Dan zat er in ieder geval 1 Nederlander bij die je dan met 5 Belgen bij een eventuele stemming makkelijk weg moet kunnen stemmen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 02:16 schreef CaLeX het volgende:
Wat ik niet snap, het was Joke die Ruud weer naar team rood haalde, waarom stem je hem dan bij de eilandraad weer weg?
Dan weet je toch niet waar je mee bezig bent?
http://forum.mokkels.nl/7(...)-zoe-van-gastel.htmlquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 08:23 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik vind dit seizoen wel leuker dan vorig seizoen.
Zoë een model?Zo ziet ze er niet uit ...

twitter:Fatimademelo twitterde op zaterdag 06-10-2012 om 12:44:14#ExpeditieRobinson er zat dus gewoon chocoladetaart onder 1!!! Lieten ze ons na de proef zien... We wilden m bijna gewoon opvreten!! reageer retweet

Misschien bewaren ze dat voor later (finale, laatste afl. in de studio)quote:

Ik snap wel dat ze hem eruit willen stemmen, ik snap alleen niet waarom ze hem er dan bijhalen als ze ook nog 1 van de broertjes kunnen kiezen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 02:29 schreef aswesleep het volgende:
Die Zoë en Joke (zelfde types, beide ex-missen denk ik) die gaan niet op elkaar stemmen. En Gene is gewoon dom, maar dat was al duidelijk dacht ik. Voor het overige stamt dat Ruud stemmen nog altijd uit dat complot tegen de irritante Fajha.
Uit zelfbehoud is het voor zwakkeren ook beter om er een sterk figuur uit te stemmen.
Paul zat er toch al bijquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 08:52 schreef Nober het volgende:
Dan zat er in ieder geval 1 Nederlander bij die je dan met 5 Belgen bij een eventuele stemming makkelijk weg moet kunnen stemmen.

1 was portie vissenogenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:49 schreef ZaZoe het volgende:
twitter:Fatimademelo twitterde op zaterdag 06-10-2012 om 12:44:14#ExpeditieRobinson er zat dus gewoon chocoladetaart onder 1!!! Lieten ze ons na de proef zien... We wilden m bijna gewoon opvreten!! reageer retweet
Ik ken heel die Paul niet, is dus geen Belg?quote:

Ze lijdt waarschijnlijk dan aan een van de tien signalen van pokerverslavingquote:Op zondag 7 oktober 2012 11:03 schreef Nober het volgende:
[..]
1 was portie vissenogen
2 was ondergrondsei
3 was levende rups
4 was koeienoog
5 is dat Fatima liegt.
[..]

Hoezo liege?quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:03 schreef Nober het volgende:
[..]
1 was portie vissenogen
2 was ondergrondsei
3 was levende rups
4 was koeienoog
5 is dat Fatima liegt.

Nah best wel een mooie vrouw toch?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 08:23 schreef Madame_Paon het volgende:

Ditquote:Op zondag 7 oktober 2012 11:52 schreef Serieliefhebber het volgende:
[..]
Hoezo liege?
4) koeienoog en visingewanden
3) kokosrupsen
2) vissenogen en rot ei

Nee, die heeft vorig seizoen van The Voice of Holland meegedaan. Niet dat ie Nederlands is trouwensquote:Op zondag 7 oktober 2012 11:03 schreef Nober het volgende:
Ik ken heel die Paul niet, is dus geen Belg?

Scherpe knieën zeker?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 08:23 schreef Madame_Paon het volgende:

Volgens mij filmen ze niet alles, maar bepaalde momenten (bij de finale van 2008 werd daar namelijk over gesproken; dat complotten etc óók nog voor de camera besproken moest worden. Dus die deden bepaalde dingen nog een keer over). Ook hebben ze gewoon een kamp op het eiland met eten voor als ze niet aan het filmen zijn, waar ook een vertrouwenspersoon voor de kandidaten zit 24/7 en alle andere mensen (van Maxim Hartman, die daar eten ging jatten en helemaal is gaan spacen bij die vertrouwenspersoon voor hij eruitging).quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 08:03 schreef controlaltdelete het volgende:
Wat ik me laatst afvroeg over ER hoe dat zit met het camerateam? Zijn die daar 24/7 aanwezig, werken ze met verschillende teams of filmen ze alleen een paar uur of dagdelen en gaan ze in de avond weer naar huis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |