Het is durven met een v van vagina kutwijv!!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:43 schreef ZaZoe het volgende:
twitter:Tessmilne twitterde op donderdag 04-10-2012 om 21:39:40Hoe durfen mensen nog op Ruud te stemmen terwijl Zoe KEER OP KEER bewijst dat ze expeditie NIET aan kan?! #expeditierobinson reageer retweet
mooie vent was het, zondequote:
Nee want dat kunnen ze niet zelfquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het draait wel teveel om de proef en de eilandraad bij deze expeditie.
Bij vorige series zag je ook veel meer hoe de sfeer op het eiland was buiten het spel om.
vroeger zag je mensen eten zoeken en met elkaar overleven dat heb ik nu echt totaal nog niet gezien.
Dat dus. Ik mis nog een hangmat met bijbehorende cocktail en een bediende met sixpack die de deelnemers met een palmblad koelte toewuift. En eigenlijk ook maar meteen de proeven voor ze doet.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:35 schreef rene90 het volgende:
Jammer, het is gewoon een soort all in eiland geworden.
Mja, die Gene ook bij dat stemmen, niet op de zwakste, maar gewoon haat tegen Nederlanders weerquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:51 schreef Beeertjee het volgende:
Ze hadden misschien beter iets anders kunnen verzinnen voor die wissel van teams.
Nu is het bij het gele team weinig veranderd, en bij het rode is het nogsteeds teveel belg.
Kwestie van tijd voordat Ruud eruit vliegt.. Helaas.
Gene en Joke
Voorlopig heeft die instelling ze nog niet veel opgeleverd.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bizar hoe die Belgen kliekerig doen ipv te zorgen dat ze wel eens een proef kunnen winnen.
Maar dat zie je niet meer. Alleen in het begin even en dat is leuk. Maar de pokerbroeders mogen nog steeds niet konkelen en daar verwachtte ik juist lekker wat smerig spel van. Nu is het een Belgie vs Nederland. Niet spannend imhoquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:24 schreef Gert het volgende:
Aan de andere kant: de intriges en het gekonkel, en het ergeren daaraan, maken het leuk(er) om naar te kijken.
De pokerbroerers gaan samen met Fatima Lodewijk wippen. Dat is het plan. Best een broedermoord.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar dat zie je niet meer. Alleen in het begin even en dat is leuk. Maar de pokerbroeders mogen nog steeds niet konkelen en daar verwachtte ik juist lekker wat smerig spel van. Nu is het een Belgie vs Nederland. Niet spannend imho
Ze typt net zo dom als ze praat.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:54 schreef Nober het volgende:
[..]
Het is durven met een v van vagina kutwijv!!
Omdat ze er zelf bijna zeker van zijn dat ze het verliezen van hem, dus niks persoonlijks.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:49 schreef Akilla het volgende:
Echt dat hand boven het hoofd van die kut Zoë houdenwaar zijn die 2 belgen mee bezig, snappen ze het niet ofzo?
Nou moet ik eerlijk zeggen dat de enige relaxte belg die min-hee is, want die broertjes zijn ook vuile ratten.. hoe kan je lodewijk nou eruit willen stemmen? die verdient de samensmelting tot nu toe het meest!
Ja dat snap ik wel, maar het is gewoon triest om de sterkste eruit te stemmen, dat is leuk kijken, niet naar een expeditie met die suffe broertjes, fatima, peggy en zoë alleen bijv...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:50 schreef Beeertjee het volgende:
[..]
Omdat ze er zelf bijna zeker van zijn dat ze het verliezen van hem, dus niks persoonlijks.
Maar volgens mij komt het niet vaak voor dat de sterkste wint, het gaat toch ook allang niet meer om het survivallen. Helaas.. Voor echt survivallen moet je volgens mij naar Discovery.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:51 schreef Akilla het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel, maar het is gewoon triest om de sterkste eruit te stemmen, dat is leuk kijken, niet naar een expeditie met die suffe broertjes, fatima, peggy en zoë alleen bijv...
Dankzij haar tieten heeft ze een baan als presentatrice (want presenteren kan ze niet).quote:
Ja das ook wel zo, al heb ik net seizoen 2007 af zitten kijken en die vinnie en willem vond ik ook wel de sterkere en die zijn 1e en 2e geworden.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:54 schreef Beeertjee het volgende:
[..]
Maar volgens mij komt het niet vaak voor dat de sterkste wint, het gaat toch ook allang niet meer om het survivallen. Helaas.. Voor echt survivallen moet je volgens mij naar Discovery.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |