Wat een geweldige kutgrap.quote:
Die mag eerst van mijquote:
Vrouwen vergelijken met broodjesquote:Op zondag 30 september 2012 19:34 schreef xFriendx het volgende:
Ik pas ook, ik ga niet met al die andere naakte Fokkers van dezelfde boterham eten, ook al is het nog zo'n lekker broodje gezond.
Ik zat net naar de Playboy foto's van Britt te kijken.quote:
Dubbel negatief?quote:Op zondag 30 september 2012 19:36 schreef Samzz het volgende:
Hee, heb ik ook nog wat te zeggen. Ik hoef geen stapel FOK!ers op me. Nu niet, nooit niet.
De stemquote:Op zondag 30 september 2012 19:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zat net naar de Playboy foto's van Britt te kijken.
Ze lijkt voor geen meter op je. Hoe komen mensen daar bij?
Dus jaquote:
Waar wil je vrouwen dan mee vergelijken?quote:
Appels en perenquote:Op zondag 30 september 2012 19:37 schreef Sammers het volgende:
[..]
Waar wil je vrouwen dan mee vergelijken?
Ik vind het altijd een soort anti-mannen.quote:Op zondag 30 september 2012 19:37 schreef Sammers het volgende:
[..]
Algebra.quote:Op zondag 30 september 2012 19:37 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ik heb geen idee eigenlijkquote:Op zondag 30 september 2012 19:38 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik vind het altijd een soort anti-mannen.
Waar zou jij als vrouw mee vergeleken willen worden?
De stem is hetzelfde. En zo klinkt het net alsof je naaktfoto's van mij hebt gezienquote:Op zondag 30 september 2012 19:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zat net naar de Playboy foto's van Britt te kijken.
Ze lijkt voor geen meter op je. Hoe komen mensen daar bij?
quote:Op zondag 30 september 2012 19:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Algebra.
Daar snap ik ook niks van.
quote:
Hahahaquote:Op zondag 30 september 2012 19:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Algebra.
quote:Op zondag 30 september 2012 19:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Algebra.
Mmm, algebra snap ik welquote:Op zondag 30 september 2012 19:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Algebra.
Nog beterquote:Op zondag 30 september 2012 19:40 schreef benzin het volgende:
[..]
Mmm, algebra snap ik wel![]()
Ik denk dat ik ze moet vergelijken kwantumfysica; reuze interessant en prachtig om eens naar te kijken, maar ik snap er niets van en weet niet wat ik ermee moet
Wat dacht je van vrouwen als mens behandelen?quote:Op zondag 30 september 2012 19:40 schreef benzin het volgende:
[..]
Mmm, algebra snap ik wel![]()
Ik denk dat ik ze moet vergelijken kwantumfysica; reuze interessant en prachtig om eens naar te kijken, maar ik snap er niets van en weet niet wat ik ermee moet
quote:Op zondag 30 september 2012 19:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De stem is hetzelfde. En zo klinkt het net alsof je naaktfoto's van mij hebt gezien
Zou dat werken?quote:Op zondag 30 september 2012 19:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat dacht je van vrouwen als mens behandelen?
Het ging niet over behandelen, het ging om de vergelijking.quote:Op zondag 30 september 2012 19:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 september 2012 19:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Het ging niet over behandelen, het ging om de vergelijking.
Het was dan ook alleen qua stem/accent.quote:Op zondag 30 september 2012 19:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat niet iedereen die die vergelijking maakte jou naakt heeft gezien.
Maar gezicht, armen, algemene vormen.
Naakte flips.quote:Op zondag 30 september 2012 19:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De stem is hetzelfde. En zo klinkt het net alsof je naaktfoto's van mij hebt gezien
Het ging niet over behandelen. Ik denk dat ik vrouwen beter zou behandelen dan mannen als ik iets met ze durfde te doen.quote:Op zondag 30 september 2012 19:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Natuurlijk. Ik doe toch nog steeds aardig tegen je?quote:
Ik gaf een antwoord op wat hij met vrouwen moet.quote:Op zondag 30 september 2012 19:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Het ging niet over behandelen, het ging om de vergelijking.
Ok.quote:Op zondag 30 september 2012 19:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het was dan ook alleen qua stem/accent.
Ja dat godzijdank niet.
Had ik over ik over heen gelezen.quote:Op zondag 30 september 2012 19:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik gaf een antwoord op wat hij met vrouwen moet.
Dat was als antwoord op wat je met vrouwen moet. Nou, behandel ze als mensquote:Op zondag 30 september 2012 19:43 schreef benzin het volgende:
[..]
Het ging niet over behandelen. Ik denk dat ik vrouwen beter zou behandelen dan mannen als ik iets met ze durfde te doen.
Het is moeilijk om vrouwen niet als vrouwen te zien.
Wat je wel niet allemaal doet terwijl je het ook gewoon kan vragen.quote:Op zondag 30 september 2012 19:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Naakte flips.![]()
Je moet er een tijd voor stalken en leren om huizen te beklimmen, maar het is het waard.
Dat is waarquote:Op zondag 30 september 2012 19:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Natuurlijk. Ik doe toch nog steeds aardig tegen je?
[..]
Ik gaf een antwoord op wat hij met vrouwen moet.
Mannenquote:Op zondag 30 september 2012 19:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat je wel niet allemaal doet terwijl je het ook gewoon kan vragen.
Ik hou van het avontuur.quote:Op zondag 30 september 2012 19:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat je wel niet allemaal doet terwijl je het ook gewoon kan vragen.
JONGENS ZE NOEMDE ME EEN MAN MOOISTE MOMENT VAN MIJN LEVENquote:Op zondag 30 september 2012 19:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zou ik ook doen als ik een man was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Het is niet zo makkelijk als het klinkt. Het is wel een bepaald subklasse mens waarmee ik het vaak erg lastig communiceren vind.quote:Op zondag 30 september 2012 19:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat was als antwoord op wat je met vrouwen moet. Nou, behandel ze als mens. Makkelijk zat.
Ik heb niet de hele wedstrijd gezien. Totaal geen idee of het terecht of onterechte uitslag is. En RKC speelt een sterk seizoen.quote:
quote:Op zondag 30 september 2012 19:44 schreef heloef het volgende:
[..]
JONGENS ZE NOEMDE ME EEN MAN MOOISTE MOMENT VAN MIJN LEVEN![]()
Ik pink even een traantje weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onze Heloef is een man geworden, dat ik die dag nog mag mee maken.
Jullie zijn goed weg gekomenquote:Op zondag 30 september 2012 19:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb niet de hele wedstrijd gezien. Totaal geen idee of het terecht of onterechte uitslag is. En RKC speelt een sterk seizoen.
Dat snap ik wel, hoorquote:Op zondag 30 september 2012 19:45 schreef benzin het volgende:
[..]
Het is niet zo makkelijk als het klinkt. Het is wel een bepaald subklasse mens waarmee ik het vaak erg lastig communiceren vind.
Echtquote:Op zondag 30 september 2012 19:44 schreef heloef het volgende:
Mensen zijn mensen toch, of ze nou tieten hebben en lang haar of niet.
Ja... Dat gebeurt vaker. Best stom eigenlijk.quote:Op zondag 30 september 2012 19:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Moeilijk doen terwijl het makkelijk kan.
Dat denk ik ook, maar ik kom eigenlijk ook gewoon nauwelijks met vrouwen in aanraking. Vind het gewoon heel erg lastig; het is niet slecht bedoeldquote:Op zondag 30 september 2012 19:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, hoor. Maar ik denk dat je je er meer van voorstelt dan het werkelijk is
.
Nee jullie zijn altijd lekker makkelijk zekerquote:Op zondag 30 september 2012 19:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik kan met iedereen praten, of Gerrie nou voor me staat of Ome Willem. Dat maakt voor mij niet zoveel uit.quote:
quote:Op zondag 30 september 2012 19:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb niet de hele wedstrijd gezien. Totaal geen idee of het terecht of onterechte uitslag is. En RKC speelt een sterk seizoen.
Oh trouwens nu ik je toch spreek, na een nare val heb ik wat moeite met door kleine raampjes klimmen enzo.quote:Op zondag 30 september 2012 19:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Was het weer zo ver?quote:Op zondag 30 september 2012 19:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tot vanavond allemaal, ik ga mijn fiets zoeken in de stad.
Ik weet dat je het niet slecht bedoelt. Ik heb hetzelfde, ik ben ook geen kei in aanspreken van mannen, totaal niet. Veel te onzeker voor, ook.quote:Op zondag 30 september 2012 19:47 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, maar ik kom eigenlijk ook gewoon nauwelijks met vrouwen in aanraking. Vind het gewoon heel erg lastig; het is niet slecht bedoeld
Praten kan ik niet versieren ook al nietquote:Op zondag 30 september 2012 19:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan met iedereen praten, of Gerrie nou voor me staat of Ome Willem. Dat maakt voor mij niet zoveel uit.
Versieren kan ik gewoon totaal niet. Nou dat was het wel.
Dat zal ik niet beweren.quote:Op zondag 30 september 2012 19:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee jullie zijn altijd lekker makkelijk zeker
Ik zou dat bij jou helemaal niet denken.quote:Op zondag 30 september 2012 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet dat je het niet slecht bedoelt. Ik heb hetzelfde, ik ben ook geen kei in aanspreken van mannen, totaal niet. Veel te onzeker voor, ook.
Toch als het eenmaal gelukt is is het doodsimpel. Het is de eerste stap.
quote:Op zondag 30 september 2012 19:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Oh trouwens nu ik je toch spreek, na een nare val heb ik wat moeite met door kleine raampjes klimmen enzo.
Wil je je voor me uitkleden?
Ik bedenk me altijd of ik eigenlijk wel wat te vertellen heb.quote:Op zondag 30 september 2012 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet dat je het niet slecht bedoelt. Ik heb hetzelfde, ik ben ook geen kei in aanspreken van mannen, totaal niet. Veel te onzeker voor, ook.
Stap 1 kan ik niet maar wat daarna komt is voor mij niet zo moeilijk.quote:Op zondag 30 september 2012 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil je avontuurtjes niet verpesten, dus sorry iets meer moeite doen dan maar.quote:Op zondag 30 september 2012 19:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Oh trouwens nu ik je toch spreek, na een nare val heb ik wat moeite met door kleine raampjes klimmen enzo.
Wil je je voor me uitkleden?
quote:Op zondag 30 september 2012 19:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wil je avontuurtjes niet verpesten, dus sorry iets meer moeite doen dan maar.
Dat doe ik ookquote:Op zondag 30 september 2012 19:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik bedenk me altijd of ik eigenlijk wel wat te vertellen heb.
En dan loop ik toch maar verder.
Je vind dat ik een coach zou moeten zijn?quote:Op zondag 30 september 2012 19:51 schreef dawg het volgende:
julli zouden je op moeten geven voor dat casanova programma.
Dat zou pas kijkcijfers opleverenquote:Op zondag 30 september 2012 19:51 schreef dawg het volgende:
Ja, en dat boeit me ook echt geen zak, dus dan kom ik toch niet geïnteresseerd over.quote:Op zondag 30 september 2012 19:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat doe ik ook
Ik heb geen flauw idee wat ik moet zeggen. En gaan vragen waar ze vandaan komt en wat ze studeert is ook zo verschrikkelijk saai.
Nee, die jongens zitten er echt mee dat ze niet kunnen versieren.quote:Op zondag 30 september 2012 19:51 schreef dawg het volgende:
Echt? Je komt hier altijd op me over alsof je superzeker bent en geen moeite hebt met mannen.quote:Op zondag 30 september 2012 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
die coaches de vorige keer waren een stelletje homo's dus doe maar.quote:Op zondag 30 september 2012 19:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je vind dat ik een coach zou moeten zijn?Wat lief.
Dat zijn internet ballenquote:Op zondag 30 september 2012 19:54 schreef benzin het volgende:
[..]
Echt? Je komt hier altijd op me over alsof je superzeker bent en geen moeite hebt met mannen.![]()
Nja, ik moet even kijken hoe ik die stap ga leren maken. Het komt mijn neus uit om vreselijk nerveus te worden als er maar een meisje in de buurt komt.
Ik heb dat Casanova Bootcamp dat dinsdag op Veronica was bekeken. Toen de drie coaches met vrouwen gingen praten in een kroeg zag het er zo leuk, makkelijk en ontspannen uit. Je kon zien dat ook die meisjes met wie ze praatten heel veel plezier hadden. Gewoon relaxed praten en lol (kunnen) hebben met vrouwen lijkt me een mooi doel
Ga een keer naar een fok meet.quote:Op zondag 30 september 2012 19:54 schreef benzin het volgende:
[..]
Echt? Je komt hier altijd op me over alsof je superzeker bent en geen moeite hebt met mannen.![]()
Nja, ik moet even kijken hoe ik die stap ga leren maken. Het komt mijn neus uit om vreselijk nerveus te worden als er maar een meisje in de buurt komt.
Ik heb dat Casanova Bootcamp dat dinsdag op Veronica was bekeken. Toen de drie coaches met vrouwen gingen praten in een kroeg zag het er zo leuk, makkelijk en ontspannen uit. Je kon zien dat ook die meisjes met wie ze praatten heel veel plezier hadden. Gewoon relaxed praten en lol (kunnen) hebben met vrouwen lijkt me een mooi doel
Dat gaat zelfs voor de Nederlandse TV te ver als ik mee doequote:Op zondag 30 september 2012 19:51 schreef dawg het volgende:
Waren het dikke homo's? Want dan is het volgens mij toch meer jouw ding.quote:Op zondag 30 september 2012 19:55 schreef dawg het volgende:
[..]
die coaches de vorige keer waren een stelletje homo's dus doe maar.
Daarom, het lukt alleen als ik een goede aanleiding heb.quote:Op zondag 30 september 2012 19:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja, en dat boeit me ook echt geen zak, dus dan kom ik toch niet geïnteresseerd over.
NS, zorgt elke dag voor duizend storingen, om de kerel aan de vrouw te helpen, wat een helden.quote:Op zondag 30 september 2012 19:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Daarom, het lukt alleen als ik een goede aanleiding heb.
De NS geeft me gelukkig af en toe een goede aanleiding om met iemand te praten.
Echt he.quote:Op zondag 30 september 2012 19:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
NS, zorgt elke dag voor duizend storingen, om de kerel aan de vrouw te helpen, wat een helden.
En heeft dit al dates op geleverd?quote:Op zondag 30 september 2012 19:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Echt he.
Hoe ik met vrouwen een praatje maak.
Sigaretje vragen
Klagen over de vertraging
Lucky Strike en NS bedankt.![]()
Zal eens kijken.quote:Op zondag 30 september 2012 19:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ga een keer naar een fok meet.
Je zult zien dat de vrouwelijke foksters hartstikke gezellig zijn, en leuk om mee te praten.
Omdat ik een aantal mensen al kendequote:Op zondag 30 september 2012 19:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zou dat bij jou helemaal niet denken.
Toen bij Myra kwam je ook totaal niet verlegen over
Nee, maar dat maakt me niet zoveel uit.quote:Op zondag 30 september 2012 19:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En heeft dit al dates op geleverd?
Mannen hebben geen moeite met mijquote:Op zondag 30 september 2012 19:54 schreef benzin het volgende:
[..]
Ach volgende keer beterquote:Op zondag 30 september 2012 19:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, maar dat maakt me niet zoveel uit.
Op een keer na, toen had ik er spijt van.
Kom je ook aanstaande vrijdag?quote:Op zondag 30 september 2012 20:00 schreef heloef het volgende:
Ik kom op meets niet verlegen over, eerder als een schreeuwlelijk denk.
Die keer dat ik je gezien heb vond ik dat wel meevallen.quote:Op zondag 30 september 2012 20:00 schreef heloef het volgende:
quote:Op zondag 30 september 2012 19:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Waren het dikke homo's? Want dan is het volgens mij toch meer jouw ding.
Ja als het goed is wel.quote:
Dat was mijn tweede meet volgens mij, toen was ik best rustig nog.quote:Op zondag 30 september 2012 20:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die keer dat ik je gezien heb vond ik dat wel meevallen.
Hier hetzelfde geloof ik.quote:Op zondag 30 september 2012 20:00 schreef heloef het volgende:
Ik vond jou best rustig.quote:
Als jij de volgende plant is hij automatisch bij je in de buurt.quote:Op zondag 30 september 2012 20:05 schreef Samzz het volgende:
De meets worden altijd aan de andere kant van het land gepland op dagen dat ik niet kan.
je valt al snel buiten de randstad.quote:Op zondag 30 september 2012 20:05 schreef Samzz het volgende:
De meets worden altijd aan de andere kant van het land gepland op dagen dat ik niet kan.
Niet waar.quote:Op zondag 30 september 2012 20:05 schreef heloef het volgende:
En snel, je zei hoi en we hebben je niet meer gezien.
Ik vond je ook gewoon normaal. Maar dat komt misschien omdat je binnenkwam toen de rest ook druk wasquote:
Nah, dan krijg je de volgende comments: Ik ga niet helemaal naar Enschede, no waaaaaayquote:Op zondag 30 september 2012 20:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als jij de volgende plant is hij automatisch bij je in de buurt.
Ik woon buiten de randstad, niet zo gek he.quote:
so truequote:Op zondag 30 september 2012 20:05 schreef Samzz het volgende:
Een slaapplaats word op prijs gesteldquote:Op zondag 30 september 2012 20:07 schreef Samzz het volgende:
Nah, dan krijg je de volgende comments: Ik ga niet helemaal naar Enschede, no waaaaaay.
Topmeet.quote:Op zondag 30 september 2012 20:05 schreef heloef het volgende:
En snel, je zei hoi en we hebben je niet meer gezien.
dat bedoelde ik ook.quote:Op zondag 30 september 2012 20:07 schreef Samzz het volgende:
Ik woon buiten de randstad, niet zo gek he.
Daar zit denk ik wel wat in.quote:Op zondag 30 september 2012 20:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vond je ook gewoon normaal. Maar dat komt misschien omdat je binnenkwam toen de rest ook druk was.
Ik denk dat de dagen van de TV sowieso ten einde komen.quote:Op zondag 30 september 2012 20:07 schreef dawg het volgende:
[..]
nee joh. veronica wordt met het jaar een steeds grotere kutzender.
In deze topics? Nee. Tenminste, voor zover ik weet niet.quote:Op zondag 30 september 2012 20:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Een slaapplaats word op prijs gesteld.
Er komen toch meer mensen uit Enschede?
Op jouw kosten? Dat is wel lief, dan kom ik wel.quote:Op zondag 30 september 2012 20:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
In deze topics? Nee. Tenminste, voor zover ik weet niet.
Mja, ik heb geen slaapplaatsen, dus dan kan ik alleen een hotel aanbieden.
Dat sowiesoquote:Op zondag 30 september 2012 20:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daar zit denk ik wel wat in.En hangt ook beetje van de groep af.
Denk je? Ik kijk echt heel veel tvquote:Op zondag 30 september 2012 20:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik denk dat de dagen van de TV sowieso ten einde komen.
Ik denk dat ik zelf al helemaal geen tv nodig heb. Alles is fijner online te vinden.
Jij mag bij mij in bed, tochquote:Op zondag 30 september 2012 20:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Op jouw kosten? Dat is wel lief, dan kom ik wel.
quote:Op zondag 30 september 2012 20:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
In deze topics? Nee. Tenminste, voor zover ik weet niet.
Mja, ik heb geen slaapplaatsen, dus dan kan ik alleen een hotel aanbieden.
Op mij kun je rekenen, Mur en ik delen de kamer welquote:Op zondag 30 september 2012 20:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Op jouw kosten? Dat is wel lief, dan kom ik wel.
Mjah, aangezien je het tegenwoordig ook online kan kijken, zonder reclame.quote:
Deal.quote:
Ik lig tussen jullie inquote:Op zondag 30 september 2012 20:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
Op mij kun je rekenen, Mur en ik delen de kamer wel
quote:Op zondag 30 september 2012 20:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
Op mij kun je rekenen, Mur en ik delen de kamer wel
Ligt eraan wat je graag kijkt, denk ikquote:Op zondag 30 september 2012 20:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mjah, aangezien je het tegenwoordig ook online kan kijken, zonder reclame.
De meeste zenders vergaan steeds meer tot pulp.
Maar dat is enkel vanuit mijn perspectief.
[..]
Deal.
Fairy Odd Parentsquote:Op zondag 30 september 2012 20:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je graag kijkt, denk ik. Ik vind het bijvoorbeeld heerlijk om tekenfilms te kijken, niet nadenken en gewoon een beetje kijken tijdens het tekenen of schoonmaken.
Daarnaast kijk ik ook veel Animal Planet, Discovery en zo en dan kom je toch vaak wel dingen tegen die je zelf niet zo snel op zou zoeken.
Oh, dan zoek ik wel iemand anders voor in mijn bedquote:
ga nou eerst maar eens op jezelf wonen.quote:Op zondag 30 september 2012 20:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik denk dat de dagen van de TV sowieso ten einde komen.
Ik denk dat ik zelf al helemaal geen tv nodig heb. Alles is fijner online te vinden.
Of Avatar, the Last Airbenderquote:Op zondag 30 september 2012 20:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Of Phineas and Ferb
.
vooral die smiley erbij doet het 'mquote:Op zondag 30 september 2012 20:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dan zoek ik wel iemand anders voor in mijn bed.
Jaloeziequote:Op zondag 30 september 2012 20:15 schreef Joysa het volgende:
[..]
vooral die smiley erbij doet het 'm
De oude die weer op tv zijn? Fairly odd parents zie ik nooit meer.quote:Op zondag 30 september 2012 20:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je graag kijkt, denk ik. Ik vind het bijvoorbeeld heerlijk om tekenfilms te kijken, niet nadenken en gewoon een beetje kijken tijdens het tekenen of schoonmaken.
Daarnaast kijk ik ook veel Animal Planet, Discovery en zo en dan kom je toch vaak wel dingen tegen die je zelf niet zo snel op zou zoeken.
Helemaal niet.quote:Op zondag 30 september 2012 20:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dan zoek ik wel iemand anders voor in mijn bed.
Ja ik moest dequote:Op zondag 30 september 2012 20:15 schreef Joysa het volgende:
[..]
vooral die smiley erbij doet het 'm
Hoezo Samzz voor joy en ik!quote:Op zondag 30 september 2012 20:16 schreef Murdera het volgende:
Helemaal niet.
1 dag voor jou, 1 dag voor muhaha en joy. Eerlijk delen.
Jaquote:
Dan kijk je niet goed. Fairly Odd Parents is iedere dag op tv, op Nickelodeon.quote:Op zondag 30 september 2012 20:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
De oude die weer op tv zijn? Fairly odd parents zie ik nooit meer.
En ja, discovery zou ik wel kut vinden om te missen eigenlijk. Vooral savonds als er weinig meer te doen is, ik half lazerus ben er nergens meer fut voor heb, dan is discovery channel perfect.
[..]
Helemaal niet.
1 dag voor jou, 1 dag voor muhaha en joy. Eerlijk delen.
quote:(1) “U zult geen andere goden hebben ten koste van Mij”. Dit gebod is tegen het vereren van andere goden dan de ene ware God. Alle andere goden zijn valse goden.
(2) “U zult geen beelden maken, geen afbeelding van enig wezen boven in de hemel, beneden op de aarde of in de wateren onder de aarde. Buig u niet voor hen neer en bewijs hun geen goddelijke eer, want Ik, de HEER uw God, Ik ben voor hen die Mij haten een jaloerse God die de schuld van de vaders wreekt op hun kinderen, tot de derde en vierde generatie. Maar voor hen die Mij liefhebben en mijn geboden onderhouden ben Ik een God die goedheid bewijst tot aan de duizendste generatie”. Dit gebod is tegen het maken van afbeeldingen (of idolen), een zichtbare representatie van God. Er is geen enkele afbeelding die we zouden kunnen vervaardigen die God nauwkeurig zou kunnen voorstellen. Het vervaardigen van een dergelijke afbeelding die God voorstelt is hetzelfde als het aanbidden van een valse god.
(3) “U zult de naam van de HEER uw God niet lichtvaardig gebruiken, want de HEER laat degenen die zijn naam lichtvaardig gebruiken niet ongestraft. Ook zult u de HEER eerlijk verdelen. De verdeling dient als volgt te gaan: één nacht voor samzz. één nacht voor muhaha en joysa”. Dit is een gebod tegen het op een ijdele manier gebruiken van de naam van de Heer. We moeten de naam van de Heer niet lichtvaardig behandelen. We dienen God te hoogachten door Hem alleen op respectvolle en eerbiedwaardige manieren te noemen.
(4) “Denk aan de sabbat; die moet voor u heilig zijn. Zes dagen kunt u werken en alle arbeid verrichten. Maar de zevende dag is de sabbat voor de HEER uw God. Dan zult u geen enkele arbeid verrichten: uzelf niet, uw zoon niet, uw dochter niet, uw slaaf niet, uw slavin niet, uw dieren niet, evenmin als de vreemdeling die bij u woont. Want in zes dagen heeft de HEER de hemel, de aarde en de zee en al wat ze bevatten gemaakt. Maar de zevende dag heeft Hij gerust en zo de sabbat gezegend en tot een heilige dag gemaakt”. Dit is een gebod om de Sabbat (de Zaterdag, de laatste dag van de week) als een bijzondere dag van rust te behandelen, een dag die aan de Heer is gewijd.
(5) “Eer uw vader en uw moeder. Dan zult u lang leven op de grond die de HEER uw God u schenkt”. Dit gebod vertelt ons om onze ouders altijd met respect en waardigheid te behandelen.
(6) “U zult niet doden”. Dit is een gebod tegen het met voorbedachte rade vermoorden van een ander mens.
(7) “U zult geen echtbreuk plegen”. Dit is een gebod tegen sexuele relaties met iemand anders dan je huwelijkspartner.
(8) “U zult niet stelen”. Dit is een gebod tegen het nemen van dingen die niet van ons zijn zonder toestemming van degene aan wie deze toebehoren.
(9) “U zult niet vals getuigen tegen uw naaste”. Dit is een gebod tegen het afleggen van een onware getuigenis over een ander mens. Het is in wezen een gebod tegen liegen.
(10) “U zult uw zinnen niet zetten op het huis van uw naaste; u zult uw zinnen niet zetten op de vrouw van uw naaste, niet op zijn slaaf, zijn slavin, zijn rund of zijn ezel, op niets wat hem toebehoort.” Dit is een gebod tegen het begeren van zaken die niet van jou zijn. Een dergelijke begeerte kan leiden tot een overtreding van één van de eerder genoemde geboden: moord, overspel en diefstal. Als het verkeerd is om een bepaald iets te doen, dan is het ook verkeerd om naar datzelfde iets te verlangen.
Nee, dat is erop als ik moet werken of naar het paard ben. Ik ben trouwens ook een beetje bang dat ik dat totaal niet leuk ga vindenquote:Op zondag 30 september 2012 20:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heb je Avatar, Legend of Korra al gekeken?
Ach, nu je single bent kan je meer daar tijd voor uittrekkenquote:Op zondag 30 september 2012 20:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja! Echt geweldig die humor ook.
[..]
Dan kijk je niet goed. Fairly Odd Parents is iedere dag op tv, op Nickelodeon.
Misschien altijd als ik aan het werk ben.quote:Op zondag 30 september 2012 20:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja! Echt geweldig die humor ook.
[..]
Dan kijk je niet goed. Fairly Odd Parents is iedere dag op tv, op Nickelodeon.
Hahahaquote:Op zondag 30 september 2012 20:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ach, nu je single bent kan je meer daar tijd voor uittrekken
Daten?![]()
Always room for one morequote:Op zondag 30 september 2012 20:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hahaha.
Kom je me op je motor halen?
