Dan kan je als nog maar beperkt het beeld aanpassen Niet zoals met COD MW 3 daar kan je balkjes plaatsen zeg maarquote:Op zondag 30 september 2012 15:02 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Dat kan wel SaxoPower. Ergens in het menu moet er video calibration staan (heb hem op Engels).
Seasons staat op Normal. Ultimate Team staat op Fast. Ik heb het dan over de Game Speed. Weet niet welke je speelt. Ik zelf vind Normal wel prima..quote:Op zondag 30 september 2012 14:34 schreef Stringer het volgende:
Vind het speltempo vaak te snel, FIFA 12 on steroids...
Seasons,quote:Op zondag 30 september 2012 15:17 schreef emokid het volgende:
[..]
Seasons staat op Normal. Ultimate Team staat op Fast. Ik heb het dan over de Game Speed. Weet niet welke je speelt. Ik zelf vind Normal wel prima..
FUT gaat helemaal nergens over, wedstrijden die in 7-6 eindigenquote:Op zondag 30 september 2012 15:41 schreef Stringer het volgende:
[..]
Seasons,
FUT is altijd wel wat pacier, maar ik vind seasons soms al te veel ping pong. Je hebt er zelf weliswaar ook een hand in hoe je speelt, maar i.c.m. het strak inspelen gaat het wel heel snel.
Dat is waar. Die steekballen slaan soms nergens op. Ik speel zelf met alles op semi en manual, en baal best wel als ik verlies van iemand die alles op Auto heeft. Maar goed, ik moet niet zeiken, want het is immers mijn eigen keuze.quote:Op zondag 30 september 2012 15:41 schreef Stringer het volgende:
[..]
Seasons,
FUT is altijd wel wat pacier, maar ik vind seasons soms al te veel ping pong. Je hebt er zelf weliswaar ook een hand in hoe je speelt, maar i.c.m. het strak inspelen gaat het wel heel snel.
Je hoeft die streepjes niet in te voerenquote:Op zondag 30 september 2012 20:42 schreef Apekoek het volgende:
Snap er niks van, net fifa gekocht. Doet de online pass het niet, wie heeft meer dit probleem? En hoe op te lossen?
Wereldklasse is behoorlijk lastig inderdaad. Heel veel ballen worden onderschept en soms zien de dingen die de computer doet er onmogelijk uit. Ook is de Cpu heel verdedigend ingesteld, dat maakt offline speler er nou niet bepaald leuker op. Mede omdat de passen al wat minder snel gaan door die moeilijkere aannames en je er daarom minder snel doorheen komt, vind ik offline spelen erg saai geworden.quote:Op zondag 30 september 2012 20:49 schreef emokid het volgende:
Al vijf wedstrijden op rij in Career Mode 2-2 gespeeld (op World Class), en bij elke wedstrijd kwam ik terug van achterstand, waarna de cpu met een onmogelijke afstandsschot of kopbal buiten de 16 gelijk maakt. Vijf van zulke wedstrijden. I'm calling scripted bullshit. Kan geen toeval zijn.
Ik vind de cpu echt klote. Onmogelijk correcte tackles ook vaak. Ik heb alleen net te traag internet om lagvrij online te kunnen. (Blame mijn studentenflat) Wil toch heel graag Career mode doen.quote:Op zondag 30 september 2012 21:26 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Wereldklasse is behoorlijk lastig inderdaad. Heel veel ballen worden onderschept en soms zien de dingen die de computer doet er onmogelijk uit. Ook is de Cpu heel verdedigend ingesteld, dat maakt offline speler er nou niet bepaald leuker op. Mede omdat de passen al wat minder snel gaan door die moeilijkere aannames en je er daarom minder snel doorheen komt, vind ik offline spelen erg saai geworden.
Ik ben het 100% met je eens. Waarschijnlijk is het ook gewoon een kwestie van oefenen. Op het veld gebeuren er veel meer realistische dingen dan in FIFA 12, maar ook veel dingen die heel irritant zijn en waarvan je denkt: dat hadden ze er best uit mogen halen. Het is ook veel lastiger om er door te komen, ze staan bijna altijd allemaal in de verdediging, en ze tackelen ook alles als je te dichtbij komt. Dan is het erg saai om een beetje rond te tikken. Meestal heb ik een hoge bal nodig als ik alleen op de keeper af wil gaan, steekballetjes lukken nooit meer. Dat vind ik jammer en maakt het spelen tegen de Cpu saai.quote:Op zondag 30 september 2012 21:33 schreef emokid het volgende:
[..]
Ik vind de cpu echt klote. Onmogelijk correcte tackles ook vaak. Ik heb alleen net te traag internet om lagvrij online te kunnen. (Blame mijn studentenflat)
Staat er ook goed bij dat het maar 1x kanquote:Op maandag 1 oktober 2012 14:56 schreef emokid het volgende:
Ga je die rijke investeerder nog inhuren? Hij komt dan met zo'n 48 miljoen naar je toe. Ik weet niet of je dat leuk vindt, maar ik heb dat bij Swansea gedaan. Later met Atletico verder gegaan, omdat mijn aankoop van 35 miljoen (Suarez) direct 4 maanden geblesseerd was, en kan die optie niet meer inlichten. Blijkbaar kan het maar één keer.
Ja kan ik nog, maar ik doe het voorlopig nog even op eigen kracht. Vind het ook leuker dat matige spelers goed functioneren in een team, dan dat een topper dat doet. Messi en & Ronaldo hoef ik dus ook echt niet te hebbenquote:Op maandag 1 oktober 2012 14:56 schreef emokid het volgende:
Ga je die rijke investeerder nog inhuren? Hij komt dan met zo'n 48 miljoen naar je toe. Ik weet niet of je dat leuk vindt, maar ik heb dat bij Swansea gedaan. Later met Atletico verder gegaan, omdat mijn aankoop van 35 miljoen (Suarez) direct 4 maanden geblesseerd was, en kan die optie niet meer inlichten. Blijkbaar kan het maar één keer.
Begin je wel met wat geld in kaas bij Feijenoord?quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:17 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ja kan ik nog, maar ik doe het voorlopig nog even op eigen kracht. Vind het ook leuker dat matige spelers goed functioneren in een team, dan dat een topper dat doet. Messi en & Ronaldo hoef ik dus ook echt niet te hebben.
Ben al wel opzoek naar een degelijke spits als opvolger van Pelle. Heb daar op dit moment nog geen budget voor. Op dit moment staan ook Mathijssen en en Cissé in de schappen. Maar heb alleen nog een bod gehad van NAC op Cissé voor veel te weinig (als je ziet wat hij in het echt heeft gekocht).
Ook heb ik voor volgend seizoen Guldej van NAC gekocht als opvolger van Singh. Die levert ook best wat centen op (bijv. Juventus heeft al geboden), maar ik denk dat ik daar nog meer voor kan vangen.
Volgend mogen de volgende spelers weg:
Verkoop:
Bruno Martins Indi
Lex Immers
Joris Mathijssen
Ruben Schaken
Singh
Pellé (gaat terug naar zijn oude club = gehuurd)
Chantuaria (ook gehuurt, en ben niet helemaal te vreden over zijn spel).
Twijfel geval: Erwin Mulder (mits ik goede vervanger voor kan vinden)
Vervolgens zoeken naar goede vervangers in de onbekendere competities. In de Saudi Arabische competitie lopen serieus best goede spelers rond. Ook blijf ik een zwak houden van Aziatische middenvelders.
Alleen ben nog zoekende naar een goede keeper voor opvolger van Mulder.
Ik heb Diouf van Hannover gekocht. Relatief jong, sterk en snel. In de bekercompetities een paar potjes met Graham in de spits gespeeld, dat was inderdaad niet te doen. Uitgeschakeld tegen Bristol City en Leeds United.quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:46 schreef emokid het volgende:
Hoe red je het met Graham in de spits? Vond hem soms briljant, en soms weer niet. Dyer heeft ook bijna altijd balverlies als die in aanraking komt met verdediger die langer en/of sterker is dan hem (wat bijna altijd is).
Idd. Naast dat de keeper langer blijft staan rent er ook vaker een verdediger mee, wat afspelen onmogelijk maakt.quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:39 schreef indiaantje89 het volgende:
Het valt trouwens wel op dat een keeper uitspelen met 2 man niet meer zo makkelijk werkt als in Fifa 12. Een keeper blijft veel langer op zijn benen staan.
In Fifa 12 kon je op de keeper aflopen en kwam er 9 van de 10 keer wel een teamgenoot meegelopen. Was het altijd een tikje opzij en je medespeler schoot hem erin. Heel veel gescoord zo in Fifa 12, tot vervelends aan toe. Wel blij dat dat niet meer zo makkelijk gaat.
Zo moeten scoren is ook cheapquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:39 schreef indiaantje89 het volgende:
Het valt trouwens wel op dat een keeper uitspelen met 2 man niet meer zo makkelijk werkt als in Fifa 12. Een keeper blijft veel langer op zijn benen staan.
In Fifa 12 kon je op de keeper aflopen en kwam er 9 van de 10 keer wel een teamgenoot meegelopen. Was het altijd een tikje opzij en je medespeler schoot hem erin. Heel veel gescoord zo in Fifa 12, tot vervelends aan toe. Wel blij dat dat niet meer zo makkelijk gaat.
Bij gamemania staan er bosjes mensen met niet werkende fifa codes, eens kijken welke oplossing er geboden gaat worden.quote:Op zondag 30 september 2012 20:42 schreef Apekoek het volgende:
Snap er niks van, net fifa gekocht. Doet de online pass het niet, wie heeft meer dit probleem? En hoe op te lossen?
Flipperkast.quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:54 schreef GekkeGerrit- het volgende:
De speelsnelheid op FUT ligt er achterlijk hoog.
Keeper solo omspelen gaat juist weer makkelijker. Grootste lol mee..quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:39 schreef indiaantje89 het volgende:
Daar had ik in 12 echt geen moeite mee, hier toch wel wat meerquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:43 schreef Stringer het volgende:
[..]
Keeper solo omspelen gaat juist weer makkelijker. Grootste lol mee..
Hehe, zie je toch maar hoe subjectief sommige dingen zijn, scoorde nooit zo in 12quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Daar had ik in 12 echt geen moeite mee, hier toch wel wat meer
?quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:23 schreef Nystiq het volgende:
Kan je de analoge besturing veranderen naar pijltjes? Ik vind fijner om te bewegen met pijltjes.
In plaats van het linkeranaloogstick te gebruiken om te bewegen liever de pijltjestoetsen met ps3.quote:
Niet dat ik een ps3 heb, maar vroegah werkte beide toch gewoon?quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:25 schreef Nystiq het volgende:
[..]
In plaats van het linkeranaloogstick te gebruiken om te bewegen liever de pijltjestoetsen met ps3.
Nergens last van.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
FIFA MAAKT MIJ ZO FUCKING MAD HE
Kut disconnects als het potje net begint, godverdomme niet door laden zodra er een tegenstander gevonden is waardoor je FIFA opnieuw moet opstarten, dan ook nog eens de start FIFA errors.
Breng geen fucking spel uit als het niet fucking volwaardig is. De laadtijden zijn sneller maar dit tering geouwehoer ben ik 10000x meer tijd kwijt aan deze onzin.
Nee echt. Ik speel veel profclubs, vorig jaar continu freezes, nu na 20 potjes echt nog niksquote:
Ik speel seizoenen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee echt. Ik speel veel profclubs, vorig jaar continu freezes, nu na 20 potjes echt nog niks
Hij doet het nog wel in ieder geval.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:14 schreef TJV het volgende:
EA servers zijn even kut, wacht maar met het slopen van je controller.
Seizoenen loopt hier ook kut. Telkens na het laden verliest ie de verbinding, soms al in die oefenarena dat hij blijft hangen en dan moet je het hele spel opnieuw opstartenquote:
Precies dat. Ik kom juist heel vaak MU en Bayern Munchen tegen, net de clubs waar ik vaak tegen verlies.quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:37 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Seizoenen loopt hier ook kut. Telkens na het laden verliest ie de verbinding, soms al in die oefenarena dat hij blijft hangen en dan moet je het hele spel opnieuw opstarten
Overigens kom je wel teringveel PSG tegen zeg. Net als Manchester City vorig jaar...
Laat ze maar lekker PSG nemen, dan kan ik lekker relaxt achter over leunen en de tegenstander relaxt slopen met Barca <3.quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:37 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Overigens kom je wel teringveel PSG tegen zeg. Net als Manchester City vorig jaar...
Misschien komt het ook wel omdat ze toffe spelers hebben. Verder speelt PSG echt belachelijk kut dus ik snap jou probleem niet.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:33 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ik speel vrijwel altijd met Arsenal en Vitesse. Vind het opzich niet erg dat mensen PSG nemen, maar snap niet dat mensen geen team nemen wat ze in het echt volgen en leuk vinden. Je wordt in principe toch gekoppeld aan gelijkwaardige tegenstanders, maar omdat PSG zo'n nieuwe big spender is nemen ze die allemaal...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
Welcome to Career Mode.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 01:13 schreef Equites het volgende:
Waarom verlies ik alles op prof niveau in carreer mode. Wat de fuck man. Ik zie spelers van Zwolle passes over 50 meter geven waarna die met een volley in het doel verdwijnt. Realistisch me reet.
Ja wees trots dat jij met Barca speelt en niet met PSG. Stukken beter!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:10 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Laat ze maar lekker PSG nemen, dan kan ik lekker relaxt achter over leunen en de tegenstander relaxt slopen met Barca <3.
En dan op het eind janken dat je niet door mijn verdediging kwam en je dacht dat Ibrahimovic een God was.![]()
Alleen Real Madrid verdedigen gaat nog steeds moeilijk, dus dat wordt altijd actief spelen.
Btw iemand die weet hoe ik mee moet doen met een online 1 vs 1 competitie?
Ben die online, random tegenstanders potjes wel zat nu.
Dit. Vijf keer scoren met Messi en dan stoer doen dat je veel beter bent dan je tegenstander met Fiorentina of Dortmund.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 08:39 schreef Kerol het volgende:
[..]
Ja wees trots dat jij met Barca speelt en niet met PSG. Stukken beter!
Klopt, jammer wel! Vond het altijd mooi om naar binnen te komen en hem in de verre hoek te draaien.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:27 schreef Darkestrah het volgende:
Schieten met R1 is zo goed als waardeloos geworden van een afstandje.Ze schieten hem allemaal flink over het doel.
Tjahhhh ik kan moeilijk met Fc Utrecht gaan spelen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:25 schreef Rahl het volgende:
[..]
Dit. Vijf keer scoren met Messi en dan stoer doen dat je veel beter bent dan je tegenstander met Fiorentina of Dortmund.
dit is een algemene ergernis, niet dat jij dit doet.
Met Ultimate team wel jaquote:Op maandag 1 oktober 2012 22:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
En natuurlijk is dit fucking fifa 12 2.0, geld verdienen was nog nooit zo makkelijk.
Het is niet gay om met de beste ploeg iedereen te ownen, het is gay om te doen alsof je dan heel erg veel skill hebt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:07 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Tjahhhh ik kan moeilijk met Fc Utrecht gaan spelen.
Maar moet jullie wel gelijk geven, het is best gay om de beste ploeg te nemen en dan iedereen te ownen.
Zal Bayern weer eens van de week uit proberen.
Wat dan?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:20 schreef Rijst het volgende:
[..]
Met Ultimate team wel jaZe hebben het echt verneukt dit jaar maar toch blijf ik het spelen
ik zit ook alweer 20 minuten disconnects weg te klikkenquote:Op maandag 1 oktober 2012 22:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
FIFA MAAKT MIJ ZO FUCKING MAD HE
Kut disconnects als het potje net begint, godverdomme niet door laden zodra er een tegenstander gevonden is waardoor je FIFA opnieuw moet opstarten, dan ook nog eens de start FIFA errors.
Breng geen fucking spel uit als het niet fucking volwaardig is. De laadtijden zijn sneller maar door dit tering geouwehoer ben ik 10000x meer tijd kwijt aan deze onzin.
Same here. CPU 'cheat' op Wereldklasse en Legendary.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:32 schreef guinnd het volgende:
Vraagje hier, ben ik de enige die op de PS3 het prof niveau te makkelijk vind en het wereldklasse niveau te moeilijk?
Op prof win ik alles met 3 goals+ en meer dan 15 kansen en bij wereldklasse is er soms geen doorkomen aan
Je bakt er gewoon niks vanquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:08 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Same here. CPU 'cheat' op Wereldklasse en Legendary.
Jammer, want in WC2010 was het nog wel gewoon 'eerlijk', en speelde ik alles op Legendary tegen de computer, en dan was het wel 'moeilijk', maar je had nooit het idee dat het ONEERLIJK was. Dat heb ik nu helaas wel.
Pak dan een 4 of 4,5 ster teamquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:47 schreef Buitendam het volgende:
Ik speel online seizoen mode en krijg alleen maar Madrid tegen. Van de 21 potjes heb ik er 19 tegen Madrid moeten spelen, bizar. Ik speel zelf met Barcelona, trouwens.
Is toch vreemd dat je met Barca geen United, PSG ofzo tegenkomt? Landenteams als Duitsland, Spanje en Nederland zie ik ook niet voorbij komen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Pak dan een 4 of 4,5 ster team
10. Maar als je eerder je punten hebt behaald promoveer je gelijk door.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:07 schreef bierjoost het volgende:
Hoeveel wedstrijden is een zo'n divisie season? Kan het nergens vinden (of ik Google niet goed)
Hoe heet die en in welk seizoen? Bij mij zijn de beste transfervrije spelers nooit hoger dan 68.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:48 schreef Tjacka het volgende:
Met Sint Pauli een transfervrije speler van 78 en 18 jaar gepakt.![]()
Zoek ik morgen voor je op zit in het 2e seizoen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:58 schreef emokid het volgende:
[..]
Hoe heet die en in welk seizoen? Bij mij zijn de beste transfervrije spelers nooit hoger dan 68.
Hoezo zit hij al op zijn potentieel? Volgens mij zit er nog genoeg rek in mits je voldoende met hem speelt, zelfs Babel groeit in mijn eerste seizoen al 2 punten!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zoek ik morgen voor je op zit in het 2e seizoen.
Ik denk dat het deze was Gianluca Caprari Caprari RW Pescara Italy 18 72 78 6. edit: het is een spits
Maar dan zit hij al op ze potentieel.
Met het standaard team valt niks klaar te spelen. Je moet echt kopen kopen kopen wil je wat bereiken met die ploeg.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 08:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Carreer met Swansea is ook wel grappig
Career.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 08:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik heb online welgeteld 1 disconnect gehad, en 0 errors.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:34 schreef Differ het volgende:
Online heb ik me gezicht nog niet laten zien, en met al die reacties over errors en disconnects ga ik me er voorlopig nog niet aan wagen ook..
PS3 of Xbox?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:49 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Ik heb online welgeteld 1 disconnect gehad, en 0 errors.
PS3. Wat heb jij?quote:
Ik speel zelf op de Xbox..quote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:53 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
PS3. Wat heb jij?
Ik heb er even niet over nagedacht dat daar ook nog verschil in zou kunnen zitten.
Welcome to the club. Ik heb net mijn eerste seizoen erop zitten, als vijfde geëindigd (legendary). Eerste wat ik deed was een fatsoenlijke spits halen. Inmiddels heb ik een groot deel van mijn team verbouwd.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 08:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Leuke club waar nog veel aan te sleutelen valt!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:26 schreef emokid het volgende:
Veel mensen met Swansea in Career Mode!
Rainbowflick gewoon even oefenenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:41 schreef bierjoost het volgende:
Hoe wip je de bal omhoog als je aan het dribbelen bent? Heb je nodig bij die skill game, maar ik weet de juiste combo niet (met LT + RS voor naar achter wipt Messi de bal tegen zijn kont ipv over zich heen bijvoorbeeld).
Volgens die site igg.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 08:36 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Hoezo zit hij al op zijn potentieel? Volgens mij zit er nog genoeg rek in mits je voldoende met hem speelt, zelfs Babel groeit in mijn eerste seizoen al 2 punten!
Maar was Caprari dus.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:46 schreef emokid het volgende:
Ah, nou ja, alsnog mooi meegenomen als zijn loon niet te hoog is.
Caprari speelt niet zo lekker vind ik, terwijl het in FIFA 12 vaste koop wasquote:
Wil wel, maar heb vandaag geen tijd.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:50 schreef Downstar het volgende:
iemand die hem hier voor PC(origin) heeft die ik even kan toevoegen om wat dingen te testen qua vrienschappelijke potjes ?
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:49 schreef Kerol het volgende:
[..]
Caprari speelt niet zo lekker vind ik, terwijl het in FIFA 12 vaste koop was
Voorzet met een steekbal geven, dan schietenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 05:44 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik heb met Everton als secundaire doelstelling dat ik 37 scoringskansen creëer. Ik heb momenteel 13 kansen maar het schiet niet echt op.
Ook al schiet ik 10 keer op goal.
Wat doe ik fout ?
jouw speler moet een medespeler in staat stellen te scoren, niet zelf op doel schietenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 05:44 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik heb met Everton als secundaire doelstelling dat ik 37 scoringskansen creëer. Ik heb momenteel 13 kansen maar het schiet niet echt op.
Ook al schiet ik 10 keer op goal.
Wat doe ik fout ?
Ik wel op m'n PS3, constant disconnects en dergelijke, tot nu toe nog niet één potje normaal kunnen afrondenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:57 schreef wickedmen het volgende:
Ligt het aan mij of gebeuren alle problemen bij de Xbox 360?
Ik heb op m'n PS3 tot nu toe nog geen enkele probleem gehad.
2 wedstrijden gespeeld of 1?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:09 schreef Doevelaer het volgende:
Fifa 13 is geniaal. Maar net toch even een kutbug.
Win je in de halve finale v.d. beker met 2-0 van NAC, is de finale Vitesse - NAC.
Waar de fuck is mijn club?
NLse beker is altijd 1 toch?quote:
Je weet het nooit zeker.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:35 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
NLse beker is altijd 1 toch?
Er stond ook gewoon 2-0 in mijn voordeel, maar NAC werd in de finale geplaatst.
Er was in ieder geval geen 2e wedstrijd en ik lag er wel uit.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:38 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Je weet het nooit zeker.
En vooral niet als ik zoiets lees.
Gesimuleerd toevallig?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:44 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Er was in ieder geval geen 2e wedstrijd en ik lag er wel uit.
Gewoon zelf ook doen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:06 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Wat een kankerhonden die in de eerste 5 minuten weggaan als je op voorsprong komt
op PS3 is er een maximum aan XP per dag volgens mij. wellicht op XBOX ookzo?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 03:26 schreef Shawn het volgende:
Xbox 360 hier, ondervind geen problemen met online wedstrijden.
Ben nu level 8, maar mijn XP stijgt niet meerIk heb met Olympiakos 6-0 gewonnen van Barca, 0 XP, wtf
Ben opgeroepen voor NL gister nadat ik met belgie het WK had gewonnenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:45 schreef JaafkeGB het volgende:
online een drama, heb sowieso een hekel aan online spelen.
had gelukkig genoeg EA creds om 4 season overwinningen te kopen, en zo de 2 achievs (75G) te krijgen.
carriere is wel leuk, is er al iemand opgeroepen voor NL met zijn PRO?
mijne groeit heel langzaam, 70 overal, 23 doelpunten, 9 assists in 29 wedstrijden..
halverwege mn eerste seizoen al. door NEC verhuurt aan Horsens. werd opgeroepen voor 2 vriendschappelijke interlands en ik mocht tegen Spanje mn debuut maken. voor de kwalificatiewedstrijden daarna werd ik niet meer opgeroepenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:45 schreef JaafkeGB het volgende:
had gelukkig genoeg EA creds om 4 season overwinningen te kopen, en zo de 2 achievs (75G) te krijgen.
mijne groeit heel langzaam, 70 overal, 23 doelpunten, 9 assists in 29 wedstrijden..
Ik hoorde gisteren een oplossing voor die penalty bar. Je moet het Hz. frequentie op je xbox/ps3 aanpassen. Dan wordt je scherm een tikje kleiner en zie je die bar.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:39 schreef indiaantje89 het volgende:
Jezus weer enorm veel last van blessures in mijn team. Ben echt blij dat ik gekozen heb voor een brede selectie in het eerste seizoen. Maar liefst 6 van mijn 9 middenvelders geblesseerd. Speel nu met 2 middenvelders die eerst niet in mijn selectie voorkwamen (Immers & Goossens). Heb in de winterstop Overtoom nog naar de kuip gehaald en heeft dus door de vele blessures ook een plek op de middenveld weten te veroveren.
Heb de opvolger van Mulder al gevonden in de tweede keeper van Benfica. Hopelijk kan ik na het eerste seizoen Mulder voor een prijsje verkopen.
Ook ben ik bondscoach geworden van India (na eerdere aanbiedingen van Finland en Ecuador te hebben afgeslagen). Gewonnen van Nieuw-Zeeland (3-0) en Australië (1-0). Wel zware wedstrijden aangezien de kwaliteit van India niet zo erg hoog is. Maar dat maakt het natuurlijk wel spannender. Toch zitten er soms mooie aanvallen tussen met goed combinatie voetbal, alleen het afwerken is een drama.
Kan trouwens ook geen fatsoenlijke penalty's nemen omdat mijn penalty bar niet zichtbaar is op mijn beeldbuisalle pingels gaan dus dwars door het midden.
Ook als coach aanbiedingen gehad van PSVen van Liverpool
. In die tweede had ik wel interesse, maar wil eerst Feyenoord landskampioen maken en de Champions Cup veroveren. Twijfel zelfs om de overstap te maken na het eerste seizoen. Hoop nog tegen de grote ploegen te spelen, want in mijn huidige Champsions Cup is het niveua vrij laag (sterkste ploeg is Tottenham).
Sta nu al met 1 been in de halve finale, aangezien ik in de kwart finale eerste wedstrijd met 7-2 heb gewonnen van OGC Nice. Dus die tweede wedstrijd ga ik mijn reserves lekker laten spelen. Sta ook nog in de competitie ongeslagen bovenaan, met 4 punten voorsprong op Ajax. Alleen twee gelijk gespeeld tegen FC Twente & SC Heerenveen.
Maar baal echt van de blessures, hier kun je toch niets aan doen als coach zijnde? Of wel dat iemand weet? Heb bijna geen 1 wedstrijd met mijn volledige basis kunnen spelen. Er zijn maar 2 spelers die heel het seizoen fit zijn gebleven en dat is Mulder & Graziano Pelle. Helaas heb ik niet heel veel tijd om te spelen dus het schiet niet echt op. Vind de transferperiodes nog het leukst
.
Wel op de valreep in de winterstop een Aziatische spits van NEC overgenomen. Doet het niet slecht op de flanken. Heeft al aardig wat ballen op het hoofd van Pelle gelegd. Goede concurrent voor Schaken op dit moment (die na seizoen 1 ook zal vertrekken).
O en Rekik is echt een baas!
Volgens mij worden de verhoudingen alleen iets anders. Weet het niet zeker hoor.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:42 schreef indiaantje89 het volgende:
Ok thanks, vanavond is kijken. Maar het scherm is nu al zo kleinEn geen ruimte voor een grotere TV
Wereldklasse. Veel nipte overwinningen. Behalve tegen de top ploegen win ik met ruime uitslagenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:43 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Volgens mij worden de verhoudingen alleen iets anders. Weet het niet zeker hoor.
Op welk niveau speel je carriere?
Doe je netjes. Ik had een pro aangemaakt en was begonnen bij Leed United. Eerste wedstrijd met 2-1 verloren, van een gelijk opgaande ploeg. Daarna werd ik uitgeleend aan Aldershot Town, waarmee ik een wedstrijd tegen Spartak Moskou moest spelenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:52 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Wereldklasse. Veel nipte overwinningen. Behalve tegen de top ploegen win ik met ruime uitslagen.
Gister nog bijna verloren van PEC Zwolle. Uit een corner kwam een afvallende bal bij een verdediger van Zwolle en die Volleyt hem even in de kruising.
Kans na kans gecreëerd maar die Keeper hield echt alles eruit (en miste veel). In de 80ste minuut maar op Ultra aanvallend gespeeld. En Quincy Owusu-Abeyie en G. Pellé wisten ze nog in de 88ste en 91ste minuut te maken.
De zelfde week nog OGC Nice van de mat geveegd met 7-2 met de zelfde basis 11. En dan maar net kunnen winnen van PEC Zwolle.
Je kan als pro ook je hele team besturen en dat deed ik toen ook, maar ik was niet opgewassen tegen de snelle spelers van Spartakquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:02 schreef indiaantje89 het volgende:
Ja ik speel niet als pro maar als coach.
Met Pro krijg ik ook de volle zak waarschijnlijk. Je hebt te weinig invloed op het spel van je team. Komt in Pro ook vaak erg rommelig over. Ik moet het voornamelijk van het voetballend vermogen hebben van mijn team (1 tweetjes, driehoekjes etc.) En dat is in Pro erg lastig. een speler uit spelen is er voor mij ook niet echt bij. Behalve Quincy in mijn team kan op volle snelheid soms iemand uitspelen, maar 9 van de 10x komt die bal nergens terecht.
Speel daarom des Feyenoords op dit moment met Pellé als aanspeel punt. Al hoewel hij topscoorder is, scoren de spelers eromheen ook vrij veel (Quincy, Schaken en middenvelders, Singh, Guldej etc.).
Ligt er dan niet erg veel ruimte voor opkomende backs ?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:13 schreef emokid het volgende:
Ik speelde vrij ruk in Career, totdat ik een magische formatie instelde waarmee ik nu bijna alles win in world class. Ik zou bij Team Management naar de formatie van Fiorentina kijken om te zien wat ik bedoel.. 3-5-1-1
Vrij leuke veranderingen. Je kunt nu opgeroepen worden om bondscoach te worden van een land. Ik weet alleen niet of je dit kunt combineren met je club? Kun je beide tegelijk doen?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat zijn in FIFA 13 de aanpassingen aan de Carreer Mode t.o.v. FIFA 12? Aangezien dat de enige optie is die ik speel en twijfel nog of ik deze ga halen. Of dat ik een jaartje over sla.
Veel grote en mooie veranderen t.o.v. de career mode. Je hebt nu de optie om bondscoach te worden, dan je eigen selectie op te spellen en WK en EK spelen, met kwalificatie. Erg leuk. Transfers zijn zeer verbeterd, je kunt bijvoorbeeld een transferbedrag verminderen voor een speler door een eigen speler erbij te bieden. Ook is de Cpu een stuk lastiger geworden en realistischer, je krijg dus echt het gevoel dat je gewoon middenin een voetbalwedstrijd zit. Dat je echt de coach bent. Ook zijn de verhalen van spelers over hun gevoelens verbeterd, net zoals de transferverhalen. Nog een optie is dat je met clubs die zich dit seizoen hebben gekwalificeerd voor CL of EL, je gelijk in het 1e seizoen ervoor kunt kiezen om poules te maken (realistische poules) en zo in het 1e seizoen al Europees te spelen, wat ik zelf een grote verbetering vind omdat je in de vorige edities altijd al 1 seizoen moest spelen voordat je Europa in kon.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat zijn in FIFA 13 de aanpassingen aan de Carreer Mode t.o.v. FIFA 12? Aangezien dat de enige optie is die ik speel en twijfel nog of ik deze ga halen. Of dat ik een jaartje over sla.
Jep, er is dus een apart gedeelte voor, wel in dezelfde carriere. In het menu van carriere zit dus een bondscoach optie, die je kunt aanklikken als je een land geaccepteerd hebt. Je volgt gewoon de kalender dus als je met je club speelt speel je met je club, en als je een internationale wedstrijd moet spelen speel je met je internationale land.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:11 schreef emokid het volgende:
[..]
Vrij leuke veranderingen. Je kunt nu opgeroepen worden om bondscoach te worden van een land. Ik weet alleen niet of je dit kunt combineren met je club? Kun je beide tegelijk doen?
Ik kan als pro niets in mijn opstelling veranderen, niet aanvallender of wat dan ook gaan spelen. Ik bestuur het team wel, maar tactisch heb ik niets in te brengen. Over het algemeen wacht ik af en loop ik naar achter, maar door al dat tikken is dat vrij lastig want dan komen er gaten.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:43 schreef indiaantje89 het volgende:
Ok hoe verdedig je? Gelijk naar de bal toe?
Ik probeer tegen sterke tegenstanders meer op de counter te spelen. Dus ik zak best ver weg met mijn verdediging, en pas echt "aanvallen" als ze een paar meter van de 16 zijn. Hiermee wordt het vrij druk in je verdediging (en ook met hulp van je middenveld) en wordt het lastiger voor de CPU om er doorheen te combineren. Ook als wordt dan de rugdekking beter opgepakt wanneer ze een verdediger van je voorbij spelen.
Vooral met mijn national elftal India speel ik op deze wijze. Is maar een 1sterren ploeg ofzo. Tegen een veel sterker Nieuw Zeeland & Australië liet ik ze gewoon komen op mijn helft. En dan op het juiste moment toeslaan met verdedigen. Vervolgens met een vlugge counter van mijn vleugel spelers naar binnen trekken en dan op de counter proberen te scoren.
Zodra ik met 1-0 voor sta ga ik ook meer op bal bezit spelen, aangezien de tegenstander steeds aanvallender gaat spelen komen er veel meer gaten in de verdediging, en dan schiet zelfs de zwakste spits een doelpuntje of 2 in een wedstrijd.
Klinkt zeker goed. Ik vond 12 als een hele verbetering tov 11. En dit is weer een stap voorwaarts.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:13 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Veel grote en mooie veranderen t.o.v. de career mode. Je hebt nu de optie om bondscoach te worden, dan je eigen selectie op te spellen en WK en EK spelen, met kwalificatie. Erg leuk. Transfers zijn zeer verbeterd, je kunt bijvoorbeeld een transferbedrag verminderen voor een speler door een eigen speler erbij te bieden. Ook is de Cpu een stuk lastiger geworden en realistischer, je krijg dus echt het gevoel dat je gewoon middenin een voetbalwedstrijd zit. Dat je echt de coach bent. Ook zijn de verhalen van spelers over hun gevoelens verbeterd, net zoals de transferverhalen. Nog een optie is dat je met clubs die zich dit seizoen hebben gekwalificeerd voor CL of EL, je gelijk in het 1e seizoen ervoor kunt kiezen om poules te maken (realistische poules) en zo in het 1e seizoen al Europees te spelen, wat ik zelf een grote verbetering vind omdat je in de vorige edities altijd al 1 seizoen moest spelen voordat je Europa in kon.
Met al deze opties verveel je je geen enkel seizoen, zeker omdat je een aanbieding als bondscoach kunt krijgen ( het heeft wel een eigen hub in de career mode om het overzichtelijk te houden).
Zo kun je dus bijvoorbeeld met Real of Barcelona in het 1e seizoen CL spelen, terwijl je als je het goed doet na een tijdje bondscoach kan worden van een mooi land.
Er zijn dus veel grote verbeteringen, als je een career mode leuk vindt raad ik je aan FIFA 13 te kopen, de beste career mode tot nu toe vind ik, de meest uitgebreide in ieder geval. Als je een wilt spelen is het zeker FIFA 13.
Ik vind van 12-13 een grotere stap/verbetering dan 11-12.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Klinkt zeker goed. Ik vond 12 als een hele verbetering tov 11. En dit is weer een stap voorwaarts.
Je kunt ook gewoon instelling met realistische en geplaatste team, moet je gewoon even goed kijken als je dat doet dan zie je hoe dat moet.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:29 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik baal wel van trouwens dat ik de Champions Cup de computer de teams heb laten uitkiezen het eerste jaar. Stond in een poule met: Chievo Verona, SC Freiburg & KV Mechelen. Kwam dus makkelijk de poule door en daarna mocht ik aantreden tegen OGC Nice. Als ik zo kijk naar het schema van het toernooi kunnen alleen maar Schalke 04 en Tottenham Hotspur het mij nog moeilijk maken in de twee wedstrijden in de Champions Cup.
Dus dat ik het ver zal schoppen zit er dik in, maar dat gevoel krijg je niet echt dat je Champions League speelt met dit soort tegenstanders, ik zie het nu maar even als een soort van Europa Cup 2.
Iemand de Champions Cup al gewonnen? Wat vang je daar voor als club?
Dat was idd de redenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:09 schreef 3rdRock het volgende:
op PS3 is er een maximum aan XP per dag volgens mij. wellicht op XBOX ookzo?
- Kun je vrij weinig aan doen, is een Fifa kwaal. In Fifa loopt Mathijssen Arjen Robben eruit (dus als je Mathijssen de CPU is). Op de PS3 kun je die rechter analog stick gebruiken om te versnellen (je speelt de bal wel een heel stuk vooruit dus pas goed op, en je tegenstander zal je uiteindelijk wel inhalen). Als je merkt dat de verdediging je bijna ingehaald heeft kun je het beste terug draaien. Zo behoud je bal bezit.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:33 schreef RubenSosa het volgende:
Even een vraagje aan de pro's
Speel voor het eerst sinds jaren weer eens fifa, maar online gaat het nog echt lekker met mijn (ultimate) team.
Mijn vragen:
- Waarom zijn (op papier) mindere spelers toch sneller dan die van mij?
- Als ik een aanval heb afgeslagen en ik wil met mijn middenvelder richting de middenlijn dan zit er binnen 2 seconden een mannetje van de tegenstander die de bal afpak (andersom(als de tegenstander in de tegenaanval gaan kunnen ze zo doorlopen.)
Alvast bedankt.
Thanks voor de tips.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:54 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
- Kun je vrij weinig aan doen, is een Fifa kwaal. In Fifa loopt Mathijssen Arjen Robben eruit (dus als je Mathijssen de CPU is). Op de PS3 kun je die rechter analog stick gebruiken om te versnellen (je speelt de bal wel een heel stuk vooruit dus pas goed op, en je tegenstander zal je uiteindelijk wel inhalen). Als je merkt dat de verdediging je bijna ingehaald heeft kun je het beste terug draaien. Zo behoud je bal bezit.
- Geduld hebben, je kan natuurlijk counteren maar als je daar teveel tijd voor nodig hebt dan staan je medespelers vaak gedekt. Soms moet je het balletje rond laten gaan en dan op het juiste moment het gaatje zien te vinden in de verdediging van je tegenstander!
Bedankt voor je fantastische tweakers post.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:13 schreef indiaantje89 het volgende:
Vandaag weer wat wedstrijden gespeeld met mijn Feyenoord team. Als Bondscoach van India weer 2 wedstrijden gewonnen van Zuid-Korea en Kameroen. Echt heerlijke wedstrijden en vooral Kameroen van de mat gespeeld met 4-1. Helaas raakte in de interland Overtoom geblesseerd in een kopduel... 3 maanden kwijt. Door de blessure van Overtoom, Immers, Singh, Vilhena & Gudelj had ik geen middenvelders meer voor op de bank.
Dus heb een middenvelder (Mitchell Misidjan) uit mijn Jeugdselectie gecontracteerd en hem op de bank gezet. Vervolgens stond een wedstrijd tegen Chelsea voor de deur. Thuis verloor ik met 1-0 door een belachelijke penalty (shirtje trekken van Rekik). Vervolgens de uitwedstrijd tegen Chelsea kom ik de eerste helft achter door een doelpunt van Hazard. Werd echt overklast en stond 2-0 achter in de twee wedstrijden. Toen raakte weer een middenvelder geblesseerd, dit keer was het Vormer. Je raad het al ik moest mijn nieuwe aanwinst van 16 jaar laten debuteren.
De jongen maakte echt zijn droom debuut. Door een mislukte voorzet valt de bal achter in het hoekje van de goal over de keeper heen. 1-1 en dus over twee wedstrijden stond ik met 2-1 achter. Uit een corner kopt Torres nog bijna een bal binnen maar werd ook door mijn nieuwe aanwinst van de lijn gehaald (nog Trophy voor gekregen ook). vervolgens in de 92ste minuut krijg ik nog een gigantische kans met Pelle maar die werd tegen gehouden door Cech. De afvallende bal komt bij mijn jeugd speler in zijn voeten, en puur op gevoel stift ik die bal over een paar verdedigers en de keeper heen. 2-1 gewonnen en door mijn twee uit doelpunten dus Chelsea uitgeschakeld door mijn 16 jarig talent in het elftal
![]()
Op zo'n moment is het zo fijn om Fifa te spelen. Nu in de halve finale sta ik tegen Tottenham. Mocht ik die winnen dan zal ik zeer waarschijnlijk in de finale tegen Valencia moeten spelen! Ook sta ik in de Nederlands Beker finale tegen FC Twente en ik heb nog de kop positie in de competitie, Die ik eigenlijk niet meer mag weg geven. Prima eerste seizoen dus!
kquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:13 schreef indiaantje89 het volgende:
Vandaag weer wat wedstrijden gespeeld met mijn Feyenoord team. Als Bondscoach van India weer 2 wedstrijden gewonnen van Zuid-Korea en Kameroen. Echt heerlijke wedstrijden en vooral Kameroen van de mat gespeeld met 4-1. Helaas raakte in de interland Overtoom geblesseerd in een kopduel... 3 maanden kwijt. Door de blessure van Overtoom, Immers, Singh, Vilhena & Gudelj had ik geen middenvelders meer voor op de bank.
Dus heb een middenvelder (Mitchell Misidjan) uit mijn Jeugdselectie gecontracteerd en hem op de bank gezet. Vervolgens stond een wedstrijd tegen Chelsea voor de deur. Thuis verloor ik met 1-0 door een belachelijke penalty (shirtje trekken van Rekik). Vervolgens de uitwedstrijd tegen Chelsea kom ik de eerste helft achter door een doelpunt van Hazard. Werd echt overklast en stond 2-0 achter in de twee wedstrijden. Toen raakte weer een middenvelder geblesseerd, dit keer was het Vormer. Je raad het al ik moest mijn nieuwe aanwinst van 16 jaar laten debuteren.
De jongen maakte echt zijn droom debuut. Door een mislukte voorzet valt de bal achter in het hoekje van de goal over de keeper heen. 1-1 en dus over twee wedstrijden stond ik met 2-1 achter. Uit een corner kopt Torres nog bijna een bal binnen maar werd ook door mijn nieuwe aanwinst van de lijn gehaald (nog Trophy voor gekregen ook). vervolgens in de 92ste minuut krijg ik nog een gigantische kans met Pelle maar die werd tegen gehouden door Cech. De afvallende bal komt bij mijn jeugd speler in zijn voeten, en puur op gevoel stift ik die bal over een paar verdedigers en de keeper heen. 2-1 gewonnen en door mijn twee uit doelpunten dus Chelsea uitgeschakeld door mijn 16 jarig talent in het elftal
![]()
Op zo'n moment is het zo fijn om Fifa te spelen. Nu in de halve finale sta ik tegen Tottenham. Mocht ik die winnen dan zal ik zeer waarschijnlijk in de finale tegen Valencia moeten spelen! Ook sta ik in de Nederlands Beker finale tegen FC Twente en ik heb nog de kop positie in de competitie, Die ik eigenlijk niet meer mag weg geven. Prima eerste seizoen dus!
Ja je hebt bepaalde aanval types. Op de PS3 kun je dat wijzigen met de pijltjestoets naar rechts. Hoe aanvallender je speelt hoe sneller ze aanvallen en dus ook beter zullen dekken. Alleen het risico is wel dat ze makkelijker van je vandaan kunnen draaien. Kort dekken is ook niet alles imo.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:43 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Thanks voor de tips.
Maar over de 2de vraag. Heeft mijn online tegenstander een instelling ofzo staan dat het middenveld gelijk druk zet als ik een aanval opzet? Want de spelers bij mij doen het in ieder geval niet.
Kom potje ik maak je kapotquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:55 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ja je hebt bepaalde aanval types. Op de PS3 kun je dat wijzigen met de pijltjestoets naar rechts. Hoe aanvallender je speelt hoe sneller ze aanvallen en dus ook beter zullen dekken. Alleen het risico is wel dat ze makkelijker van je vandaan kunnen draaien. Kort dekken is ook niet alles imo.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:07 schreef emokid het volgende:
Wat is er mis met de post van indiaantje89? Dit tolic is voor meer bedoeld dan domme vragen stellen die je kunt googlen en klagen over de EA servers.
Idd. Vind het wel grappig om te lezen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:07 schreef emokid het volgende:
Wat is er mis met de post van indiaantje89? Dit topic is voor meer bedoeld dan domme vragen stellen die je kunt googlen en klagen over de EA servers.
In je spelershubquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:32 schreef Downstar het volgende:
waar kan ik eigenlijk mijn online stats zien?
|
word dat nog ergens bij gehouden, hoevaak ik gewonnen heb in bijv. 1 tegen 1 online?
quote:
Dit is wel echt irritant ja. Ik verlies ook elke rebound omdat na L1 een speler ALTIJD even stopt met lopen. Minstens 50% van de tegengoals gaan zo...quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:48 schreef wickedmen het volgende:
IK...WORD...HELEMAAL...GEK...VAN...EA...
De tering man, het overschakelen van en naar een speler werkt maar voor 35%.
Als ik voor elke keer dat ik tegen een tegendoelpunt aan liep omdat ik bijv de laatste man wil oproepen omdat ik 1vs1 ben uitgespeeld maar de L1 knop niet reageerde, 1 euro kreeg, was ik nu aandeelhouder van EA.
Hoop dat ze het fixen want ik raak er erg geiriteerd van en dan ben ik zo 3 verloren wedstrijden verder zonder concentratie.
Verder een top spel! Met een paar schoonheidsfoutjes en bovenstaande.
Haha, dat laatste is echt áltijd. De speler die uit de rebound in komt tikken lobt hem altijd over, omdat je dan een seconde daarvoor hysterisch naar dat mannetje probeert te wisselen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:34 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dit is wel echt irritant ja. Ik verlies ook elke rebound omdat na L1 een speler ALTIJD even stopt met lopen. Minstens 50% van de tegengoals gaan zo...
En als ik een bal in een lege goal wil pissen en ik druk op L1 om de speler die hem in kan pissen te worden wordt het altijd een lobje, vaak over...
Haha inderdaad. Zooo irritant.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:01 schreef emokid het volgende:
[..]
Haha, dat laatste is echt áltijd. De speler die uit de rebound in komt tikken lobt hem altijd over, omdat je dan een seconde daarvoor hysterisch naar dat mannetje probeert te wisselen.
Eens uitproberen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:22 schreef poker4lifee het volgende:
je moet ook met rechter joystick van mannetje wisselen en niet met l1. En al helemaal niet met l1 als je het blijkbaar elke keer te laat indrukt.
Vind het zelf kutquote:
Ik ben de eerste interland van t seizoen al opgeroepen...:') door feyenoord uitgeleend aan colchester, ik trek alle teams daar uit elkaar in mn eentje en gelijk dus international....wat een uitdagingquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:45 schreef JaafkeGB het volgende:
Wat gek zegquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:59 schreef -J-D- het volgende:
Speel met Altidore en werd al snel opgeroepen.
Pak een club uit de laagste divisie in Engeland kun je meteen wat seizoenen vooruitquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:07 schreef bjanaan het volgende:
Heren met welke club vinden jullie het fijn om een career te starten?
Vind steeds wel wat maar na de oefenpotjes voor de seizoenstart raak ik er toch weer op uitgekeken.
Zit ik ook wel aan te denken en dan promoveren naar de PL.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Pak een club uit de laagste divisie in Engeland kun je meteen wat seizoenen vooruit
Prima tochquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:11 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Zit ik ook wel aan te denken en dan promoveren naar de PL.
heb ik last van gehad (PC versie), en er blijken ook problemen te zijn dat FIFA 13 er zo maar opeens uitklapt en dus afsluit zonder reden..quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:04 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Iemand overigens al een career freeze gehad? Hoorde er wat over namelijk op het ea forum.
Hoogtepunten > als je het filmpje kijkt op driehoek drukken.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:24 schreef _superboer_ het volgende:
Kan iemand uitleggen hoe je goals uit de onlinemodus in my media kunt krijgen?
Yep, op de 360 al enkele keren helaas...quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:04 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Iemand overigens al een career freeze gehad? Hoorde er wat over namelijk op het ea forum.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:06 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Yep, op de 360 al enkele keren helaas...
Ik nu dus ook, had Karim Rekik gehuurd van Man City met aankoopoptie na een jaar. Als je deze uitoefent dan freezed de career. Als je de optie negeert dan is alles ok.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:27 schreef Downstar het volgende:
[..]
heb ik last van gehad (PC versie), en er blijken ook problemen te zijn dat FIFA 13 er zo maar opeens uitklapt en dus afsluit zonder reden..
erg vervelend als je net een online pot aan spelen bent, gelukkig nog maar 1 keer mee gemaakt
maar het blijkt ook een bug te zijn
Kan ik ook niet. Zit heel de tijd die klote youri mulder aan te horen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom kan ik de commentaar-taal niet aanpassen.
Dat heb ik dus ook op de PC. In FIFA 12 kon ik nog het spel op het NEderlands zetten en dan lekker met Engels commentaar.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:22 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Kan ik ook niet. Zit heel de tijd die klote youri mulder aan te horen.
Bij mij staat hij in het lichtgrijs. (pc versie, en maakt ook niet uit welke taal ik in het begin kies)
Luctor.et.emergo? zou je me deze bestanden kunnen pmen?quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is me gelukt om de commentaar taal aan te passen.
Dankzij Google![]()
Open met je verkenner je DVD.
Daar zie je een bestand genaamd FIFA13.zip
Open dit bestand
Open vervolgens het mapje Game
Hierin zie je onder andere de bestanden eng_us.bh eng_us.big eng_us_2.bh eng_us_2.big
Kopieer deze bestanden naar je installatiemap Game
Nu heb je Engels commentaar.
Op deze manier kan je ook de andere aanwezige talen installeren.
Bestanden zijn te groot.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:41 schreef Downstar het volgende:
[..]
Luctor.et.emergo? zou je me deze bestanden kunnen pmen?
( ff uploaden naar zippyshare ofzo?)
ik heb namelijk geen CD, ik heb alleen de code gekocht om goedkoper uit te zijn
Dit quoten was een foutje, excuses.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:57 schreef averyjuzgar het volgende:
Leuk. