vanmiddag maar eens een project voorleggen heb ik tenminste nog wat te doen de laatste 3 wekenquote:
1 aflevering gekeken net en wat een bagger is datquote:
Goh, vind je het gek als het een vervolg is op de origineel anime uit de jaren 80quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:47 schreef smitjew het volgende:
[..]
1 aflevering gekeken net en wat een bagger is dat
beetje gay en in de 1ste aflevering gaat het als pats boem dit is dat te snel en shit.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:50 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Goh, vind je het gek als het een vervolg is op de origineel anime uit de jaren 80
Saint Saiya is trouwens 1 grote shounen cliché anime (de basis dus voor alle shonen serie die later volgde)quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:54 schreef smitjew het volgende:
[..]
beetje gay en in de 1ste aflevering gaat het als pats boem dit is dat te snel en shit.
is D.Gray-man wat ?
aha maar vind het iets teveel van het goede , 1ste aflevering zegt alles volgens mijquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:55 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Saint Saiya is trouwens 1 grote shounen cliché anime (de basis dus voor alle shonen serie die later volgde)utje doen tot 12:30*
Niet voor mijquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:57 schreef smitjew het volgende:
[..]
aha maar vind het iets teveel van het goede , 1ste aflevering zegt alles volgens mij
Ja maar voor mij is het nu, op het moment dat ik dat schreef, pas morgen.quote:
Hmmm...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 06:19 schreef smitjew het volgende:
Weet iemand nog een goeie anime met overpowerde superkrachten?
Mwah, redelijk. 20 episodes van gezien.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:54 schreef smitjew het volgende:
[..]
beetje gay en in de 1ste aflevering gaat het als pats boem dit is dat te snel en shit.
is D.Gray-man wat ?
Wie is deze?quote:
Je bent terug!quote:
Schrik maar niet, ze veranderen gewoon veel te vaak van avatar.quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:42 schreef De_Dakgoot het volgende:
Duitse computers installerenis baas die taal
JETZZ INSTALLIEREN WEITER SCHNELLER! MOE!!1
Oh, roddel en achterklap! Waarom?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:53 schreef Repelsteeltju het volgende:
De Mensheid is Vervallen, Humanitiy Has Declined, Jinrui wa Suitaishimashita of gewoon Jintai. Verder is er deze zomer niet echt iets absoluut onmisbaars uitgekomen.
Chuunibyou demo Koi ga Shitai! is verplichte kost voor de herfst lijkt wel.
Oh en Klipnap is gebanned.
Gevonden, het is Robin!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:14 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ach, ze is hier nog wel hoor. Spot de Klipnap
Ik stond op het punt de congratumafuckinglations video te posten, maar ik doe het toch maar niet.quote:
Awww, je stond laatst nog zo te klagen over hoe je Klipnap niet kon nadoen. Nu lukt het je zelfs met je eigen naam.quote:
Dit is het toppunt!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:48 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Awww, je stond laatst nog zo te klagen over hoe je Klipnap niet kon nadoen. Nu lukt het je zelfs met je eigen naam.
Zou best kunnen. Hernoem het bestand bij het opslaan in XChat zonder die tekens.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:08 schreef Kyubey het volgende:
K downloadt supertraag help wat is dit.
Ligt het misschien aan de achterlijke 「K」-haakjes? Bij Xchat was het ook al mislukt.
Heb ik nooit last van.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:22 schreef De_Dakgoot het volgende:
Vrouwen moeten echt eens gaan lusiteren als je iets probeerd uit te leggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben niet zo heel tevreden over photobucket. Postimage lijkt het tot nu toe fijner te doen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:32 schreef De_Dakgoot het volgende:
Dat ik mijn photobucket hiervoor moet gaan gebruiken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie ben jij?quote:
Ah, duidelijk!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:32 schreef De_Dakgoot het volgende:
Dat ik mijn photobucket hiervoor moet gaan gebruiken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hey!quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:37 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Je bent terug!![]()
H-het is niet alsof ik je g-gemist heb hoor... BAKA!
quote:
Sommigen van jullie wel, ik ben pas op 1 meet geweest!quote:
quote:
Ah ja, deze herken ikquote:
Jup, 9 weken in India overleefd!quote:
Check de PI, Baka...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:57 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Sommigen van jullie wel, ik ben pas op 1 meet geweest!
I knowquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:09 schreef Qunix het volgende:
[..]
Check de PI, Baka...
Ik kom trouwens niet op meets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |