Echt he.quote:Op zondag 30 september 2012 19:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
NS, zorgt elke dag voor duizend storingen, om de kerel aan de vrouw te helpen, wat een helden.
En heeft dit al dates op geleverd?quote:Op zondag 30 september 2012 19:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Echt he.
Hoe ik met vrouwen een praatje maak.
Sigaretje vragen
Klagen over de vertraging
Lucky Strike en NS bedankt.![]()
Zal eens kijken.quote:Op zondag 30 september 2012 19:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ga een keer naar een fok meet.
Je zult zien dat de vrouwelijke foksters hartstikke gezellig zijn, en leuk om mee te praten.
Omdat ik een aantal mensen al kendequote:Op zondag 30 september 2012 19:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zou dat bij jou helemaal niet denken.
Toen bij Myra kwam je ook totaal niet verlegen over
Nee, maar dat maakt me niet zoveel uit.quote:Op zondag 30 september 2012 19:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En heeft dit al dates op geleverd?
Mannen hebben geen moeite met mijquote:Op zondag 30 september 2012 19:54 schreef benzin het volgende:
[..]
Echt? Je komt hier altijd op me over alsof je superzeker bent en geen moeite hebt met mannen.![]()
Nja, ik moet even kijken hoe ik die stap ga leren maken. Het komt mijn neus uit om vreselijk nerveus te worden als er maar een meisje in de buurt komt.
Ik heb dat Casanova Bootcamp dat dinsdag op Veronica was bekeken. Toen de drie coaches met vrouwen gingen praten in een kroeg zag het er zo leuk, makkelijk en ontspannen uit. Je kon zien dat ook die meisjes met wie ze praatten heel veel plezier hadden. Gewoon relaxed praten en lol (kunnen) hebben met vrouwen lijkt me een mooi doel
Ach volgende keer beterquote:Op zondag 30 september 2012 19:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, maar dat maakt me niet zoveel uit.
Op een keer na, toen had ik er spijt van.
Kom je ook aanstaande vrijdag?quote:Op zondag 30 september 2012 20:00 schreef heloef het volgende:
Ik kom op meets niet verlegen over, eerder als een schreeuwlelijk denk.
Die keer dat ik je gezien heb vond ik dat wel meevallen.quote:Op zondag 30 september 2012 20:00 schreef heloef het volgende:
quote:Op zondag 30 september 2012 19:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Waren het dikke homo's? Want dan is het volgens mij toch meer jouw ding.
Ja als het goed is wel.quote:
Dat was mijn tweede meet volgens mij, toen was ik best rustig nog.quote:Op zondag 30 september 2012 20:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die keer dat ik je gezien heb vond ik dat wel meevallen.
Hier hetzelfde geloof ik.quote:Op zondag 30 september 2012 20:00 schreef heloef het volgende:
Ik vond jou best rustig.quote:
Als jij de volgende plant is hij automatisch bij je in de buurt.quote:Op zondag 30 september 2012 20:05 schreef Samzz het volgende:
De meets worden altijd aan de andere kant van het land gepland op dagen dat ik niet kan.
je valt al snel buiten de randstad.quote:Op zondag 30 september 2012 20:05 schreef Samzz het volgende:
De meets worden altijd aan de andere kant van het land gepland op dagen dat ik niet kan.
Niet waar.quote:Op zondag 30 september 2012 20:05 schreef heloef het volgende:
En snel, je zei hoi en we hebben je niet meer gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |