Als jij de volgende plant is hij automatisch bij je in de buurt.quote:Op zondag 30 september 2012 20:05 schreef Samzz het volgende:
De meets worden altijd aan de andere kant van het land gepland op dagen dat ik niet kan.
je valt al snel buiten de randstad.quote:Op zondag 30 september 2012 20:05 schreef Samzz het volgende:
De meets worden altijd aan de andere kant van het land gepland op dagen dat ik niet kan.
Niet waar.quote:Op zondag 30 september 2012 20:05 schreef heloef het volgende:
En snel, je zei hoi en we hebben je niet meer gezien.
Ik vond je ook gewoon normaal. Maar dat komt misschien omdat je binnenkwam toen de rest ook druk wasquote:
Nah, dan krijg je de volgende comments: Ik ga niet helemaal naar Enschede, no waaaaaayquote:Op zondag 30 september 2012 20:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als jij de volgende plant is hij automatisch bij je in de buurt.
Ik woon buiten de randstad, niet zo gek he.quote:
so truequote:Op zondag 30 september 2012 20:05 schreef Samzz het volgende:
Een slaapplaats word op prijs gesteldquote:Op zondag 30 september 2012 20:07 schreef Samzz het volgende:
Nah, dan krijg je de volgende comments: Ik ga niet helemaal naar Enschede, no waaaaaay.
Topmeet.quote:Op zondag 30 september 2012 20:05 schreef heloef het volgende:
En snel, je zei hoi en we hebben je niet meer gezien.
dat bedoelde ik ook.quote:Op zondag 30 september 2012 20:07 schreef Samzz het volgende:
Ik woon buiten de randstad, niet zo gek he.
Daar zit denk ik wel wat in.quote:Op zondag 30 september 2012 20:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vond je ook gewoon normaal. Maar dat komt misschien omdat je binnenkwam toen de rest ook druk was.
Ik denk dat de dagen van de TV sowieso ten einde komen.quote:Op zondag 30 september 2012 20:07 schreef dawg het volgende:
[..]
nee joh. veronica wordt met het jaar een steeds grotere kutzender.
In deze topics? Nee. Tenminste, voor zover ik weet niet.quote:Op zondag 30 september 2012 20:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Een slaapplaats word op prijs gesteld.
Er komen toch meer mensen uit Enschede?
Op jouw kosten? Dat is wel lief, dan kom ik wel.quote:Op zondag 30 september 2012 20:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
In deze topics? Nee. Tenminste, voor zover ik weet niet.
Mja, ik heb geen slaapplaatsen, dus dan kan ik alleen een hotel aanbieden.
Dat sowiesoquote:Op zondag 30 september 2012 20:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daar zit denk ik wel wat in.En hangt ook beetje van de groep af.
Denk je? Ik kijk echt heel veel tvquote:Op zondag 30 september 2012 20:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik denk dat de dagen van de TV sowieso ten einde komen.
Ik denk dat ik zelf al helemaal geen tv nodig heb. Alles is fijner online te vinden.
Jij mag bij mij in bed, tochquote:Op zondag 30 september 2012 20:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Op jouw kosten? Dat is wel lief, dan kom ik wel.
quote:Op zondag 30 september 2012 20:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
In deze topics? Nee. Tenminste, voor zover ik weet niet.
Mja, ik heb geen slaapplaatsen, dus dan kan ik alleen een hotel aanbieden.
Op mij kun je rekenen, Mur en ik delen de kamer welquote:Op zondag 30 september 2012 20:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Op jouw kosten? Dat is wel lief, dan kom ik wel.
Mjah, aangezien je het tegenwoordig ook online kan kijken, zonder reclame.quote:
Deal.quote:
Ik lig tussen jullie inquote:Op zondag 30 september 2012 20:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
Op mij kun je rekenen, Mur en ik delen de kamer wel
quote:Op zondag 30 september 2012 20:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
Op mij kun je rekenen, Mur en ik delen de kamer wel
Ligt eraan wat je graag kijkt, denk ikquote:Op zondag 30 september 2012 20:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mjah, aangezien je het tegenwoordig ook online kan kijken, zonder reclame.
De meeste zenders vergaan steeds meer tot pulp.
Maar dat is enkel vanuit mijn perspectief.
[..]
Deal.
Fairy Odd Parentsquote:Op zondag 30 september 2012 20:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je graag kijkt, denk ik. Ik vind het bijvoorbeeld heerlijk om tekenfilms te kijken, niet nadenken en gewoon een beetje kijken tijdens het tekenen of schoonmaken.
Daarnaast kijk ik ook veel Animal Planet, Discovery en zo en dan kom je toch vaak wel dingen tegen die je zelf niet zo snel op zou zoeken.
Oh, dan zoek ik wel iemand anders voor in mijn bedquote:
ga nou eerst maar eens op jezelf wonen.quote:Op zondag 30 september 2012 20:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik denk dat de dagen van de TV sowieso ten einde komen.
Ik denk dat ik zelf al helemaal geen tv nodig heb. Alles is fijner online te vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |