Dat was als antwoord op wat je met vrouwen moet. Nou, behandel ze als mensquote:Op zondag 30 september 2012 19:43 schreef benzin het volgende:
[..]
Het ging niet over behandelen. Ik denk dat ik vrouwen beter zou behandelen dan mannen als ik iets met ze durfde te doen.
Het is moeilijk om vrouwen niet als vrouwen te zien.
Wat je wel niet allemaal doet terwijl je het ook gewoon kan vragen.quote:Op zondag 30 september 2012 19:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Naakte flips.![]()
Je moet er een tijd voor stalken en leren om huizen te beklimmen, maar het is het waard.
Dat is waarquote:Op zondag 30 september 2012 19:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Natuurlijk. Ik doe toch nog steeds aardig tegen je?
[..]
Ik gaf een antwoord op wat hij met vrouwen moet.
Mannenquote:Op zondag 30 september 2012 19:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat je wel niet allemaal doet terwijl je het ook gewoon kan vragen.
Ik hou van het avontuur.quote:Op zondag 30 september 2012 19:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat je wel niet allemaal doet terwijl je het ook gewoon kan vragen.
JONGENS ZE NOEMDE ME EEN MAN MOOISTE MOMENT VAN MIJN LEVENquote:Op zondag 30 september 2012 19:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zou ik ook doen als ik een man was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Het is niet zo makkelijk als het klinkt. Het is wel een bepaald subklasse mens waarmee ik het vaak erg lastig communiceren vind.quote:Op zondag 30 september 2012 19:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat was als antwoord op wat je met vrouwen moet. Nou, behandel ze als mens. Makkelijk zat.
Ik heb niet de hele wedstrijd gezien. Totaal geen idee of het terecht of onterechte uitslag is. En RKC speelt een sterk seizoen.quote:
quote:Op zondag 30 september 2012 19:44 schreef heloef het volgende:
[..]
JONGENS ZE NOEMDE ME EEN MAN MOOISTE MOMENT VAN MIJN LEVEN![]()
Ik pink even een traantje weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onze Heloef is een man geworden, dat ik die dag nog mag mee maken.
Jullie zijn goed weg gekomenquote:Op zondag 30 september 2012 19:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb niet de hele wedstrijd gezien. Totaal geen idee of het terecht of onterechte uitslag is. En RKC speelt een sterk seizoen.
Dat snap ik wel, hoorquote:Op zondag 30 september 2012 19:45 schreef benzin het volgende:
[..]
Het is niet zo makkelijk als het klinkt. Het is wel een bepaald subklasse mens waarmee ik het vaak erg lastig communiceren vind.
Echtquote:Op zondag 30 september 2012 19:44 schreef heloef het volgende:
Mensen zijn mensen toch, of ze nou tieten hebben en lang haar of niet.
Ja... Dat gebeurt vaker. Best stom eigenlijk.quote:Op zondag 30 september 2012 19:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Moeilijk doen terwijl het makkelijk kan.
Dat denk ik ook, maar ik kom eigenlijk ook gewoon nauwelijks met vrouwen in aanraking. Vind het gewoon heel erg lastig; het is niet slecht bedoeldquote:Op zondag 30 september 2012 19:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, hoor. Maar ik denk dat je je er meer van voorstelt dan het werkelijk is
.
Nee jullie zijn altijd lekker makkelijk zekerquote:Op zondag 30 september 2012 19:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik kan met iedereen praten, of Gerrie nou voor me staat of Ome Willem. Dat maakt voor mij niet zoveel uit.quote:
quote:Op zondag 30 september 2012 19:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb niet de hele wedstrijd gezien. Totaal geen idee of het terecht of onterechte uitslag is. En RKC speelt een sterk seizoen.
Oh trouwens nu ik je toch spreek, na een nare val heb ik wat moeite met door kleine raampjes klimmen enzo.quote:Op zondag 30 september 2012 19:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Was het weer zo ver?quote:Op zondag 30 september 2012 19:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tot vanavond allemaal, ik ga mijn fiets zoeken in de stad.
Ik weet dat je het niet slecht bedoelt. Ik heb hetzelfde, ik ben ook geen kei in aanspreken van mannen, totaal niet. Veel te onzeker voor, ook.quote:Op zondag 30 september 2012 19:47 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, maar ik kom eigenlijk ook gewoon nauwelijks met vrouwen in aanraking. Vind het gewoon heel erg lastig; het is niet slecht bedoeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |