Aan het vissen?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:43 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Qua info droppen of met je research?
You'll never FOK! alone.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:43 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En wie niet springt, die is voor GS
Haha ik ook. Ik zat op habbo hotel ook in een soort leger.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat was zeker op habbo hotel. Zo'n ervaring heeft Vas ook.
HAHA, wat?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha ik ook. Ik zat op habbo hotel ook in een soort leger.
Ik zat te klagen over zus vriend, hij weet nu dat ik meloewa ben van fok! heb heel wat topics over hem aangemaakt. nu zijn we wel open tegen elkaar gelukkig.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:43 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Qua info droppen of met je research?
Nee, dat doe ik sowieso nooit meer.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:43 schreef rosepetals het volgende:
Dus je zit morgen niet meer in de bosjes?
Is ie nog steeds handtastelijk?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:44 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik zat te klagen over zus vriend, hij weet nu dat ik meloewa ben van fok! heb heel wat topics over hem aangemaakt. nu zijn we wel open tegen elkaar gelukkig.
Dus zei ik van ja sorry moest gewoon even klagen maar yvonne heeft topics weggehaald
ik houd mijn dagboek nu mijn dagboek![]()
Dat is lekker awkward.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:44 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik zat te klagen over zus vriend, hij weet nu dat ik meloewa ben van fok! heb heel wat topics over hem aangemaakt. nu zijn we wel open tegen elkaar gelukkig.
Dus zei ik van ja sorry moest gewoon even klagen maar yvonne heeft topics weggehaald
ik houd mijn dagboek nu mijn dagboek![]()
En waar streed je tegen?quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:45 schreef Knaller het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik sowieso nooit meer.
Je hond heeft mij helemaal ondergepist toen.
We hebben veel ruzie, maar ik ben nu open tegen hem hij tegen mij.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Is ie nog steeds handtastelijk?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha een ander leger. En dan op hun basis allemaal in die kamer piew piew piew zeggen of zo.
Niet vragen joh, dan gaat hij dat juist een keer doen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:47 schreef Meloewa het volgende:
[..]
We hebben veel ruzie, maar ik ben nu open tegen hem hij tegen mij.
En jij kan dit ook lezen als hij zo levenloos is... Maar ik vraag hem wel eens en nog wat posts van mij gelezen maar zegt ie altijd nee
doei roosquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:47 schreef rosepetals het volgende:
[..]![]()
Ik ga nu weg, ik ben niet bekend met het SC gebeuren dus ik weet niet zeker of ik afscheid moet nemen en me af moet melden hier!Maar goed ik ben dus weg.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |