quote:Op zondag 30 september 2012 20:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb de die dawn ding gezien, ik word soms nog gillend wakker
Redelijk... Ben behoorlijk verkouden en in combinatie met een drukke werkweek en een druk weekend, merk je dat je net wat minder energie hebt dan normaal. Nu wil ik vanavond nog wat voor het werk doen, maar ik heb een energieniveau van niks...quote:
Er heerst inderdaad wat. Ik begin ook een beetje vol te lopenquote:Op zondag 30 september 2012 20:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Redelijk... Ben behoorlijk verkouden en in combinatie met een drukke werkweek en een druk weekend, merk je dat je net wat minder energie hebt dan normaal. Nu wil ik vanavond nog wat voor het werk doen, maar ik heb een energieniveau van niks...
Maar ja, hoe goed ken je mij nu helemaalquote:Op zondag 30 september 2012 20:32 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, ik ben onder de indruk en verbaasd dat je zegt onzeker te zijn. Het is op mij echt nooit zo over gekomen.
Ik moet me daar ook eens overheen zetten. Ik weet ook niet zo goed waar het vandaan komt.quote:Op zondag 30 september 2012 20:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Heb er vroeger ook eens last van gehad.
Nu ben ik te extrovert soms
quote:Op zondag 30 september 2012 20:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb de die dawn ding gezien, ik word soms nog gillend wakker
En je was een dude toch?quote:Op zondag 30 september 2012 20:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Sorry, ik doe meerdere dingen tegelijk
Ahwquote:Op zondag 30 september 2012 20:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Redelijk... Ben behoorlijk verkouden en in combinatie met een drukke werkweek en een druk weekend, merk je dat je net wat minder energie hebt dan normaal. Nu wil ik vanavond nog wat voor het werk doen, maar ik heb een energieniveau van niks...
En jij?
Ja, ik ging toch niet alleenquote:
Die duim van haar, ritueel verwijderen en aan de goden offeren in de hoop dat ze ons sparenquote:Op zondag 30 september 2012 20:35 schreef Samzz het volgende:
Ik heb alle boeken gelezen en het is misselijkmakend romantisch, of zo. Ongeloofwaardig, haast.
Van wie moet dat?quote:Op zondag 30 september 2012 20:35 schreef Samzz het volgende:
Ik moet me daar ook eens overheen zetten. Ik weet ook niet zo goed waar het vandaan komt.
Offeren?quote:Op zondag 30 september 2012 20:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, ik ging toch niet alleen![]()
![]()
[..]
Die duim van haar, ritueel verwijderen en aan de goden offeren in de hoop dat ze ons sparen
niet eens? dus je schaamde je niet?quote:Op zondag 30 september 2012 20:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, ik ging toch niet alleen![]()
![]()
[..]
Die duim van haar, ritueel verwijderen en aan de goden offeren in de hoop dat ze ons sparen
Totaal niet, alleen hoe je hier over komt. Je komt hier over als een zelfverzekerde, spontane, mannenverslindster.quote:Op zondag 30 september 2012 20:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar ja, hoe goed ken je mij nu helemaal. Niet zou ik zeggen.
Dat zou je zelf het beste moeten wetenquote:Op zondag 30 september 2012 20:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet me daar ook eens overheen zetten. Ik weet ook niet zo goed waar het vandaan komt.
quote:Op zondag 30 september 2012 20:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
niet eens? dus je schaamde je niet?
Yup, had ook diverse hoestende en proestende collega's rondlopen. Het is ook niet het einde van de wereld. Maar toch, het is niet fijn als je voelt dat een verkoudheidje je zo belabberd kan laten voelen.quote:Op zondag 30 september 2012 20:36 schreef Samzz het volgende:
Ahw. Het heerst he. En het weer van de afgelopen week helpt ook niks.
Met mij gaat het wel, hoor. Beetje moe, dus ik denk dat ik lekker vroeg naar bed ga.
Haar web is gesponnenquote:Op zondag 30 september 2012 20:37 schreef benzin het volgende:
[..]
Totaal niet, alleen hoe je hier over komt. Je komt hier over als een zelfverzekerde, spontane, mannenverslindster.
Ik had dat echt niet verwacht.
Offeren op de plaats waar je alle duimen "tot hemels product" wil verwerken?quote:Op zondag 30 september 2012 20:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
De duim van Stephanie nog iets. Offeren ja, ik heb net 2 seizoenen Rome gekeken![]()
Ga die serie kijken danquote:Op zondag 30 september 2012 20:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Offeren op de plaats waar je alle duimen "tot hemels product" wil verwerken?
Zonde van een goede duim.quote:Op zondag 30 september 2012 20:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ga die serie kijken dan.
Offeren als in een spreuk citeren en dan die duim het hellevuur inwerpen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |