http://www.scriptgirl.nl/(...)jaar-erger-dan-ooit/quote:Expeditie Robinson 2012: "Het is dit jaar erger dan ooit."
Heilig ontzag heb ik voor de deelnemers van Expeditie Robinson. Je zult maar ergens op een exotische locatie gedropt worden zonder enige vorm van luxe, eten of ander gemak. Dan dien je ook nog eens muggen en vervelende mede-kandidaten van je af te slaan en wedstrijdjes te winnen. En guess what, volgens nieuwbakken presentator Dennis Weening wordt het dit jaar erger dan ooit. Dat kunnen we vanaf donderdag 30 augustus met eigen ogen zien op RTL5.
Hoge kijkcijfers Expeditie Robinson
Maar dat is misschien ook precies de reden waarom zoveel kijkers ieder jaar weer afstemmen op het programma. Met gemak scoort Expeditie Robinson zomaar wel eens meer dan een miljoen kijkers. Bijzonder netjes voor een wat kleinere zender als RTL5.
De kijkers worden ook dit jaar niet teleurgesteld. Tenminste, dat wil presentator Dennis Weening ons laten geloven in een interview met Veronica Magazine. Al is het alleen maar omdat hij zelf ook ooit een keer meedeed aan het programma ( al maakte hij niet écht een goede indruk als survivor).
Eerste heftige proef
Maar wat maakt het dit jaar dan zo heftig? Het begint meteen al goed met een heftige eerste proef in een mangrovebos in Maleisië. Die proef maakt trouwens ook gelijk duidelijk wie in welk team zit. Het team dat de proef wint, gaat naar een prachtig strand. En moesten sommige deelnemers zich vorig jaar nog staande houden in een grot, dit maal moet het verliezende team zien te overleven in de mangrove.
Mangrove
Voor de duidelijkheid: de mangrove is een soort platform tussen de bomen op water. Denk aan een kust met grote struiken met enorme wortels. En ja, dat staat constant onder water en wordt belaagd door honderdduizenden muggen plus andere rare beesten. Laat staan dat er fatsoenlijk voedsel is. En dat is nog maar het begin .
Intriges en verraad
Want volgens Weening is niet alleen de mangrove geestdodend, maar zijn de intriges en het verraad tussen de kandidaten onderling ook niet van de lucht. "Niemand kan een ander vertrouwen, er worden continu messen in elkaars ruggen gestoken. Het is dit jaar erger dan ooit!" laat Weening dan ook weten.
Kandidaten
Stiekem is het ieder jaar dan toch weer een wonder dat de makers dan toch weer met nieuwe kandidaten op de proppen komen. Dat zijn rapper Willie Wartaal en presentatrice Tess Milne ( bekend van Sterren Springen), Fatima Moreira de Melo, Ruud Feltkamp, The Voice finalist Paul Turner, Fajah Lourens, Peggy Vrijens en tuinman Lodewijk Hoekstra.
En omdat Expeditie Robinson samen met de Vlamingen wordt gemaakt, zijn de acht Vlaamse kandidaten: Min Hee Bervoets, Joke Van de Velde, Gene Thomas, Zoë van Gestel, Aagje Vanwallghem, Matthias De Meulder, Christophe De Meulder en Olivier Bisback.
Zij liever dan ik. Dat staat als een paal als boven water. Maar kijken doe ik dan wel. En dat vind ik eerlijk gezegd al spannend genoeg.
Expeditie Robinson is vanaf vanaf donderdag 30 augustus om 20.30 op RTL te zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
Die Joke denk ik.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:38 schreef Madame_Paon het volgende:
Welke Kutbelgen hebben behalve Gene nog meer op Ruud gestemd?
en het lijkt altijd zo'n sympathiek volkquote:
Alles wat uit Belgie komtquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:38 schreef Madame_Paon het volgende:
Welke Kutbelgen hebben behalve Gene nog meer op Ruud gestemd?
Is 't ook, totdat ze zich willen gaan vergelijken met 'ons'.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en het lijkt altijd zo'n sympathiek volk
Dan was het niet gelijk geweest.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef zoem het volgende:
De laatste stem maakt niet meer uit. Bij gelijke stand zou Zoe ook weg moeten volgens mij.
Ruud had 3 stemmen.quote:
Oh, das waar ja.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:40 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Dan was het niet gelijk geweest.
Kan ik me niet voorstellen, Zoe zelf had ook een stem.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:40 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ruud had 3 stemmen.
Min Hee ook op Ruud gestemd?
Zoe, Joke en Genee (zo heet die laffe belg toch? ) hebben denk ik op Ruud gestemd liijkt mij?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:40 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ruud had 3 stemmen.
Min Hee ook op Ruud gestemd?
Ditquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan ik me niet voorstellen, Zoe zelf had ook een stem.
Zoe, Gene, Joke.
Oja.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan ik me niet voorstellen, Zoe zelf had ook een stem.
Zoe, Gene, Joke.
quote:
twitter:Tessmilne twitterde op donderdag 04-10-2012 om 21:39:40Hoe durfen mensen nog op Ruud te stemmen terwijl Zoe KEER OP KEER bewijst dat ze expeditie NIET aan kan?! #expeditierobinson reageer retweet
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:43 schreef ZaZoe het volgende:
twitter:Tessmilne twitterde op donderdag 04-10-2012 om 21:39:40Hoe durfen mensen nog op Ruud te stemmen terwijl Zoe KEER OP KEER bewijst dat ze expeditie NIET aan kan?! #expeditierobinson reageer retweet
Het is durven met een v van vagina kutwijv!!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:43 schreef ZaZoe het volgende:
mooie vent was het, zondequote:
Nee want dat kunnen ze niet zelfquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het draait wel teveel om de proef en de eilandraad bij deze expeditie.
Bij vorige series zag je ook veel meer hoe de sfeer op het eiland was buiten het spel om.
vroeger zag je mensen eten zoeken en met elkaar overleven dat heb ik nu echt totaal nog niet gezien.
Dat dus. Ik mis nog een hangmat met bijbehorende cocktail en een bediende met sixpack die de deelnemers met een palmblad koelte toewuift. En eigenlijk ook maar meteen de proeven voor ze doet.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:35 schreef rene90 het volgende:
Jammer, het is gewoon een soort all in eiland geworden.
Mja, die Gene ook bij dat stemmen, niet op de zwakste, maar gewoon haat tegen Nederlanders weerquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:51 schreef Beeertjee het volgende:
Ze hadden misschien beter iets anders kunnen verzinnen voor die wissel van teams.
Nu is het bij het gele team weinig veranderd, en bij het rode is het nogsteeds teveel belg.
Kwestie van tijd voordat Ruud eruit vliegt.. Helaas.
Gene en Joke
Voorlopig heeft die instelling ze nog niet veel opgeleverd.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bizar hoe die Belgen kliekerig doen ipv te zorgen dat ze wel eens een proef kunnen winnen.
Maar dat zie je niet meer. Alleen in het begin even en dat is leuk. Maar de pokerbroeders mogen nog steeds niet konkelen en daar verwachtte ik juist lekker wat smerig spel van. Nu is het een Belgie vs Nederland. Niet spannend imhoquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:24 schreef Gert het volgende:
Aan de andere kant: de intriges en het gekonkel, en het ergeren daaraan, maken het leuk(er) om naar te kijken.
De pokerbroerers gaan samen met Fatima Lodewijk wippen. Dat is het plan. Best een broedermoord.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar dat zie je niet meer. Alleen in het begin even en dat is leuk. Maar de pokerbroeders mogen nog steeds niet konkelen en daar verwachtte ik juist lekker wat smerig spel van. Nu is het een Belgie vs Nederland. Niet spannend imho
Ze typt net zo dom als ze praat.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:54 schreef Nober het volgende:
[..]
Het is durven met een v van vagina kutwijv!!
Omdat ze er zelf bijna zeker van zijn dat ze het verliezen van hem, dus niks persoonlijks.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:49 schreef Akilla het volgende:
Echt dat hand boven het hoofd van die kut Zoë houdenwaar zijn die 2 belgen mee bezig, snappen ze het niet ofzo?
Nou moet ik eerlijk zeggen dat de enige relaxte belg die min-hee is, want die broertjes zijn ook vuile ratten.. hoe kan je lodewijk nou eruit willen stemmen? die verdient de samensmelting tot nu toe het meest!
Ja dat snap ik wel, maar het is gewoon triest om de sterkste eruit te stemmen, dat is leuk kijken, niet naar een expeditie met die suffe broertjes, fatima, peggy en zoë alleen bijv...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:50 schreef Beeertjee het volgende:
[..]
Omdat ze er zelf bijna zeker van zijn dat ze het verliezen van hem, dus niks persoonlijks.
Maar volgens mij komt het niet vaak voor dat de sterkste wint, het gaat toch ook allang niet meer om het survivallen. Helaas.. Voor echt survivallen moet je volgens mij naar Discovery.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:51 schreef Akilla het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel, maar het is gewoon triest om de sterkste eruit te stemmen, dat is leuk kijken, niet naar een expeditie met die suffe broertjes, fatima, peggy en zoë alleen bijv...
Dankzij haar tieten heeft ze een baan als presentatrice (want presenteren kan ze niet).quote:
Ja das ook wel zo, al heb ik net seizoen 2007 af zitten kijken en die vinnie en willem vond ik ook wel de sterkere en die zijn 1e en 2e geworden.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:54 schreef Beeertjee het volgende:
[..]
Maar volgens mij komt het niet vaak voor dat de sterkste wint, het gaat toch ook allang niet meer om het survivallen. Helaas.. Voor echt survivallen moet je volgens mij naar Discovery.
Dat was gewoon 100% erger-tv en dat was daarom geniaal om te kijkenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:56 schreef Akilla het volgende:
Yin en hans sloeg ook nergens op, dat was ook irritant..
True, Daarom was het ook wel weer leuk om te kijken.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:00 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Dat was gewoon 100% erger-tv en dat was daarom geniaal om te kijken
en natuurlijk de geniale move van HiuKwan.
Neehoor, denk dat iedereen hier het nog steeds leuk vindt en elke week weer kijkt, ook al zeggen sommigen dat ze de rest van het seizoen niet meer kijken.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:42 schreef Paul het volgende:
Jongens ik lees het al, we kunnen beter stoppen met uitzenden van ER als ik het zo lees op FOK
Dan zat er in ieder geval 1 Nederlander bij die je dan met 5 Belgen bij een eventuele stemming makkelijk weg moet kunnen stemmen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 02:16 schreef CaLeX het volgende:
Wat ik niet snap, het was Joke die Ruud weer naar team rood haalde, waarom stem je hem dan bij de eilandraad weer weg?
Dan weet je toch niet waar je mee bezig bent?
http://forum.mokkels.nl/7(...)-zoe-van-gastel.htmlquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 08:23 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik vind dit seizoen wel leuker dan vorig seizoen.
Zoë een model?Zo ziet ze er niet uit ...
twitter:Fatimademelo twitterde op zaterdag 06-10-2012 om 12:44:14#ExpeditieRobinson er zat dus gewoon chocoladetaart onder 1!!! Lieten ze ons na de proef zien... We wilden m bijna gewoon opvreten!! reageer retweet
Misschien bewaren ze dat voor later (finale, laatste afl. in de studio)quote:
Ik snap wel dat ze hem eruit willen stemmen, ik snap alleen niet waarom ze hem er dan bijhalen als ze ook nog 1 van de broertjes kunnen kiezen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 02:29 schreef aswesleep het volgende:
Die Zoë en Joke (zelfde types, beide ex-missen denk ik) die gaan niet op elkaar stemmen. En Gene is gewoon dom, maar dat was al duidelijk dacht ik. Voor het overige stamt dat Ruud stemmen nog altijd uit dat complot tegen de irritante Fajha.
Uit zelfbehoud is het voor zwakkeren ook beter om er een sterk figuur uit te stemmen.
Paul zat er toch al bijquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 08:52 schreef Nober het volgende:
Dan zat er in ieder geval 1 Nederlander bij die je dan met 5 Belgen bij een eventuele stemming makkelijk weg moet kunnen stemmen.
1 was portie vissenogenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:49 schreef ZaZoe het volgende:
twitter:Fatimademelo twitterde op zaterdag 06-10-2012 om 12:44:14#ExpeditieRobinson er zat dus gewoon chocoladetaart onder 1!!! Lieten ze ons na de proef zien... We wilden m bijna gewoon opvreten!! reageer retweet
Ik ken heel die Paul niet, is dus geen Belg?quote:
Ze lijdt waarschijnlijk dan aan een van de tien signalen van pokerverslavingquote:Op zondag 7 oktober 2012 11:03 schreef Nober het volgende:
[..]
1 was portie vissenogen
2 was ondergrondsei
3 was levende rups
4 was koeienoog
5 is dat Fatima liegt.
[..]
Hoezo liege?quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:03 schreef Nober het volgende:
[..]
1 was portie vissenogen
2 was ondergrondsei
3 was levende rups
4 was koeienoog
5 is dat Fatima liegt.
Nah best wel een mooie vrouw toch?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 08:23 schreef Madame_Paon het volgende:
Ditquote:Op zondag 7 oktober 2012 11:52 schreef Serieliefhebber het volgende:
[..]
Hoezo liege?
4) koeienoog en visingewanden
3) kokosrupsen
2) vissenogen en rot ei
Nee, die heeft vorig seizoen van The Voice of Holland meegedaan. Niet dat ie Nederlands is trouwensquote:Op zondag 7 oktober 2012 11:03 schreef Nober het volgende:
Ik ken heel die Paul niet, is dus geen Belg?
Scherpe knieën zeker?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 08:23 schreef Madame_Paon het volgende:
Volgens mij filmen ze niet alles, maar bepaalde momenten (bij de finale van 2008 werd daar namelijk over gesproken; dat complotten etc óók nog voor de camera besproken moest worden. Dus die deden bepaalde dingen nog een keer over). Ook hebben ze gewoon een kamp op het eiland met eten voor als ze niet aan het filmen zijn, waar ook een vertrouwenspersoon voor de kandidaten zit 24/7 en alle andere mensen (van Maxim Hartman, die daar eten ging jatten en helemaal is gaan spacen bij die vertrouwenspersoon voor hij eruitging).quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 08:03 schreef controlaltdelete het volgende:
Wat ik me laatst afvroeg over ER hoe dat zit met het camerateam? Zijn die daar 24/7 aanwezig, werken ze met verschillende teams of filmen ze alleen een paar uur of dagdelen en gaan ze in de avond weer naar huis?
Heb ooit ergens gelezen dat die cameraploegen een paar uur per dag op het eiland komt filmen. Ze zijn er dus niet 24/7 om alles in de gaten te houden.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 08:03 schreef controlaltdelete het volgende:
Wat ik me laatst afvroeg over ER hoe dat zit met het camerateam? Zijn die daar 24/7 aanwezig, werken ze met verschillende teams of filmen ze alleen een paar uur of dagdelen en gaan ze in de avond weer naar huis?
Niemand heeft 1 gedaan, men begon met 4 en eindigde bij 2.quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:03 schreef Nober het volgende:
[..]
1 was portie vissenogen
2 was ondergrondsei
3 was levende rups
4 was koeienoog
5 is dat Fatima liegt.
[..]
Ik ken heel die Paul niet, is dus geen Belg?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(quote:I have to lurn to love my body en stop complaining about my fat Ass
Is wel zieligquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:42 schreef tralalala het volgende:
Die promo van aankomende aflevering is wel geinig.
Lodewijk vermoedt niets
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:09 schreef Ties02 het volgende:
Heeft iedereen Fajah's kont al gezien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Badonkadonk!
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
+1, al begrijp ik dat haar kinderen er niet blij mee zullen zijn.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:21 schreef Ties02 het volgende:
Ik vind het wel een goede trend eigenlijk die Anouk heeft ingezet
Ik krijg er weer honger vanquote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:09 schreef Ties02 het volgende:
Heeft iedereen Fajah's kont al gezien?Wanneer heeft ze die foto gepost?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, al gebeurd het zelden dat dergelijke mensen winnen. Op een keer of twee na.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Lodewijk zou eigenlijk moeten winnen natuurlijk.
Die gaat heel erg verbaasd zijn als ze de proef verliezen. Of hij zit de laatste weken verbaasd tv te kijken, als hij nog wel er lang in heeft gezeten.quote:
Ja, maar blijkbaar doen ze het door elkaar.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:35 schreef Ties02 het volgende:
Was de afvalproef niet altijd als eerst?
Komt zo, valt meestal rond de reclame.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:35 schreef Ties02 het volgende:
Was de afvalproef niet altijd als eerst?
dat was juist prachtigquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:41 schreef waaromniet1988 het volgende:
Nee Zoé toen die negerbokser moest niezen tijdens een proef was erger
Grappig, maar ook wel lullig/zieligquote:
Ik zie het wel gebeuren dat ze pas het laatste duel verliest en dan net de samensmelting niet haalt.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Doe Fajah gewoon alvast de samensmelting in heeft ze verdient.
Zoals Tanja vorig jaar.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:42 schreef Ties02 het volgende:
Ik zie het wel gebeuren dat Fajah alsnog de hele expeditie wint
met d'r kont
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:42 schreef Nober het volgende:
Who's next? Zal rood eindelijk eens winnen met Min-Hee's Chinese regime?
Zou wel baas zijnquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:42 schreef Ties02 het volgende:
Ik zie het wel gebeuren dat Fajah alsnog de hele expeditie wint
met d'r kont
Als de helft over is (acht man dus), normaal gesproken.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:42 schreef PatriQue89 het volgende:
Wanneer is ongeveer de samensmelting?
Ik denk dat je de enige bent. Evi heeft meestal wel favorietjes, maar dat zijn dan meestal de echte Robinsons.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:43 schreef Rosa_blanca het volgende:
ik vind het bij deze expeditie heel duidelijk worden dat Evi haar favorietjes heeft (belgen voornamelijk), of ben ik nu te wantrouwig?
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:42 schreef Nober het volgende:
Who's next? Zal rood eindelijk eens winnen met Min-Hee's Chinese regime?
Nee, daar is het geloof ik op maandag, gezien de reacties van Vlaamse Fokkers.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:47 schreef JohnB52 het volgende:
Wordt dit tegelijk op de belg en RTL uitgezonden?
Zeker.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zou het rot vinden mocht Lodewijk er uit moeten.
Ja, als het goed is wel. Raar, maar waar.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:49 schreef JohnB52 het volgende:
Dus die komt pas aanstaande maandag op tv daar ?
Belgische logica.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja, als het goed is wel. Raar, maar waar.
Er zijn nu vijf eliminaties geweest, dus komen er nog drie aan minimaal (inclusief vandaag). De vraag is of de uiteindelijke winnaar van het duel dan nummer negen is of nummer acht.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:50 schreef PatriQue89 het volgende:
Weet iemand wanneer de samensmelting is?
Ah, ok ok!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Er zijn nu vijf eliminaties geweest, dus komen er nog drie aan minimaal (inclusief vandaag). De vraag is of de uiteindelijke winnaar van het duel dan nummer negen is of nummer acht.
Dan krijg je van die Patty flat op je face landingenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:57 schreef Redefine het volgende:
Ze kunnen beter naar voren springen dan recht naar beneden, dat scheelt weer een paar meter.
Ja, al weet je niet of Tess nog rare dingen gedaan zou hebben.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:57 schreef zoem het volgende:
Dom, Tess hadden ze beter kunnen houden en Peggy langs de kant.
Die smerige tweeling zorgen ervoor dat Lodewijk eruit gaatquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als ze nu verliezen moeten ze Peggy er uit stemmen.
Ik denk dat dan Lodewijk de sigaar is.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als ze nu verliezen moeten ze Peggy er uit stemmen.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:58 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ik denk dat dan Lodewijk de sigaar is.
Ze moeten er ook geen salto bij doenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:58 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dan krijg je van die Patty flat op je face landingen
Paulquote:
Zal wel aan de ondergrond van de zeebodem liggen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:59 schreef Nober het volgende:
Waarom eigenlijk met schoenen gaan zwemmen?
Ze hebben voor deze proef glasscherven neergelegdquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zal wel aan de ondergrond van de zeebodem liggen.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:01 schreef mootie het volgende:
Je kan lullen wat je wil, maar Paul is wel een echte kerel.
Vermomde als zeëgel.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:00 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ze hebben voor deze proef glasscherven neergelegd
Rustig maarquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zo vals dit Peggy en Fatima verkankeren het en dan moet Lodewijk er uit.
Het is ook dom om de sterken er nu al uit te stemmen. Ze willen hun kamp toch sterk houden tot de samensmelting.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zo vals dit Peggy en Fatima verkankeren het en dan moet Lodewijk er uit.
Gewoon allin gaan.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Fatima mist panterprintpowers in het water.
katachtigen houden sowieso niet van waterquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:03 schreef -Vaduz- het volgende:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Misschien dat die het Lodewijk wegstem complot nog open kan gooien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |