Maar je weet het i.i.g. nu voortaan te vinden, dat scheelt weer.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:47 schreef rosepetals het volgende:
[..]![]()
Ik ga nu weg, ik ben niet bekend met het SC gebeuren dus ik weet niet zeker of ik afscheid moet nemen en me af moet melden hier!Maar goed ik ben dus weg.
[ afbeelding ]
Dacht al dat niemand het opmerkte, gelukkig zeg jij nog doei.quote:
Ja misschien welquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Maar je weet het i.i.g. nu voortaan te vinden, dat scheelt weer.
Doeg, we faxen nog!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:47 schreef rosepetals het volgende:
[..]![]()
Ik ga nu weg, ik ben niet bekend met het SC gebeuren dus ik weet niet zeker of ik afscheid moet nemen en me af moet melden hier!Maar goed ik ben dus weg.
[ afbeelding ]
Ja precies, ik kan gewoon niet laten om het in zijn mond te duwen ( die uitspraak)quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet vragen joh, dan gaat hij dat juist een keer doen.
En dat zal hij dan vast niet eerlijk toegeven.
Zat ik ook wel eens op als 15 jarig meisje. Ze wilde ook altijd cammenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:51 schreef Fascination het volgende:
Ik zat alleen vroeger weleens op de tmf chat. Ik weet nog dat ik het heel onbeschoft vond dat van die mannen naar m'n cupmaat gingen vragen e.d..
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:51 schreef Fascination het volgende:
Ik zat alleen vroeger weleens op de tmf chat. Ik weet nog dat ik het heel onbeschoft vond dat van die mannen naar m'n cupmaat gingen vragen e.d..
ik lurk wel eens mmar de meeste topics zijn het reageren niet waardquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij komt nooit buiten de SC dus.
Hoe durven ze.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:51 schreef Fascination het volgende:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Eindelijk offtopic gelul waar het hoort, fijn he.
Ik ben de eerste mod die het gelukt is ze hier te krijgen overigens.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Eindelijk offtopic gelul waar het hoort, fijn he.
En voor mijquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ben de eerste mod die het gelukt is ze hier te krijgen overigens.Voor mij zelf.
Nee het was chai, en mijn spraakzame mood van today !quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ben de eerste mod die het gelukt is ze hier te krijgen overigens.Voor mij zelf.
Hehequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:54 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee het was chai, en mijn spraakzame mood van today !
eerstrijker
chai is meestal de gene die mensen wegjaagtquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:54 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee het was chai, en mijn spraakzame mood van today !
eerstrijker
Nieuwe leuke mensen niet.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
chai is meestal de gene die mensen wegjaagt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |