SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil jij je eigen MAL er ook bij? Verander de wiki of post het even in het topic, er is vast wel iemand die het voor je kan doen
Voorgaande delen
Topicreeks: Het grote anime/manga topic
------------------------------------------------------------
Over hotlinken en ander gespui:
Veel mensen plaatsen lukraak afbeeldingen en illustraties in dit topic om hun powerlevel te tonen. Aangezien dit de laatste tijd nogal wat problemen oplevert hier een kleine guide, waarvan de basis is ontsprongen aan het intellect van outcast_within.
1. Plak niet zomaar lukraak de directe URL van de afbeelding. Dit heet hotlinking en kost bandbreedte aan de kant van de host. Sommige sites als Random Curiosity worden veel gehotlinked en hebben besloten om dit tegen te gaan. Het gevolg voor jouw afbeelding is dat wij slechts een placeholder te zien krijgen met de boodschap dat hotlinken niet toegestaan is.
2. Om ons wel jouw gevatheid te tonen is het beter om de afbeelding te rehosten. Dat wil zoveel zeggen als upload jouw afbeelding naar een andere site of database en link vanaf die locatie. Kost de originele host van de afbeelding minder bandbreedte en garandeert dat wij jouw afbeelding kunnen zien. Er bestaan een aantal van dergelijke sites, zoals Imgur of Photobucket. Als je een eigen site hebt kan je natuurlijk ook vanaf die locatie rehosten.
IRC Slowchat
#fokanime op irc.tweakers.net
Download Mirc of xchat
Degene die het laatst post in dit topic moet een nieuw topic aanmaken, en deze (als dat kan) bijhouden zolang deze open is.
De OP is hier te vinden.
Klik boven op de tab 'Bewerken' en kopiëer deze versie in verband met incorrecte weergave!Helemaal super.
Azunyan is een vieze sletquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:22 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik bedoel, de moeheid. K-ON zat vol moe, vooral Azunyan, maar deze episode was nog moer dan alles van K-ON bij elkaar. Zelfs de zusjes, moeder, en lerares waren moé.
Misschien wordt het wel te over the top moé, dat ik er een afkeer van krijg. Maar in tegenstelling tot Idolm@ster is de moe hier wel goed uitgevoerd.
Hij heeft wel gelijk.quote:
Ik ben geen hype persoon,vanwege mijn jeugd en trauma'squote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:27 schreef robin007bond het volgende:
Weet je wat het ergste nog is? Door de hype kan ik weer niet achterblijven.
Al denk ik stiekem dat ik deze serie ook wel leuk ga vinden.
Ik nietquote:
NIET HATEN OP RITSUquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk.![]()
Maar Ritsu is de !@$!%#$%^@#%#^@% die er bestaat. hihi
[ afbeelding ]
Justice.
Nee want Yamato 2199 episode 9 en 10 komen eraanquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:29 schreef Arashimashou het volgende:
Ik vind die streepkes niet nodig. Moe in deze topic betekent gewoon moe, niet moe zijn.
Vind ik dan he.
Is het echt zo.... zo vol ermee? Moet ik het NU gaan kijken?
Moey ik even kijken,maar er zijn series die ik moet afmakenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:30 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Nee want Yamato 2199 episode 9 en 10 komen eraan
Wut??quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:30 schreef Repelsteeltju het volgende:
A-ha de overtreffende trap en ondanks de accent graves las ik nog steeds: moeder dan slaperig.
Er zijn pas iets van 6 episodes gesubd aangezien het niet elke week uit komtquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:31 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Moey ik even kijken,maar er zijn series die ik moet afmaken
[..]
Wut??
Je snapt me wel toch? toch!? toooch!??? ik heb gewoon wat pret met homoniemen laat me lekker jo.quote:
wat voor serie?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:32 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Er zijn pas iets van 6 episodes gesubd aangezien het niet elke week uit komt
Ah, oké.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:29 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ik ben geen hype persoon,vanwege mijn jeugd en trauma's![]()
Ach, het is en blijft Kyubey.quote:
LOLquote:
O, ik?quote:
quote:
Het is een OVAquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:34 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
http://myanimelist.net/an(...)amato_2199_%28OVA%29
Dat wel maar is niet goed voor mijn autisme, zelfde geld voor die naam verandering.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ach, het is en blijft Kyubey.
Wassup homie.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Doet ze best (te) vaakquote:
Achja, het is niet dat ik je naam zou onthoudenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:35 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Doet ze best (te) vaak
De rollende Yui's waren toch nog altijd het beste hoor.
Ik heb mijn avatar nog nooit veranderd.(naja, de basis dan)
Al jaren nietquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:35 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Doet ze best (te) vaak
Ik vond de kwispelende QB nog echt het beste, maar dat komt ook omdat ik die had gecropped. Dan voelt dat beter op de een of andere manier.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:35 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Doet ze best (te) vaak
Deze blijft toch het bestequote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:36 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ik had eerst een Ei als Ui, daarnaa werd het kpop door bietsj en nu is het k-on
die kwam ooit in grtdojw met P_z toen Udowu weer eens werd geslotenquote:
Tuurlijk wel joh. Jij houdt helemaal niet van moé. Of liever gezegd, de moéfisatie van de animeindustrie.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:27 schreef robin007bond het volgende:
Weet je wat het ergste nog is? Door de hype kan ik weer niet achterblijven.
Nope. Ik blijf hipster.quote:
Vond ik ook. Inaban is een zéééér goede tweede, maar die kwispelende Kyuubei past het beste dit account.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:36 schreef robin007bond het volgende:
Ik vond de kwispelende QB nog echt het beste, maar dat komt ook omdat ik die had gecropped. Dan voelt dat beter op de een of andere manier.
de wat?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:39 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
die kwam ooit in grtdojw met P_z toen Udowu weer eens werd gesloten
grtdojwquote:
Ja, maar stiekem ziet het er wel leuk uit. Als ik het niet heb geprobeerd, dan kan ik er ook niets over zeggen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:39 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Tuurlijk wel joh. Jij houdt helemaal niet van moé. Of liever gezegd, de moéfisatie van de animeindustrie.
Eens.quote:Vond ik ook. Inaban is een zéééér goede tweede, maar die kwispelende Kyuubei past het beste dit account.
Ah ok, ken ik verder nietquote:
Je bent gewoon moe verslaafd, maar het is te beschamend om het toe te geven.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, maar stiekem ziet het er wel leuk uit. Als ik het niet heb geprobeerd, dan kan ik er ook niets over zeggen.
[..]
Eens.
Al vond ik de Inaban zo wittig en apart. Ze had beter de gewone kleurrijke Inaban kunnen nemen, denk ik.
Nu heb ik een Chuunicoon. En eh, ik had al een Inaban hiervoor.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:35 schreef Repelsteeltju het volgende:
Eens! Kyuubi zonder Kyuubicoon is als patat zonder mayo, ketchup, satésaus, uitjes en wat er ook maar nog meer in een patatje oorlog gaat. Neen, het is als patat zonder patat.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:46 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Nu heb ik een Chuunicoon. En eh, ik had al een Inaban hiervoor.
Tevens ben je ge-Rikka Roll'd.
[ afbeelding ]
Oh jeetjequote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:49 schreef Kyubey het volgende:
Ohja, mijn signature staat nu vol met Chuunigifjes.
Wanneer is de 1e EP overigens?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:56 schreef Arashimashou het volgende:
De Gustav is pas moe... maar ik heb keekisama beloofd zulke dingen niet te plaatsen voordat de eerste aflevering van G&P uit is.
8 oktober? Even kijken hoor. Ja.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:56 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Wanneer is de 1e EP overigens?
dat editquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:23 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Darling Darling please *O
5 weken maar ik dacht dat je er al veel langer opzatquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:48 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
5000st posts![]()
![]()
![]()
Exact 27 weken op FOK!![ afbeelding ]
[..]
Waar??
6 maanden na jouquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:49 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
5 weken maar ik dacht dat je er al veel langer opzat
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:52 schreef Arashimashou het volgende:
Chuunibyou demo Koi ga Shitai?
[ afbeelding ]
Sinds wanneer?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:52 schreef Arashimashou het volgende:
[ afbeelding ]
heeft dit ook een seal of approval?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:52 schreef Arashimashou het volgende:
[ afbeelding ]
Heb 'm nu wel een paar keer gebruiktquote:
Hier is sprake van implied approval, daar is geen plaatje voor nodig.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:54 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
heeft dit ook een seal of approval?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:46 schreef Kyubey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maybequote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:54 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
heeft dit ook een seal of approval?
[ afbeelding ]
Oh gutquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:46 schreef Kyubey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tuurlijk weet ik wat een Bishonen isquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:34 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Beetje gay.
http://en.wikipedia.org/wiki/Bish%C5%8Dnen
Al gekeken? Die subs een beetje fatsoenlijk?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:34 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Beetje gay.
http://en.wikipedia.org/wiki/Bish%C5%8Dnen
Wat dacht je dan? K is een hoekige letter en hoekige letters zijn ZEXY!1!1!1!1quote:
het is al vrijdagquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 01:18 schreef .Cake. het volgende:
Koel, ga ik morgen K kijken.
EDIT: en CR is gewoon CrunchyRoll, heul geen onbekende groep.
En ik voel mij ge-peer-pressured in het kijken van Chuubijubababa. Zien wat al de fuss is about.
Morgen.
Saint Seiya Omegaquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 06:19 schreef smitjew het volgende:
Weet iemand nog een goeie anime met overpowerde superkrachten?
En verder Shinsekai Yori en Kaibutsu-kun en Psycho-Pass en WAAAHJWNWFNBSHEDNEGSNTGGIHASQSQFEGWAORGWYVDMJEquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:13 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Vanavond/morgen nacht: JJBA
Rustig maarquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:16 schreef Kyubey het volgende:
[..]
En verder Shinsekai Yori en Kaibutsu-kun en Psycho-Pass en WAAAHJWNWFNBSHEDNEGSNTGGIHASQSQFEGWAORGWYVDMJE
Misschien wordt Magi ook nog wat.quote:
ecchi?loli?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:20 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Misschien wordt Magi ook nog wat.
Ik dacht trouwens dat Chuunibyou echt over duistere krachten ging![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:34 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ecchi: nee
Loli: hmmmm, jawel denk ik.
Wat is het nou??quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:35 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Moé. Niets ecchi. Niets loli.
Pure moé.
Kick ass moe dus!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:41 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Moe, kies maar gewoon moe. Wel of niet loli zijn is hier van ondergeschikt belang.
vanmiddag maar eens een project voorleggen heb ik tenminste nog wat te doen de laatste 3 wekenquote:
1 aflevering gekeken net en wat een bagger is datquote:
Goh, vind je het gek als het een vervolg is op de origineel anime uit de jaren 80quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:47 schreef smitjew het volgende:
[..]
1 aflevering gekeken net en wat een bagger is dat
beetje gay en in de 1ste aflevering gaat het als pats boem dit is dat te snel en shit.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:50 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Goh, vind je het gek als het een vervolg is op de origineel anime uit de jaren 80
Saint Saiya is trouwens 1 grote shounen cliché anime (de basis dus voor alle shonen serie die later volgde)quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:54 schreef smitjew het volgende:
[..]
beetje gay en in de 1ste aflevering gaat het als pats boem dit is dat te snel en shit.
is D.Gray-man wat ?
aha maar vind het iets teveel van het goede , 1ste aflevering zegt alles volgens mijquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:55 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Saint Saiya is trouwens 1 grote shounen cliché anime (de basis dus voor alle shonen serie die later volgde)utje doen tot 12:30*
Niet voor mijquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:57 schreef smitjew het volgende:
[..]
aha maar vind het iets teveel van het goede , 1ste aflevering zegt alles volgens mij
Ja maar voor mij is het nu, op het moment dat ik dat schreef, pas morgen.quote:
Hmmm...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 06:19 schreef smitjew het volgende:
Weet iemand nog een goeie anime met overpowerde superkrachten?
Mwah, redelijk. 20 episodes van gezien.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:54 schreef smitjew het volgende:
[..]
beetje gay en in de 1ste aflevering gaat het als pats boem dit is dat te snel en shit.
is D.Gray-man wat ?
Wie is deze?quote:
Je bent terug!quote:
Schrik maar niet, ze veranderen gewoon veel te vaak van avatar.quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:42 schreef De_Dakgoot het volgende:
Duitse computers installerenis baas die taal
JETZZ INSTALLIEREN WEITER SCHNELLER! MOE!!1
Oh, roddel en achterklap! Waarom?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:53 schreef Repelsteeltju het volgende:
De Mensheid is Vervallen, Humanitiy Has Declined, Jinrui wa Suitaishimashita of gewoon Jintai. Verder is er deze zomer niet echt iets absoluut onmisbaars uitgekomen.
Chuunibyou demo Koi ga Shitai! is verplichte kost voor de herfst lijkt wel.
Oh en Klipnap is gebanned.
Gevonden, het is Robin!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:14 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ach, ze is hier nog wel hoor. Spot de Klipnap
Ik stond op het punt de congratumafuckinglations video te posten, maar ik doe het toch maar niet.quote:
Awww, je stond laatst nog zo te klagen over hoe je Klipnap niet kon nadoen. Nu lukt het je zelfs met je eigen naam.quote:
Dit is het toppunt!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:48 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Awww, je stond laatst nog zo te klagen over hoe je Klipnap niet kon nadoen. Nu lukt het je zelfs met je eigen naam.
Zou best kunnen. Hernoem het bestand bij het opslaan in XChat zonder die tekens.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:08 schreef Kyubey het volgende:
K downloadt supertraag help wat is dit.
Ligt het misschien aan de achterlijke 「K」-haakjes? Bij Xchat was het ook al mislukt.
Heb ik nooit last van.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:22 schreef De_Dakgoot het volgende:
Vrouwen moeten echt eens gaan lusiteren als je iets probeerd uit te leggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben niet zo heel tevreden over photobucket. Postimage lijkt het tot nu toe fijner te doen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:32 schreef De_Dakgoot het volgende:
Dat ik mijn photobucket hiervoor moet gaan gebruiken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie ben jij?quote:
Ah, duidelijk!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:32 schreef De_Dakgoot het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hey!quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:37 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Je bent terug!![]()
H-het is niet alsof ik je g-gemist heb hoor... BAKA!
quote:
Sommigen van jullie wel, ik ben pas op 1 meet geweest!quote:
quote:
Ah ja, deze herken ikquote:
Jup, 9 weken in India overleefd!quote:
Check de PI, Baka...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:57 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Sommigen van jullie wel, ik ben pas op 1 meet geweest!
I knowquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:09 schreef Qunix het volgende:
[..]
Check de PI, Baka...
Ik kom trouwens niet op meets.
Ik dacht dat het dezelfde series waren met wat footage uit andere series er bij geplakt bij RoboTech. Wel erg tof dat je de DVD's hebtquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:23 schreef AgitoM het volgende:
Hallo Allemaal,
Heb over de jaren heen wat DVD's verzameld van zowel Macross en Robotech. Ben er recentelijk achter gekomen dat Macross en Robotech in principe twee verschillende verhalen zijn. Of uiteindelijk twee verschillende verhalen zijn geworden.
Ik zit me dus redelijk af te vragen hoe ik mijn DVD's qua verhaal moet scheiden, en in of er nog iets ontbreekt aan mijn collectie. Heb geprobeert er wijs uit te worden m.b.v de Wikipedia, maar ben nog steeds verward.
Zonder opschepperig te willen lijken, ik heb de volgende DVD's:
- Robotech box met daarin:
* The Macross Saga
* The Masters
* The New Generation
- Robotech The Shadow Chronicles
- Macross Plus (Movie Edition & 4 delige mini serie)
- Macross Dynamite Seven
- Macross II Lovers Again
- Macross Zero
Heb verder nog als (slechte) downloads:
- Robotech - The Movie
- Robotech II - The Sentinels
Heb desondanks dat ik de DVD's al jaren op de plank heb staan, momenteel alleen nog maar de Robotech Box kunnen kijken, en daarnaast Macross Plus.
Vraag me dus af, voordat ik verder ga kijken, hoe ik de DVD's moet opsplitsen qua verhaal.
Hoop dat iemand het uit kan leggen. :-)
Eindelijkquote:Full Shipment Made for xxx
Dear Blue_Panther_Ninja ,
Your order No.xxx has been shipped on 05 Oct 2012 08:16.
Your tracking number is: xxx at DHL. Usually, tracking information is available 2 days after the shipment.
Please Confirm Order Received as soon as you have received your full order in satisfactory condition.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:32 schreef De_Dakgoot het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kijk liever naar alle Macross series,niet Robotechquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:23 schreef AgitoM het volgende:
Hallo Allemaal,
Heb over de jaren heen wat DVD's verzameld van zowel Macross en Robotech. Ben er recentelijk achter gekomen dat Macross en Robotech in principe twee verschillende verhalen zijn. Of uiteindelijk twee verschillende verhalen zijn geworden.
Ik zit me dus redelijk af te vragen hoe ik mijn DVD's qua verhaal moet scheiden, en in of er nog iets ontbreekt aan mijn collectie. Heb geprobeert er wijs uit te worden m.b.v de Wikipedia, maar ben nog steeds verward.
Zonder opschepperig te willen lijken, ik heb de volgende DVD's:
- Robotech box met daarin:
* The Macross Saga
* The Masters
* The New Generation
- Robotech The Shadow Chronicles
- Macross Plus (Movie Edition & 4 delige mini serie)
- Macross Dynamite Seven
- Macross II Lovers Again
- Macross Zero
Heb verder nog als (slechte) downloads:
- Robotech - The Movie
- Robotech II - The Sentinels
Heb desondanks dat ik de DVD's al jaren op de plank heb staan, momenteel alleen nog maar de Robotech Box kunnen kijken, en daarnaast Macross Plus.
Vraag me dus af, voordat ik verder ga kijken, hoe ik de DVD's moet opsplitsen qua verhaal.
Hoop dat iemand het uit kan leggen. :-)
Was het gezellig??quote:
Maar welke zijn Macross, en welke zijn Robotech? Alles met "Macross" in de naam zijn Macross delen? Zo ja, welke is het eerste deel? Ik neem aan dat het niet Macross II Lovers again is :-)quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:41 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Kijk liever naar alle Macross series,niet Robotech
Gek zegquote:
Zoeken!!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:43 schreef AgitoM het volgende:
[..]
Maar welke zijn Macross, en welke zijn Robotech? Alles met "Macross" in de naam zijn Macross delen? Zo ja, welke is het eerste deel? Ik neem aan dat het niet Macross II Lovers again is :-)
Macross Zero lijkt me weer meer zo'n prequel titel.
Heb door het kijken van de Robotech box inderdaad al gezien dat het gewoon 3 series zijn die eigenlijk qua verhaal niets met elkaar te maken hebben, maar door slim te dubben aan elkaar gelijmt zijn.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:44 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Gek zeg
[..]
Zoeken!!
Robotech verhaal lijn is een mindfuck(is in feite 3 anime serie)
Robotech TV Tropes ,heel leerzaam en grappigquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:51 schreef AgitoM het volgende:
[..]
Heb door het kijken van de Robotech box inderdaad al gezien dat het gewoon 3 series zijn die eigenlijk qua verhaal niets met elkaar te maken hebben, maar door slim te dubben aan elkaar gelijmt zijn.
Heb verder al zitten zoeken op Wikipedia, maar vind het redelijk ingewikkelt om uit te zoeken wat precies Robotech is, en wat precies Macross is, en wat er nog onbreekt aan wat ik momenteel op de plank heb staan.
Edit:
Toch maar weer zitten lezen:
Robotech The Macross Saga is, als ik het goed begrijp, een aangepaste "veramerikaanste" versie van "The Super Dimension Fortress Macross". Dus in principe splitsen de verhalen zich in tweeen na "The Macross Saga"?
RoboTech: The Macross Chronicles is volgens mij gewoon de originele Macross. Je mist 'Macross: Do you remember love?' een film die eigenlijk de eerste serie samenvat.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:51 schreef AgitoM het volgende:
[..]
Heb door het kijken van de Robotech box inderdaad al gezien dat het gewoon 3 series zijn die eigenlijk qua verhaal niets met elkaar te maken hebben, maar door slim te dubben aan elkaar gelijmt zijn.
Heb verder al zitten zoeken op Wikipedia, maar vind het redelijk ingewikkelt om uit te zoeken wat precies Robotech is, en wat precies Macross is, en wat er nog onbreekt aan wat ik momenteel op de plank heb staan.
Ik moet nog Frontier afkijkenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
RoboTech: The Macross Chronicles is volgens mij gewoon de originele Macross. Je mist 'Macross: Do you remember love?' een film die eigenlijk de eerste serie samenvat.
Volgens mij mis je ook Macross II en Macross frontier. Macross Zero is inderdaad een prequel.
Verder weet ik het niet.
Nee dank jequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:01 schreef Kyubey het volgende:
Wie kijkt er nou anime? Dan ben je wel heel vreemd.
Echt coole mensen kijken nu naar de bruiloft van Nuran en Bilal in GTST.
Whut?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:02 schreef De_Dakgoot het volgende:
Dit ga ik zeker volgen die hamster is echt zon fucking baas.
[spoiler][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][spoiler]
Heel soms vraag ik het mezelf nog serieus af ook.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:01 schreef Kyubey het volgende:
Wie kijkt er nou anime? Dan ben je wel heel vreemd.
Echt coole mensen kijken nu naar de bruiloft van Nuran en Bilal in GTST.
Een woord:quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Heel soms vraag ik het mezelf nog serieus af ook.
Het is denk ik vooral door een teleurstelling geweest van de "reguliere media". Maar nu anime ook langzamerhand verpaupert kan het zo zijn dat er haast geen alternatief meer voor me is.
Ik zit te overwegen om geen anime meer te kijken en af en toe nog een toppertje te kijken als die ooit nog gemaakt worden.
Geen oude series kijken??quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is denk ik vooral door een teleurstelling geweest van de "reguliere media". Maar nu anime ook langzamerhand verpaupert kan het zo zijn dat er haast geen alternatief meer voor me is.
Ik zit te overwegen om geen anime meer te kijken en af en toe nog een toppertje te kijken als die ooit nog gemaakt worden.
Ahahahaquote:
Volgens mij is de orginele titel van "Macross II Lovers Again" gewoon "Macross II".quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
RoboTech: The Macross Chronicles is volgens mij gewoon de originele Macross. Je mist 'Macross: Do you remember love?' een film die eigenlijk de eerste serie samenvat.
Volgens mij mis je ook Macross II en Macross frontier. Macross Zero is inderdaad een prequel.
Verder weet ik het niet.
Doe zieligquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb nog wel veel oude series die ik moet kijken, maar gawe4ognawiognoaerng ik weet het gewoon niet.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:07 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Geen oude series kijken??
Misschien te maken met huidige draconische anti-media piracy wet!
* Blue_Panther_Ninja kan zijn LOI web opdracht niet maken
[..]
Ahahaha
Welke serie was die hamster?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:06 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Maar chuunibyou heeft geen bazen hamster
Frontier is al afgelopen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:08 schreef AgitoM het volgende:
[..]
Volgens mij is de orginele titel van "Macross II Lovers Again" gewoon "Macross II".
Is Frontier als afgelopen qua serie? Zo ja, als de serie afgelopen is en recentelijk is, zal ik misschien die DVD ook kunnen vinden.
Wat "Do you remember Love?" betreft. Had inderdaad nog nooit van die titel gehoord. Ben hem dus maar gaan downloaden. Hoop ooit nog wel eens de DVD tegen te komen.
http://www.archonia.com/mangashop/en/ checkenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:08 schreef AgitoM het volgende:
[..]
Volgens mij is de orginele titel van "Macross II Lovers Again" gewoon "Macross II".
Is Frontier als afgelopen qua serie? Zo ja, als de serie afgelopen is en recentelijk is, zal ik misschien die DVD ook kunnen vinden.
Wat "Do you remember Love?" betreft. Had inderdaad nog nooit van die titel gehoord. Ben hem dus maar gaan downloaden. Hoop ooit nog wel eens de DVD tegen te komen.
Rustig maarquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb nog wel veel oude series die ik moet kijken, maar gawe4ognawiognoaerng ik weet het gewoon niet.
En balen. Hoezo niet als ik vragen mag?
Veel goedkoper,in plaats van kopen in Japan.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Frontier is al afgelopen.
Do you remember love vond ik een hele aardige film, dus als je die nog kan vinden op DVD, dan raad ik je dat van harte aan. Je kunt er ook voor kiezen om de Japanse bluray te importeren.
*prijst ondertussen Chuunibyou aan*quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:04 schreef robin007bond het volgende:
Awww.quote:
Gezien het feit dat ik hier in Azie de keuze heb uit "Hersenloze TV uit China" en "Heel oude niet zo bijzondere westerse TV series", download ik het gros van de Amerikaanse series die ik wil zien, en kijk ik daarnaast inderdaad redelijk wat Anime. Van een hoop Anime's is het verhaal een stuk sterker dan de gemiddelde TV serie.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik prijs het niet aan, maar zeg alleen dat ik mijn oordeel nog niet klaar kan hebben zonder het te kijken. Toevallig ga ik nu beginnen.quote:
Gundam 00 vond ik ook erg tof inderdaad! Soms wel wat onrealistisch, met die powerups die ze vaak plotseling kregen, maar het was wel erg leuk.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:14 schreef AgitoM het volgende:
[..]
Gezien het feit dat ik hier in Azie de keuze heb uit "Hersenloze TV uit China" en "Heel oude niet zo bijzondere westerse TV series", download ik het gros van de Amerikaanse series die ik wil zien, en kijk ik daarnaast inderdaad redelijk wat Anime. Van een hoop Anime's is het verhaal een stuk sterker dan de gemiddelde TV serie.
Vanavond heb ik Gundam 00 af zitten kijken, vond het een sterke serie, de film was helaas wat zwakjes.
Overigens als je ooit iemand wilt martelen. Bind hem vast op een stoel, en dwing hem een willekeurige Chinese Drama serie te kijken. Gegarandeert de persoon breekt binnen een half uur.
Voorbeelden?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:14 schreef AgitoM het volgende:
[..]
Gezien het feit dat ik hier in Azie de keuze heb uit "Hersenloze TV uit China" en "Heel oude niet zo bijzondere westerse TV series", download ik het gros van de Amerikaanse series die ik wil zien, en kijk ik daarnaast inderdaad redelijk wat Anime. Van een hoop Anime's is het verhaal een stuk sterker dan de gemiddelde TV serie.
Vanavond heb ik Gundam 00 af zitten kijken, vond het een sterke serie, de film was helaas wat zwakjes.
Overigens als je ooit iemand wilt martelen. Bind hem vast op een stoel, en dwing hem een willekeurige Chinese Drama serie te kijken. Gegarandeert de persoon breekt binnen een half uur.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:14 schreef .Cake. het volgende:
[..]
*prijst ondertussen Chuunibyou aan*
[..]
Awww.
Nee dank je,dan maar Koreaans.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:14 schreef AgitoM het volgende:
[..]
Geile hoerquote:
Ik heb echt geen idee hoe die troep allemaal heet. Verder klaagt mijn Chinese vriendin dat "Westerse series ingewikkeld zijn en veel te lang doorgaan".quote:
In het kort samengevat : GTST en SBS seriesquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:23 schreef AgitoM het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee hoe die troep allemaal heet. Verder klaagt mijn Chinese vriendin dat "Westerse series ingewikkeld zijn en veel te lang doorgaan".
Wat blijkt nu? De gemiddelde Chinese drama serie heeft een verhaal wat in ongeveer 30 afleveringen afgerond word. De meeste series worden 5 of 6 dagen in de week uitgezonden. Dus na net iets meer dan een maand is de serie al afgerond. Gezien het feit TV zenders iedere dag een drama willen uitzenden, kun je je wel indenken wat een low budget massa producten (met vaak dezelfde acteurs) Chinese drama series wel zijn.
De plot punten van een chinees drama zijn meestal dit:
- Iemand is rijk jong en succesvol
- Iemand verliest geld door risicovol gedrag
- Iemand probeert door fraude geld te stelen van iemand anders
- Een gezin zit in financiele problemen
- Oma pleegt zelfmoord zodat de familie het levensverzekerings geld krijgt
- Aardige jongens die bij de Mafia terecht komen in een poging snel geld te verdienen
- Een subplot waarin een arm meisje een rijke aantrekkelijk kerel aan de haak slaat die haar overlaad met cadeautjes.
Nooit gewetenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:23 schreef AgitoM het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee hoe die troep allemaal heet. Verder klaagt mijn Chinese vriendin dat "Westerse series ingewikkeld zijn en veel te lang doorgaan".
Wat blijkt nu? De gemiddelde Chinese drama serie heeft een verhaal wat in ongeveer 30 afleveringen afgerond word. De meeste series worden 5 of 6 dagen in de week uitgezonden. Dus na net iets meer dan een maand is de serie al afgerond. Gezien het feit TV zenders iedere dag een drama willen uitzenden, kun je je wel indenken wat een low budget massa producten (met vaak dezelfde acteurs) Chinese drama series wel zijn.
- Aardige jongens die bij de Mafia terecht komen in een poging snel geld te verdienen
- Een subplot waarin een arm meisje een rijke aantrekkelijk kerel aan de haak slaat die haar overlaad met cadeautjes.
Soaps en bagger series dusquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:25 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
In het kort samengevat : GTST en SBS series
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:23 schreef AgitoM het volgende:
[..]
Vond inderdaad de Powerups meestal nogal een Deus Ex Machina oplossing, maar vond het verhaal als concept erg goed. (Vechten om een oorlog te be-eindigen? Zijn de helden wel echt helden of terroristen?). Daarnaast was de serie redelijk donker bij tijden. (Kind soldaten en heilige oorlog) Overigens in Gundam 00 de eerste en enige Gundam serie die ik gezien heb tot zo ver. Heb Wing op mijn harde schijf staan, en Z en Seed op de plank staan.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik prijs het niet aan, maar zeg alleen dat ik mijn oordeel nog niet klaar kan hebben zonder het te kijken. Toevallig ga ik nu beginnen.
[..]
Gundam 00 vond ik ook erg tof inderdaad! Soms wel wat onrealistisch, met die powerups die ze vaak plotseling kregen, maar het was wel erg leuk.
We zitten in dezelfde situatie. Ik heb ook enkel Gundam 00 gezien en ben van plan nog Seed te kijken en eventueel als ik voldoende vrije tijd weet te vinden nog de andere Gundams. Gundam Unicorn is nu bezig, maar ik ondervond dat je toch beter eerst Seed kan kijken om bekend te raken met het verhaal, Zeon etc.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:29 schreef AgitoM het volgende:
[..]
Vond inderdaad de Powerups meestal nogal een Deus Ex Machina oplossing, maar vond het verhaal als concept erg goed. (Vechten om een oorlog te be-eindigen? Zijn de helden wel echt helden of terroristen?). Daarnaast was de serie redelijk donker bij tijden. (Kind soldaten en heilige oorlog) Overigens in Gundam 00 de eerste en enige Gundam serie die ik gezien heb tot zo ver. Heb Wing op mijn harde schijf staan, en Z en Seed op de plank staan.
De reden dat ik met Gundam 00 ben begonnen is omdat ik een aantal Gundam 00 speelgoed robots cadeau heb gekregen van iemand, en zodoende dus ging opzoeken uit welke serie die kwamen.
Ja, maar dan met een plot wat uitsluitend over geld, en verder niets anders gaat.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:25 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
In het kort samengevat : GTST en SBS series
Seed vond ik zelf bagger qua characters verhaal en het idee is goed uitgedacht Wing is gewoon uber, Begin maar eens met Gundam 0083 of 080th MS Team die zijn ook onwijs goed.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:29 schreef AgitoM het volgende:
[..]
Vond inderdaad de Powerups meestal nogal een Deus Ex Machina oplossing, maar vond het verhaal als concept erg goed. (Vechten om een oorlog te be-eindigen? Zijn de helden wel echt helden of terroristen?). Daarnaast was de serie redelijk donker bij tijden. (Kind soldaten en heilige oorlog) Overigens in Gundam 00 de eerste en enige Gundam serie die ik gezien heb tot zo ver. Heb Wing op mijn harde schijf staan, en Z en Seed op de plank staan.
De reden dat ik met Gundam 00 ben begonnen is omdat ik een aantal Gundam 00 speelgoed robots cadeau heb gekregen van iemand, en zodoende dus ging opzoeken uit welke serie die kwamen.
Ik zal 0083 en 080th MS Team ook maar eens opzoeken dan.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:31 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Seed vond ik zelf bagger qua characters verhaal en het idee is goed uitgedacht Wing is gewoon uber, Begin maar eens met Gundam 0083 of 080th MS Team die zijn ook onwijs goed.
Neem wel de OCZ remasterd releasesquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:36 schreef AgitoM het volgende:
[..]
Ik zal 0083 en 080th MS Team ook maar eens opzoeken dan.
Een schande. Dropped.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:25 schreef robin007bond het volgende:
Oké. Tot nu toe bevalt het me, maar mijn autisme kan het niet hebben dat er een foutje zit in de animatie:
[ afbeelding ]
Die dingen van zijn colbert hebben geen diepte. Het zijn gewoon twee simpele lijntjes die er over zijn getekend.
Oh, en ik wil even zeggen dat ik dat soort pakken in het echt ook altijd foeilelijk vind. Maar ik snap dat het in een anime leuk is om het wat speelser te maken, voor het contrast.
Dus alles gaat over financiën?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:23 schreef AgitoM het volgende:
[..]
De Chinese overheid wil natuurlijk een bepaalde moraal aan zijn burgers geven hoe om te gaan met geld. Of laten zien dat geld iets slechts is of zo. Vuile commies >:(quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:44 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Een schande. Dropped.
[..]
Dus alles gaat over financiën?
China kun je vandaag de dag nauwelijks nog communistisch noemen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De Chinese overheid wil natuurlijk een bepaalde moraal aan zijn burgers geven hoe om te gaan met geld. Of laten zien dat geld iets slechts is of zo. Vuile commies >:(
Oh, en Chuunibyou is wel redelijk. Sommige grapjes komen goed uit de verf. De serie moet het wel vooral hebben van de LOLSORANDOM XD grapjes, maar het is nog best leuk. Animatie is goed. Kleuren zijn wel erg verzadigd, maar dat past ook bij de serie. Verder valt me op dat sommige scènes echt overdreven zijn geblurred. Opzettelijk of niet, ik vond het wel een beetje vervelend.
Mijn oordeel: redelijk.
En deze serie is helemaal niet erg moe. Denpa Onna is echt wel erger dan dit.
En dit is ook niet de ergste moeblob of zo.
Denpa Onna, denk ik.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:53 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
China kun je vandaag de dag nauwelijks nog communistisch noemen.
Wie is volgens jou de grootste moeblob ooit?
Ja duh, maar dat heeft weinig met communisme te maken.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Denpa Onna, denk ik.
En de overheid reguleert volgens mij nog wel de meeste TV-zenders of houdt ze onder strenge toezicht.
Nou ja, ik meen dat het huidige systeem goed werd gepraat onder het mom dat het wel degelijk het Marxistische model zou volgen, maar bepalen delen herdefiniëren. Het doel is, als we hun overheid moeten geloven, het nog steeds naleven van een socialistische staat. Ze willen alleen eerst kapitaal aantrekken van het buitenland om eerst een goede basis aan welvaart te hebben of iets dergelijks.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:56 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ja duh, maar dat heeft weinig met communisme te maken.
Goed, dan kappen we. Naar mijn idee is er in deze wereld nooit een echt communistische staat geweest, dus tjaquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nou ja, ik meen dat het huidige systeem goed werd gepraat onder het mom dat het wel degelijk het Marxistische model zou volgen, maar bepalen delen herdefiniëren. Het doel is, als we hun overheid moeten geloven, het nog steeds naleven van een socialistische staat. Ze willen alleen eerst kapitaal aantrekken van het buitenland om eerst een goede basis aan welvaart te hebben of iets dergelijks.
http://nl.wikipedia.org/w(...)ese_karakteristieken
Maar ik denk dat we beter een discussie kunnen beginnen in POL of zo. Wel interessant, maar als je de theorieën van Marx erkent en -- welicht in een andere vorm -- tot uiting brengt, vind ik het eigenlijk nog steeds wel een beetje communistisch.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:07 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Goed, dan kappen we. Naar mijn idee is er in deze wereld nooit een echt communistische staat geweest, dus tja
2142!
[ afbeelding ]
oh gutttekequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De Chinese overheid wil natuurlijk een bepaalde moraal aan zijn burgers geven hoe om te gaan met geld. Of laten zien dat geld iets slechts is of zo. Vuile commies >:(
Oh, en Chuunibyou is wel redelijk. Sommige grapjes komen goed uit de verf. De serie moet het wel vooral hebben van de LOLSORANDOM XD grapjes, maar het is nog best leuk. Animatie is goed. Kleuren zijn wel erg verzadigd, maar dat past ook bij de serie. Verder valt me op dat sommige scènes echt overdreven zijn geblurred. Opzettelijk of niet, ik vond het wel een beetje vervelend.
Schattigquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:07 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Goed, dan kappen we. Naar mijn idee is er in deze wereld nooit een echt communistische staat geweest, dus tja
2142!
[ afbeelding ]
Genre??quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:08 schreef wdn het volgende:
Zetsuen no Tempest
Dat is nou mijn soort anime
Heb m ook binnengehaald, ben benieuwd. Eerst K recensie schrijven. Gaat lange avond wordenquote:
Oké, nog even toch nog een reactie.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:07 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
2142!
[ afbeelding ]
Tskquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oké, nog even toch nog een reactie.
Zo kun je natuurlijk ook zeggen dat er nooit een kapitalistische staat is geweest. Er is nooit zo iets als echt communisme, of een "echte" vrije markt. Als iets niet werkt volgens het model hoor je vaak: "Ja, maar dat was niet echt communisme!". Echt communisme of kapitalisme zal er nooit zijn. En dat komt omdat niet alles simpelweg volgens model loopt. Want ze verliezen de invloeden van de mens en van de praktijk vaak uit het oog.
Nu stop ik ook.
Ben nu K en BTOOM aan het binnen hengelenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:15 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Heb m ook binnengehaald, ben benieuwd. Eerst K recensie schrijven. Gaat lange avond worden
BTOOOM heb ik ook al binnen. Wordt een soort HotD denk ik, heerlijk! K is echt geweldig, naar mijn mening. Ben er nu mee bezig en op 3,5 minuten heb ik al 20 screens. Dat is veel.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:18 schreef wdn het volgende:
[..]
Ben nu K en BTOOM aan het binnen hengelen
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:40 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Spare ribs marineren en wokken
Ik weet nog niet wat ik er van moet vinden. Leuke animatie enzo, maar om nou steeds alle trucjes in het skateboarden te stoppen is een beetje te geforceerd. "Kijk ons dure animatie hebben!!!"quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:15 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Heb m ook binnengehaald, ben benieuwd. Eerst K recensie schrijven. Gaat lange avond worden
Na 1 afl. afhaken?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:16 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik weet nog niet wat ik er van moet vinden. Leuke animatie enzo, maar om nou steeds alle trucjes in het skateboarden te stoppen is een beetje te geforceerd. "Kijk ons dure animatie hebben!!!"
Misschien wordt dit de Avatar (ja die aliens, niet de airbender) van de anime. Of misschien is het plot ook goed en wordt het een geweldige anime.
Nee. Ik weet nog geen flikker van het plot behalve dat er een paar personen zijn met superkrachten en een irritant meisje die denkt dat ze een kat is (of misschien is ze dat ook wel).quote:
Ik wacht rustig af. Ik denk dat ik hem niet ga kijken, maar misschien als hij nog goed blijkt te worden. Of misschien als .Cake met een enthousiaste review komt.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:19 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Nee. Ik weet nog geen flikker van het plot behalve dat er een paar personen zijn met superkrachten en een irritant meisje die denkt dat ze een kat is (of misschien is ze dat ook wel).
Ik eis uitleg.
Er was 1 user die na 1 aflevering al Saint Seiya Omega had gedropt,terwijl Saint Seiya serie begonnen is in de jaren 80(proto shonen serie)!!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:19 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Nee. Ik weet nog geen flikker van het plot behalve dat er een paar personen zijn met superkrachten en een irritant meisje die denkt dat ze een kat is (of misschien is ze dat ook wel).
Ik eis uitleg.
Alleen al de naam. Heel irritant om ook op Google te vinden en dergelijke. Ze hebben denk ik echt totaal niet over de titel nagedacht.quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Alleen al de naam. Heel irritant om ook op Google te vinden en dergelijke. Ze hebben denk ik echt totaal niet over de titel nagedacht.
Ik zie ze al in een of ander verpauperd kantoor in zo'n vergadering.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:32 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]![]()
Veel betere titel verzinnen
Je kan ook zoeken op "Project K".quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Alleen al de naam. Heel irritant om ook op Google te vinden en dergelijke. Ze hebben denk ik echt totaal niet over de titel nagedacht.
Daarom heeft Commie ook die vage 「haakjes」quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Daar ging mijn jusquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik zie ze al in een of ander verpauperd kantoor in zo'n vergadering.
"Wie weet er een goede naam?"
"Doe maar K!" zegt een werknemer. Baas: "Genius die je bent, zal vast aanslaan. Net als de 'M' van McDonalds. Als het niet aanslaat kunnen we het altijd afzetten als een afkorting voor de daadwerkelijke titel"!
er
heraonhaeriopnhoaernhaeronhoegrfghaerhehujeta46u735h
I know, maar het blijft zo vaag.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:35 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Je kan ook zoeken op "Project K".
Protip.
Dat is volgens mij niet daarom. Veel titels van nummers worden ook met die aparte haakjes weergeven. Misschien dat ze het inderdaad expres bij K nadruk op hebben gelegd of zo.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:36 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Daarom heeft Commie ook die vage 「haakjes」
Het is typisch Japanse geldwolven denkenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik zie ze al in een of ander verpauperd kantoor in zo'n vergadering.
"Wie weet er een goede naam?"
"Doe maar K!" zegt een werknemer. Baas: "Genius die je bent, zal vast aanslaan. Net als de 'M' van McDonalds. Als het niet aanslaat kunnen we het altijd afzetten als een afkorting voor de daadwerkelijke titel"!
er
heraonhaeriopnhoaernhaeronhoegrfghaerhehujeta46u735h
Die haakjes dienen in japan als " en ' bij ons dienen. Dus voor aanhalen, titels, quotes enzo.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
I know, maar het blijft zo vaag.
[..]
Dat is volgens mij niet daarom. Veel titels van nummers worden ook met die aparte haakjes weergeven. Misschien dat ze het inderdaad expres bij K nadruk op hebben gelegd of zo.
「ok」quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
I know, maar het blijft zo vaag.
[..]
Dat is volgens mij niet daarom. Veel titels van nummers worden ook met die aparte haakjes weergeven. Misschien dat ze het inderdaad expres bij K nadruk op hebben gelegd of zo.
Je weet nog geen flikker omdat er nog maar 1 episode is..quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:19 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik eis uitleg.
Ah, dat wist ik niet. Ik zie het wel vaker bij nummers e.d.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:38 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Die haakjes dienen in japan als " en ' bij ons dienen. Dus voor aanhalen, titels, quotes enzo.
Hihi. Ik heb je laten lachen.quote:
Klopt,2/3(bij 12/13 seizoen) of 4/5(bij 24/25/26 seizoen)eps is genoegquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:39 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Je weet nog geen flikker omdat er nog maar 1 episode is..Gewoon doorkijken, net alsof je wat beters te doen hebt, behalve een sociaal leven hebben of dit topic bijhouden
Oh godquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ah, dat wist ik niet. Ik zie het wel vaker bij nummers e.d.
[..]
Hihi. Ik heb je laten lachen.
Overigens hoop ik niet dat er feestjes in de anime voorkomen die uit de hand lopen. Misschien worden mensen geïnspireerd om een Project K feest te houden.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:39 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Je weet nog geen flikker omdat er nog maar 1 episode is..Gewoon doorkijken, net alsof je wat beters te doen hebt, behalve een sociaal leven hebben of dit topic bijhouden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:11 schreef Kyubey het volgende:
[..]Ahww.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik nu ook he. Je hebt dus een medestander.![]()
Apple??quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:26 schreef Qunix het volgende:
Klein beetje door Sakamichi no Apollon... Maar oh wat een plaat
[ afbeelding ]
(Moanin')
Waarom kan dat niet?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:30 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
JJBA 01 RAW, kan het alleen niet downloaden.
Jups.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:30 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
JJBA 01 RAW, kan het alleen niet downloaden.
Apple??
Gewoon doen joh,is niksquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:34 schreef De_Dakgoot het volgende:
bohh moet eventjes proberen mijn router te resetten om mijn ip te veranderen maar dan wordt iedereen boos thuis
maar mijn pa zit te gamen, en ik ben nu opeens perma banned op de 4chansquote:
The fuck?2 hoofdstukken is al genoeg voor 1 epquote:At the current rate Phantom Blood shouldn't take more than 9 or 10 episodes, they adapted five chapters in ep 1.
Jij held!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:26 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
(Moanin')
Nog steeds?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:57 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Jij held!
![]()
Ik moet nog steeds een keertje al die nummers beluisteren die jij mij in die pm's hebt gestuurd. En als je spotify hebt (ik heb het zelf niet dus weet niet wat je er aan hebt) dan moet je deze post eens even lezen: http://thosedamncartoons.(...)the-slope-playlists/
Verschil:quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:26 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
(Moanin')
Inderdaadquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
En nu heb jij ons achtergelaten.
ip adressen moeten veranderenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:34 schreef De_Dakgoot het volgende:
bohh moet eventjes proberen mijn router te resetten om mijn ip te veranderen maar dan wordt iedereen boos thuis
ik gok dat hij ergens geband is en wil proberen een nieuw ip uit de pool te krijgen van z'n kabelboer... (die inderdaad (more or less) met dynamische ip's werken)quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:40 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
externe of interne IP adressen ?
Dakgoot heeft ADSLquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:42 schreef mschol het volgende:
[..]
ik gok dat hij ergens geband is en wil proberen een nieuw ip uit de pool te krijgen van z'n kabelboer... (die inderdaad (more or less) met dynamische ip's werken)
soms werkt het inderdaad...
als het intern IP is..
*facepalm*
Ja, nog niet veel tijd voor gehad. Volgende week heb ik een paar dagen vrij, dan kan ik het wel eens gaan doen. Kom ik ook van dat PM icoontje af, welke ik niet bekijk zodat ik mijzelf er wel steeds aan blijf herinnerenquote:
same here, hell heb zelfs specifiek om een vast IP adres gevraagdquote:
Eind Oktober/begin November is het 8 jaar geleden ,dat ik (toen nog thuis in Zoetermeer)aangesloten werd op het Internet voor het eerst ...door Ziggo(toen nog Casema).quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:13 schreef mschol het volgende:
[..]
same here, hell heb zelfs specifiek om een vast IP adres gevraagd
ik heb net Police quest 1,2,3 en 4 gekocht bij GoG.com![]()
nostalgie
casemaquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:37 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Eind Oktober/begin November is het 8 jaar geleden ,dat ik (toen nog thuis in Zoetermeer)aangesloten werd op het Internet voor het eerst ...door Ziggo(toen nog Casema).![]()
Na ~2 maanden testen(1 torrent ,Shareaza en Firefox 1.0),heb ik op 2 Januari 2005 besloten om nooit ADSL te nemen en alleen FOSS(Linux e.d,Gmail als vaste webmail service) te gebruiken .
* Blue_Panther_Ninja moet nog veel inhalen qua animes![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:06 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ja, nog niet veel tijd voor gehad. Volgende week heb ik een paar dagen vrij, dan kan ik het wel eens gaan doen. Kom ik ook van dat PM icoontje af, welke ik niet bekijk zodat ik mijzelf er wel steeds aan blijf herinneren![]()
Voor de rest heb ik wat series van dit seizoen bekeken. Mijn meningen:
BTOOOM!: Geinig, pure entertainment. Kruisbestuiving van Battle Royale, Deadman Wonderland en Highschool of the Dead. Blijf ik kijken.
Chuunibyou: Blegh. Sorry maar ik snap de hype niet. Vond het werkelijk niet interessant. Dropped.
Zetsuen no Tempest: kan leuk worden, het is BONES dus ziet er goed uit, maar beware of the story! Gaat ik aanzien.
Morgen K recensie.
Wat.quote:The story centers around Ryūta Sakamoto, a NEET (Not in Education, Employment, or Training) young man and a top-ranked player in the online combat game Btoom! One day, he wakes up on a tropical island without remembering how he got there. He sees a figure in the distance and asks for help. However, the figure responds by throwing something at Ryūta — a "BIM" bomb. In that moment, Ryūta comes to realize two things: one, his own life is in danger, and two, he is now in the world of Btoom!
Had geen probleemquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 02:00 schreef mschol het volgende:
[..]
casemadat was echt een rampen plan.. ik denk dat de mensen met een casema verbinding die ik kende er vrijwel elke week minimaal een uur uitlagen. terwijl mijn adsl verbinding lekker stug doorging..
Heeft weinig met de Chinese overheid te maken. Mijn ervaring met Chinezen is dat het allerbelangrijkste in hun leven het verkrijgen van geld is. Ze veel mogelijk in een zo kort mogelijke tijd.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hoe is Openbaar Vervoer in Singapore?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 02:50 schreef AgitoM het volgende:
[..]
Heeft weinig met de Chinese overheid te maken. Mijn ervaring met Chinezen is dat het allerbelangrijkste in hun leven het verkrijgen van geld is. Ze veel mogelijk in een zo kort mogelijke tijd.
Dit heeft er waarschijnlijk mee te maken dat historisch gezien alleen mensen met geld macht en invloed hadden, daarnaast maakt geld een hoop luxe toegankelijk, luxe die oudere generaties totaal niet konden betalen.
Het doel om veel rijkdom te verkrijgen gaat gepaart met een sterke angst om ook al die rijkdom weer te verliezen.
Dit alles reflecteert denk ik in de TV series die Chinezen graag kijken. Die inderdaad hoofdzakelijk draaien om financien, het verkrijgen daarvan, en de angst om het weer te verliezen.
Ik zit overigens niet in China, ik zit in Singapore, een land waar het gros van de bevolking Chinees is. En inderdaad hier is het verkrijgen van rijkdom het hoogste streven.
Maar goed, om het topic niet te hijacken, houd ik hier op over Chinese TV en Chinese cultuur. :-)
Het OV in Singapore is fantastisch. Het gros van het eiland is bereikbaar met het OV. Zeker nu ze het netwerk aan het uitbreiden zijn. Iedere 5 minuten is er een trein. De prijs is erg goedkoop. Het OV netwerk is zo betrouwbaar dat als er een 10 minuten vertraging is, of een langdurige storing, dit voorpagina nieuws is in de krant, en het hele land er schande over spreekt.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 02:58 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Hoe is Openbaar Vervoer in Singapore?
Jaloers, ik ben.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 05:16 schreef AgitoM het volgende:
[..]
Het OV in Singapore is fantastisch. Het gros van het eiland is bereikbaar met het OV. Zeker nu ze het netwerk aan het uitbreiden zijn. Iedere 5 minuten is er een trein. De prijs is erg goedkoop. Het OV netwerk is zo betrouwbaar dat als er een 10 minuten vertraging is, of een langdurige storing, dit voorpagina nieuws is in de krant, en het hele land er schande over spreekt.
Daarnaast gebruiken zie hier al dik 10 jaar een chipkaart voor de bus en trein die wel werkt.
Die heb ik laatst gekekenquote:
Nou die cultuur hebben ze ook meegenomen naar Nederland, moet je eens kijken hoeveel chinezen d'r in holland casino zittenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 02:50 schreef AgitoM het volgende:
[..]
Heeft weinig met de Chinese overheid te maken. Mijn ervaring met Chinezen is dat het allerbelangrijkste in hun leven het verkrijgen van geld is. Ze veel mogelijk in een zo kort mogelijke tijd.
Dit heeft er waarschijnlijk mee te maken dat historisch gezien alleen mensen met geld macht en invloed hadden, daarnaast maakt geld een hoop luxe toegankelijk, luxe die oudere generaties totaal niet konden betalen.
Het doel om veel rijkdom te verkrijgen gaat gepaart met een sterke angst om ook al die rijkdom weer te verliezen.
Dit alles reflecteert denk ik in de TV series die Chinezen graag kijken. Die inderdaad hoofdzakelijk draaien om financien, het verkrijgen daarvan, en de angst om het weer te verliezen.
Ik zit overigens niet in China, ik zit in Singapore, een land waar het gros van de bevolking Chinees is. En inderdaad hier is het verkrijgen van rijkdom het hoogste streven.
Maar goed, om het topic niet te hijacken, houd ik hier op over Chinese TV en Chinese cultuur. :-)
Is Singapore echt zo welvarend als Nederland? Dat wil mijn broer even wetenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 02:50 schreef AgitoM het volgende:
[..]
Nee.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:35 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Is Singapore echt zo welvarend als Nederland? Dat wil mijn broer even weten
Ja.quote:
Ja! Heel gezellig, met 1 miljard anderenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:41 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*lekkere dutje gedaan*
[..]
Was het gezellig??
vlikker op met je gangnamquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:27 schreef Kyubey het volgende:
Suggestie voor de TT: El Psy Gangnam
Ik kon gisteren trouwens niet meer normaal naar een opvouwbare paraplu kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |