Dan kunnen we beter alle kansarmen steriliseren, veel effectieverquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:06 schreef 99.999 het volgende:
[..]
1 niet geboren kansarme zorgt dus al dat de pil vergoeden voor heel wat vrouwen uit kan.
ergens heb ik het idee dat Obam op een zeer slimme wijze gebruik gemaakt heeft van de 'Limping Antelope'-strategie (de 'hinkende antilope'):quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:12 schreef Monolith het volgende:
Hij is tijdens het debat opgeschoven naar het midden volgens de NYT.
De truc is je tegenstander de jager de indruk te geven dat je kwetsbaar bent en hem aan te sporen je te achtervolgen.... uiteindelijk zal de jager vooral veel energie nutteloos verspillen, van het zelf geplande pad afraken én in de tussentijd makkelijker te bereiken doelen laten liggen.quote:In Southern Africa, according to C. T. Keto, the old men tell the story of a group of hunters who had been sent on a mission to obtain wild game from a certain spot a long ways from their village. On the way, after travelling several miles they see a limping antelope. One of the men say, "Let kill that antelope for food and continue our journey afterwards." They then ran after the limping antelope. The faster they ran the faster the animal ran. Soon they had lost their way and had gotten into territory unknown to them. They discovered that a limping antelope could still run faster than men. Lost, weary, and hungry, the men turned back towards their village empty handed.
Tja, je maakt hiermee dezelfde opmerking als lyrebird. En hij is net zo onzinnig met het vergoeden van de pil is echt niet de volgende logische stap communisme of een fascistische dicatuur.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:15 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Dan kunnen we beter alle kansarmen steriliseren, veel effectiever
Ik kan het zo snel niet vinden maar zijn daar officiële cijfers van? Daarnaast blijft het symptoom bestrijding. Men zou met voorlichting veel meer moeten bereiken.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Overigens is het ook gewoon een financieel gezien rationele beslissing. De kosten van ongewenste zwangerschappen zijn vele malen hoger dan die van anticonceptie, zoals ook al werd aangegeven in het blogpostje dat jij aanhaalde.
Net alsof kansarme tieners die nu zogenaamd de pil niet kunnen betalen hem wel zullen gebruiken als de verzekering het voor ze betaald. Het heeft meer te maken met 'niet willen' en 'niet snappen' dan met 'niet kunnen betalen'. Waarom condooms bijvoorbeeld ook niet in het basispakket? Of (zoals al eerder genoemd) tandpasta? Dat kan ook best wat schelen in de zorgkosten (ook in de VS lijkt me).quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:29 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Tja, je maakt hiermee dezelfde opmerking als lyrebird. En hij is net zo onzinnig met het vergoeden van de pil is echt niet de volgende logische stap communisme of een fascistische dicatuur.
Voor een aanzienlijk wel inderdaad.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:35 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Net alsof kansarme tieners die nu zogenaamd de pil niet kunnen betalen hem wel zullen gebruiken als de verzekering het voor ze betaald.
Of gedwongen sterilisatie inderdaad.quote:Het heeft meer te maken met 'niet willen' en 'niet snappen' dan met 'niet kunnen betalen'. Waarom condooms bijvoorbeeld ook niet in het basispakket? Of (zoals al eerder genoemd) tandpasta? Dat kan ook best wat schelen in de zorgkosten (ook in de VS lijkt me).
Nee, het doel is bijvoorbeeld het verminderen van het aantal ongewenste en of tienerzwangerschappen met alle ellende die daar bij komt kijken. Dan is de pil een vrij onschuldige en kosteneffectieve methode en natuurlijk totaal onvergelijkbaar met gedwongen sterilisatie. Je kan ook wachten tot ze zwanger zijn en abortus laten plegen natuurlijk. Of grote kosten maken voor de zorg voor een gebroken gezin. Of hopen dat bidden tot god ze gaat helpenquote:Daarnaast vond ik de zin '1 niet geboren kansarme zorgt dus al dat de pil vergoeden voor heel wat vrouwen uit kan' een vrij bizarre opmerking, om het even zacht uit te drukken. Als je doel is om het aantal geboren kansarmen te verlagen, dan is verplichte sterilisatie veel effectiever.
Iemand moet het doen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:59 schreef KoosVogels het volgende:
Begrijp ik nou goed dat Romney zich tijdens het debat plots opwierp als beschermheer van de gewone man?
Klopt. De man die eerst voor iets is, dan tegen, en dan ineens neutraal. En dat dan iedere 30 seconden.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:59 schreef KoosVogels het volgende:
Begrijp ik nou goed dat Romney zich tijdens het debat plots opwierp als beschermheer van de gewone man?
Etch-a-Sketch was ook het eerste waar ik aan dacht. Romney weet dat de maatregelen van de Republikeinen impopulair zijn, net zo impopulair als Bush met dezelfde ideologie, en Romney is uitstekend is staat om als een gladde verkoper gewoon leugens te verkopen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:16 schreef OMG het volgende:
O, en nu zijn z'n opmerkingen over 47% van de bevolking, je weet wel, uit dat filmpje, ineens "just completely wrong," terwijl dat eerst nog werd uitgelegd als "not elegantly stated" want het was "spoken off the cuff."
Hoeveel aandelen heeft die gluiperd wel niet in Etch-a-Sketch, zeg?
Dit idee had ik al vanaf de eerste kritieken. Ik denk dat de kans groot is dat latere debatten meer in de achterhoofden van mensen blijven hangen. Hij zal dus waarschijnlijk nummer 2 nipt winnen en nummer 3 Romney verpulveren (tenminste, dat zal het plan zijn).quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:22 schreef RM-rf het volgende:
[..]
ergens heb ik het idee dat Obam op een zeer slimme wijze gebruik gemaakt heeft van de 'Limping Antelope'-strategie (de 'hinkende antilope'):
[..]
De truc is je tegenstander de jager de indruk te geven dat je kwetsbaar bent en hem aan te sporen je te achtervolgen.... uiteindelijk zal de jager vooral veel energie nutteloos verspillen, van het zelf geplande pad afraken én in de tussentijd makkelijker te bereiken doelen laten liggen.
Het is idd niet te geloven. Nu zou er weer door het Witte Huis gesjoemeld zijn met de werkeloosheidscijfers. Grappige lui die republikeinen...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:06 schreef Montov het volgende:
[..]
Overigens is nu ook bekend geworden dat de werkloosheid is gedaald tot 7.8%, lager dan wanneer Obama begon. Na het hele unskewed polls gebeuren, heb je nu weer mensen die een samenzwering zien in deze nummers. De Republikeinen hebben alleen maar clowns in hun big tent.
We zullen zien.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:57 schreef Gamesua het volgende:
[..]
Dit idee had ik al vanaf de eerste kritieken. Ik denk dat de kans groot is dat latere debatten meer in de achterhoofden van mensen blijven hangen. Hij zal dus waarschijnlijk nummer 2 nipt winnen en nummer 3 Romney verpulveren (tenminste, dat zal het plan zijn).
quote:
quote:Zij moeten onderzoeken of de presidentsverkiezingen wel democratisch en eerlijk verlopen. 'De grote vraag is: voldoet Amerika aan de standaarden die ze eisen van anderen?', aldus Everts zaterdag tegen het ANP.
Ik heb het gevoel dat hij zelf te aardig en diplomatiek correct is. Of misschien is dat gewoon ook een act en gaat dat veranderen in de komende twee debatten. In ieder geval, dat zullen zijn adviseurs wel hebben gemerkt en hopelijk zal hij ook luisteren naar de adviezen om Romney gewoon frontaal aan te vallen in plaats van zelf vaag te blijven in zijn kritiek. Zal een mooie spektakel opleveren.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 05:59 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
We zullen zien.
Obama schijnt goede speeches te kunnen geven (ik vind ze slaapverwekkend), maar goed debateren kan hij niet. Tegenover McCain viel dat niet zo op, omdat McCain echt slecht was, maar Romney is een ander kaliber.
Ik verwacht wel dat Obama aggressiever zal beginnen, en zich wat beter zal voorbereiden.
ik denk zelf helemaal niet dat Obama in een debat Romney zal verpulveren, mdat daar geen enkele noodzaak of nut aan is.... een pokerspeler met drie azen in zn hand heeft niks eraan dat iedereen te laten merken.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:57 schreef Gamesua het volgende:
[..]
Dit idee had ik al vanaf de eerste kritieken. Ik denk dat de kans groot is dat latere debatten meer in de achterhoofden van mensen blijven hangen. Hij zal dus waarschijnlijk nummer 2 nipt winnen en nummer 3 Romney verpulveren (tenminste, dat zal het plan zijn).
ik kan werkelijk niet geloven dat de houding van Obama in dat debat 'zomaar' was, en dat het een toevaligheidje was hoe hij zich opstelde en wat hij wel of niet zei...quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:15 schreef thettes het volgende:
Allemaal waar, maar het zijn simpelweg de gevolgen van hoe het is gelopen, geen bewuste strategie.
Dat de opstelling van Obama niet toevallig was betekent nog niet dat je theorie klopt. Het schijnt dat van tevoren bedacht is dat hij vooral presidentieel moest overkomen. Oftewel, niet teveel in de aanval, niet teveel debatteren maar vooral rustig het verhaal aan de kiezer overbrengen. Dat heeft uiteraard niet zo goed gewerktquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:23 schreef RM-rf het volgende:
[..]
ik kan werkelijk niet geloven dat de houding van Obama in dat debat 'zomaar' was, en dat het een toevaligheidje was hoe hij zich opstelde en wat hij wel of niet zei...
Juist in dat debat zullen Obama en zijn team héél bewust afgewogen hebben welke strategie de beste was... en ook bv de keuze om Romney niet aan te vallen op al zn kwetsbaarheden was geen 'vergissing' maar een héél bewuste keuze.
Omdat de 'vermorzeling' van Romney geen doel an sich is.
Vor degene die spektakel willen zien of hopen 'dat Obama wel effetje Romney vermorzelt' niet leuk, enkel ligt daar de winst niet... als Obama bv eenzelfde voorsprong als Clnton in 11996 zou halen (ruim dubbel zoveel kiesmannen) maar ook net als Clinton de meerderheid in de Senaat verspeeld, zu dat een fiks verlies zijn en een domme strategie om enkel te gaan voor die presidentsverkiezing, terwijl de amerikaanse politiek wel wat breder is dan enkel _wie_ er het presidentschap mag vervullen
dat ligt heel sterk eraan wat je doel precies is...quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:32 schreef noruas_ het volgende:
[..]
Dat heeft uiteraard niet zo goed gewerkt
nogmaals, kijk naar 1996.. toen Clinton idd Dole vermorzelde...quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:49 schreef thijsdetweede het volgende:
Bovendien: Obama is het uithangbord van de Democraten. Hoe harder hij Romney vermorzeld, hoe enthousiaster hij zijn aanhang kan maken, hoe meer democratische senatoren en afgevaardigden op zijn coattails gratis geholpen kunnen worden.
Het debat winnen natuurlijk. Ik mag toch aannemen dat ze aan de kant van Obama verstandig genoeg zijn om de winst niet al te tellen. Zulk soort arrogantie is juist één van de grote valkuilen in een campagne.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:55 schreef RM-rf het volgende:
[..]
dat ligt heel sterk eraan wat je doel precies is...
Het doel van Obama is niet een debat te winnen, maar het presidentschap (wat al zo goed als zeker is, hij heeft een enorme voorsprong in kiesmannen) én vervolgens ook in de congressverkiezingen de democraten goed te laten presteren wat hem vervolgens meer slagkracht geeft zn beleid ook uit te laten voeren...quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:31 schreef noruas_ het volgende:
[..]
Het debat winnen natuurlijk. Ik mag toch aannemen dat ze aan de kant van Obama verstandig genoeg zijn om de winst niet al te tellen. Zulk soort arrogantie is juist één van de grote valkuilen in een campagne.
Ik zie vooral WeAskAmerica en Rasmussen, 2 pollsters die al de hele campagne Romneys kansne bhoger inschatten dan andere pollsters.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:50 schreef Reya het volgende:
http://www.realclearpolitics.com/epolls/latest_polls/
Flinke bounce voor Romney in de peilingen.
Rasmussen heeft die reputatie inderdaad, maar WeAskAmerica heeft een wat meer solide reputatie, en heeft eerder in de campagne niet echt afwijkende resultaten getoond.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:58 schreef Montov het volgende:
[..]
Ik zie vooral WeAskAmerica en Rasmussen, 2 pollsters die al de hele campagne Romneys kansne bhoger inschatten dan andere pollsters.
Alle andere polls laten een kleine winst zien voor Romney, maar als je van 45% naar 47% gaat, verlies je nog steeds.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:03 schreef Reya het volgende:
[..]
Rasmussen heeft die reputatie inderdaad, maar WeAskAmerica heeft een wat meer solide reputatie, en heeft eerder in de campagne niet echt afwijkende resultaten getoond.
Nee, 't gaat sneller zelfs. Obama is goed bezig.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:23 schreef noruas_ het volgende:
Weet iemand trouwens hoe het zit met het schuldenplafond? Ik kan me herinneren dat dat mogelijk vlak voor de verkiezingen ongeveer weer bereikt zou gaan worden, ligt dat nog op schema?
Ik denk dat je grotendeels wel een punt hebt qua strategie. Maar ik geloof absoluut niet dat Obama al volkomen out of the woods is: Hij mag dan een forse voorsprong in kiesmannen hebben, in termen van procentuele voorsprong in de swing states is het nog niet (helemaal) gedaan. Dole (en Mondale) waren vele malen kanslozer dan Romney nu lijkt te zijn - Kerry 2004 is een betere vergelijking. Als we Ohio even als de cruciale swing state nemen, dan staat Obama daar nu slechts 3% voor volgens RCP, en 4% bij 538, nauwelijks buiten de fouten marge. Ik snap de defensieve strategie voor Obama persoonlijk, maar under performen in ruil voor senaatswinst is echt nog geen overweging.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:42 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Het doel van Obama is niet een debat te winnen, maar het presidentschap (wat al zo goed als zeker is, hij heeft een enorme voorsprong in kiesmannen) én vervolgens ook in de congressverkiezingen de democraten goed te laten presteren wat hem vervolgens meer slagkracht geeft zn beleid ook uit te laten voeren...
Vlak na de verkiezingen zijn er volgens mij wat hevige onderhandelingen over budgetten (met name gigantische Pentagon cuts e.d.), en volgens de huidige voorspellingen moet in Februari de ceiling weer worden aangepast. Gezellig dus midden in het lame-duck seasonquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:23 schreef noruas_ het volgende:
Weet iemand trouwens hoe het zit met het schuldenplafond? Ik kan me herinneren dat dat mogelijk vlak voor de verkiezingen ongeveer weer bereikt zou gaan worden, ligt dat nog op schema?
Als hij al 2 biljoen extra aan defensie wil uitgeven zonder enige vraag...quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:59 schreef popolon het volgende:
[..]
Nee, 't gaat sneller zelfs. Obama is goed bezig.
Niet dat 't met Romney beter zal worden trouwens.
quote:Snow White, Superman and Pinocchio are walking along.
They see a sign: "Contest for World's Most Beautiful Woman." Snow White goes in, later comes out smiling, wearing a crown.
They walk along and see another sign: "Contest for World's Strongest Man." Superman goes in, later comes out smiling, wearing the belt.
They walk along and see a sign: "Contest for World's Greatest Liar." Pinocchio goes in, later comes out with his head down crying.
"Who the hell is Mitt Romney?" Pinocchio sobs.
quote:
Ha! Het blijft een held.quote:Op zondag 7 oktober 2012 07:06 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
http://www.huffingtonpost(...)ney-i_n_1944982.html
Zelfs mARK HAMill vind dat Romney is "darkside/Sith Lord",en hij is democraat
"The force is greedy with mittens"
quote:Op zondag 7 oktober 2012 06:02 schreef Lyrebird het volgende:
Hopelijk voor de VS gaat het hier om cherrypicking, maar het blijft geinig om naar te kijken:
http://landing.newsinc.co(...)eitbart&VID=23834113
quote:ma 08 okt 2012, 07:42
Romney wil koerswijziging buitenlandbeleid
WASHINGTON - Presidentskandidaat Mitt Romney wil de Amerikaanse strategie voor het Midden-Oosten drastisch omgooien.
Dat staat in een speech die hij maandag in Virgina zal houden.
Romney pleit in de toespraak voor een buitenlandbeleid dat sterk afwijkt van het huidige.
De Republikein zegt dat zijn strategie Iran wel onder controle kan houden en terroristen in Libië kan achtervolgen.
Verder wil hij de Syrische opstand steunen door de rebellen van wapens te voorzien.
Ik weet dat de president hoopt op een veiliger, vrijer welvarender Midden-Oosten als bondgenoot van de Verenigde Staten. Ik deel deze hoop.
Maar hoop is geen strategie, aldus Romney.
Amerika is echt een wereldmacht in verval.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:57 schreef michaelmoore het volgende:
Daar gaan we weer, oorlog
Zal dit de laatste oorlog van de USA worden?
hoeveel dode en verminkte jongens zal dit weer opleveren en hoeveel triljarden dollars
Waarom is de USA altijd zo bloeddorstig ??
http://www.telegraaf.nl/b(...)tenlandbeleid__.html
[..]
Tja kenmerkend voor een macht die niet meer wil werken, maar alleen nog vechten, net als de Romeinenquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:00 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Amerika is echt een wereldmacht in verval.
Terwijl de echte oplossingen veel meer voor de hand liggen, het stoppen van de oorlogen en het terugtrekken van een groot deel van de troepen over heel de wereld zou al een enorme stap zijn.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:01 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Tja kenmerkend voor een macht die niet meer wil werken, maar alleen nog vechten, net als de Romeinen
mwah, amerika heeft juist altijd véél meer troepen gestationeerd gehad in het buitenland:quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:03 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Terwijl de echte oplossingen veel meer voor de hand liggen, het stoppen van de oorlogen en het terugtrekken van een groot deel van de troepen over heel de wereld zou al een enorme stap zijn.
Dat de kosten stijgen komt vooral denk ik omdat de apperatuur geavanceerder word en de olieprijs maar blijft stijgen. Ik denk dat je je eigen beter kan afvragen wat voor zin het heeft om die troepen in het buitenland te houden in ik weet niet hoeveel basissen over de hele wereld.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:29 schreef RM-rf het volgende:
[..]
mwah, amerika heeft juist altijd véél meer troepen gestationeerd gehad in het buitenland:
jaren vijftig en zestig waren dat ruim 3 miljoen, na halverwege de jaren zeventig zakte dat naar 2 miljoen en vanaf eind 1998 is het stevig gedaald naar rond de 1,5 miljoen, voor 2010 zijn het er nog 1,327,899 (en nog rond de 100.000 marinepersoneel op schepen)..
procentueel waren het in de jaren 50 en 60 ook meestal tussen de 25 en 30% van het totale troepenaantal... momenteel is het slechts 15% van de troepen die in het buitenland gstationeerd zijn
Het aantal troepen in het buitenland daalt nu juist behoorlijk, maar de kosten stijgen eerder (en de vraag ontstaat wat voor zin het heeft 85% van je troepen thuis gelegerd te houden)
quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:57 schreef michaelmoore het volgende:
Daar gaan we weer, oorlog
Zal dit de laatste oorlog van de USA worden?
hoeveel dode en verminkte jongens zal dit weer opleveren en hoeveel triljarden dollars
Waarom is de USA altijd zo bloeddorstig ??
http://www.telegraaf.nl/b(...)tenlandbeleid__.html
[..]
Alsof ze dat al niet doenquote:Verder wil hij de Syrische opstand steunen door de rebellen van wapens te voorzien.
Het debat werd ook uitgezonden op ABC, CBS, NBC, Fox, CW en PBS - alle 6 de "broadcast networks" die je via een dakantenne kunt ontvangen. Ik denk dat veel meer mensen naar 1 van die stations keken dan de bovenstaande 3.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:03 schreef Tweek het volgende:
De kijkcijfers:
FNC: 10,421,380 in total viewers (2,932,907 in 25-54)
CNN: 6,045,109 in total viewers (2,368,589 in 25-54)
MSNBC: 4,710,511 in total viewers (1,852,629 in 25-54)
Volgens mij kloppen deze cijfers helemaal niet. Althans, de huidige cijfers. Dat zijn namelijk de totale cijfers, niet de in het buitenland gestationeerde cijfers.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:29 schreef RM-rf het volgende:
[..]
mwah, amerika heeft juist altijd véél meer troepen gestationeerd gehad in het buitenland:
jaren vijftig en zestig waren dat ruim 3 miljoen, na halverwege de jaren zeventig zakte dat naar 2 miljoen en vanaf eind 1998 is het stevig gedaald naar rond de 1,5 miljoen, voor 2010 zijn het er nog 1,327,899 (en nog rond de 100.000 marinepersoneel op schepen)..
procentueel waren het in de jaren 50 en 60 ook meestal tussen de 25 en 30% van het totale troepenaantal... momenteel is het slechts 15% van de troepen die in het buitenland gstationeerd zijn
Het aantal troepen in het buitenland daalt nu juist behoorlijk, maar de kosten stijgen eerder (en de vraag ontstaat wat voor zin het heeft 85% van je troepen thuis gelegerd te houden)
je hebt gelijk, het zijn inderdaad nog minder troepen in het buitenland, die 1,5 miljoen is idd het totale leger in mankracht, en 300.000 dus in het buitenland.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:32 schreef maartena het volgende:
[..]
Volgens mij kloppen deze cijfers helemaal niet.
http://www.nu.nl/buitenla(...)bama-in-peiling.htmlquote:Romney passeert Obama in peiling
WASHINGTON - Vier dagen na het eerste televisiedebat tussen de twee Amerikaanse presidentskandidaten zouden de meeste Amerikanen op de Republikein Mitt Romney stemmen.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:08 schreef heiden6 het volgende:
http://demonocracy.info/infographics/usa/us_debt/us_debt.html
http://demonocracy.info/i(...)nting-2012-2013.html
Deze kwam ik tegen... bizar om te zien.
quote:If you spent $1 million a day since Jesus was born, you would have not spent $1 trillion by now...
but ~$700 billion- same amount the banks got during bailout.
Ik ben nog steeds tegen de bailouts van de banken (die hadden gewoon failliet moeten worden verklaard), maar het gezever daarover begint oud te worden. Een groot deel van de Amerikaanse banken hebben hun TARP gelden terugbetaald. Wat opvalt, is dat Fanny May en Freddie Mac, General Motors en GMAC tot de minder snel terugbetalende "banken" horen.quote:
quote:wo 10 okt 2012, 15:31
Beyoncé laat Clint Eastwood zitten
Van onze redactie
AMSTERDAM - Beyoncé heeft zich teruggetrokken uit 'A Star is Born', een film van Clint Eastwood.
De zangeres heeft het te druk.
“Ik keek ontzettend uit naar de productie en de kans om met Clint Eastwood samen te werken”, vertelt Beyoncé in een officiële verklaring aan E! Online.
“We hebben maanden geprobeerd onze schema’s op elkaar te laten aansluiten om deze remake mogelijk te maken, maar het lukt gewoonweg niet.
Hopelijk kunnen we in de toekomst een keer samenwerken
A Star is Born wordt voor de derde keer verfilmd. De eerste versie van de film verscheen in 1937.
Met dank aan Reagan en Bush 1, die ons in de periode 1980-1992 van pak-em beet een stabiele schuld van 2 triljoen, de schuld de hemel in trapte en Clinton opzadelde met bijna 10 triljoen in schuld. Een schuld die Clinton trouwens nauwelijks verhoogde, maar ook niet wist te verlagen. Dat verhogen, dat deed Bush 2 wel voor em met een Irak oorlog die ons 3 Biljard (Trillion) dollar heeft gekost.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:24 schreef Lyrebird het volgende:
Het gelul over de banken verbloemd waar het echt over gaat: dat de Amerikaanse overheid voor meer dan $16,000,000,000,000 in het krijt staat, en dat geld nooit never ever nie gaat terugbetalen. Vooral niet als ze van iedere dollar die ze nu uitgeven, 40 cent bij de FED moet lenen.
Je praat alsof je onderdeel van de staat bent, het is niet jouw schuld.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:09 schreef maartena het volgende:
[..]
Met dank aan Reagan en Bush 1, die ons in de periode 1980-1992 van pak-em beet een stabiele schuld van 2 triljoen, de schuld de hemel in trapte en Clinton opzadelde met bijna 10 triljoen in schuld. Een schuld die Clinton trouwens nauwelijks verhoogde, maar ook niet wist te verlagen. Dat verhogen, dat deed Bush 2 wel voor em met een Irak oorlog die ons 3 Biljard (Trillion) dollar heeft gekost.
En was die $3 Trillion Irak oorlog nu echt nodig?
Die oorlog van Bush kost ons omgerekend ongeveer $10.000 PER INWONER van de VS. En wat krijgen we daarvoor terug? De zekerheid dat Saddam Hussein niet met zijn Scud raketten op Israel gaat schieten? Was dat het nu echt waard?
Onder Obama is de schuld inderdaad met nog eens $2 biljard (trillion) dollar gestegen, en daar valt ook genoeg kritiek op te leveren natuurlijk, alhoewel voor een groot deel de economische crisis ook verantwoordelijk is. (minder belastinginkomen, meer uitgaven).
Die schuld is inderdaad nauwelijks meer af te betalen. Als we er ook maar enigszins aan willen beginnen hebben we geen andere keus dan corporations te laten verplichten meer belasting te betalen, en de banken en andere industrie zwaar te reguleren zodat ze allen op de rails blijven, en geen leuke lucratieve plannetjes gaan smeden zoals de subprime-mortgages, die direct verantwoordelijk waren voor de crisis. Maar probeer maar eens aan te komen bij de GOP met het woord "regulation". Romney wil de regulering die nu in plaats is voor de banken die dit soort constructies voorkomen weer ongedaan maken..... wat schieten we daar in hemelsnaam mee op?
De US moet geen oorlog meer voeren, maar met die christelijken weet ik het niet, en dan gaat het echt veel doden kostenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:09 schreef maartena het volgende:
En was die $3 Trillion Irak oorlog nu echt nodig?
Die oorlog van Bush kost ons omgerekend ongeveer $10.000 PER INWONER van de VS. En wat krijgen we daarvoor terug? De zekerheid dat Saddam Hussein niet met zijn Scud raketten op Israel gaat schieten? Was dat het nu echt waard?
Nee, het is ook niet MIJN schuld. Zowel de Dems als GOP treffen blaam natuurlijk, maar de geschiedenis vanaf 1980 laat wel zien dat de GOP verantwoordelijk is geweest voor het leeuwendeel van de staatsschuld, en dat Obama er eigenlijk alleen een schepje bovenop heeft gedaan.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:48 schreef heiden6 het volgende:
Je praat alsof je onderdeel van de staat bent, het is niet jouw schuld.
De VS mag best militair ingrijpen van mij, indien echt nodig. Maar dan wel voor een enigszins nuttige zaak, en dat was Irak niet natuurlijk.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:15 schreef michaelmoore het volgende:
De US moet geen oorlog meer voeren, maar met die christelijken weet ik het niet, en dan gaat het echt veel doden kosten
Vietnam ook nietquote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:38 schreef maartena het volgende:
[..]
De VS mag best militair ingrijpen van mij, indien echt nodig. Maar dan wel voor een enigszins nuttige zaak, en dat was Irak niet natuurlijk.
Libië wel.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:44 schreef michaelmoore het volgende:
Vietnam ook niet
Afghanistan ook niet
Soort van Bush did it, maar dan extended.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:37 schreef maartena het volgende:
[..]
Nee, het is ook niet MIJN schuld. Zowel de Dems als GOP treffen blaam natuurlijk, maar de geschiedenis vanaf 1980 laat wel zien dat de GOP verantwoordelijk is geweest voor het leeuwendeel van de staatsschuld, en dat Obama er eigenlijk alleen een schepje bovenop heeft gedaan.
nou schulden verlagen als je net in een crisis zit dat werkt niet, zie Griekeland en Spanje, eerst stimuleren, fabrieken zoals GM helpen en dan gaat het weer langzaam beterquote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:57 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Soort van Bush did it, maar dan extended.
Obama zou de staatsschuld gaan halveren, maar daar is geen seconde spraken van geweest.
Zelfs als je in dit soort kolder zou geloven, dan is het niet verstandig om te roepen dat je de staatsschuld gaat halveren (om er later nooit meer op terug te komen).quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:20 schreef HD9 het volgende:
[..]
nou schulden verlagen als je net in een crisis zit dat werkt niet, zie Griekeland en Spanje, eerst stimuleren, fabrieken zoals GM helpen en dan gaat het weer langzaam beter
Obama heeft nooit gezegd dat hij de staatsschuld (national debt) zou halveren. Zijn belofte was om het begrotingstekort (deficit) te halveren. Ook daarin heeft hij gefaald overigens. Was rond de 1.3 biljoen toen hij die belofte maken en zal dit jaar rond hetzelfde bedrag uitkomen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:57 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Soort van Bush did it, maar dan extended.
Obama zou de staatsschuld gaan halveren, maar daar is geen seconde spraken van geweest.
quote:WikiLeaks GI Files Presidential Campaign Release
Today, Wednesday 10th October, WikiLeaks begins releasing over 200,000 Global Intelligence Files (GI Files) relating to the U.S. presidential elections. Each week day we will release thousands of emails referring to Obama, Biden, Romney and the Republican and Democratic parties. Today we will publish over 13,734 emails referring to republican(s), Romney, RNC and/or GOP, ranging from 3rd January 2011 to 19th December 2011.
The GI Files total over five million emails from the U.S. private intelligence firm Stratfor. Stratfor is a secretive multi-national private intelligence firm, providing services to large corporations, and government agencies. Despite providing the U.S. government with "global intelligence" services there is no public oversight of Stratfor. The emails highlight Stratfor staff’s revolving door with government offices; Stratfor’s Vice-President for Intelligence, Fred Burton, was formerly a special agent with the U.S. State Department’s Diplomatic Security Service and was their Deputy Chief of the counterterrorism division. Although Stratfor boasts U.S. governmental sources and reports to have a lot of influence on western decision makers, their emails reveal poor working and security methods and show strong political bias within the organization.
This close connection to the U.S. government means that these GI Files releases will shed insight into key U.S. federal election players. The only legitimate government is one that is elected by an informed population. Through this release WikiLeaks aims to inform the U.S. electorate in an unbiased way through the release of source documents from one of the most oddly influential companies in the U.S. today. We call upon all people around the world to search the emails and publicise their findings using the hashtag #wlfindGI.
Whoever you elect into power, keep them accountable by supporting WikiLeaks - vote with your wallet, vote WikiLeaks.
GI Files: http://wikileaks.org/the-gifiles.html
Vote WikiLeaks: http://wikileaks.org/donate2012/
Donate to WikiLeaks: http://shop.wikileaks.org/donate
WL Friends: https://wlfriends.org/
Eens, ik haal die twee wel eens door elkaar.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:16 schreef Niox het volgende:
[..]
Obama heeft nooit gezegd dat hij de staatsschuld (national debt) zou halveren. Zijn belofte was om het begrotingstekort (deficit) te halveren. Ook daarin heeft hij gefaald overigens. Was rond de 1.3 biljoen toen hij die belofte maken en zal dit jaar rond hetzelfde bedrag uitkomen.
Als ze op rentelasten na geen enkele uitgave doen in de komende 4 jaar (en inkomsten blijven gelijk), dan zouden ze het net redden.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:39 schreef Charles.Darwin het volgende:
De staatsschuld halveren in 4 jaar, dat is onmogelijker dan onmogelijk.
quote:
Dit is echt pure staatspropaganda, fabeltjes die totaal niet op de realiteit gebaseerd zijn.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:20 schreef HD9 het volgende:
[..]
nou schulden verlagen als je net in een crisis zit dat werkt niet, zie Griekeland en Spanje, eerst stimuleren, fabrieken zoals GM helpen en dan gaat het weer langzaam beter
Nog vier jaar de dollar meer naar China niveau en dan kunne amerikanen weer zelf spullen maken en weer huizen bouwen
Biden is bitchslapping Paul Ryan diepquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 03:57 schreef Yi-Long het volgende:
Ben ik nou de enige die het vice-presidential debate aan het volgens is!?
Fuckkkk het is geweldig! Zo slecht als het eerste debat was, zo goed is deze. Biden scheurt Ryan helemaal kapot
CNN en online live streams!!quote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 04:13 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Biden is bitchslapping Paul Ryan diep![]()
[..]
CNN en online live streams!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |