Wat een geweldige kutgrap.quote:
Die mag eerst van mijquote:
Vrouwen vergelijken met broodjesquote:Op zondag 30 september 2012 19:34 schreef xFriendx het volgende:
Ik pas ook, ik ga niet met al die andere naakte Fokkers van dezelfde boterham eten, ook al is het nog zo'n lekker broodje gezond.
Ik zat net naar de Playboy foto's van Britt te kijken.quote:
Dubbel negatief?quote:Op zondag 30 september 2012 19:36 schreef Samzz het volgende:
Hee, heb ik ook nog wat te zeggen. Ik hoef geen stapel FOK!ers op me. Nu niet, nooit niet.
De stemquote:Op zondag 30 september 2012 19:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zat net naar de Playboy foto's van Britt te kijken.
Ze lijkt voor geen meter op je. Hoe komen mensen daar bij?
Dus jaquote:
Waar wil je vrouwen dan mee vergelijken?quote:
Appels en perenquote:Op zondag 30 september 2012 19:37 schreef Sammers het volgende:
[..]
Waar wil je vrouwen dan mee vergelijken?
Ik vind het altijd een soort anti-mannen.quote:Op zondag 30 september 2012 19:37 schreef Sammers het volgende:
[..]
Algebra.quote:Op zondag 30 september 2012 19:37 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ik heb geen idee eigenlijkquote:Op zondag 30 september 2012 19:38 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik vind het altijd een soort anti-mannen.
Waar zou jij als vrouw mee vergeleken willen worden?
De stem is hetzelfde. En zo klinkt het net alsof je naaktfoto's van mij hebt gezienquote:Op zondag 30 september 2012 19:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zat net naar de Playboy foto's van Britt te kijken.
Ze lijkt voor geen meter op je. Hoe komen mensen daar bij?
quote:Op zondag 30 september 2012 19:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Algebra.
Daar snap ik ook niks van.
quote:
Hahahaquote:Op zondag 30 september 2012 19:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Algebra.
quote:Op zondag 30 september 2012 19:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Algebra.
Mmm, algebra snap ik welquote:Op zondag 30 september 2012 19:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Algebra.
Nog beterquote:Op zondag 30 september 2012 19:40 schreef benzin het volgende:
[..]
Mmm, algebra snap ik wel![]()
Ik denk dat ik ze moet vergelijken kwantumfysica; reuze interessant en prachtig om eens naar te kijken, maar ik snap er niets van en weet niet wat ik ermee moet
Wat dacht je van vrouwen als mens behandelen?quote:Op zondag 30 september 2012 19:40 schreef benzin het volgende:
[..]
Mmm, algebra snap ik wel![]()
Ik denk dat ik ze moet vergelijken kwantumfysica; reuze interessant en prachtig om eens naar te kijken, maar ik snap er niets van en weet niet wat ik ermee moet
quote:Op zondag 30 september 2012 19:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De stem is hetzelfde. En zo klinkt het net alsof je naaktfoto's van mij hebt gezien
Zou dat werken?quote:Op zondag 30 september 2012 19:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat dacht je van vrouwen als mens behandelen?
Het ging niet over behandelen, het ging om de vergelijking.quote:Op zondag 30 september 2012 19:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 september 2012 19:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Het ging niet over behandelen, het ging om de vergelijking.
Het was dan ook alleen qua stem/accent.quote:Op zondag 30 september 2012 19:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat niet iedereen die die vergelijking maakte jou naakt heeft gezien.
Maar gezicht, armen, algemene vormen.
Naakte flips.quote:Op zondag 30 september 2012 19:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De stem is hetzelfde. En zo klinkt het net alsof je naaktfoto's van mij hebt gezien
Het ging niet over behandelen. Ik denk dat ik vrouwen beter zou behandelen dan mannen als ik iets met ze durfde te doen.quote:Op zondag 30 september 2012 19:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Natuurlijk. Ik doe toch nog steeds aardig tegen je?quote:
Ik gaf een antwoord op wat hij met vrouwen moet.quote:Op zondag 30 september 2012 19:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Het ging niet over behandelen, het ging om de vergelijking.
Ok.quote:Op zondag 30 september 2012 19:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het was dan ook alleen qua stem/accent.
Ja dat godzijdank niet.
Had ik over ik over heen gelezen.quote:Op zondag 30 september 2012 19:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik gaf een antwoord op wat hij met vrouwen moet.
Dat was als antwoord op wat je met vrouwen moet. Nou, behandel ze als mensquote:Op zondag 30 september 2012 19:43 schreef benzin het volgende:
[..]
Het ging niet over behandelen. Ik denk dat ik vrouwen beter zou behandelen dan mannen als ik iets met ze durfde te doen.
Het is moeilijk om vrouwen niet als vrouwen te zien.
Wat je wel niet allemaal doet terwijl je het ook gewoon kan vragen.quote:Op zondag 30 september 2012 19:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Naakte flips.![]()
Je moet er een tijd voor stalken en leren om huizen te beklimmen, maar het is het waard.
Dat is waarquote:Op zondag 30 september 2012 19:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Natuurlijk. Ik doe toch nog steeds aardig tegen je?
[..]
Ik gaf een antwoord op wat hij met vrouwen moet.
Mannenquote:Op zondag 30 september 2012 19:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat je wel niet allemaal doet terwijl je het ook gewoon kan vragen.
Ik hou van het avontuur.quote:Op zondag 30 september 2012 19:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat je wel niet allemaal doet terwijl je het ook gewoon kan vragen.
JONGENS ZE NOEMDE ME EEN MAN MOOISTE MOMENT VAN MIJN LEVENquote:Op zondag 30 september 2012 19:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zou ik ook doen als ik een man was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Het is niet zo makkelijk als het klinkt. Het is wel een bepaald subklasse mens waarmee ik het vaak erg lastig communiceren vind.quote:Op zondag 30 september 2012 19:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat was als antwoord op wat je met vrouwen moet. Nou, behandel ze als mens. Makkelijk zat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |