spreekt je moeder haar kut ook zo dan?
ah, chai is ook hierquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
[..]
Lijkt me niet, ik ben immers uit dat geboortekanaal komen rollen dus ik denk dat het prachtig mooi en welbespraakt moet zijn wat daaruit komt. Dat kan niet anders.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:25 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Spreekt je moeder haar kut ook zo dan?
Waarom moeilijk doen?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:25 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja precies. De een golft, de ander stalkt. Ieder zijn ding.
Ik heb meerdere FOKKERS! gespot in real, het houd me bezig.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:26 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, ze denkt mij soms te zien, maar dat is onmogelijk.
Ik vroeg net al wie de kneuzenpolonaise hierheen had gebracht, maar niemand kon die vraag beantwoorden. Ik heb wel een sterk vermoeden.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:26 schreef Garisson72 het volgende:
Ik herken de SC niet meer terug man!
Fucking Arie Ribbens weer.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:27 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik vroeg net al wie de kneuzenpolonaise hierheen had gebracht, maar niemand kon die vraag beantwoorden. Ik heb wel een sterk vermoeden.
die mod dus..quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:27 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik vroeg net al wie de kneuzenpolonaise hierheen had gebracht, maar niemand kon die vraag beantwoorden. Ik heb wel een sterk vermoeden.
Laat maar, je snapt het niet of wilt het niet snappen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Lijkt me niet, ik ben immers uit dat geboortekanaal komen rollen dus ik denk dat het prachtig mooi en welbespraakt moet zijn wat daaruit komt. Dat kan niet anders.
Ik weet het.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:27 schreef Meloewa het volgende:
[..]
laten we dat maar niet zeggenkrijg dadelijk allemaal limburgers op mn dakje.
Dan hoorde jij voorop te lopen eigenlijk.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:27 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:27 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
quote:
Whehe.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan hoorde jij voorop te lopen eigenlijk.
Ja drenthe ook dat joajoa.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Die oa zit echt in dialecten in heel NL, volgens mij zelfs nog in Drenthe/Groningen.
Dat is redelijk creepy.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:27 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik heb meerdere FOKKERS! gespot in real, het houd me bezig.
iemands naam is genoemd en diegene is hoogfrequent aan het forumspyen, waarna diegene verhaal kwam halen?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:27 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
zal wel meevallen toch?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:27 schreef Meloewa het volgende:
[..]
laten we dat maar niet zeggenkrijg dadelijk allemaal limburgers op mn dakje.
Ik ben geen kneus.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:27 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dank je wel!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:24 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Nee, dat was minderMaar geen rrl stalkers. Knaller is een zeer sympathieke stalker, die zou ook netjes weg gaan als ik dat vraag. Dus eigenlijk is hij geen echte stalker
Dat klopt.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan hoorde jij voorop te lopen eigenlijk.
Ja valt niet mee helaasquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zal wel meevallen toch?
maar ja, als je pv kent moet het ergens ver weg zijn
Pik jij dat?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Zeg je nu dat er anderen bij zijn die je wel een kneus vindt?
Nee, ze denkt mij te zien, maar ik ben dat niet eens. Nu gaat ze foto's van "mij" maken de volgende keer.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zal wel meevallen toch?
maar ja, als je pv kent moet het ergens ver weg zijn
Graag gedaan. Ik begin me een beetje te hechten aan jequote:
Geen users die hier sinds net zijn.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Zeg je nu dat er anderen bij zijn die je wel een kneus vindt?
ohw ja, je bent een meisje met foto's op fok.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:29 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja valt niet mee helaas
Ja dat wel denk ik.
Die voetbalclub?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:30 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Moet jij wat van zeggen jij post hier meisjes van real.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |