Heb ooit ergens gelezen dat die cameraploegen een paar uur per dag op het eiland komt filmen. Ze zijn er dus niet 24/7 om alles in de gaten te houden.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 08:03 schreef controlaltdelete het volgende:
Wat ik me laatst afvroeg over ER hoe dat zit met het camerateam? Zijn die daar 24/7 aanwezig, werken ze met verschillende teams of filmen ze alleen een paar uur of dagdelen en gaan ze in de avond weer naar huis?
Niemand heeft 1 gedaan, men begon met 4 en eindigde bij 2.quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:03 schreef Nober het volgende:
[..]
1 was portie vissenogen
2 was ondergrondsei
3 was levende rups
4 was koeienoog
5 is dat Fatima liegt.
[..]
Ik ken heel die Paul niet, is dus geen Belg?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(quote:I have to lurn to love my body en stop complaining about my fat Ass
Is wel zieligquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:42 schreef tralalala het volgende:
Die promo van aankomende aflevering is wel geinig.
Lodewijk vermoedt niets
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:09 schreef Ties02 het volgende:
Heeft iedereen Fajah's kont al gezien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Badonkadonk!
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
+1, al begrijp ik dat haar kinderen er niet blij mee zullen zijn.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:21 schreef Ties02 het volgende:
Ik vind het wel een goede trend eigenlijk die Anouk heeft ingezet
Ik krijg er weer honger vanquote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:09 schreef Ties02 het volgende:
Heeft iedereen Fajah's kont al gezien?Wanneer heeft ze die foto gepost?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |