Al jaren nietquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:35 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Doet ze best (te) vaak
De rollende Yui's waren toch nog altijd het beste hoor.
Ik heb mijn avatar nog nooit veranderd.(naja, de basis dan)
Ik vond de kwispelende QB nog echt het beste, maar dat komt ook omdat ik die had gecropped. Dan voelt dat beter op de een of andere manier.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:35 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Doet ze best (te) vaak
De rollende Yui's waren toch nog altijd het beste hoor.
Ik heb mijn avatar nog nooit veranderd.(naja, de basis dan)
Deze blijft toch het bestequote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:36 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ik had eerst een Ei als Ui, daarnaa werd het kpop door bietsj en nu is het k-on
die kwam ooit in grtdojw met P_z toen Udowu weer eens werd geslotenquote:
Tuurlijk wel joh. Jij houdt helemaal niet van moé. Of liever gezegd, de moéfisatie van de animeindustrie.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:27 schreef robin007bond het volgende:
Weet je wat het ergste nog is? Door de hype kan ik weer niet achterblijven.
Nope. Ik blijf hipster.quote:
Vond ik ook. Inaban is een zéééér goede tweede, maar die kwispelende Kyuubei past het beste dit account.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:36 schreef robin007bond het volgende:
Ik vond de kwispelende QB nog echt het beste, maar dat komt ook omdat ik die had gecropped. Dan voelt dat beter op de een of andere manier.
de wat?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:39 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
die kwam ooit in grtdojw met P_z toen Udowu weer eens werd gesloten
grtdojwquote:
Ja, maar stiekem ziet het er wel leuk uit. Als ik het niet heb geprobeerd, dan kan ik er ook niets over zeggen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:39 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Tuurlijk wel joh. Jij houdt helemaal niet van moé. Of liever gezegd, de moéfisatie van de animeindustrie.
Eens.quote:Vond ik ook. Inaban is een zéééér goede tweede, maar die kwispelende Kyuubei past het beste dit account.
Ah ok, ken ik verder nietquote:
Je bent gewoon moe verslaafd, maar het is te beschamend om het toe te geven.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, maar stiekem ziet het er wel leuk uit. Als ik het niet heb geprobeerd, dan kan ik er ook niets over zeggen.
[..]
Eens.
Al vond ik de Inaban zo wittig en apart. Ze had beter de gewone kleurrijke Inaban kunnen nemen, denk ik.
Nu heb ik een Chuunicoon. En eh, ik had al een Inaban hiervoor.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:35 schreef Repelsteeltju het volgende:
Eens! Kyuubi zonder Kyuubicoon is als patat zonder mayo, ketchup, satésaus, uitjes en wat er ook maar nog meer in een patatje oorlog gaat. Neen, het is als patat zonder patat.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:46 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Nu heb ik een Chuunicoon. En eh, ik had al een Inaban hiervoor.
Tevens ben je ge-Rikka Roll'd.
[ afbeelding ]
Oh jeetjequote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:49 schreef Kyubey het volgende:
Ohja, mijn signature staat nu vol met Chuunigifjes.
Wanneer is de 1e EP overigens?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:56 schreef Arashimashou het volgende:
De Gustav is pas moe... maar ik heb keekisama beloofd zulke dingen niet te plaatsen voordat de eerste aflevering van G&P uit is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |