Wat een geweldige kutgrap.quote:
Die mag eerst van mijquote:
Vrouwen vergelijken met broodjesquote:Op zondag 30 september 2012 19:34 schreef xFriendx het volgende:
Ik pas ook, ik ga niet met al die andere naakte Fokkers van dezelfde boterham eten, ook al is het nog zo'n lekker broodje gezond.
Ik zat net naar de Playboy foto's van Britt te kijken.quote:
Dubbel negatief?quote:Op zondag 30 september 2012 19:36 schreef Samzz het volgende:
Hee, heb ik ook nog wat te zeggen. Ik hoef geen stapel FOK!ers op me. Nu niet, nooit niet.
De stemquote:Op zondag 30 september 2012 19:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zat net naar de Playboy foto's van Britt te kijken.
Ze lijkt voor geen meter op je. Hoe komen mensen daar bij?
Dus jaquote:
Waar wil je vrouwen dan mee vergelijken?quote:
Appels en perenquote:Op zondag 30 september 2012 19:37 schreef Sammers het volgende:
[..]
Waar wil je vrouwen dan mee vergelijken?
Ik vind het altijd een soort anti-mannen.quote:Op zondag 30 september 2012 19:37 schreef Sammers het volgende:
[..]
Algebra.quote:Op zondag 30 september 2012 19:37 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ik heb geen idee eigenlijkquote:Op zondag 30 september 2012 19:38 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik vind het altijd een soort anti-mannen.
Waar zou jij als vrouw mee vergeleken willen worden?
De stem is hetzelfde. En zo klinkt het net alsof je naaktfoto's van mij hebt gezienquote:Op zondag 30 september 2012 19:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zat net naar de Playboy foto's van Britt te kijken.
Ze lijkt voor geen meter op je. Hoe komen mensen daar bij?
quote:Op zondag 30 september 2012 19:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Algebra.
Daar snap ik ook niks van.
quote:
Hahahaquote:Op zondag 30 september 2012 19:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Algebra.
quote:Op zondag 30 september 2012 19:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Algebra.
Mmm, algebra snap ik welquote:Op zondag 30 september 2012 19:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Algebra.
Nog beterquote:Op zondag 30 september 2012 19:40 schreef benzin het volgende:
[..]
Mmm, algebra snap ik wel![]()
Ik denk dat ik ze moet vergelijken kwantumfysica; reuze interessant en prachtig om eens naar te kijken, maar ik snap er niets van en weet niet wat ik ermee moet
Wat dacht je van vrouwen als mens behandelen?quote:Op zondag 30 september 2012 19:40 schreef benzin het volgende:
[..]
Mmm, algebra snap ik wel![]()
Ik denk dat ik ze moet vergelijken kwantumfysica; reuze interessant en prachtig om eens naar te kijken, maar ik snap er niets van en weet niet wat ik ermee moet
quote:Op zondag 30 september 2012 19:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De stem is hetzelfde. En zo klinkt het net alsof je naaktfoto's van mij hebt gezien
Zou dat werken?quote:Op zondag 30 september 2012 19:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat dacht je van vrouwen als mens behandelen?
Het ging niet over behandelen, het ging om de vergelijking.quote:Op zondag 30 september 2012 19:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 september 2012 19:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Het ging niet over behandelen, het ging om de vergelijking.
Het was dan ook alleen qua stem/accent.quote:Op zondag 30 september 2012 19:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat niet iedereen die die vergelijking maakte jou naakt heeft gezien.
Maar gezicht, armen, algemene vormen.
Naakte flips.quote:Op zondag 30 september 2012 19:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De stem is hetzelfde. En zo klinkt het net alsof je naaktfoto's van mij hebt gezien
Het ging niet over behandelen. Ik denk dat ik vrouwen beter zou behandelen dan mannen als ik iets met ze durfde te doen.quote:Op zondag 30 september 2012 19:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Natuurlijk. Ik doe toch nog steeds aardig tegen je?quote:
Ik gaf een antwoord op wat hij met vrouwen moet.quote:Op zondag 30 september 2012 19:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Het ging niet over behandelen, het ging om de vergelijking.
Ok.quote:Op zondag 30 september 2012 19:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het was dan ook alleen qua stem/accent.
Ja dat godzijdank niet.
Had ik over ik over heen gelezen.quote:Op zondag 30 september 2012 19:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik gaf een antwoord op wat hij met vrouwen moet.
Dat was als antwoord op wat je met vrouwen moet. Nou, behandel ze als mensquote:Op zondag 30 september 2012 19:43 schreef benzin het volgende:
[..]
Het ging niet over behandelen. Ik denk dat ik vrouwen beter zou behandelen dan mannen als ik iets met ze durfde te doen.
Het is moeilijk om vrouwen niet als vrouwen te zien.
Wat je wel niet allemaal doet terwijl je het ook gewoon kan vragen.quote:Op zondag 30 september 2012 19:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Naakte flips.![]()
Je moet er een tijd voor stalken en leren om huizen te beklimmen, maar het is het waard.
Dat is waarquote:Op zondag 30 september 2012 19:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Natuurlijk. Ik doe toch nog steeds aardig tegen je?
[..]
Ik gaf een antwoord op wat hij met vrouwen moet.
Mannenquote:Op zondag 30 september 2012 19:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat je wel niet allemaal doet terwijl je het ook gewoon kan vragen.
Ik hou van het avontuur.quote:Op zondag 30 september 2012 19:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat je wel niet allemaal doet terwijl je het ook gewoon kan vragen.
JONGENS ZE NOEMDE ME EEN MAN MOOISTE MOMENT VAN MIJN LEVENquote:Op zondag 30 september 2012 19:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zou ik ook doen als ik een man was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Het is niet zo makkelijk als het klinkt. Het is wel een bepaald subklasse mens waarmee ik het vaak erg lastig communiceren vind.quote:Op zondag 30 september 2012 19:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat was als antwoord op wat je met vrouwen moet. Nou, behandel ze als mens. Makkelijk zat.
Ik heb niet de hele wedstrijd gezien. Totaal geen idee of het terecht of onterechte uitslag is. En RKC speelt een sterk seizoen.quote:
quote:Op zondag 30 september 2012 19:44 schreef heloef het volgende:
[..]
JONGENS ZE NOEMDE ME EEN MAN MOOISTE MOMENT VAN MIJN LEVEN![]()
Ik pink even een traantje weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onze Heloef is een man geworden, dat ik die dag nog mag mee maken.
Jullie zijn goed weg gekomenquote:Op zondag 30 september 2012 19:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb niet de hele wedstrijd gezien. Totaal geen idee of het terecht of onterechte uitslag is. En RKC speelt een sterk seizoen.
Dat snap ik wel, hoorquote:Op zondag 30 september 2012 19:45 schreef benzin het volgende:
[..]
Het is niet zo makkelijk als het klinkt. Het is wel een bepaald subklasse mens waarmee ik het vaak erg lastig communiceren vind.
Echtquote:Op zondag 30 september 2012 19:44 schreef heloef het volgende:
Mensen zijn mensen toch, of ze nou tieten hebben en lang haar of niet.
Ja... Dat gebeurt vaker. Best stom eigenlijk.quote:Op zondag 30 september 2012 19:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Moeilijk doen terwijl het makkelijk kan.
Dat denk ik ook, maar ik kom eigenlijk ook gewoon nauwelijks met vrouwen in aanraking. Vind het gewoon heel erg lastig; het is niet slecht bedoeldquote:Op zondag 30 september 2012 19:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, hoor. Maar ik denk dat je je er meer van voorstelt dan het werkelijk is
.
Nee jullie zijn altijd lekker makkelijk zekerquote:Op zondag 30 september 2012 19:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik kan met iedereen praten, of Gerrie nou voor me staat of Ome Willem. Dat maakt voor mij niet zoveel uit.quote:
quote:Op zondag 30 september 2012 19:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb niet de hele wedstrijd gezien. Totaal geen idee of het terecht of onterechte uitslag is. En RKC speelt een sterk seizoen.
Oh trouwens nu ik je toch spreek, na een nare val heb ik wat moeite met door kleine raampjes klimmen enzo.quote:Op zondag 30 september 2012 19:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Was het weer zo ver?quote:Op zondag 30 september 2012 19:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tot vanavond allemaal, ik ga mijn fiets zoeken in de stad.
Ik weet dat je het niet slecht bedoelt. Ik heb hetzelfde, ik ben ook geen kei in aanspreken van mannen, totaal niet. Veel te onzeker voor, ook.quote:Op zondag 30 september 2012 19:47 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, maar ik kom eigenlijk ook gewoon nauwelijks met vrouwen in aanraking. Vind het gewoon heel erg lastig; het is niet slecht bedoeld
Praten kan ik niet versieren ook al nietquote:Op zondag 30 september 2012 19:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan met iedereen praten, of Gerrie nou voor me staat of Ome Willem. Dat maakt voor mij niet zoveel uit.
Versieren kan ik gewoon totaal niet. Nou dat was het wel.
Dat zal ik niet beweren.quote:Op zondag 30 september 2012 19:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee jullie zijn altijd lekker makkelijk zeker
Ik zou dat bij jou helemaal niet denken.quote:Op zondag 30 september 2012 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet dat je het niet slecht bedoelt. Ik heb hetzelfde, ik ben ook geen kei in aanspreken van mannen, totaal niet. Veel te onzeker voor, ook.
Toch als het eenmaal gelukt is is het doodsimpel. Het is de eerste stap.
quote:Op zondag 30 september 2012 19:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Oh trouwens nu ik je toch spreek, na een nare val heb ik wat moeite met door kleine raampjes klimmen enzo.
Wil je je voor me uitkleden?
Ik bedenk me altijd of ik eigenlijk wel wat te vertellen heb.quote:Op zondag 30 september 2012 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet dat je het niet slecht bedoelt. Ik heb hetzelfde, ik ben ook geen kei in aanspreken van mannen, totaal niet. Veel te onzeker voor, ook.
Stap 1 kan ik niet maar wat daarna komt is voor mij niet zo moeilijk.quote:Op zondag 30 september 2012 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil je avontuurtjes niet verpesten, dus sorry iets meer moeite doen dan maar.quote:Op zondag 30 september 2012 19:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Oh trouwens nu ik je toch spreek, na een nare val heb ik wat moeite met door kleine raampjes klimmen enzo.
Wil je je voor me uitkleden?
quote:Op zondag 30 september 2012 19:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wil je avontuurtjes niet verpesten, dus sorry iets meer moeite doen dan maar.
Dat doe ik ookquote:Op zondag 30 september 2012 19:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik bedenk me altijd of ik eigenlijk wel wat te vertellen heb.
En dan loop ik toch maar verder.
Je vind dat ik een coach zou moeten zijn?quote:Op zondag 30 september 2012 19:51 schreef dawg het volgende:
julli zouden je op moeten geven voor dat casanova programma.
Dat zou pas kijkcijfers opleverenquote:Op zondag 30 september 2012 19:51 schreef dawg het volgende:
Ja, en dat boeit me ook echt geen zak, dus dan kom ik toch niet geïnteresseerd over.quote:Op zondag 30 september 2012 19:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat doe ik ook
Ik heb geen flauw idee wat ik moet zeggen. En gaan vragen waar ze vandaan komt en wat ze studeert is ook zo verschrikkelijk saai.
Nee, die jongens zitten er echt mee dat ze niet kunnen versieren.quote:Op zondag 30 september 2012 19:51 schreef dawg het volgende:
Echt? Je komt hier altijd op me over alsof je superzeker bent en geen moeite hebt met mannen.quote:Op zondag 30 september 2012 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
die coaches de vorige keer waren een stelletje homo's dus doe maar.quote:Op zondag 30 september 2012 19:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je vind dat ik een coach zou moeten zijn?Wat lief.
Dat zijn internet ballenquote:Op zondag 30 september 2012 19:54 schreef benzin het volgende:
[..]
Echt? Je komt hier altijd op me over alsof je superzeker bent en geen moeite hebt met mannen.![]()
Nja, ik moet even kijken hoe ik die stap ga leren maken. Het komt mijn neus uit om vreselijk nerveus te worden als er maar een meisje in de buurt komt.
Ik heb dat Casanova Bootcamp dat dinsdag op Veronica was bekeken. Toen de drie coaches met vrouwen gingen praten in een kroeg zag het er zo leuk, makkelijk en ontspannen uit. Je kon zien dat ook die meisjes met wie ze praatten heel veel plezier hadden. Gewoon relaxed praten en lol (kunnen) hebben met vrouwen lijkt me een mooi doel
Ga een keer naar een fok meet.quote:Op zondag 30 september 2012 19:54 schreef benzin het volgende:
[..]
Echt? Je komt hier altijd op me over alsof je superzeker bent en geen moeite hebt met mannen.![]()
Nja, ik moet even kijken hoe ik die stap ga leren maken. Het komt mijn neus uit om vreselijk nerveus te worden als er maar een meisje in de buurt komt.
Ik heb dat Casanova Bootcamp dat dinsdag op Veronica was bekeken. Toen de drie coaches met vrouwen gingen praten in een kroeg zag het er zo leuk, makkelijk en ontspannen uit. Je kon zien dat ook die meisjes met wie ze praatten heel veel plezier hadden. Gewoon relaxed praten en lol (kunnen) hebben met vrouwen lijkt me een mooi doel
Dat gaat zelfs voor de Nederlandse TV te ver als ik mee doequote:Op zondag 30 september 2012 19:51 schreef dawg het volgende:
Waren het dikke homo's? Want dan is het volgens mij toch meer jouw ding.quote:Op zondag 30 september 2012 19:55 schreef dawg het volgende:
[..]
die coaches de vorige keer waren een stelletje homo's dus doe maar.
Daarom, het lukt alleen als ik een goede aanleiding heb.quote:Op zondag 30 september 2012 19:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja, en dat boeit me ook echt geen zak, dus dan kom ik toch niet geïnteresseerd over.
NS, zorgt elke dag voor duizend storingen, om de kerel aan de vrouw te helpen, wat een helden.quote:Op zondag 30 september 2012 19:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Daarom, het lukt alleen als ik een goede aanleiding heb.
De NS geeft me gelukkig af en toe een goede aanleiding om met iemand te praten.
Echt he.quote:Op zondag 30 september 2012 19:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
NS, zorgt elke dag voor duizend storingen, om de kerel aan de vrouw te helpen, wat een helden.
En heeft dit al dates op geleverd?quote:Op zondag 30 september 2012 19:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Echt he.
Hoe ik met vrouwen een praatje maak.
Sigaretje vragen
Klagen over de vertraging
Lucky Strike en NS bedankt.![]()
Zal eens kijken.quote:Op zondag 30 september 2012 19:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ga een keer naar een fok meet.
Je zult zien dat de vrouwelijke foksters hartstikke gezellig zijn, en leuk om mee te praten.
Omdat ik een aantal mensen al kendequote:Op zondag 30 september 2012 19:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zou dat bij jou helemaal niet denken.
Toen bij Myra kwam je ook totaal niet verlegen over
Nee, maar dat maakt me niet zoveel uit.quote:Op zondag 30 september 2012 19:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En heeft dit al dates op geleverd?
Mannen hebben geen moeite met mijquote:Op zondag 30 september 2012 19:54 schreef benzin het volgende:
[..]
Ach volgende keer beterquote:Op zondag 30 september 2012 19:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, maar dat maakt me niet zoveel uit.
Op een keer na, toen had ik er spijt van.
Kom je ook aanstaande vrijdag?quote:Op zondag 30 september 2012 20:00 schreef heloef het volgende:
Ik kom op meets niet verlegen over, eerder als een schreeuwlelijk denk.
Die keer dat ik je gezien heb vond ik dat wel meevallen.quote:Op zondag 30 september 2012 20:00 schreef heloef het volgende:
quote:Op zondag 30 september 2012 19:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Waren het dikke homo's? Want dan is het volgens mij toch meer jouw ding.
Ja als het goed is wel.quote:
Dat was mijn tweede meet volgens mij, toen was ik best rustig nog.quote:Op zondag 30 september 2012 20:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die keer dat ik je gezien heb vond ik dat wel meevallen.
Hier hetzelfde geloof ik.quote:Op zondag 30 september 2012 20:00 schreef heloef het volgende:
Ik vond jou best rustig.quote:
Als jij de volgende plant is hij automatisch bij je in de buurt.quote:Op zondag 30 september 2012 20:05 schreef Samzz het volgende:
De meets worden altijd aan de andere kant van het land gepland op dagen dat ik niet kan.
je valt al snel buiten de randstad.quote:Op zondag 30 september 2012 20:05 schreef Samzz het volgende:
De meets worden altijd aan de andere kant van het land gepland op dagen dat ik niet kan.
Niet waar.quote:Op zondag 30 september 2012 20:05 schreef heloef het volgende:
En snel, je zei hoi en we hebben je niet meer gezien.
Ik vond je ook gewoon normaal. Maar dat komt misschien omdat je binnenkwam toen de rest ook druk wasquote:
Nah, dan krijg je de volgende comments: Ik ga niet helemaal naar Enschede, no waaaaaayquote:Op zondag 30 september 2012 20:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als jij de volgende plant is hij automatisch bij je in de buurt.
Ik woon buiten de randstad, niet zo gek he.quote:
so truequote:Op zondag 30 september 2012 20:05 schreef Samzz het volgende:
Een slaapplaats word op prijs gesteldquote:Op zondag 30 september 2012 20:07 schreef Samzz het volgende:
Nah, dan krijg je de volgende comments: Ik ga niet helemaal naar Enschede, no waaaaaay.
Topmeet.quote:Op zondag 30 september 2012 20:05 schreef heloef het volgende:
En snel, je zei hoi en we hebben je niet meer gezien.
dat bedoelde ik ook.quote:Op zondag 30 september 2012 20:07 schreef Samzz het volgende:
Ik woon buiten de randstad, niet zo gek he.
Daar zit denk ik wel wat in.quote:Op zondag 30 september 2012 20:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vond je ook gewoon normaal. Maar dat komt misschien omdat je binnenkwam toen de rest ook druk was.
Ik denk dat de dagen van de TV sowieso ten einde komen.quote:Op zondag 30 september 2012 20:07 schreef dawg het volgende:
[..]
nee joh. veronica wordt met het jaar een steeds grotere kutzender.
In deze topics? Nee. Tenminste, voor zover ik weet niet.quote:Op zondag 30 september 2012 20:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Een slaapplaats word op prijs gesteld.
Er komen toch meer mensen uit Enschede?
Op jouw kosten? Dat is wel lief, dan kom ik wel.quote:Op zondag 30 september 2012 20:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
In deze topics? Nee. Tenminste, voor zover ik weet niet.
Mja, ik heb geen slaapplaatsen, dus dan kan ik alleen een hotel aanbieden.
Dat sowiesoquote:Op zondag 30 september 2012 20:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daar zit denk ik wel wat in.En hangt ook beetje van de groep af.
Denk je? Ik kijk echt heel veel tvquote:Op zondag 30 september 2012 20:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik denk dat de dagen van de TV sowieso ten einde komen.
Ik denk dat ik zelf al helemaal geen tv nodig heb. Alles is fijner online te vinden.
Jij mag bij mij in bed, tochquote:Op zondag 30 september 2012 20:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Op jouw kosten? Dat is wel lief, dan kom ik wel.
quote:Op zondag 30 september 2012 20:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
In deze topics? Nee. Tenminste, voor zover ik weet niet.
Mja, ik heb geen slaapplaatsen, dus dan kan ik alleen een hotel aanbieden.
Op mij kun je rekenen, Mur en ik delen de kamer welquote:Op zondag 30 september 2012 20:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Op jouw kosten? Dat is wel lief, dan kom ik wel.
Mjah, aangezien je het tegenwoordig ook online kan kijken, zonder reclame.quote:
Deal.quote:
Ik lig tussen jullie inquote:Op zondag 30 september 2012 20:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
Op mij kun je rekenen, Mur en ik delen de kamer wel
quote:Op zondag 30 september 2012 20:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
Op mij kun je rekenen, Mur en ik delen de kamer wel
Ligt eraan wat je graag kijkt, denk ikquote:Op zondag 30 september 2012 20:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mjah, aangezien je het tegenwoordig ook online kan kijken, zonder reclame.
De meeste zenders vergaan steeds meer tot pulp.
Maar dat is enkel vanuit mijn perspectief.
[..]
Deal.
Fairy Odd Parentsquote:Op zondag 30 september 2012 20:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je graag kijkt, denk ik. Ik vind het bijvoorbeeld heerlijk om tekenfilms te kijken, niet nadenken en gewoon een beetje kijken tijdens het tekenen of schoonmaken.
Daarnaast kijk ik ook veel Animal Planet, Discovery en zo en dan kom je toch vaak wel dingen tegen die je zelf niet zo snel op zou zoeken.
Oh, dan zoek ik wel iemand anders voor in mijn bedquote:
ga nou eerst maar eens op jezelf wonen.quote:Op zondag 30 september 2012 20:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik denk dat de dagen van de TV sowieso ten einde komen.
Ik denk dat ik zelf al helemaal geen tv nodig heb. Alles is fijner online te vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |