Apple??quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:26 schreef Qunix het volgende:
Klein beetje door Sakamichi no Apollon... Maar oh wat een plaat
[ afbeelding ]
(Moanin')
Waarom kan dat niet?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:30 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
JJBA 01 RAW, kan het alleen niet downloaden.
Jups.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:30 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
JJBA 01 RAW, kan het alleen niet downloaden.
Apple??
Gewoon doen joh,is niksquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:34 schreef De_Dakgoot het volgende:
bohh moet eventjes proberen mijn router te resetten om mijn ip te veranderen maar dan wordt iedereen boos thuis
maar mijn pa zit te gamen, en ik ben nu opeens perma banned op de 4chansquote:
The fuck?2 hoofdstukken is al genoeg voor 1 epquote:At the current rate Phantom Blood shouldn't take more than 9 or 10 episodes, they adapted five chapters in ep 1.
Jij held!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:26 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
(Moanin')
Nog steeds?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:57 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Jij held!
![]()
Ik moet nog steeds een keertje al die nummers beluisteren die jij mij in die pm's hebt gestuurd. En als je spotify hebt (ik heb het zelf niet dus weet niet wat je er aan hebt) dan moet je deze post eens even lezen: http://thosedamncartoons.(...)the-slope-playlists/
Verschil:quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:26 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
(Moanin')
Inderdaadquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
En nu heb jij ons achtergelaten.
ip adressen moeten veranderenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:34 schreef De_Dakgoot het volgende:
bohh moet eventjes proberen mijn router te resetten om mijn ip te veranderen maar dan wordt iedereen boos thuis
ik gok dat hij ergens geband is en wil proberen een nieuw ip uit de pool te krijgen van z'n kabelboer... (die inderdaad (more or less) met dynamische ip's werken)quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:40 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
externe of interne IP adressen ?
Dakgoot heeft ADSLquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:42 schreef mschol het volgende:
[..]
ik gok dat hij ergens geband is en wil proberen een nieuw ip uit de pool te krijgen van z'n kabelboer... (die inderdaad (more or less) met dynamische ip's werken)
soms werkt het inderdaad...
als het intern IP is..
*facepalm*
Ja, nog niet veel tijd voor gehad. Volgende week heb ik een paar dagen vrij, dan kan ik het wel eens gaan doen. Kom ik ook van dat PM icoontje af, welke ik niet bekijk zodat ik mijzelf er wel steeds aan blijf herinnerenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |