Echt he.quote:Op zondag 30 september 2012 19:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
NS, zorgt elke dag voor duizend storingen, om de kerel aan de vrouw te helpen, wat een helden.
En heeft dit al dates op geleverd?quote:Op zondag 30 september 2012 19:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Echt he.
Hoe ik met vrouwen een praatje maak.
Sigaretje vragen
Klagen over de vertraging
Lucky Strike en NS bedankt.![]()
Zal eens kijken.quote:Op zondag 30 september 2012 19:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ga een keer naar een fok meet.
Je zult zien dat de vrouwelijke foksters hartstikke gezellig zijn, en leuk om mee te praten.
Omdat ik een aantal mensen al kendequote:Op zondag 30 september 2012 19:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zou dat bij jou helemaal niet denken.
Toen bij Myra kwam je ook totaal niet verlegen over
Nee, maar dat maakt me niet zoveel uit.quote:Op zondag 30 september 2012 19:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En heeft dit al dates op geleverd?
Mannen hebben geen moeite met mijquote:Op zondag 30 september 2012 19:54 schreef benzin het volgende:
[..]
Echt? Je komt hier altijd op me over alsof je superzeker bent en geen moeite hebt met mannen.![]()
Nja, ik moet even kijken hoe ik die stap ga leren maken. Het komt mijn neus uit om vreselijk nerveus te worden als er maar een meisje in de buurt komt.
Ik heb dat Casanova Bootcamp dat dinsdag op Veronica was bekeken. Toen de drie coaches met vrouwen gingen praten in een kroeg zag het er zo leuk, makkelijk en ontspannen uit. Je kon zien dat ook die meisjes met wie ze praatten heel veel plezier hadden. Gewoon relaxed praten en lol (kunnen) hebben met vrouwen lijkt me een mooi doel
Ach volgende keer beterquote:Op zondag 30 september 2012 19:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, maar dat maakt me niet zoveel uit.
Op een keer na, toen had ik er spijt van.
Kom je ook aanstaande vrijdag?quote:Op zondag 30 september 2012 20:00 schreef heloef het volgende:
Ik kom op meets niet verlegen over, eerder als een schreeuwlelijk denk.
Die keer dat ik je gezien heb vond ik dat wel meevallen.quote:Op zondag 30 september 2012 20:00 schreef heloef het volgende:
quote:Op zondag 30 september 2012 19:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Waren het dikke homo's? Want dan is het volgens mij toch meer jouw ding.
Ja als het goed is wel.quote:
Dat was mijn tweede meet volgens mij, toen was ik best rustig nog.quote:Op zondag 30 september 2012 20:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die keer dat ik je gezien heb vond ik dat wel meevallen.
Hier hetzelfde geloof ik.quote:Op zondag 30 september 2012 20:00 schreef heloef het volgende:
Ik vond jou best rustig.quote:
Als jij de volgende plant is hij automatisch bij je in de buurt.quote:Op zondag 30 september 2012 20:05 schreef Samzz het volgende:
De meets worden altijd aan de andere kant van het land gepland op dagen dat ik niet kan.
je valt al snel buiten de randstad.quote:Op zondag 30 september 2012 20:05 schreef Samzz het volgende:
De meets worden altijd aan de andere kant van het land gepland op dagen dat ik niet kan.
Niet waar.quote:Op zondag 30 september 2012 20:05 schreef heloef het volgende:
En snel, je zei hoi en we hebben je niet meer gezien.
Ik vond je ook gewoon normaal. Maar dat komt misschien omdat je binnenkwam toen de rest ook druk wasquote:
Nah, dan krijg je de volgende comments: Ik ga niet helemaal naar Enschede, no waaaaaayquote:Op zondag 30 september 2012 20:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als jij de volgende plant is hij automatisch bij je in de buurt.
Ik woon buiten de randstad, niet zo gek he.quote:
so truequote:Op zondag 30 september 2012 20:05 schreef Samzz het volgende:
Een slaapplaats word op prijs gesteldquote:Op zondag 30 september 2012 20:07 schreef Samzz het volgende:
Nah, dan krijg je de volgende comments: Ik ga niet helemaal naar Enschede, no waaaaaay.
Topmeet.quote:Op zondag 30 september 2012 20:05 schreef heloef het volgende:
En snel, je zei hoi en we hebben je niet meer gezien.
dat bedoelde ik ook.quote:Op zondag 30 september 2012 20:07 schreef Samzz het volgende:
Ik woon buiten de randstad, niet zo gek he.
Daar zit denk ik wel wat in.quote:Op zondag 30 september 2012 20:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vond je ook gewoon normaal. Maar dat komt misschien omdat je binnenkwam toen de rest ook druk was.
Ik denk dat de dagen van de TV sowieso ten einde komen.quote:Op zondag 30 september 2012 20:07 schreef dawg het volgende:
[..]
nee joh. veronica wordt met het jaar een steeds grotere kutzender.
In deze topics? Nee. Tenminste, voor zover ik weet niet.quote:Op zondag 30 september 2012 20:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Een slaapplaats word op prijs gesteld.
Er komen toch meer mensen uit Enschede?
Op jouw kosten? Dat is wel lief, dan kom ik wel.quote:Op zondag 30 september 2012 20:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
In deze topics? Nee. Tenminste, voor zover ik weet niet.
Mja, ik heb geen slaapplaatsen, dus dan kan ik alleen een hotel aanbieden.
Dat sowiesoquote:Op zondag 30 september 2012 20:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daar zit denk ik wel wat in.En hangt ook beetje van de groep af.
Denk je? Ik kijk echt heel veel tvquote:Op zondag 30 september 2012 20:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik denk dat de dagen van de TV sowieso ten einde komen.
Ik denk dat ik zelf al helemaal geen tv nodig heb. Alles is fijner online te vinden.
Jij mag bij mij in bed, tochquote:Op zondag 30 september 2012 20:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Op jouw kosten? Dat is wel lief, dan kom ik wel.
quote:Op zondag 30 september 2012 20:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
In deze topics? Nee. Tenminste, voor zover ik weet niet.
Mja, ik heb geen slaapplaatsen, dus dan kan ik alleen een hotel aanbieden.
Op mij kun je rekenen, Mur en ik delen de kamer welquote:Op zondag 30 september 2012 20:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Op jouw kosten? Dat is wel lief, dan kom ik wel.
Mjah, aangezien je het tegenwoordig ook online kan kijken, zonder reclame.quote:
Deal.quote:
Ik lig tussen jullie inquote:Op zondag 30 september 2012 20:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
Op mij kun je rekenen, Mur en ik delen de kamer wel
quote:Op zondag 30 september 2012 20:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
Op mij kun je rekenen, Mur en ik delen de kamer wel
Ligt eraan wat je graag kijkt, denk ikquote:Op zondag 30 september 2012 20:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mjah, aangezien je het tegenwoordig ook online kan kijken, zonder reclame.
De meeste zenders vergaan steeds meer tot pulp.
Maar dat is enkel vanuit mijn perspectief.
[..]
Deal.
Fairy Odd Parentsquote:Op zondag 30 september 2012 20:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je graag kijkt, denk ik. Ik vind het bijvoorbeeld heerlijk om tekenfilms te kijken, niet nadenken en gewoon een beetje kijken tijdens het tekenen of schoonmaken.
Daarnaast kijk ik ook veel Animal Planet, Discovery en zo en dan kom je toch vaak wel dingen tegen die je zelf niet zo snel op zou zoeken.
Oh, dan zoek ik wel iemand anders voor in mijn bedquote:
ga nou eerst maar eens op jezelf wonen.quote:Op zondag 30 september 2012 20:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik denk dat de dagen van de TV sowieso ten einde komen.
Ik denk dat ik zelf al helemaal geen tv nodig heb. Alles is fijner online te vinden.
Of Avatar, the Last Airbenderquote:Op zondag 30 september 2012 20:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Of Phineas and Ferb
.
vooral die smiley erbij doet het 'mquote:Op zondag 30 september 2012 20:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dan zoek ik wel iemand anders voor in mijn bed.
Jaloeziequote:Op zondag 30 september 2012 20:15 schreef Joysa het volgende:
[..]
vooral die smiley erbij doet het 'm
De oude die weer op tv zijn? Fairly odd parents zie ik nooit meer.quote:Op zondag 30 september 2012 20:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je graag kijkt, denk ik. Ik vind het bijvoorbeeld heerlijk om tekenfilms te kijken, niet nadenken en gewoon een beetje kijken tijdens het tekenen of schoonmaken.
Daarnaast kijk ik ook veel Animal Planet, Discovery en zo en dan kom je toch vaak wel dingen tegen die je zelf niet zo snel op zou zoeken.
Helemaal niet.quote:Op zondag 30 september 2012 20:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dan zoek ik wel iemand anders voor in mijn bed.
Ja ik moest dequote:Op zondag 30 september 2012 20:15 schreef Joysa het volgende:
[..]
vooral die smiley erbij doet het 'm
Hoezo Samzz voor joy en ik!quote:Op zondag 30 september 2012 20:16 schreef Murdera het volgende:
Helemaal niet.
1 dag voor jou, 1 dag voor muhaha en joy. Eerlijk delen.
Jaquote:
Dan kijk je niet goed. Fairly Odd Parents is iedere dag op tv, op Nickelodeon.quote:Op zondag 30 september 2012 20:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
De oude die weer op tv zijn? Fairly odd parents zie ik nooit meer.
En ja, discovery zou ik wel kut vinden om te missen eigenlijk. Vooral savonds als er weinig meer te doen is, ik half lazerus ben er nergens meer fut voor heb, dan is discovery channel perfect.
[..]
Helemaal niet.
1 dag voor jou, 1 dag voor muhaha en joy. Eerlijk delen.
quote:(1) “U zult geen andere goden hebben ten koste van Mij”. Dit gebod is tegen het vereren van andere goden dan de ene ware God. Alle andere goden zijn valse goden.
(2) “U zult geen beelden maken, geen afbeelding van enig wezen boven in de hemel, beneden op de aarde of in de wateren onder de aarde. Buig u niet voor hen neer en bewijs hun geen goddelijke eer, want Ik, de HEER uw God, Ik ben voor hen die Mij haten een jaloerse God die de schuld van de vaders wreekt op hun kinderen, tot de derde en vierde generatie. Maar voor hen die Mij liefhebben en mijn geboden onderhouden ben Ik een God die goedheid bewijst tot aan de duizendste generatie”. Dit gebod is tegen het maken van afbeeldingen (of idolen), een zichtbare representatie van God. Er is geen enkele afbeelding die we zouden kunnen vervaardigen die God nauwkeurig zou kunnen voorstellen. Het vervaardigen van een dergelijke afbeelding die God voorstelt is hetzelfde als het aanbidden van een valse god.
(3) “U zult de naam van de HEER uw God niet lichtvaardig gebruiken, want de HEER laat degenen die zijn naam lichtvaardig gebruiken niet ongestraft. Ook zult u de HEER eerlijk verdelen. De verdeling dient als volgt te gaan: één nacht voor samzz. één nacht voor muhaha en joysa”. Dit is een gebod tegen het op een ijdele manier gebruiken van de naam van de Heer. We moeten de naam van de Heer niet lichtvaardig behandelen. We dienen God te hoogachten door Hem alleen op respectvolle en eerbiedwaardige manieren te noemen.
(4) “Denk aan de sabbat; die moet voor u heilig zijn. Zes dagen kunt u werken en alle arbeid verrichten. Maar de zevende dag is de sabbat voor de HEER uw God. Dan zult u geen enkele arbeid verrichten: uzelf niet, uw zoon niet, uw dochter niet, uw slaaf niet, uw slavin niet, uw dieren niet, evenmin als de vreemdeling die bij u woont. Want in zes dagen heeft de HEER de hemel, de aarde en de zee en al wat ze bevatten gemaakt. Maar de zevende dag heeft Hij gerust en zo de sabbat gezegend en tot een heilige dag gemaakt”. Dit is een gebod om de Sabbat (de Zaterdag, de laatste dag van de week) als een bijzondere dag van rust te behandelen, een dag die aan de Heer is gewijd.
(5) “Eer uw vader en uw moeder. Dan zult u lang leven op de grond die de HEER uw God u schenkt”. Dit gebod vertelt ons om onze ouders altijd met respect en waardigheid te behandelen.
(6) “U zult niet doden”. Dit is een gebod tegen het met voorbedachte rade vermoorden van een ander mens.
(7) “U zult geen echtbreuk plegen”. Dit is een gebod tegen sexuele relaties met iemand anders dan je huwelijkspartner.
(8) “U zult niet stelen”. Dit is een gebod tegen het nemen van dingen die niet van ons zijn zonder toestemming van degene aan wie deze toebehoren.
(9) “U zult niet vals getuigen tegen uw naaste”. Dit is een gebod tegen het afleggen van een onware getuigenis over een ander mens. Het is in wezen een gebod tegen liegen.
(10) “U zult uw zinnen niet zetten op het huis van uw naaste; u zult uw zinnen niet zetten op de vrouw van uw naaste, niet op zijn slaaf, zijn slavin, zijn rund of zijn ezel, op niets wat hem toebehoort.” Dit is een gebod tegen het begeren van zaken die niet van jou zijn. Een dergelijke begeerte kan leiden tot een overtreding van één van de eerder genoemde geboden: moord, overspel en diefstal. Als het verkeerd is om een bepaald iets te doen, dan is het ook verkeerd om naar datzelfde iets te verlangen.
Nee, dat is erop als ik moet werken of naar het paard ben. Ik ben trouwens ook een beetje bang dat ik dat totaal niet leuk ga vindenquote:Op zondag 30 september 2012 20:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heb je Avatar, Legend of Korra al gekeken?
Ach, nu je single bent kan je meer daar tijd voor uittrekkenquote:Op zondag 30 september 2012 20:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja! Echt geweldig die humor ook.
[..]
Dan kijk je niet goed. Fairly Odd Parents is iedere dag op tv, op Nickelodeon.
Misschien altijd als ik aan het werk ben.quote:Op zondag 30 september 2012 20:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja! Echt geweldig die humor ook.
[..]
Dan kijk je niet goed. Fairly Odd Parents is iedere dag op tv, op Nickelodeon.
Hahahaquote:Op zondag 30 september 2012 20:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ach, nu je single bent kan je meer daar tijd voor uittrekken
Daten?![]()
Always room for one morequote:Op zondag 30 september 2012 20:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hahaha.
Kom je me op je motor halen?
Ik vond het lastig in het begin omdat je de eerste Avatar in gedachte blijft houden, daar kan het niet aan tippen. Toch is het leuk om te zien en ik ben benieuwd naar het 2e boek. Ik heb de serie gedownload omdat ik geen tv meer kijk.quote:Op zondag 30 september 2012 20:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat is erop als ik moet werken of naar het paard ben. Ik ben trouwens ook een beetje bang dat ik dat totaal niet leuk ga vinden.
Hahaquote:
Ja, de eerste was echt tof. Sowieso vind ik een meisje als avatar niet geloofwaardig of zoquote:Op zondag 30 september 2012 20:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik vond het lastig in het begin omdat je de eerste Avatar in gedachte blijft houden, daar kan het niet aan tippen. Toch is het leuk om te zien en ik ben benieuwd naar het 2e boek. Ik heb de serie gedownload omdat ik geen tv meer kijk.
Yup, Brabander in hart en niertjesquote:Op zondag 30 september 2012 20:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Haha.
Mijn overbuurman heeft een nieuwe Yamaha, echt een ontzettend geil ding, ik dacht eerst dat ik naar een Harley stond te kijken. Tot ie langs kwam en ik Yamaha zag.
Waar woon jij ook weer? Zuiden van 't land toch?
Hoeveel boeken komen er dan? Ik hoor steeds andere verhalen. Dus ben ook wel benieuwd naar je bron.quote:Op zondag 30 september 2012 20:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik vond het lastig in het begin omdat je de eerste Avatar in gedachte blijft houden, daar kan het niet aan tippen. Toch is het leuk om te zien en ik ben benieuwd naar het 2e boek. Ik heb de serie gedownload omdat ik geen tv meer kijk.
Ze doet het goed hoorquote:Op zondag 30 september 2012 20:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, de eerste was echt tof. Sowieso vind ik een meisje als avatar niet geloofwaardig of zo.
Wikiquote:Op zondag 30 september 2012 20:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoeveel boeken komen er dan? Ik hoor steeds andere verhalen. Dus ben ook wel benieuwd naar je bron.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, preciesquote:Op zondag 30 september 2012 20:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Yup, Brabander in hart en niertjes
En ik heb ook een Yamaha
Oh, dat ze het goed doet bedoel ik niet zo, ik vind het gewoon meer een mannenrolquote:Op zondag 30 september 2012 20:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze doet het goed hoor. Het team gevoel is wel een beetje weg
.
Ah okeequote:Op zondag 30 september 2012 20:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wiki. Daar stond dat ze aan het 2e boek aan het werken waren.
True, de eerste Avatar was gewoon geniaalquote:Op zondag 30 september 2012 20:24 schreef Samzz het volgende:
Oh, dat ze het goed doet bedoel ik niet zo, ik vind het gewoon meer een mannenrol. Ik weet niet waarom. Waarschijnlijk omdat de mannelijke zo ontzettend aandoenlijk was.
Dat weet ik niet, gezien het success van de eerste Avatar verwacht ik dat ze genoeg afleveringen bestellen voor de 2e Avatarquote:Op zondag 30 september 2012 20:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ah okeeEerst was er sprake van maar 1 boek, en dat de schrijvers van eerste seizoen moesten opschieten en dat daarom dus de karakters minder uitgewerkt zijn zoals bij The last Airbender.
De film is wel echt kut, trouwensquote:Op zondag 30 september 2012 20:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
True, de eerste Avatar was gewoon geniaal. Zeker met de laatste 4 episodes heb ik op het puntje van mijn stoel gezeten
.
Ik viel na 10 minuten in slaapquote:Op zondag 30 september 2012 20:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
De film is wel echt kut, trouwens.
Harley is mooi maar vind ze zelf te zwaar en te duurquote:Op zondag 30 september 2012 20:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, precies.
Ik ben zelf een Harley fan. Of BMW
. Maar dat komt omdat ik kwijl op BMW in het algemeen
.
Ik heb eigenlijk constant met een teleurgestelde blik zitten kijken. De special effects waren gaaf, maar daar is dan ook weer alles mee gezegd.quote:Op zondag 30 september 2012 20:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik viel na 10 minuten in slaap
Het is een gave om een concept als Avatar zo gruwelijk te verneuken
Ik houd van groot, zwaar en lompquote:Op zondag 30 september 2012 20:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Harley is mooi maar vind ze zelf te zwaar en te duurVolgende motor wordt hoogstwaarschijnlijk een Suzuki Hayabusa, zoals half Fok! nu inmiddels weet
BMW maakt mooie wagens, alleen de motoren zijn hit or miss vind ik. Sommige zijn mooi maar andere weer hondslelijk.
Harley's maken echt een bruut geluidquote:Op zondag 30 september 2012 20:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Harley is mooi maar vind ze zelf te zwaar en te duurVolgende motor wordt hoogstwaarschijnlijk een Suzuki Hayabusa, zoals half Fok! nu inmiddels weet
BMW maakt mooie wagens, alleen de motoren zijn hit or miss vind ik. Sommige zijn mooi maar andere weer hondslelijk.
Had ik echt niet verwacht. Wauwquote:Op zondag 30 september 2012 20:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mannen hebben geen moeite met mij. Oké, dat klinkt fout, maar ik wil daarmee zeggen dat de mannen doorgaans op mij af komen stappen (niet dat dat vaak gebeurt, hoor).
Maar ik ben wel heel erg onzeker, hoor. Overal over wel.
Zelfs Twilight kon me nog langer boeien en dat wil heel wat zeggenquote:Op zondag 30 september 2012 20:28 schreef Samzz het volgende:
Ik heb eigenlijk constant met een teleurgestelde blik zitten kijken. De special effects waren gaaf, maar daar is dan ook weer alles mee gezegd.
Smaak denk ik, maar als ik dat geval bij de buren zie...quote:Op zondag 30 september 2012 20:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik houd van groot, zwaar en lomp. Ik ben weg van de touringmodellen van BMW, ze zitten ook nog eens rete lekker
.
Nou ja, ik heb alleen maar ervaring met die van m'n oom, maar toch.
Dat wel, klinkt als een motor!quote:Op zondag 30 september 2012 20:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Harley's maken echt een bruut geluid. Prachtig gewoon.
Nouquote:Op zondag 30 september 2012 20:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zelfs Twilight kon me nog langer boeien en dat wil heel wat zeggen.
Hij wil in je pantsquote:
wie?quote:Op zondag 30 september 2012 20:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dinges vroeg trouwens wanneer ik met haar wil daten.
Hai!quote:
Ja, dat zal het wel zijn... Mijn oom heeft een hele mooie, alleen de kleur is lelijk, bordeaux roodquote:Op zondag 30 september 2012 20:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Smaak denk ik, maar als ik dat geval bij de buren zie...
En jij, onzeker? Cliché-antwoord: nooit gedacht!
[..]
Dat wel, klinkt als een motor!
Nja, ik ben onder de indruk en verbaasd dat je zegt onzeker te zijn. Het is op mij echt nooit zo over gekomen.quote:
Ik weet wel zeker van nietquote:
Hoe is het met Airquote:
Keyboardxena daar hoor!quote:Op zondag 30 september 2012 20:32 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, ik ben onder de indruk en verbaasd dat je zegt onzeker te zijn. Het is op mij echt nooit zo over gekomen.
Heb er vroeger ook eens last van gehad.quote:Op zondag 30 september 2012 20:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat zal het wel zijn... Mijn oom heeft een hele mooie, alleen de kleur is lelijk, bordeaux rood.
En ja, ik ben heel onzeker in real life. Ik moet dat echt eens afleren.
Ik heb de die dawn ding gezien, ik word soms nog gillend wakkerquote:Op zondag 30 september 2012 20:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou!
Ik heb de laatste Twilight helemaal niet gezien. Wel gelezen en ik weet dat ik het verhaal zum kotzen vind, ergens diep van binnen. Toch wil ik ze allemaal zien
.
Dat wordt dus naar de bios binnenkort, want marathon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |