Onherkenbaar.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:36 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja als je wilt kun je overal achterkomen, het vergt alleen veel tijd en moeite.
Meh, nee.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:36 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee dat wordt erg lastig. Veel dingen lukt wel, want mensen laten op den duur toch steekjes vallen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:36 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Hehe.quote:
Klopt.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:38 schreef rosepetals het volgende:
Maar als je iemand leuk vind, echt leuk, dan krijg je wel een beetje stalker gedrag. Die persoon steeds bekijken op facebook, alles willen weten enzo
Maar de hele dag voor iemands huis staan is wel een beetje too much.
je woont ook te ver wegquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:38 schreef rosepetals het volgende:
Maar als je iemand leuk vind, echt leuk, dan krijg je wel een beetje stalker gedrag. Die persoon steeds bekijken op facebook, alles willen weten enzo
Maar de hele dag voor iemands huis staan is wel een beetje too much.
Ja klopt, ik was bijv ook benieuwd wie erachter chroestjov zat nu heb ik hem al gemeet en ken ik hem in real.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee dat wordt erg lastig. Veel dingen lukt wel, want mensen laten op den duur toch steekjes vallen.
Omg hoe weet je waar ik woon?quote:
Je kunt zoeken over mij wat je wilt, maar meeten zal ik dus nooit doen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:39 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja klopt, ik was bijv ook benieuwd wie erachter chroestjov zag nu heb ik hem al gemeet en ken ik hem in real.het leven
heb je me zelf verteldquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:39 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Omg hoe weet je waar ik woon?
We hebben er 1.
Ook FOK!relatie?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:39 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja klopt, ik was bijv ook benieuwd wie erachter chroestjov zag nu heb ik hem al gemeet en ken ik hem in real.het leven
Dat heb ik ook wel afgeleerd ja.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:39 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je kunt zoeken over mij wat je wilt, maar meeten zal ik dus nooit doen.
Niet iedereen is zo makkelijk als chroestjov.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:39 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja klopt, ik was bijv ook benieuwd wie erachter chroestjov zat nu heb ik hem al gemeet en ken ik hem in real.het leven
Jawel al langer hoor.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Ook FOK!relatie?of is het zover nog niet?
Als ik je ooit irl tegenkom keer je mij consequent de rug toe?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:39 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je kunt zoeken over mij wat je wilt, maar meeten zal ik dus nooit doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |