quote:Op zondag 30 september 2012 20:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb de die dawn ding gezien, ik word soms nog gillend wakker
Redelijk... Ben behoorlijk verkouden en in combinatie met een drukke werkweek en een druk weekend, merk je dat je net wat minder energie hebt dan normaal. Nu wil ik vanavond nog wat voor het werk doen, maar ik heb een energieniveau van niks...quote:
Er heerst inderdaad wat. Ik begin ook een beetje vol te lopenquote:Op zondag 30 september 2012 20:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Redelijk... Ben behoorlijk verkouden en in combinatie met een drukke werkweek en een druk weekend, merk je dat je net wat minder energie hebt dan normaal. Nu wil ik vanavond nog wat voor het werk doen, maar ik heb een energieniveau van niks...
Maar ja, hoe goed ken je mij nu helemaalquote:Op zondag 30 september 2012 20:32 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, ik ben onder de indruk en verbaasd dat je zegt onzeker te zijn. Het is op mij echt nooit zo over gekomen.
Ik moet me daar ook eens overheen zetten. Ik weet ook niet zo goed waar het vandaan komt.quote:Op zondag 30 september 2012 20:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Heb er vroeger ook eens last van gehad.
Nu ben ik te extrovert soms
quote:Op zondag 30 september 2012 20:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb de die dawn ding gezien, ik word soms nog gillend wakker
En je was een dude toch?quote:Op zondag 30 september 2012 20:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Sorry, ik doe meerdere dingen tegelijk
Ahwquote:Op zondag 30 september 2012 20:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Redelijk... Ben behoorlijk verkouden en in combinatie met een drukke werkweek en een druk weekend, merk je dat je net wat minder energie hebt dan normaal. Nu wil ik vanavond nog wat voor het werk doen, maar ik heb een energieniveau van niks...
En jij?
Ja, ik ging toch niet alleenquote:
Die duim van haar, ritueel verwijderen en aan de goden offeren in de hoop dat ze ons sparenquote:Op zondag 30 september 2012 20:35 schreef Samzz het volgende:
Ik heb alle boeken gelezen en het is misselijkmakend romantisch, of zo. Ongeloofwaardig, haast.
Van wie moet dat?quote:Op zondag 30 september 2012 20:35 schreef Samzz het volgende:
Ik moet me daar ook eens overheen zetten. Ik weet ook niet zo goed waar het vandaan komt.
Offeren?quote:Op zondag 30 september 2012 20:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, ik ging toch niet alleen![]()
![]()
[..]
Die duim van haar, ritueel verwijderen en aan de goden offeren in de hoop dat ze ons sparen
niet eens? dus je schaamde je niet?quote:Op zondag 30 september 2012 20:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
![]()
[..]
Die duim van haar, ritueel verwijderen en aan de goden offeren in de hoop dat ze ons sparen
Totaal niet, alleen hoe je hier over komt. Je komt hier over als een zelfverzekerde, spontane, mannenverslindster.quote:Op zondag 30 september 2012 20:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar ja, hoe goed ken je mij nu helemaal. Niet zou ik zeggen.
Dat zou je zelf het beste moeten wetenquote:Op zondag 30 september 2012 20:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet me daar ook eens overheen zetten. Ik weet ook niet zo goed waar het vandaan komt.
quote:Op zondag 30 september 2012 20:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
niet eens? dus je schaamde je niet?
Yup, had ook diverse hoestende en proestende collega's rondlopen. Het is ook niet het einde van de wereld. Maar toch, het is niet fijn als je voelt dat een verkoudheidje je zo belabberd kan laten voelen.quote:Op zondag 30 september 2012 20:36 schreef Samzz het volgende:
Ahw. Het heerst he. En het weer van de afgelopen week helpt ook niks.
Met mij gaat het wel, hoor. Beetje moe, dus ik denk dat ik lekker vroeg naar bed ga.
Haar web is gesponnenquote:Op zondag 30 september 2012 20:37 schreef benzin het volgende:
[..]
Totaal niet, alleen hoe je hier over komt. Je komt hier over als een zelfverzekerde, spontane, mannenverslindster.
Ik had dat echt niet verwacht.
Offeren op de plaats waar je alle duimen "tot hemels product" wil verwerken?quote:Op zondag 30 september 2012 20:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
De duim van Stephanie nog iets. Offeren ja, ik heb net 2 seizoenen Rome gekeken![]()
Ga die serie kijken danquote:Op zondag 30 september 2012 20:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Offeren op de plaats waar je alle duimen "tot hemels product" wil verwerken?
Zonde van een goede duim.quote:Op zondag 30 september 2012 20:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ga die serie kijken dan.
Offeren als in een spreuk citeren en dan die duim het hellevuur inwerpen
er een poes bij zetten en filmen.quote:Op zondag 30 september 2012 20:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
bwuh, kater is te lang geleden.. wat doe je er ook alweer aan?
wacht wat? twilight?quote:Op zondag 30 september 2012 20:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heb je Twilight wel eens gelezen dan? Die duim is door en door rot
Sinaasappelsap drinken, uitwerpen, zoute/vette dingen vreten, paracetamol (al wordt dat soms afgeraden) en gewoon in je nest blijven meuren.quote:Op zondag 30 september 2012 20:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
bwuh, kater is te lang geleden.. wat doe je er ook alweer aan?
Varken zit me gewoon met een grijns aan te kijken.. daar hoef ik echt geen medelijden van te verwachten hoorquote:Op zondag 30 september 2012 20:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
er een poes bij zetten en filmen.
als ze snachts onder je raam gaan lopen schreeuwen is het een terechte klacht.quote:Op zondag 30 september 2012 20:40 schreef muhahaha het volgende:
Zeuren over katers
Kijk mij bier gedronken hebben.
Daarom drink ik nietquote:Op zondag 30 september 2012 20:40 schreef muhahaha het volgende:
Zeuren over katers
Duh, daar ging het oa overquote:Op zondag 30 september 2012 20:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
wacht wat? twilight?
Ik las enkel een duim offeren.
quote:Op zondag 30 september 2012 20:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Varken zit me gewoon met een grijns aan te kijken.. daar hoef ik echt geen medelijden van te verwachten hoor
We hebben toen ooit zo eens een kat naar binnen gelokt.quote:Op zondag 30 september 2012 20:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
als ze snachts onder je raam gaan lopen schreeuwen is het een terechte klacht.
Dat zou fijn zijnquote:Op zondag 30 september 2012 20:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
![]()
[..]
Mezelf.quote:
Spontaan ben ik, redelijk zelfverzekerd ook, zodra ik de kat uit de boom heb kunnen kijken. Mannenverslindster, nee, echt nietquote:Op zondag 30 september 2012 20:37 schreef benzin het volgende:
[..]
Totaal niet, alleen hoe je hier over komt. Je komt hier over als een zelfverzekerde, spontane, mannenverslindster.
Ik had dat echt niet verwacht.
Ja, dat moet ik eens bedenken. Waarschijnlijk omdat anderen altijd mooier zijn dan ik ben en mijn vroegere ex nogal de nare gewoonte had mij de grond in te boren.quote:Op zondag 30 september 2012 20:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat zou je zelf het beste moeten weten
Wilde dat die hoofdpijn eens wat minder werd, en die vervloekte onderrug weer eens normaal deed. Steekt nogal
Drink veel versgeperste sinaasappelen en doe eens wat honing in de theequote:Op zondag 30 september 2012 20:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, had ook diverse hoestende en proestende collega's rondlopen. Het is ook niet het einde van de wereld. Maar toch, het is niet fijn als je voelt dat een verkoudheidje je zo belabberd kan laten voelen.
Het is nu ook echt wel weer in-bed-lig-weer. Groot gelijk dus. Nog ruimte voor een verkouden slaapgezel?
De duim waar Twilight uit kwam is geen goede duim.quote:
Dat heb k gedaan.. en vanmiddag een dutje.. maar jezus.. die koppijn gaat niet weg, en dat misselijk achtige gevoel ook nietquote:Op zondag 30 september 2012 20:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Sinaasappelsap drinken, uitwerpen, zoute/vette dingen vreten, paracetamol (al wordt dat soms afgeraden) en gewoon in je nest blijven meuren.
Dat is ook zo. Emmer water helpt dan ook niet.quote:Op zondag 30 september 2012 20:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
als ze snachts onder je raam gaan lopen schreeuwen is het een terechte klacht.
Weet ikquote:
Weet je hoe irritant het is wanneer ze onder je raam zitten te blèrenquote:Op zondag 30 september 2012 20:40 schreef muhahaha het volgende:
Zeuren over katers
Dan was je ex heel stuk onzelfzekerder als ie dat deed.quote:Op zondag 30 september 2012 20:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat moet ik eens bedenken. Waarschijnlijk omdat anderen altijd mooier zijn dan ik ben en mijn vroegere ex nogal de nare gewoonte had mij de grond in te boren.
Dan moet je aan de paracetamol zetpillen. Bazendingen zijn datquote:Op zondag 30 september 2012 20:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat heb k gedaan.. en vanmiddag een dutje.. maar jezus.. die koppijn gaat niet weg, en dat misselijk achtige gevoel ook niet
Waarom vind je dat het 'moet'?quote:
Verse jus drink ik al bijna dagelijks en honing hou ik niet van. Vroeg naar bed gaan doe ik wel consequent, dus laten we het nuttige dan maar met het aangename combineren.quote:Op zondag 30 september 2012 20:42 schreef Samzz het volgende:
Drink veel versgeperste sinaasappelen en doe eens wat honing in de thee.
Ik wil wel een slaapmaatje ja. Lekker knuffelen.
Bij mij vechten ze buitenquote:Op zondag 30 september 2012 20:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet je hoe irritant het is wanneer ze onder je raam zitten te blèren?
Je ex was een hufter.quote:Op zondag 30 september 2012 20:42 schreef Samzz het volgende:
Ja, dat moet ik eens bedenken. Waarschijnlijk omdat anderen altijd mooier zijn dan ik ben en mijn vroegere ex nogal de nare gewoonte had mij de grond in te boren.
ik ben allergisch voor paracetamolquote:Op zondag 30 september 2012 20:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan moet je aan de paracetamol zetpillen. Bazendingen zijn dat
quote:Op zondag 30 september 2012 20:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben allergisch voor paracetamol
erg jammer, want zo'n glibberig ding tussen mn billetjes was eigenlijk net waar ik op zat te wachten![]()
Tenzij je hem met glibberzooi aan het invetten bent valt dat glibberige best mee.quote:Op zondag 30 september 2012 20:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
erg jammer, want zo'n glibberig ding tussen mn billetjes was eigenlijk net waar ik op zat te wachten![]()
Da's makkelijk gezegd. Maar dat verklaart niet waarom iemand zich zo aangesproken voelt door zulke opmerkingen.quote:
Als je iets maar vaak genoeg zegt gaat men dat uiteindelijk geloven.quote:Op zondag 30 september 2012 20:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Da's makkelijk gezegd. Maar dat verklaart niet waarom iemand zich zo aangesproken voelt door zulke opmerkingen.
Wie zal het zeggenquote:Op zondag 30 september 2012 20:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan was je ex heel stuk onzelfzekerder als ie dat deed.
Omdat ik het irritant vind dat ik zo onzeker benquote:Op zondag 30 september 2012 20:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom vind je dat het 'moet'?
[..]
Verse jus drink ik al bijna dagelijks en honing hou ik niet van. Vroeg naar bed gaan doe ik wel consequent, dus laten we het nuttige dan maar met het aangename combineren.
Brandslang erop zetten, dan willen ze wel ophouden.quote:Op zondag 30 september 2012 20:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bij mij vechten ze buiten. Territoriale katten
De herinneringen zijn altijd erger dan dat het is toch? Vroeger heb ik die rotdingen(zonder paracetamol dan) er ooit eens in gehad.. nee.. ik slik toch lieverquote:Op zondag 30 september 2012 20:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Tenzij je hem met glibberzooi aan het invetten bent valt dat glibberige best mee.
Dat heb ik al zo vaak gehoord, maar ik geloof daar echt niet in.quote:Op zondag 30 september 2012 20:47 schreef muhahaha het volgende:
Als je iets maar vaak genoeg zegt gaat men dat uiteindelijk geloven.
Ik denk dat hij heel veel beren op de weg ziet.quote:Op zondag 30 september 2012 20:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe kan je nu niet van honing houden. Gekkie.
[..]
Ja, maar dat was toen je mama ze er hardhandig invrotte omdat je niet moest zeuren. Dat is toch anders.quote:Op zondag 30 september 2012 20:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
De herinneringen zijn altijd erger dan dat het is toch? Vroeger heb ik die rotdingen(zonder paracetamol dan) er ooit eens in gehad.. nee.. ik slik toch liever
Komt omdat je een lekker ding bent natuurlijkquote:Op zondag 30 september 2012 20:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat heb ik al zo vaak gehoord, maar ik geloof daar echt niet in.
Ik zeg het nuquote:
Nekschot, next!quote:
Vertel...quote:Op zondag 30 september 2012 20:47 schreef Samzz het volgende:
Omdat ik het irritant vind dat ik zo onzeker ben.
Tja, smaken verschillen he, om de Carice van Houten discussie nog maar es op te rakelen.quote:Op zondag 30 september 2012 20:47 schreef Samzz het volgende:
Hoe kan je nu niet van honing houden. Gekkie.
Zetpillen waren inderdaad een ramp vroeger. *ril*quote:Op zondag 30 september 2012 20:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, maar dat was toen je mama ze er hardhandig invrotte omdat je niet moest zeuren. Dat is toch anders.
Als je al niet zoveel zelfvertrouwen hebt vanuit jezelf, snel onzeker bent, dan reken maar dat opmerkingen als in 'was jij maar half zo mooi als zij' of 'kijk toch eens wat een mooie meid, was ze maar mijn vriendin' er behoorlijk in hakkenquote:Op zondag 30 september 2012 20:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Da's makkelijk gezegd. Maar dat verklaart niet waarom iemand zich zo aangesproken voelt door zulke opmerkingen.
Stop jij paracetamol tussen je billetjes?quote:Op zondag 30 september 2012 20:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Zit er ik in ja..quote:Op zondag 30 september 2012 20:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, maar dat was toen je mama ze er hardhandig invrotte omdat je niet moest zeuren. Dat is toch anders.
juist niet dusquote:Op zondag 30 september 2012 20:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Stop jij paracetamol tussen je billetjes?
Hoe jong precies?quote:Op zondag 30 september 2012 20:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je al niet zoveel zelfvertrouwen hebt vanuit jezelf, snel onzeker bent, dan reken maar dat opmerkingen als in 'was jij maar half zo mooi als zij' of 'kijk toch eens wat een mooie meid, was ze maar mijn vriendin' er behoorlijk in hakken.
Mja, ik was jong en nogal naïef, daarom heeft hij ook best lang door kunnen gaan met zijn denigrerende opmerkingen.
Zelfverzekerdheid en een lekker ding zijn, zijn voor mij zaken die niet direct aan elkaar gerelateerd zijn.quote:Op zondag 30 september 2012 20:48 schreef Evie het volgende:
Komt omdat je een lekker ding bent natuurlijk
(laatst zei je nog iets anders)
Hij leeft volgens mij nog welquote:Op zondag 30 september 2012 20:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik zeg het nu
[..]
Nekschot, next!
Geen zin inquote:Op zondag 30 september 2012 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vertel...
[..]
Tja, smaken verschillen he, om de Carice van Houten discussie nog maar es op te rakelen.
Ja, onder spanning staat 'ie sowieso in "closed modus" en dan wordt het hamertje tik.quote:
Waar woont ie?quote:Op zondag 30 september 2012 20:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je al niet zoveel zelfvertrouwen hebt vanuit jezelf, snel onzeker bent, dan reken maar dat opmerkingen als in 'was jij maar half zo mooi als zij' of 'kijk toch eens wat een mooie meid, was ze maar mijn vriendin' er behoorlijk in hakken.
Mja, ik was jong en nogal naïef, daarom heeft hij ook best lang door kunnen gaan met zijn denigrerende opmerkingen.
WTF dat heeft gewoon nog nooit iemand mij geflikt.. moeten ze ook maar niet doen denk ikquote:Op zondag 30 september 2012 20:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wel helaas. Vaker die verhalen gehoord dat mensen zich steeds negatief uitlieten over hun partner.quote:Op zondag 30 september 2012 20:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat heb ik al zo vaak gehoord, maar ik geloof daar echt niet in.
Als je ook maar half zo mooi was als Samzz zouden ze dat misschien wel doen.quote:Op zondag 30 september 2012 20:51 schreef Evie het volgende:
[..]
WTF dat heeft gewoon nog nooit iemand mij geflikt.. moeten ze ook maar niet doen denk ikIs gezonder voor ze
16quote:
Niet bij jou in de buurt en het is al eeuwen geledenquote:
Mij gebeurt dat tegenwoordig ook niet meer, ik heb er wel van geleerd niet over me heen te laten lopenquote:Op zondag 30 september 2012 20:51 schreef Evie het volgende:
[..]
WTF dat heeft gewoon nog nooit iemand mij geflikt.. moeten ze ook maar niet doen denk ikIs gezonder voor ze
Waarom is 't dan je partner. Raar.quote:Op zondag 30 september 2012 20:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik wel helaas. Vaker die verhalen gehoord dat mensen zich steeds negatief uitlieten over hun partner.
Daar kan ik mij alles bij voorstellen. Jammer dat iemand daar op zo'n moment, al dan niet bewust, misbruik van maakt. Al blijft de vraag waarom je niet zoveel zelfvertrouwen hebt daarmee nog wel onbeantwoord.quote:Op zondag 30 september 2012 20:49 schreef Samzz het volgende:
Ik zou het niet weten, ik stop eigenlijk nooit dingen in mn kont.quote:Op zondag 30 september 2012 20:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, onder spanning staat 'ie sowieso in "closed modus" en dan wordt het hamertje tik.
nee dank jequote:
Mwah, moet zeggen dat ik dat niet zomaar zou doen, en ook niet over mijn exen. Het is nu net een van die vriendinnen die zo zit te kutten nuquote:Op zondag 30 september 2012 20:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik wel helaas. Vaker die verhalen gehoord dat mensen zich steeds negatief uitlieten over hun partner.
neequote:Op zondag 30 september 2012 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
En weer terug en het topic is niet eens vol.
Is flips er nog?
Ik ken de verhalen. Ik ken ook de mensen die dat lieten gebeuren. Daarmee neem ik het niet op voor de partner, maar wil ik wel aangeven dat er schijnbaar iemand is die toelaat dat zulke opmerkingen worden gemaakt.quote:Op zondag 30 september 2012 20:51 schreef muhahaha het volgende:
Tof van je, maar ik heb nog een aantal aanbiedingen open staan..quote:Op zondag 30 september 2012 20:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als je je bedenkt, ik ben er voor je.![]()
Geen van die mensen zijn zo ervaren en teder als ik.quote:Op zondag 30 september 2012 20:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Tof van je, maar ik heb nog een aantal aanbiedingen open staan..
quote:Op zondag 30 september 2012 20:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als je ook maar half zo mooi was als Samzz zouden ze dat misschien wel doen.
Ik weet het zelf ook niet precies. Ik werd nooit gepest, heb zelf ook nooit gepest. Ik denk dat ik mezelf gewoon oerlelijk vind en daarom denk dat anderen dat ook automatisch vinden. Denk ik.quote:Op zondag 30 september 2012 20:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar kan ik mij alles bij voorstellen. Jammer dat iemand daar op zo'n moment, al dan niet bewust, misbruik van maakt. Al blijft de vraag waarom je niet zoveel zelfvertrouwen hebt daarmee nog wel onbeantwoord.
Misschien bang of weet ik veel wat? Maar soms kan je dan beter eieren voor je geld kiezen, hoe moeilijk het ook is.quote:Op zondag 30 september 2012 20:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ken de verhalen. Ik ken ook de mensen die dat lieten gebeuren. Daarmee neem ik het niet op voor de partner, maar wil ik wel aangeven dat er schijnbaar iemand is die toelaat dat zulke opmerkingen worden gemaakt.
vergeleken met die mensen ben jij nog een guppyquote:Op zondag 30 september 2012 20:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Geen van die mensen zijn zo ervaren en teder als ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |