Ze typt net zo dom als ze praat.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:54 schreef Nober het volgende:
[..]
Het is durven met een v van vagina kutwijv!!
Omdat ze er zelf bijna zeker van zijn dat ze het verliezen van hem, dus niks persoonlijks.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:49 schreef Akilla het volgende:
Echt dat hand boven het hoofd van die kut Zoë houdenwaar zijn die 2 belgen mee bezig, snappen ze het niet ofzo?
Nou moet ik eerlijk zeggen dat de enige relaxte belg die min-hee is, want die broertjes zijn ook vuile ratten.. hoe kan je lodewijk nou eruit willen stemmen? die verdient de samensmelting tot nu toe het meest!
Ja dat snap ik wel, maar het is gewoon triest om de sterkste eruit te stemmen, dat is leuk kijken, niet naar een expeditie met die suffe broertjes, fatima, peggy en zoë alleen bijv...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:50 schreef Beeertjee het volgende:
[..]
Omdat ze er zelf bijna zeker van zijn dat ze het verliezen van hem, dus niks persoonlijks.
Maar volgens mij komt het niet vaak voor dat de sterkste wint, het gaat toch ook allang niet meer om het survivallen. Helaas.. Voor echt survivallen moet je volgens mij naar Discovery.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:51 schreef Akilla het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel, maar het is gewoon triest om de sterkste eruit te stemmen, dat is leuk kijken, niet naar een expeditie met die suffe broertjes, fatima, peggy en zoë alleen bijv...
Dankzij haar tieten heeft ze een baan als presentatrice (want presenteren kan ze niet).quote:
Ja das ook wel zo, al heb ik net seizoen 2007 af zitten kijken en die vinnie en willem vond ik ook wel de sterkere en die zijn 1e en 2e geworden.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:54 schreef Beeertjee het volgende:
[..]
Maar volgens mij komt het niet vaak voor dat de sterkste wint, het gaat toch ook allang niet meer om het survivallen. Helaas.. Voor echt survivallen moet je volgens mij naar Discovery.
Dat was gewoon 100% erger-tv en dat was daarom geniaal om te kijkenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:56 schreef Akilla het volgende:
Yin en hans sloeg ook nergens op, dat was ook irritant..
True, Daarom was het ook wel weer leuk om te kijken.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:00 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Dat was gewoon 100% erger-tv en dat was daarom geniaal om te kijken
en natuurlijk de geniale move van HiuKwan.
Neehoor, denk dat iedereen hier het nog steeds leuk vindt en elke week weer kijkt, ook al zeggen sommigen dat ze de rest van het seizoen niet meer kijken.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:42 schreef Paul het volgende:
Jongens ik lees het al, we kunnen beter stoppen met uitzenden van ER als ik het zo lees op FOK
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |