Ze typt net zo dom als ze praat.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:54 schreef Nober het volgende:
[..]
Het is durven met een v van vagina kutwijv!!
Omdat ze er zelf bijna zeker van zijn dat ze het verliezen van hem, dus niks persoonlijks.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:49 schreef Akilla het volgende:
Echt dat hand boven het hoofd van die kut Zoë houdenwaar zijn die 2 belgen mee bezig, snappen ze het niet ofzo?
Nou moet ik eerlijk zeggen dat de enige relaxte belg die min-hee is, want die broertjes zijn ook vuile ratten.. hoe kan je lodewijk nou eruit willen stemmen? die verdient de samensmelting tot nu toe het meest!
Ja dat snap ik wel, maar het is gewoon triest om de sterkste eruit te stemmen, dat is leuk kijken, niet naar een expeditie met die suffe broertjes, fatima, peggy en zoë alleen bijv...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:50 schreef Beeertjee het volgende:
[..]
Omdat ze er zelf bijna zeker van zijn dat ze het verliezen van hem, dus niks persoonlijks.
Maar volgens mij komt het niet vaak voor dat de sterkste wint, het gaat toch ook allang niet meer om het survivallen. Helaas.. Voor echt survivallen moet je volgens mij naar Discovery.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:51 schreef Akilla het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel, maar het is gewoon triest om de sterkste eruit te stemmen, dat is leuk kijken, niet naar een expeditie met die suffe broertjes, fatima, peggy en zoë alleen bijv...
Dankzij haar tieten heeft ze een baan als presentatrice (want presenteren kan ze niet).quote:
Ja das ook wel zo, al heb ik net seizoen 2007 af zitten kijken en die vinnie en willem vond ik ook wel de sterkere en die zijn 1e en 2e geworden.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:54 schreef Beeertjee het volgende:
[..]
Maar volgens mij komt het niet vaak voor dat de sterkste wint, het gaat toch ook allang niet meer om het survivallen. Helaas.. Voor echt survivallen moet je volgens mij naar Discovery.
Dat was gewoon 100% erger-tv en dat was daarom geniaal om te kijkenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:56 schreef Akilla het volgende:
Yin en hans sloeg ook nergens op, dat was ook irritant..
True, Daarom was het ook wel weer leuk om te kijken.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:00 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Dat was gewoon 100% erger-tv en dat was daarom geniaal om te kijken
en natuurlijk de geniale move van HiuKwan.
Neehoor, denk dat iedereen hier het nog steeds leuk vindt en elke week weer kijkt, ook al zeggen sommigen dat ze de rest van het seizoen niet meer kijken.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:42 schreef Paul het volgende:
Jongens ik lees het al, we kunnen beter stoppen met uitzenden van ER als ik het zo lees op FOK
Dan zat er in ieder geval 1 Nederlander bij die je dan met 5 Belgen bij een eventuele stemming makkelijk weg moet kunnen stemmen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 02:16 schreef CaLeX het volgende:
Wat ik niet snap, het was Joke die Ruud weer naar team rood haalde, waarom stem je hem dan bij de eilandraad weer weg?
Dan weet je toch niet waar je mee bezig bent?
http://forum.mokkels.nl/7(...)-zoe-van-gastel.htmlquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 08:23 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik vind dit seizoen wel leuker dan vorig seizoen.
Zoë een model?Zo ziet ze er niet uit ...
twitter:Fatimademelo twitterde op zaterdag 06-10-2012 om 12:44:14#ExpeditieRobinson er zat dus gewoon chocoladetaart onder 1!!! Lieten ze ons na de proef zien... We wilden m bijna gewoon opvreten!! reageer retweet
Misschien bewaren ze dat voor later (finale, laatste afl. in de studio)quote:
Ik snap wel dat ze hem eruit willen stemmen, ik snap alleen niet waarom ze hem er dan bijhalen als ze ook nog 1 van de broertjes kunnen kiezen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 02:29 schreef aswesleep het volgende:
Die Zoë en Joke (zelfde types, beide ex-missen denk ik) die gaan niet op elkaar stemmen. En Gene is gewoon dom, maar dat was al duidelijk dacht ik. Voor het overige stamt dat Ruud stemmen nog altijd uit dat complot tegen de irritante Fajha.
Uit zelfbehoud is het voor zwakkeren ook beter om er een sterk figuur uit te stemmen.
Paul zat er toch al bijquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 08:52 schreef Nober het volgende:
Dan zat er in ieder geval 1 Nederlander bij die je dan met 5 Belgen bij een eventuele stemming makkelijk weg moet kunnen stemmen.
1 was portie vissenogenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:49 schreef ZaZoe het volgende:
twitter:Fatimademelo twitterde op zaterdag 06-10-2012 om 12:44:14#ExpeditieRobinson er zat dus gewoon chocoladetaart onder 1!!! Lieten ze ons na de proef zien... We wilden m bijna gewoon opvreten!! reageer retweet
Ik ken heel die Paul niet, is dus geen Belg?quote:
Ze lijdt waarschijnlijk dan aan een van de tien signalen van pokerverslavingquote:Op zondag 7 oktober 2012 11:03 schreef Nober het volgende:
[..]
1 was portie vissenogen
2 was ondergrondsei
3 was levende rups
4 was koeienoog
5 is dat Fatima liegt.
[..]
Hoezo liege?quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:03 schreef Nober het volgende:
[..]
1 was portie vissenogen
2 was ondergrondsei
3 was levende rups
4 was koeienoog
5 is dat Fatima liegt.
Nah best wel een mooie vrouw toch?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 08:23 schreef Madame_Paon het volgende:
Ditquote:Op zondag 7 oktober 2012 11:52 schreef Serieliefhebber het volgende:
[..]
Hoezo liege?
4) koeienoog en visingewanden
3) kokosrupsen
2) vissenogen en rot ei
Nee, die heeft vorig seizoen van The Voice of Holland meegedaan. Niet dat ie Nederlands is trouwensquote:Op zondag 7 oktober 2012 11:03 schreef Nober het volgende:
Ik ken heel die Paul niet, is dus geen Belg?
Scherpe knieën zeker?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 08:23 schreef Madame_Paon het volgende:
Volgens mij filmen ze niet alles, maar bepaalde momenten (bij de finale van 2008 werd daar namelijk over gesproken; dat complotten etc óók nog voor de camera besproken moest worden. Dus die deden bepaalde dingen nog een keer over). Ook hebben ze gewoon een kamp op het eiland met eten voor als ze niet aan het filmen zijn, waar ook een vertrouwenspersoon voor de kandidaten zit 24/7 en alle andere mensen (van Maxim Hartman, die daar eten ging jatten en helemaal is gaan spacen bij die vertrouwenspersoon voor hij eruitging).quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 08:03 schreef controlaltdelete het volgende:
Wat ik me laatst afvroeg over ER hoe dat zit met het camerateam? Zijn die daar 24/7 aanwezig, werken ze met verschillende teams of filmen ze alleen een paar uur of dagdelen en gaan ze in de avond weer naar huis?
Heb ooit ergens gelezen dat die cameraploegen een paar uur per dag op het eiland komt filmen. Ze zijn er dus niet 24/7 om alles in de gaten te houden.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 08:03 schreef controlaltdelete het volgende:
Wat ik me laatst afvroeg over ER hoe dat zit met het camerateam? Zijn die daar 24/7 aanwezig, werken ze met verschillende teams of filmen ze alleen een paar uur of dagdelen en gaan ze in de avond weer naar huis?
Niemand heeft 1 gedaan, men begon met 4 en eindigde bij 2.quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:03 schreef Nober het volgende:
[..]
1 was portie vissenogen
2 was ondergrondsei
3 was levende rups
4 was koeienoog
5 is dat Fatima liegt.
[..]
Ik ken heel die Paul niet, is dus geen Belg?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(quote:I have to lurn to love my body en stop complaining about my fat Ass
Is wel zieligquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:42 schreef tralalala het volgende:
Die promo van aankomende aflevering is wel geinig.
Lodewijk vermoedt niets
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:09 schreef Ties02 het volgende:
Heeft iedereen Fajah's kont al gezien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Badonkadonk!
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
+1, al begrijp ik dat haar kinderen er niet blij mee zullen zijn.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:21 schreef Ties02 het volgende:
Ik vind het wel een goede trend eigenlijk die Anouk heeft ingezet
Ik krijg er weer honger vanquote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:09 schreef Ties02 het volgende:
Heeft iedereen Fajah's kont al gezien?Wanneer heeft ze die foto gepost?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |