Onherkenbaar.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:36 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja als je wilt kun je overal achterkomen, het vergt alleen veel tijd en moeite.
Meh, nee.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:36 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee dat wordt erg lastig. Veel dingen lukt wel, want mensen laten op den duur toch steekjes vallen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:36 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Hehe.quote:
Klopt.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:38 schreef rosepetals het volgende:
Maar als je iemand leuk vind, echt leuk, dan krijg je wel een beetje stalker gedrag. Die persoon steeds bekijken op facebook, alles willen weten enzo
Maar de hele dag voor iemands huis staan is wel een beetje too much.
je woont ook te ver wegquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:38 schreef rosepetals het volgende:
Maar als je iemand leuk vind, echt leuk, dan krijg je wel een beetje stalker gedrag. Die persoon steeds bekijken op facebook, alles willen weten enzo
Ja klopt, ik was bijv ook benieuwd wie erachter chroestjov zat nu heb ik hem al gemeet en ken ik hem in real.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee dat wordt erg lastig. Veel dingen lukt wel, want mensen laten op den duur toch steekjes vallen.
Omg hoe weet je waar ik woon?quote:
Je kunt zoeken over mij wat je wilt, maar meeten zal ik dus nooit doen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:39 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja klopt, ik was bijv ook benieuwd wie erachter chroestjov zag nu heb ik hem al gemeet en ken ik hem in real.het leven
heb je me zelf verteldquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:39 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Omg hoe weet je waar ik woon?
We hebben er 1.
Ook FOK!relatie?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:39 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja klopt, ik was bijv ook benieuwd wie erachter chroestjov zag nu heb ik hem al gemeet en ken ik hem in real.het leven
Dat heb ik ook wel afgeleerd ja.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:39 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je kunt zoeken over mij wat je wilt, maar meeten zal ik dus nooit doen.
Niet iedereen is zo makkelijk als chroestjov.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:39 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja klopt, ik was bijv ook benieuwd wie erachter chroestjov zat nu heb ik hem al gemeet en ken ik hem in real.het leven
Jawel al langer hoor.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Ook FOK!relatie?of is het zover nog niet?
Als ik je ooit irl tegenkom keer je mij consequent de rug toe?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:39 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je kunt zoeken over mij wat je wilt, maar meeten zal ik dus nooit doen.
Ohquote:
Nooit gedaan. Zal ook nooit gebeuren. Daar heb ik geen behoefte aan.quote:
Dan ren ik weg.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Als ik je ooit irl tegenkom keer je mij consequent de rug toe?
Voor FOK!?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:40 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nooit gedaan. Zal ook nooit gebeuren. Daar heb ik geen behoefte aan.
Oh jawel, ik heb vroeger tegen Skylark gevoetbald, maar dat was voor FOK!
Ja valt mee hij was ook niet zo makkelijk, maar was wel benieuwd enz.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo makkelijk als chroestjov.
Nee grap kan wel zo lijken omdat ik labiel benquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja wist steeds niet zeker of het nou een serieus iets was of een soort grap.
Ah, dat herken ik.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:41 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Voordat ik überhaupt wist wat internet was.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:41 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee grap kan wel zo lijken omdat ik labiel ben
Toen jullie 6 jaar oud waren?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:41 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Voordat ik überhaupt wist wat internet was.
ohw sorry.quote:
Sorry, zal ik niet meer doen hoor.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:38 schreef rosepetals het volgende:
Ik ben ook wel eens veel te ver gegaan. sindsdien doe ik dat dus niet meer.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
Snap sowieso niet waarom iedereen hier privé info plempt trouwens. Het is gewoon een online forum, dat hoort online te blijven.
Juist.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
Snap sowieso niet waarom iedereen hier privé info plempt trouwens. Het is gewoon een online forum, dat hoort online te blijven.
Kinky.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ohw sorry.
ik bedoel natuurlijk dat ik je foto gesherlockt heb en aan de had daarvan mijn csi facebook skills heb gebruikt
ofzo
Dus je zit morgen niet meer in de bosjes?quote:
Qua info droppen of met je research?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:42 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik ben ook wel eens veel te ver gegaan. sindsdien doe ik dat dus niet meer.
Mijn broer hangt hier ook rond.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:42 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Weet ik niet meer precies. Was meestal op toernooien.
Dat was zeker op habbo hotel. Zo'n ervaring heeft Vas ook.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:42 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik ben ook wel eens veel te ver gegaan. sindsdien doe ik dat dus niet meer.
En wie niet springt, die is voor GSquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:42 schreef Id_do_her het volgende:
Als je van KLB komt, ben je voor FOK!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |