Ja, al gebeurd het zelden dat dergelijke mensen winnen. Op een keer of twee na.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Lodewijk zou eigenlijk moeten winnen natuurlijk.
Die gaat heel erg verbaasd zijn als ze de proef verliezen. Of hij zit de laatste weken verbaasd tv te kijken, als hij nog wel er lang in heeft gezeten.quote:
Ja, maar blijkbaar doen ze het door elkaar.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:35 schreef Ties02 het volgende:
Was de afvalproef niet altijd als eerst?
Komt zo, valt meestal rond de reclame.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:35 schreef Ties02 het volgende:
Was de afvalproef niet altijd als eerst?
dat was juist prachtigquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:41 schreef waaromniet1988 het volgende:
Nee Zoé toen die negerbokser moest niezen tijdens een proef was erger
Grappig, maar ook wel lullig/zieligquote:
Ik zie het wel gebeuren dat ze pas het laatste duel verliest en dan net de samensmelting niet haalt.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Doe Fajah gewoon alvast de samensmelting in heeft ze verdient.
Zoals Tanja vorig jaar.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:42 schreef Ties02 het volgende:
Ik zie het wel gebeuren dat Fajah alsnog de hele expeditie wint
met d'r kont
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:42 schreef Nober het volgende:
Who's next? Zal rood eindelijk eens winnen met Min-Hee's Chinese regime?
Zou wel baas zijnquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:42 schreef Ties02 het volgende:
Ik zie het wel gebeuren dat Fajah alsnog de hele expeditie wint
met d'r kont
Als de helft over is (acht man dus), normaal gesproken.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:42 schreef PatriQue89 het volgende:
Wanneer is ongeveer de samensmelting?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |