Misschien wordt Magi ook nog wat.quote:
ecchi?loli?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:20 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Misschien wordt Magi ook nog wat.
Ik dacht trouwens dat Chuunibyou echt over duistere krachten ging![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:34 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ecchi: nee
Loli: hmmmm, jawel denk ik.
Wat is het nou??quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:35 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Moé. Niets ecchi. Niets loli.
Pure moé.
Kick ass moe dus!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:41 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Moe, kies maar gewoon moe. Wel of niet loli zijn is hier van ondergeschikt belang.
vanmiddag maar eens een project voorleggen heb ik tenminste nog wat te doen de laatste 3 wekenquote:
1 aflevering gekeken net en wat een bagger is datquote:
Goh, vind je het gek als het een vervolg is op de origineel anime uit de jaren 80quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:47 schreef smitjew het volgende:
[..]
1 aflevering gekeken net en wat een bagger is dat
beetje gay en in de 1ste aflevering gaat het als pats boem dit is dat te snel en shit.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:50 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Goh, vind je het gek als het een vervolg is op de origineel anime uit de jaren 80
Saint Saiya is trouwens 1 grote shounen cliché anime (de basis dus voor alle shonen serie die later volgde)quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:54 schreef smitjew het volgende:
[..]
beetje gay en in de 1ste aflevering gaat het als pats boem dit is dat te snel en shit.
is D.Gray-man wat ?
aha maar vind het iets teveel van het goede , 1ste aflevering zegt alles volgens mijquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:55 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Saint Saiya is trouwens 1 grote shounen cliché anime (de basis dus voor alle shonen serie die later volgde)utje doen tot 12:30*
Niet voor mijquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:57 schreef smitjew het volgende:
[..]
aha maar vind het iets teveel van het goede , 1ste aflevering zegt alles volgens mij
Ja maar voor mij is het nu, op het moment dat ik dat schreef, pas morgen.quote:
Hmmm...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 06:19 schreef smitjew het volgende:
Weet iemand nog een goeie anime met overpowerde superkrachten?
Mwah, redelijk. 20 episodes van gezien.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:54 schreef smitjew het volgende:
[..]
beetje gay en in de 1ste aflevering gaat het als pats boem dit is dat te snel en shit.
is D.Gray-man wat ?
Wie is deze?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |