Ik wacht rustig af. Ik denk dat ik hem niet ga kijken, maar misschien als hij nog goed blijkt te worden. Of misschien als .Cake met een enthousiaste review komt.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:19 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Nee. Ik weet nog geen flikker van het plot behalve dat er een paar personen zijn met superkrachten en een irritant meisje die denkt dat ze een kat is (of misschien is ze dat ook wel).
Ik eis uitleg.
Er was 1 user die na 1 aflevering al Saint Seiya Omega had gedropt,terwijl Saint Seiya serie begonnen is in de jaren 80(proto shonen serie)!!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:19 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Nee. Ik weet nog geen flikker van het plot behalve dat er een paar personen zijn met superkrachten en een irritant meisje die denkt dat ze een kat is (of misschien is ze dat ook wel).
Ik eis uitleg.
Alleen al de naam. Heel irritant om ook op Google te vinden en dergelijke. Ze hebben denk ik echt totaal niet over de titel nagedacht.quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Alleen al de naam. Heel irritant om ook op Google te vinden en dergelijke. Ze hebben denk ik echt totaal niet over de titel nagedacht.
Ik zie ze al in een of ander verpauperd kantoor in zo'n vergadering.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:32 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]![]()
Veel betere titel verzinnen
Je kan ook zoeken op "Project K".quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Alleen al de naam. Heel irritant om ook op Google te vinden en dergelijke. Ze hebben denk ik echt totaal niet over de titel nagedacht.
Daarom heeft Commie ook die vage 「haakjes」quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Daar ging mijn jusquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik zie ze al in een of ander verpauperd kantoor in zo'n vergadering.
"Wie weet er een goede naam?"
"Doe maar K!" zegt een werknemer. Baas: "Genius die je bent, zal vast aanslaan. Net als de 'M' van McDonalds. Als het niet aanslaat kunnen we het altijd afzetten als een afkorting voor de daadwerkelijke titel"!
er
heraonhaeriopnhoaernhaeronhoegrfghaerhehujeta46u735h
I know, maar het blijft zo vaag.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:35 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Je kan ook zoeken op "Project K".
Protip.
Dat is volgens mij niet daarom. Veel titels van nummers worden ook met die aparte haakjes weergeven. Misschien dat ze het inderdaad expres bij K nadruk op hebben gelegd of zo.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:36 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Daarom heeft Commie ook die vage 「haakjes」
Het is typisch Japanse geldwolven denkenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik zie ze al in een of ander verpauperd kantoor in zo'n vergadering.
"Wie weet er een goede naam?"
"Doe maar K!" zegt een werknemer. Baas: "Genius die je bent, zal vast aanslaan. Net als de 'M' van McDonalds. Als het niet aanslaat kunnen we het altijd afzetten als een afkorting voor de daadwerkelijke titel"!
er
heraonhaeriopnhoaernhaeronhoegrfghaerhehujeta46u735h
Die haakjes dienen in japan als " en ' bij ons dienen. Dus voor aanhalen, titels, quotes enzo.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
I know, maar het blijft zo vaag.
[..]
Dat is volgens mij niet daarom. Veel titels van nummers worden ook met die aparte haakjes weergeven. Misschien dat ze het inderdaad expres bij K nadruk op hebben gelegd of zo.
「ok」quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
I know, maar het blijft zo vaag.
[..]
Dat is volgens mij niet daarom. Veel titels van nummers worden ook met die aparte haakjes weergeven. Misschien dat ze het inderdaad expres bij K nadruk op hebben gelegd of zo.
Je weet nog geen flikker omdat er nog maar 1 episode is..quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:19 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik eis uitleg.
Ah, dat wist ik niet. Ik zie het wel vaker bij nummers e.d.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:38 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Die haakjes dienen in japan als " en ' bij ons dienen. Dus voor aanhalen, titels, quotes enzo.
Hihi. Ik heb je laten lachen.quote:
Klopt,2/3(bij 12/13 seizoen) of 4/5(bij 24/25/26 seizoen)eps is genoegquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:39 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Je weet nog geen flikker omdat er nog maar 1 episode is..Gewoon doorkijken, net alsof je wat beters te doen hebt, behalve een sociaal leven hebben of dit topic bijhouden
Oh godquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ah, dat wist ik niet. Ik zie het wel vaker bij nummers e.d.
[..]
Hihi. Ik heb je laten lachen.
Overigens hoop ik niet dat er feestjes in de anime voorkomen die uit de hand lopen. Misschien worden mensen geïnspireerd om een Project K feest te houden.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:39 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Je weet nog geen flikker omdat er nog maar 1 episode is..Gewoon doorkijken, net alsof je wat beters te doen hebt, behalve een sociaal leven hebben of dit topic bijhouden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:11 schreef Kyubey het volgende:
[..]Ahww.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik nu ook he. Je hebt dus een medestander.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |