abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 oktober 2012 @ 21:47:35 #61
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_117605794
Het draait wel teveel om de proef en de eilandraad bij deze expeditie.
Bij vorige series zag je ook veel meer hoe de sfeer op het eiland was buiten het spel om.
vroeger zag je mensen eten zoeken en met elkaar overleven dat heb ik nu echt totaal nog niet gezien.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_117606104
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 21:43 schreef ZaZoe het volgende:
Tessmilne twitterde op donderdag 04-10-2012 om 21:39:40 Hoe durfen mensen nog op Ruud te stemmen terwijl Zoe KEER OP KEER bewijst dat ze expeditie NIET aan kan?! #expeditierobinson reageer retweet
Het is durven met een v van vagina kutwijv!!
  donderdag 4 oktober 2012 @ 22:21:40 #65
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_117607752
quote:
mooie vent was het, zonde ;(
We zullen zien, zei de blinde.
pi_117607901
waarom stemmen die belgen zo racistisch?

verder lichtelijk misselijk geworden van die eetproef, lol.
pi_117617400
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 21:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het draait wel teveel om de proef en de eilandraad bij deze expeditie.
Bij vorige series zag je ook veel meer hoe de sfeer op het eiland was buiten het spel om.
vroeger zag je mensen eten zoeken en met elkaar overleven dat heb ik nu echt totaal nog niet gezien.
Nee want dat kunnen ze niet zelf :')

Ik vind het wel erg triest zeg, alles wordt ze aangereikt.

1. bij elke proef weer eten (geef ze middelen om eten te vinden, een speer, visgerei, kano, weet ik het)
2. een schatkaart waar op staat waar bananenbomen zitten :')
3. op diezelfde schatkaart waar 2 kisten liggen met knakworsten etc.
4. En ik denk best al een redelijke voorraad rijst/meel, ik heb nog geen één keer horen terugkomen dat ze op rantsoen moeten. Ze hebben ook niet dat ze op zoek gaan naar kokkels of zooi om te bakken.

Jammer, het is gewoon een soort all in eiland geworden.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_117617603
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 08:35 schreef rene90 het volgende:

Jammer, het is gewoon een soort all in eiland geworden.
Dat dus. Ik mis nog een hangmat met bijbehorende cocktail en een bediende met sixpack die de deelnemers met een palmblad koelte toewuift. En eigenlijk ook maar meteen de proeven voor ze doet.

Ik heb het eigenlijk wel gehad met dit seizoen, er is geen aars aan. Als ze teams al gaan mixen omdat anders het nog sneuer wordt bij rood is het wel echt kut gesteld.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_117617669
Ze hadden misschien beter iets anders kunnen verzinnen voor die wissel van teams.
Nu is het bij het gele team weinig veranderd, en bij het rode is het nogsteeds teveel belg.
Kwestie van tijd voordat Ruud eruit vliegt.. Helaas.

Gene en Joke :r
Peace; it does not mean to be in a place where there is no noise or trouble. It means to be in the midst of those things and still be calm in your heart.
pi_117617749
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 08:51 schreef Beeertjee het volgende:
Ze hadden misschien beter iets anders kunnen verzinnen voor die wissel van teams.
Nu is het bij het gele team weinig veranderd, en bij het rode is het nogsteeds teveel belg.
Kwestie van tijd voordat Ruud eruit vliegt.. Helaas.

Gene en Joke :r
Mja, die Gene ook bij dat stemmen, niet op de zwakste, maar gewoon haat tegen Nederlanders weer :') Samen met Zoe en Joke natuurlijk, want boe. Dan kun je zeggen,"maar Zoe werd door de rest weggestemd". Klopt, maar zelfs door de Belg Minh Hee die net nieuw in het team is, die heeft die haat nog niet meegekregen. Die stemt gewoon voor de zwakste. Wat logisch is :+

Bizar hoe die Belgen kliekerig doen ipv te zorgen dat ze wel eens een proef kunnen winnen. Een model een eetproef laten doen, wie heeft dit verzonnen :')
  Moderator vrijdag 5 oktober 2012 @ 09:24:07 #71
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_117618275
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 08:56 schreef Pheno het volgende:

[..]

Bizar hoe die Belgen kliekerig doen ipv te zorgen dat ze wel eens een proef kunnen winnen.
Voorlopig heeft die instelling ze nog niet veel opgeleverd. :)

En dat kliekerige is wel onderdeel van het spel. Helaas hoor, moet ik zeggen. Het sociale aspect weegt wel erg zwaar mee. En daardoor kan zo'n Lodewijk er binnenkort uitliggen terwijl die puur qua survival waarschijnlijk de beste van het hele stel is.

Aan de andere kant: de intriges en het gekonkel, en het ergeren daaraan, maken het leuk(er) om naar te kijken.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_117618312
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 09:24 schreef Gert het volgende:

Aan de andere kant: de intriges en het gekonkel, en het ergeren daaraan, maken het leuk(er) om naar te kijken.
Maar dat zie je niet meer. Alleen in het begin even en dat is leuk. Maar de pokerbroeders mogen nog steeds niet konkelen en daar verwachtte ik juist lekker wat smerig spel van. Nu is het een Belgie vs Nederland. Niet spannend imho :)
  Moderator vrijdag 5 oktober 2012 @ 09:26:37 #73
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_117618333
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 09:25 schreef Pheno het volgende:

[..]

Maar dat zie je niet meer. Alleen in het begin even en dat is leuk. Maar de pokerbroeders mogen nog steeds niet konkelen en daar verwachtte ik juist lekker wat smerig spel van. Nu is het een Belgie vs Nederland. Niet spannend imho :)
De pokerbroerers gaan samen met Fatima Lodewijk wippen. Dat is het plan. Best een broedermoord.

Ik ben benieuwd of hij nog iets gaat vermoeden, of dat het bam recht in zijn face komt.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 11:40:37 #74
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_117621623
Lodewijk is het meeste Robinson die zijn altijd vlak voor of vlak na de samensmelting de lul.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_117621841
Het is zo jammer dat het gekonkel zo puur op België-Nederland georiënteerd is in dat rode kamp.
Die pokerdeal is tenminste nog een beetje gemixed. Dan is het nog wel lullig voor Lodewijk straks maar het is in ieder geval ergens op gebaseerd. Hij heeft teveel munten.

Dat rode kamp snijdt zichzelf gewoon continue in de vingers door die Zoe erin te houden alleen omdat ze Belg is.
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_117621931
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 21:54 schreef Nober het volgende:

[..]

Het is durven met een v van vagina kutwijv!!
Ze typt net zo dom als ze praat.
That's all folks!
pi_117622131
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 11:50 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Zeg :{w :{w :{w :{w
pi_117622223
Ze wekt bij mij echt irritatie op. :D
That's all folks!
pi_117622403
JIJ BIJ MIJ OOK! :(
pi_117622612
Dat kan ik me ook voorstellen.
That's all folks!
pi_117623973
quote:

[..]

Ach ze is wel de reden dat ik blijf kijken samen met Fajah. Maar durfen? Dat is wel erg dom.
pi_117625982
Tess O+ _O_
pi_117630126
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 12:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat kan ik me ook voorstellen.
:*
pi_117630671
quote:

[..]

Met zulke tieten mag dat :P
pi_117632241
Echt dat hand boven het hoofd van die kut Zoë houden :N waar zijn die 2 belgen mee bezig, snappen ze het niet ofzo?
Nou moet ik eerlijk zeggen dat de enige relaxte belg die min-hee is, want die broertjes zijn ook vuile ratten.. hoe kan je lodewijk nou eruit willen stemmen? die verdient de samensmelting tot nu toe het meest!
PSN: Metal_Akilla
pi_117632265
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 16:49 schreef Akilla het volgende:
Echt dat hand boven het hoofd van die kut Zoë houden :N waar zijn die 2 belgen mee bezig, snappen ze het niet ofzo?
Nou moet ik eerlijk zeggen dat de enige relaxte belg die min-hee is, want die broertjes zijn ook vuile ratten.. hoe kan je lodewijk nou eruit willen stemmen? die verdient de samensmelting tot nu toe het meest!
Omdat ze er zelf bijna zeker van zijn dat ze het verliezen van hem, dus niks persoonlijks.
Peace; it does not mean to be in a place where there is no noise or trouble. It means to be in the midst of those things and still be calm in your heart.
pi_117632308
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 16:50 schreef Beeertjee het volgende:

[..]

Omdat ze er zelf bijna zeker van zijn dat ze het verliezen van hem, dus niks persoonlijks.
Ja dat snap ik wel, maar het is gewoon triest om de sterkste eruit te stemmen, dat is leuk kijken, niet naar een expeditie met die suffe broertjes, fatima, peggy en zoë alleen bijv...
pi_117632396
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 16:51 schreef Akilla het volgende:

[..]

Ja dat snap ik wel, maar het is gewoon triest om de sterkste eruit te stemmen, dat is leuk kijken, niet naar een expeditie met die suffe broertjes, fatima, peggy en zoë alleen bijv...
Maar volgens mij komt het niet vaak voor dat de sterkste wint, het gaat toch ook allang niet meer om het survivallen. Helaas.. Voor echt survivallen moet je volgens mij naar Discovery.
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 16:54:19 #89
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_117632398
Zoë verliest toch van Fajah.

quote:
7s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 16:08 schreef muzas het volgende:

[..]

Met zulke tieten mag dat :P
Dankzij haar tieten heeft ze een baan als presentatrice (want presenteren kan ze niet).
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_117632460
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 16:54 schreef Beeertjee het volgende:

[..]

Maar volgens mij komt het niet vaak voor dat de sterkste wint, het gaat toch ook allang niet meer om het survivallen. Helaas.. Voor echt survivallen moet je volgens mij naar Discovery.
Ja das ook wel zo, al heb ik net seizoen 2007 af zitten kijken en die vinnie en willem vond ik ook wel de sterkere en die zijn 1e en 2e geworden.

Yin en hans sloeg ook nergens op, dat was ook irritant..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')