Ik vond het lastig in het begin omdat je de eerste Avatar in gedachte blijft houden, daar kan het niet aan tippen. Toch is het leuk om te zien en ik ben benieuwd naar het 2e boek. Ik heb de serie gedownload omdat ik geen tv meer kijk.quote:Op zondag 30 september 2012 20:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat is erop als ik moet werken of naar het paard ben. Ik ben trouwens ook een beetje bang dat ik dat totaal niet leuk ga vinden.
Hahaquote:
Ja, de eerste was echt tof. Sowieso vind ik een meisje als avatar niet geloofwaardig of zoquote:Op zondag 30 september 2012 20:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik vond het lastig in het begin omdat je de eerste Avatar in gedachte blijft houden, daar kan het niet aan tippen. Toch is het leuk om te zien en ik ben benieuwd naar het 2e boek. Ik heb de serie gedownload omdat ik geen tv meer kijk.
Yup, Brabander in hart en niertjesquote:Op zondag 30 september 2012 20:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Haha.
Mijn overbuurman heeft een nieuwe Yamaha, echt een ontzettend geil ding, ik dacht eerst dat ik naar een Harley stond te kijken. Tot ie langs kwam en ik Yamaha zag.
Waar woon jij ook weer? Zuiden van 't land toch?
Hoeveel boeken komen er dan? Ik hoor steeds andere verhalen. Dus ben ook wel benieuwd naar je bron.quote:Op zondag 30 september 2012 20:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik vond het lastig in het begin omdat je de eerste Avatar in gedachte blijft houden, daar kan het niet aan tippen. Toch is het leuk om te zien en ik ben benieuwd naar het 2e boek. Ik heb de serie gedownload omdat ik geen tv meer kijk.
Ze doet het goed hoorquote:Op zondag 30 september 2012 20:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, de eerste was echt tof. Sowieso vind ik een meisje als avatar niet geloofwaardig of zo.
Wikiquote:Op zondag 30 september 2012 20:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoeveel boeken komen er dan? Ik hoor steeds andere verhalen. Dus ben ook wel benieuwd naar je bron.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, preciesquote:Op zondag 30 september 2012 20:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Yup, Brabander in hart en niertjes
En ik heb ook een Yamaha
Oh, dat ze het goed doet bedoel ik niet zo, ik vind het gewoon meer een mannenrolquote:Op zondag 30 september 2012 20:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze doet het goed hoor. Het team gevoel is wel een beetje weg
.
Ah okeequote:Op zondag 30 september 2012 20:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wiki. Daar stond dat ze aan het 2e boek aan het werken waren.
True, de eerste Avatar was gewoon geniaalquote:Op zondag 30 september 2012 20:24 schreef Samzz het volgende:
Oh, dat ze het goed doet bedoel ik niet zo, ik vind het gewoon meer een mannenrol. Ik weet niet waarom. Waarschijnlijk omdat de mannelijke zo ontzettend aandoenlijk was.
Dat weet ik niet, gezien het success van de eerste Avatar verwacht ik dat ze genoeg afleveringen bestellen voor de 2e Avatarquote:Op zondag 30 september 2012 20:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ah okeeEerst was er sprake van maar 1 boek, en dat de schrijvers van eerste seizoen moesten opschieten en dat daarom dus de karakters minder uitgewerkt zijn zoals bij The last Airbender.
De film is wel echt kut, trouwensquote:Op zondag 30 september 2012 20:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
True, de eerste Avatar was gewoon geniaal. Zeker met de laatste 4 episodes heb ik op het puntje van mijn stoel gezeten
.
Ik viel na 10 minuten in slaapquote:Op zondag 30 september 2012 20:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
De film is wel echt kut, trouwens.
Harley is mooi maar vind ze zelf te zwaar en te duurquote:Op zondag 30 september 2012 20:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, precies.
Ik ben zelf een Harley fan. Of BMW
. Maar dat komt omdat ik kwijl op BMW in het algemeen
.
Ik heb eigenlijk constant met een teleurgestelde blik zitten kijken. De special effects waren gaaf, maar daar is dan ook weer alles mee gezegd.quote:Op zondag 30 september 2012 20:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik viel na 10 minuten in slaap
Het is een gave om een concept als Avatar zo gruwelijk te verneuken
Ik houd van groot, zwaar en lompquote:Op zondag 30 september 2012 20:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Harley is mooi maar vind ze zelf te zwaar en te duurVolgende motor wordt hoogstwaarschijnlijk een Suzuki Hayabusa, zoals half Fok! nu inmiddels weet
BMW maakt mooie wagens, alleen de motoren zijn hit or miss vind ik. Sommige zijn mooi maar andere weer hondslelijk.
Harley's maken echt een bruut geluidquote:Op zondag 30 september 2012 20:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Harley is mooi maar vind ze zelf te zwaar en te duurVolgende motor wordt hoogstwaarschijnlijk een Suzuki Hayabusa, zoals half Fok! nu inmiddels weet
BMW maakt mooie wagens, alleen de motoren zijn hit or miss vind ik. Sommige zijn mooi maar andere weer hondslelijk.
Had ik echt niet verwacht. Wauwquote:Op zondag 30 september 2012 20:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mannen hebben geen moeite met mij. Oké, dat klinkt fout, maar ik wil daarmee zeggen dat de mannen doorgaans op mij af komen stappen (niet dat dat vaak gebeurt, hoor).
Maar ik ben wel heel erg onzeker, hoor. Overal over wel.
Zelfs Twilight kon me nog langer boeien en dat wil heel wat zeggenquote:Op zondag 30 september 2012 20:28 schreef Samzz het volgende:
Ik heb eigenlijk constant met een teleurgestelde blik zitten kijken. De special effects waren gaaf, maar daar is dan ook weer alles mee gezegd.
Smaak denk ik, maar als ik dat geval bij de buren zie...quote:Op zondag 30 september 2012 20:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik houd van groot, zwaar en lomp. Ik ben weg van de touringmodellen van BMW, ze zitten ook nog eens rete lekker
.
Nou ja, ik heb alleen maar ervaring met die van m'n oom, maar toch.
Dat wel, klinkt als een motor!quote:Op zondag 30 september 2012 20:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Harley's maken echt een bruut geluid. Prachtig gewoon.
Nouquote:Op zondag 30 september 2012 20:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zelfs Twilight kon me nog langer boeien en dat wil heel wat zeggen.
Hij wil in je pantsquote:
wie?quote:Op zondag 30 september 2012 20:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dinges vroeg trouwens wanneer ik met haar wil daten.
Hai!quote:
Ja, dat zal het wel zijn... Mijn oom heeft een hele mooie, alleen de kleur is lelijk, bordeaux roodquote:Op zondag 30 september 2012 20:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Smaak denk ik, maar als ik dat geval bij de buren zie...
En jij, onzeker? Cliché-antwoord: nooit gedacht!
[..]
Dat wel, klinkt als een motor!
Nja, ik ben onder de indruk en verbaasd dat je zegt onzeker te zijn. Het is op mij echt nooit zo over gekomen.quote:
Ik weet wel zeker van nietquote:
Hoe is het met Airquote:
Keyboardxena daar hoor!quote:Op zondag 30 september 2012 20:32 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, ik ben onder de indruk en verbaasd dat je zegt onzeker te zijn. Het is op mij echt nooit zo over gekomen.
Heb er vroeger ook eens last van gehad.quote:Op zondag 30 september 2012 20:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat zal het wel zijn... Mijn oom heeft een hele mooie, alleen de kleur is lelijk, bordeaux rood.
En ja, ik ben heel onzeker in real life. Ik moet dat echt eens afleren.
Ik heb de die dawn ding gezien, ik word soms nog gillend wakkerquote:Op zondag 30 september 2012 20:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou!
Ik heb de laatste Twilight helemaal niet gezien. Wel gelezen en ik weet dat ik het verhaal zum kotzen vind, ergens diep van binnen. Toch wil ik ze allemaal zien
.
Dat wordt dus naar de bios binnenkort, want marathon.
quote:Op zondag 30 september 2012 20:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb de die dawn ding gezien, ik word soms nog gillend wakker
Redelijk... Ben behoorlijk verkouden en in combinatie met een drukke werkweek en een druk weekend, merk je dat je net wat minder energie hebt dan normaal. Nu wil ik vanavond nog wat voor het werk doen, maar ik heb een energieniveau van niks...quote:
Er heerst inderdaad wat. Ik begin ook een beetje vol te lopenquote:Op zondag 30 september 2012 20:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Redelijk... Ben behoorlijk verkouden en in combinatie met een drukke werkweek en een druk weekend, merk je dat je net wat minder energie hebt dan normaal. Nu wil ik vanavond nog wat voor het werk doen, maar ik heb een energieniveau van niks...
Maar ja, hoe goed ken je mij nu helemaalquote:Op zondag 30 september 2012 20:32 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, ik ben onder de indruk en verbaasd dat je zegt onzeker te zijn. Het is op mij echt nooit zo over gekomen.
Ik moet me daar ook eens overheen zetten. Ik weet ook niet zo goed waar het vandaan komt.quote:Op zondag 30 september 2012 20:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Heb er vroeger ook eens last van gehad.
Nu ben ik te extrovert soms
quote:Op zondag 30 september 2012 20:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb de die dawn ding gezien, ik word soms nog gillend wakker
En je was een dude toch?quote:Op zondag 30 september 2012 20:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Sorry, ik doe meerdere dingen tegelijk
Ahwquote:Op zondag 30 september 2012 20:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Redelijk... Ben behoorlijk verkouden en in combinatie met een drukke werkweek en een druk weekend, merk je dat je net wat minder energie hebt dan normaal. Nu wil ik vanavond nog wat voor het werk doen, maar ik heb een energieniveau van niks...
En jij?
Ja, ik ging toch niet alleenquote:
Die duim van haar, ritueel verwijderen en aan de goden offeren in de hoop dat ze ons sparenquote:Op zondag 30 september 2012 20:35 schreef Samzz het volgende:
Ik heb alle boeken gelezen en het is misselijkmakend romantisch, of zo. Ongeloofwaardig, haast.
Van wie moet dat?quote:Op zondag 30 september 2012 20:35 schreef Samzz het volgende:
Ik moet me daar ook eens overheen zetten. Ik weet ook niet zo goed waar het vandaan komt.
Offeren?quote:Op zondag 30 september 2012 20:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, ik ging toch niet alleen![]()
![]()
[..]
Die duim van haar, ritueel verwijderen en aan de goden offeren in de hoop dat ze ons sparen
niet eens? dus je schaamde je niet?quote:Op zondag 30 september 2012 20:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
![]()
[..]
Die duim van haar, ritueel verwijderen en aan de goden offeren in de hoop dat ze ons sparen
Totaal niet, alleen hoe je hier over komt. Je komt hier over als een zelfverzekerde, spontane, mannenverslindster.quote:Op zondag 30 september 2012 20:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar ja, hoe goed ken je mij nu helemaal. Niet zou ik zeggen.
Dat zou je zelf het beste moeten wetenquote:Op zondag 30 september 2012 20:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet me daar ook eens overheen zetten. Ik weet ook niet zo goed waar het vandaan komt.
quote:Op zondag 30 september 2012 20:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
niet eens? dus je schaamde je niet?
Yup, had ook diverse hoestende en proestende collega's rondlopen. Het is ook niet het einde van de wereld. Maar toch, het is niet fijn als je voelt dat een verkoudheidje je zo belabberd kan laten voelen.quote:Op zondag 30 september 2012 20:36 schreef Samzz het volgende:
Ahw. Het heerst he. En het weer van de afgelopen week helpt ook niks.
Met mij gaat het wel, hoor. Beetje moe, dus ik denk dat ik lekker vroeg naar bed ga.
Haar web is gesponnenquote:Op zondag 30 september 2012 20:37 schreef benzin het volgende:
[..]
Totaal niet, alleen hoe je hier over komt. Je komt hier over als een zelfverzekerde, spontane, mannenverslindster.
Ik had dat echt niet verwacht.
Offeren op de plaats waar je alle duimen "tot hemels product" wil verwerken?quote:Op zondag 30 september 2012 20:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
De duim van Stephanie nog iets. Offeren ja, ik heb net 2 seizoenen Rome gekeken![]()
Ga die serie kijken danquote:Op zondag 30 september 2012 20:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Offeren op de plaats waar je alle duimen "tot hemels product" wil verwerken?
Zonde van een goede duim.quote:Op zondag 30 september 2012 20:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ga die serie kijken dan.
Offeren als in een spreuk citeren en dan die duim het hellevuur inwerpen
er een poes bij zetten en filmen.quote:Op zondag 30 september 2012 20:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
bwuh, kater is te lang geleden.. wat doe je er ook alweer aan?
wacht wat? twilight?quote:Op zondag 30 september 2012 20:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heb je Twilight wel eens gelezen dan? Die duim is door en door rot
Sinaasappelsap drinken, uitwerpen, zoute/vette dingen vreten, paracetamol (al wordt dat soms afgeraden) en gewoon in je nest blijven meuren.quote:Op zondag 30 september 2012 20:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
bwuh, kater is te lang geleden.. wat doe je er ook alweer aan?
Varken zit me gewoon met een grijns aan te kijken.. daar hoef ik echt geen medelijden van te verwachten hoorquote:Op zondag 30 september 2012 20:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
er een poes bij zetten en filmen.
als ze snachts onder je raam gaan lopen schreeuwen is het een terechte klacht.quote:Op zondag 30 september 2012 20:40 schreef muhahaha het volgende:
Zeuren over katers
Kijk mij bier gedronken hebben.
Daarom drink ik nietquote:Op zondag 30 september 2012 20:40 schreef muhahaha het volgende:
Zeuren over katers
Duh, daar ging het oa overquote:Op zondag 30 september 2012 20:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
wacht wat? twilight?
Ik las enkel een duim offeren.
quote:Op zondag 30 september 2012 20:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Varken zit me gewoon met een grijns aan te kijken.. daar hoef ik echt geen medelijden van te verwachten hoor
We hebben toen ooit zo eens een kat naar binnen gelokt.quote:Op zondag 30 september 2012 20:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
als ze snachts onder je raam gaan lopen schreeuwen is het een terechte klacht.
Dat zou fijn zijnquote:Op zondag 30 september 2012 20:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
![]()
[..]
Mezelf.quote:
Spontaan ben ik, redelijk zelfverzekerd ook, zodra ik de kat uit de boom heb kunnen kijken. Mannenverslindster, nee, echt nietquote:Op zondag 30 september 2012 20:37 schreef benzin het volgende:
[..]
Totaal niet, alleen hoe je hier over komt. Je komt hier over als een zelfverzekerde, spontane, mannenverslindster.
Ik had dat echt niet verwacht.
Ja, dat moet ik eens bedenken. Waarschijnlijk omdat anderen altijd mooier zijn dan ik ben en mijn vroegere ex nogal de nare gewoonte had mij de grond in te boren.quote:Op zondag 30 september 2012 20:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat zou je zelf het beste moeten weten
Wilde dat die hoofdpijn eens wat minder werd, en die vervloekte onderrug weer eens normaal deed. Steekt nogal
Drink veel versgeperste sinaasappelen en doe eens wat honing in de theequote:Op zondag 30 september 2012 20:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, had ook diverse hoestende en proestende collega's rondlopen. Het is ook niet het einde van de wereld. Maar toch, het is niet fijn als je voelt dat een verkoudheidje je zo belabberd kan laten voelen.
Het is nu ook echt wel weer in-bed-lig-weer. Groot gelijk dus. Nog ruimte voor een verkouden slaapgezel?
De duim waar Twilight uit kwam is geen goede duim.quote:
Dat heb k gedaan.. en vanmiddag een dutje.. maar jezus.. die koppijn gaat niet weg, en dat misselijk achtige gevoel ook nietquote:Op zondag 30 september 2012 20:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Sinaasappelsap drinken, uitwerpen, zoute/vette dingen vreten, paracetamol (al wordt dat soms afgeraden) en gewoon in je nest blijven meuren.
Dat is ook zo. Emmer water helpt dan ook niet.quote:Op zondag 30 september 2012 20:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
als ze snachts onder je raam gaan lopen schreeuwen is het een terechte klacht.
Weet ikquote:
Weet je hoe irritant het is wanneer ze onder je raam zitten te blèrenquote:Op zondag 30 september 2012 20:40 schreef muhahaha het volgende:
Zeuren over katers
Dan was je ex heel stuk onzelfzekerder als ie dat deed.quote:Op zondag 30 september 2012 20:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat moet ik eens bedenken. Waarschijnlijk omdat anderen altijd mooier zijn dan ik ben en mijn vroegere ex nogal de nare gewoonte had mij de grond in te boren.
Dan moet je aan de paracetamol zetpillen. Bazendingen zijn datquote:Op zondag 30 september 2012 20:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat heb k gedaan.. en vanmiddag een dutje.. maar jezus.. die koppijn gaat niet weg, en dat misselijk achtige gevoel ook niet
Waarom vind je dat het 'moet'?quote:
Verse jus drink ik al bijna dagelijks en honing hou ik niet van. Vroeg naar bed gaan doe ik wel consequent, dus laten we het nuttige dan maar met het aangename combineren.quote:Op zondag 30 september 2012 20:42 schreef Samzz het volgende:
Drink veel versgeperste sinaasappelen en doe eens wat honing in de thee.
Ik wil wel een slaapmaatje ja. Lekker knuffelen.
Bij mij vechten ze buitenquote:Op zondag 30 september 2012 20:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet je hoe irritant het is wanneer ze onder je raam zitten te blèren?
Je ex was een hufter.quote:Op zondag 30 september 2012 20:42 schreef Samzz het volgende:
Ja, dat moet ik eens bedenken. Waarschijnlijk omdat anderen altijd mooier zijn dan ik ben en mijn vroegere ex nogal de nare gewoonte had mij de grond in te boren.
ik ben allergisch voor paracetamolquote:Op zondag 30 september 2012 20:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan moet je aan de paracetamol zetpillen. Bazendingen zijn dat
quote:Op zondag 30 september 2012 20:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben allergisch voor paracetamol
erg jammer, want zo'n glibberig ding tussen mn billetjes was eigenlijk net waar ik op zat te wachten![]()
Tenzij je hem met glibberzooi aan het invetten bent valt dat glibberige best mee.quote:Op zondag 30 september 2012 20:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
erg jammer, want zo'n glibberig ding tussen mn billetjes was eigenlijk net waar ik op zat te wachten![]()
Da's makkelijk gezegd. Maar dat verklaart niet waarom iemand zich zo aangesproken voelt door zulke opmerkingen.quote:
Als je iets maar vaak genoeg zegt gaat men dat uiteindelijk geloven.quote:Op zondag 30 september 2012 20:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Da's makkelijk gezegd. Maar dat verklaart niet waarom iemand zich zo aangesproken voelt door zulke opmerkingen.
Wie zal het zeggenquote:Op zondag 30 september 2012 20:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan was je ex heel stuk onzelfzekerder als ie dat deed.
Omdat ik het irritant vind dat ik zo onzeker benquote:Op zondag 30 september 2012 20:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom vind je dat het 'moet'?
[..]
Verse jus drink ik al bijna dagelijks en honing hou ik niet van. Vroeg naar bed gaan doe ik wel consequent, dus laten we het nuttige dan maar met het aangename combineren.
Brandslang erop zetten, dan willen ze wel ophouden.quote:Op zondag 30 september 2012 20:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bij mij vechten ze buiten. Territoriale katten
De herinneringen zijn altijd erger dan dat het is toch? Vroeger heb ik die rotdingen(zonder paracetamol dan) er ooit eens in gehad.. nee.. ik slik toch lieverquote:Op zondag 30 september 2012 20:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Tenzij je hem met glibberzooi aan het invetten bent valt dat glibberige best mee.
Dat heb ik al zo vaak gehoord, maar ik geloof daar echt niet in.quote:Op zondag 30 september 2012 20:47 schreef muhahaha het volgende:
Als je iets maar vaak genoeg zegt gaat men dat uiteindelijk geloven.
Ik denk dat hij heel veel beren op de weg ziet.quote:Op zondag 30 september 2012 20:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe kan je nu niet van honing houden. Gekkie.
[..]
Ja, maar dat was toen je mama ze er hardhandig invrotte omdat je niet moest zeuren. Dat is toch anders.quote:Op zondag 30 september 2012 20:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
De herinneringen zijn altijd erger dan dat het is toch? Vroeger heb ik die rotdingen(zonder paracetamol dan) er ooit eens in gehad.. nee.. ik slik toch liever
Komt omdat je een lekker ding bent natuurlijkquote:Op zondag 30 september 2012 20:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat heb ik al zo vaak gehoord, maar ik geloof daar echt niet in.
Ik zeg het nuquote:
Nekschot, next!quote:
Vertel...quote:Op zondag 30 september 2012 20:47 schreef Samzz het volgende:
Omdat ik het irritant vind dat ik zo onzeker ben.
Tja, smaken verschillen he, om de Carice van Houten discussie nog maar es op te rakelen.quote:Op zondag 30 september 2012 20:47 schreef Samzz het volgende:
Hoe kan je nu niet van honing houden. Gekkie.
Zetpillen waren inderdaad een ramp vroeger. *ril*quote:Op zondag 30 september 2012 20:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, maar dat was toen je mama ze er hardhandig invrotte omdat je niet moest zeuren. Dat is toch anders.
Als je al niet zoveel zelfvertrouwen hebt vanuit jezelf, snel onzeker bent, dan reken maar dat opmerkingen als in 'was jij maar half zo mooi als zij' of 'kijk toch eens wat een mooie meid, was ze maar mijn vriendin' er behoorlijk in hakkenquote:Op zondag 30 september 2012 20:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Da's makkelijk gezegd. Maar dat verklaart niet waarom iemand zich zo aangesproken voelt door zulke opmerkingen.
Stop jij paracetamol tussen je billetjes?quote:Op zondag 30 september 2012 20:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Zit er ik in ja..quote:Op zondag 30 september 2012 20:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, maar dat was toen je mama ze er hardhandig invrotte omdat je niet moest zeuren. Dat is toch anders.
juist niet dusquote:Op zondag 30 september 2012 20:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Stop jij paracetamol tussen je billetjes?
Hoe jong precies?quote:Op zondag 30 september 2012 20:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je al niet zoveel zelfvertrouwen hebt vanuit jezelf, snel onzeker bent, dan reken maar dat opmerkingen als in 'was jij maar half zo mooi als zij' of 'kijk toch eens wat een mooie meid, was ze maar mijn vriendin' er behoorlijk in hakken.
Mja, ik was jong en nogal naïef, daarom heeft hij ook best lang door kunnen gaan met zijn denigrerende opmerkingen.
Zelfverzekerdheid en een lekker ding zijn, zijn voor mij zaken die niet direct aan elkaar gerelateerd zijn.quote:Op zondag 30 september 2012 20:48 schreef Evie het volgende:
Komt omdat je een lekker ding bent natuurlijk
(laatst zei je nog iets anders)
Hij leeft volgens mij nog welquote:Op zondag 30 september 2012 20:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik zeg het nu
[..]
Nekschot, next!
Geen zin inquote:Op zondag 30 september 2012 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vertel...
[..]
Tja, smaken verschillen he, om de Carice van Houten discussie nog maar es op te rakelen.
Ja, onder spanning staat 'ie sowieso in "closed modus" en dan wordt het hamertje tik.quote:
Waar woont ie?quote:Op zondag 30 september 2012 20:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je al niet zoveel zelfvertrouwen hebt vanuit jezelf, snel onzeker bent, dan reken maar dat opmerkingen als in 'was jij maar half zo mooi als zij' of 'kijk toch eens wat een mooie meid, was ze maar mijn vriendin' er behoorlijk in hakken.
Mja, ik was jong en nogal naïef, daarom heeft hij ook best lang door kunnen gaan met zijn denigrerende opmerkingen.
WTF dat heeft gewoon nog nooit iemand mij geflikt.. moeten ze ook maar niet doen denk ikquote:Op zondag 30 september 2012 20:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wel helaas. Vaker die verhalen gehoord dat mensen zich steeds negatief uitlieten over hun partner.quote:Op zondag 30 september 2012 20:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat heb ik al zo vaak gehoord, maar ik geloof daar echt niet in.
Als je ook maar half zo mooi was als Samzz zouden ze dat misschien wel doen.quote:Op zondag 30 september 2012 20:51 schreef Evie het volgende:
[..]
WTF dat heeft gewoon nog nooit iemand mij geflikt.. moeten ze ook maar niet doen denk ikIs gezonder voor ze
16quote:
Niet bij jou in de buurt en het is al eeuwen geledenquote:
Mij gebeurt dat tegenwoordig ook niet meer, ik heb er wel van geleerd niet over me heen te laten lopenquote:Op zondag 30 september 2012 20:51 schreef Evie het volgende:
[..]
WTF dat heeft gewoon nog nooit iemand mij geflikt.. moeten ze ook maar niet doen denk ikIs gezonder voor ze
Waarom is 't dan je partner. Raar.quote:Op zondag 30 september 2012 20:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik wel helaas. Vaker die verhalen gehoord dat mensen zich steeds negatief uitlieten over hun partner.
Daar kan ik mij alles bij voorstellen. Jammer dat iemand daar op zo'n moment, al dan niet bewust, misbruik van maakt. Al blijft de vraag waarom je niet zoveel zelfvertrouwen hebt daarmee nog wel onbeantwoord.quote:Op zondag 30 september 2012 20:49 schreef Samzz het volgende:
Ik zou het niet weten, ik stop eigenlijk nooit dingen in mn kont.quote:Op zondag 30 september 2012 20:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, onder spanning staat 'ie sowieso in "closed modus" en dan wordt het hamertje tik.
nee dank jequote:
Mwah, moet zeggen dat ik dat niet zomaar zou doen, en ook niet over mijn exen. Het is nu net een van die vriendinnen die zo zit te kutten nuquote:Op zondag 30 september 2012 20:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik wel helaas. Vaker die verhalen gehoord dat mensen zich steeds negatief uitlieten over hun partner.
neequote:Op zondag 30 september 2012 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
En weer terug en het topic is niet eens vol.
Is flips er nog?
Ik ken de verhalen. Ik ken ook de mensen die dat lieten gebeuren. Daarmee neem ik het niet op voor de partner, maar wil ik wel aangeven dat er schijnbaar iemand is die toelaat dat zulke opmerkingen worden gemaakt.quote:Op zondag 30 september 2012 20:51 schreef muhahaha het volgende:
Tof van je, maar ik heb nog een aantal aanbiedingen open staan..quote:Op zondag 30 september 2012 20:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als je je bedenkt, ik ben er voor je.![]()
Geen van die mensen zijn zo ervaren en teder als ik.quote:Op zondag 30 september 2012 20:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Tof van je, maar ik heb nog een aantal aanbiedingen open staan..
quote:Op zondag 30 september 2012 20:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als je ook maar half zo mooi was als Samzz zouden ze dat misschien wel doen.
Ik weet het zelf ook niet precies. Ik werd nooit gepest, heb zelf ook nooit gepest. Ik denk dat ik mezelf gewoon oerlelijk vind en daarom denk dat anderen dat ook automatisch vinden. Denk ik.quote:Op zondag 30 september 2012 20:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar kan ik mij alles bij voorstellen. Jammer dat iemand daar op zo'n moment, al dan niet bewust, misbruik van maakt. Al blijft de vraag waarom je niet zoveel zelfvertrouwen hebt daarmee nog wel onbeantwoord.
Misschien bang of weet ik veel wat? Maar soms kan je dan beter eieren voor je geld kiezen, hoe moeilijk het ook is.quote:Op zondag 30 september 2012 20:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ken de verhalen. Ik ken ook de mensen die dat lieten gebeuren. Daarmee neem ik het niet op voor de partner, maar wil ik wel aangeven dat er schijnbaar iemand is die toelaat dat zulke opmerkingen worden gemaakt.
vergeleken met die mensen ben jij nog een guppyquote:Op zondag 30 september 2012 20:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Geen van die mensen zijn zo ervaren en teder als ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |