Ik denk dat je de enige bent. Evi heeft meestal wel favorietjes, maar dat zijn dan meestal de echte Robinsons.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:43 schreef Rosa_blanca het volgende:
ik vind het bij deze expeditie heel duidelijk worden dat Evi haar favorietjes heeft (belgen voornamelijk), of ben ik nu te wantrouwig?
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:42 schreef Nober het volgende:
Who's next? Zal rood eindelijk eens winnen met Min-Hee's Chinese regime?
Nee, daar is het geloof ik op maandag, gezien de reacties van Vlaamse Fokkers.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:47 schreef JohnB52 het volgende:
Wordt dit tegelijk op de belg en RTL uitgezonden?
Zeker.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zou het rot vinden mocht Lodewijk er uit moeten.
Ja, als het goed is wel. Raar, maar waar.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:49 schreef JohnB52 het volgende:
Dus die komt pas aanstaande maandag op tv daar ?
Belgische logica.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja, als het goed is wel. Raar, maar waar.
Er zijn nu vijf eliminaties geweest, dus komen er nog drie aan minimaal (inclusief vandaag). De vraag is of de uiteindelijke winnaar van het duel dan nummer negen is of nummer acht.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:50 schreef PatriQue89 het volgende:
Weet iemand wanneer de samensmelting is?
Ah, ok ok!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Er zijn nu vijf eliminaties geweest, dus komen er nog drie aan minimaal (inclusief vandaag). De vraag is of de uiteindelijke winnaar van het duel dan nummer negen is of nummer acht.
Dan krijg je van die Patty flat op je face landingenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:57 schreef Redefine het volgende:
Ze kunnen beter naar voren springen dan recht naar beneden, dat scheelt weer een paar meter.
Ja, al weet je niet of Tess nog rare dingen gedaan zou hebben.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:57 schreef zoem het volgende:
Dom, Tess hadden ze beter kunnen houden en Peggy langs de kant.
Die smerige tweeling zorgen ervoor dat Lodewijk eruit gaatquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als ze nu verliezen moeten ze Peggy er uit stemmen.
Ik denk dat dan Lodewijk de sigaar is.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als ze nu verliezen moeten ze Peggy er uit stemmen.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:58 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ik denk dat dan Lodewijk de sigaar is.
Ze moeten er ook geen salto bij doenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:58 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dan krijg je van die Patty flat op je face landingen
Paulquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |