+1, al begrijp ik dat haar kinderen er niet blij mee zullen zijn.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:21 schreef Ties02 het volgende:
Ik vind het wel een goede trend eigenlijk die Anouk heeft ingezet
Ik krijg er weer honger vanquote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:09 schreef Ties02 het volgende:
Heeft iedereen Fajah's kont al gezien?Wanneer heeft ze die foto gepost?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, al gebeurd het zelden dat dergelijke mensen winnen. Op een keer of twee na.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Lodewijk zou eigenlijk moeten winnen natuurlijk.
Die gaat heel erg verbaasd zijn als ze de proef verliezen. Of hij zit de laatste weken verbaasd tv te kijken, als hij nog wel er lang in heeft gezeten.quote:
Ja, maar blijkbaar doen ze het door elkaar.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:35 schreef Ties02 het volgende:
Was de afvalproef niet altijd als eerst?
Komt zo, valt meestal rond de reclame.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:35 schreef Ties02 het volgende:
Was de afvalproef niet altijd als eerst?
dat was juist prachtigquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:41 schreef waaromniet1988 het volgende:
Nee Zoé toen die negerbokser moest niezen tijdens een proef was erger
Grappig, maar ook wel lullig/zieligquote:
Ik zie het wel gebeuren dat ze pas het laatste duel verliest en dan net de samensmelting niet haalt.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Doe Fajah gewoon alvast de samensmelting in heeft ze verdient.
Zoals Tanja vorig jaar.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:42 schreef Ties02 het volgende:
Ik zie het wel gebeuren dat Fajah alsnog de hele expeditie wint
met d'r kont
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:42 schreef Nober het volgende:
Who's next? Zal rood eindelijk eens winnen met Min-Hee's Chinese regime?
Zou wel baas zijnquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:42 schreef Ties02 het volgende:
Ik zie het wel gebeuren dat Fajah alsnog de hele expeditie wint
met d'r kont
Als de helft over is (acht man dus), normaal gesproken.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:42 schreef PatriQue89 het volgende:
Wanneer is ongeveer de samensmelting?
Ik denk dat je de enige bent. Evi heeft meestal wel favorietjes, maar dat zijn dan meestal de echte Robinsons.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:43 schreef Rosa_blanca het volgende:
ik vind het bij deze expeditie heel duidelijk worden dat Evi haar favorietjes heeft (belgen voornamelijk), of ben ik nu te wantrouwig?
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:42 schreef Nober het volgende:
Who's next? Zal rood eindelijk eens winnen met Min-Hee's Chinese regime?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |