Ik wel helaas. Vaker die verhalen gehoord dat mensen zich steeds negatief uitlieten over hun partner.quote:Op zondag 30 september 2012 20:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat heb ik al zo vaak gehoord, maar ik geloof daar echt niet in.
Als je ook maar half zo mooi was als Samzz zouden ze dat misschien wel doen.quote:Op zondag 30 september 2012 20:51 schreef Evie het volgende:
[..]
WTF dat heeft gewoon nog nooit iemand mij geflikt.. moeten ze ook maar niet doen denk ikIs gezonder voor ze
16quote:
Niet bij jou in de buurt en het is al eeuwen geledenquote:
Mij gebeurt dat tegenwoordig ook niet meer, ik heb er wel van geleerd niet over me heen te laten lopenquote:Op zondag 30 september 2012 20:51 schreef Evie het volgende:
[..]
WTF dat heeft gewoon nog nooit iemand mij geflikt.. moeten ze ook maar niet doen denk ikIs gezonder voor ze
Waarom is 't dan je partner. Raar.quote:Op zondag 30 september 2012 20:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik wel helaas. Vaker die verhalen gehoord dat mensen zich steeds negatief uitlieten over hun partner.
Daar kan ik mij alles bij voorstellen. Jammer dat iemand daar op zo'n moment, al dan niet bewust, misbruik van maakt. Al blijft de vraag waarom je niet zoveel zelfvertrouwen hebt daarmee nog wel onbeantwoord.quote:Op zondag 30 september 2012 20:49 schreef Samzz het volgende:
Als je al niet zoveel zelfvertrouwen hebt vanuit jezelf, snel onzeker bent, dan reken maar dat opmerkingen als in 'was jij maar half zo mooi als zij' of 'kijk toch eens wat een mooie meid, was ze maar mijn vriendin' er behoorlijk in hakken.
Ik zou het niet weten, ik stop eigenlijk nooit dingen in mn kont.quote:Op zondag 30 september 2012 20:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, onder spanning staat 'ie sowieso in "closed modus" en dan wordt het hamertje tik.
nee dank jequote:
Mwah, moet zeggen dat ik dat niet zomaar zou doen, en ook niet over mijn exen. Het is nu net een van die vriendinnen die zo zit te kutten nuquote:Op zondag 30 september 2012 20:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik wel helaas. Vaker die verhalen gehoord dat mensen zich steeds negatief uitlieten over hun partner.
neequote:Op zondag 30 september 2012 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
En weer terug en het topic is niet eens vol.
Is flips er nog?
Ik ken de verhalen. Ik ken ook de mensen die dat lieten gebeuren. Daarmee neem ik het niet op voor de partner, maar wil ik wel aangeven dat er schijnbaar iemand is die toelaat dat zulke opmerkingen worden gemaakt.quote:Op zondag 30 september 2012 20:51 schreef muhahaha het volgende:
Tof van je, maar ik heb nog een aantal aanbiedingen open staan..quote:Op zondag 30 september 2012 20:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als je je bedenkt, ik ben er voor je.![]()
Geen van die mensen zijn zo ervaren en teder als ik.quote:Op zondag 30 september 2012 20:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Tof van je, maar ik heb nog een aantal aanbiedingen open staan..
quote:Op zondag 30 september 2012 20:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als je ook maar half zo mooi was als Samzz zouden ze dat misschien wel doen.
Ik weet het zelf ook niet precies. Ik werd nooit gepest, heb zelf ook nooit gepest. Ik denk dat ik mezelf gewoon oerlelijk vind en daarom denk dat anderen dat ook automatisch vinden. Denk ik.quote:Op zondag 30 september 2012 20:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar kan ik mij alles bij voorstellen. Jammer dat iemand daar op zo'n moment, al dan niet bewust, misbruik van maakt. Al blijft de vraag waarom je niet zoveel zelfvertrouwen hebt daarmee nog wel onbeantwoord.
Misschien bang of weet ik veel wat? Maar soms kan je dan beter eieren voor je geld kiezen, hoe moeilijk het ook is.quote:Op zondag 30 september 2012 20:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ken de verhalen. Ik ken ook de mensen die dat lieten gebeuren. Daarmee neem ik het niet op voor de partner, maar wil ik wel aangeven dat er schijnbaar iemand is die toelaat dat zulke opmerkingen worden gemaakt.
vergeleken met die mensen ben jij nog een guppyquote:Op zondag 30 september 2012 20:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Geen van die mensen zijn zo ervaren en teder als ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |