Ah okeequote:Op zondag 30 september 2012 20:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wiki. Daar stond dat ze aan het 2e boek aan het werken waren.
True, de eerste Avatar was gewoon geniaalquote:Op zondag 30 september 2012 20:24 schreef Samzz het volgende:
Oh, dat ze het goed doet bedoel ik niet zo, ik vind het gewoon meer een mannenrol. Ik weet niet waarom. Waarschijnlijk omdat de mannelijke zo ontzettend aandoenlijk was.
Dat weet ik niet, gezien het success van de eerste Avatar verwacht ik dat ze genoeg afleveringen bestellen voor de 2e Avatarquote:Op zondag 30 september 2012 20:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ah okeeEerst was er sprake van maar 1 boek, en dat de schrijvers van eerste seizoen moesten opschieten en dat daarom dus de karakters minder uitgewerkt zijn zoals bij The last Airbender.
De film is wel echt kut, trouwensquote:Op zondag 30 september 2012 20:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
True, de eerste Avatar was gewoon geniaal. Zeker met de laatste 4 episodes heb ik op het puntje van mijn stoel gezeten
.
Ik viel na 10 minuten in slaapquote:Op zondag 30 september 2012 20:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
De film is wel echt kut, trouwens.
Harley is mooi maar vind ze zelf te zwaar en te duurquote:Op zondag 30 september 2012 20:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, precies.
Ik ben zelf een Harley fan. Of BMW
. Maar dat komt omdat ik kwijl op BMW in het algemeen
.
Ik heb eigenlijk constant met een teleurgestelde blik zitten kijken. De special effects waren gaaf, maar daar is dan ook weer alles mee gezegd.quote:Op zondag 30 september 2012 20:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik viel na 10 minuten in slaap
Het is een gave om een concept als Avatar zo gruwelijk te verneuken
Ik houd van groot, zwaar en lompquote:Op zondag 30 september 2012 20:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Harley is mooi maar vind ze zelf te zwaar en te duurVolgende motor wordt hoogstwaarschijnlijk een Suzuki Hayabusa, zoals half Fok! nu inmiddels weet
BMW maakt mooie wagens, alleen de motoren zijn hit or miss vind ik. Sommige zijn mooi maar andere weer hondslelijk.
Harley's maken echt een bruut geluidquote:Op zondag 30 september 2012 20:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Harley is mooi maar vind ze zelf te zwaar en te duurVolgende motor wordt hoogstwaarschijnlijk een Suzuki Hayabusa, zoals half Fok! nu inmiddels weet
BMW maakt mooie wagens, alleen de motoren zijn hit or miss vind ik. Sommige zijn mooi maar andere weer hondslelijk.
Had ik echt niet verwacht. Wauwquote:Op zondag 30 september 2012 20:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mannen hebben geen moeite met mij. Oké, dat klinkt fout, maar ik wil daarmee zeggen dat de mannen doorgaans op mij af komen stappen (niet dat dat vaak gebeurt, hoor).
Maar ik ben wel heel erg onzeker, hoor. Overal over wel.
Zelfs Twilight kon me nog langer boeien en dat wil heel wat zeggenquote:Op zondag 30 september 2012 20:28 schreef Samzz het volgende:
Ik heb eigenlijk constant met een teleurgestelde blik zitten kijken. De special effects waren gaaf, maar daar is dan ook weer alles mee gezegd.
Smaak denk ik, maar als ik dat geval bij de buren zie...quote:Op zondag 30 september 2012 20:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik houd van groot, zwaar en lomp. Ik ben weg van de touringmodellen van BMW, ze zitten ook nog eens rete lekker
.
Nou ja, ik heb alleen maar ervaring met die van m'n oom, maar toch.
Dat wel, klinkt als een motor!quote:Op zondag 30 september 2012 20:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Harley's maken echt een bruut geluid. Prachtig gewoon.
Nouquote:Op zondag 30 september 2012 20:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zelfs Twilight kon me nog langer boeien en dat wil heel wat zeggen.
Hij wil in je pantsquote:
wie?quote:Op zondag 30 september 2012 20:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dinges vroeg trouwens wanneer ik met haar wil daten.
Hai!quote:
Ja, dat zal het wel zijn... Mijn oom heeft een hele mooie, alleen de kleur is lelijk, bordeaux roodquote:Op zondag 30 september 2012 20:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Smaak denk ik, maar als ik dat geval bij de buren zie...
En jij, onzeker? Cliché-antwoord: nooit gedacht!
[..]
Dat wel, klinkt als een motor!
Nja, ik ben onder de indruk en verbaasd dat je zegt onzeker te zijn. Het is op mij echt nooit zo over gekomen.quote:
Ik weet wel zeker van nietquote:
Hoe is het met Airquote:
Keyboardxena daar hoor!quote:Op zondag 30 september 2012 20:32 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, ik ben onder de indruk en verbaasd dat je zegt onzeker te zijn. Het is op mij echt nooit zo over gekomen.
Heb er vroeger ook eens last van gehad.quote:Op zondag 30 september 2012 20:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat zal het wel zijn... Mijn oom heeft een hele mooie, alleen de kleur is lelijk, bordeaux rood.
En ja, ik ben heel onzeker in real life. Ik moet dat echt eens afleren.
Ik heb de die dawn ding gezien, ik word soms nog gillend wakkerquote:Op zondag 30 september 2012 20:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou!
Ik heb de laatste Twilight helemaal niet gezien. Wel gelezen en ik weet dat ik het verhaal zum kotzen vind, ergens diep van binnen. Toch wil ik ze allemaal zien
.
Dat wordt dus naar de bios binnenkort, want marathon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |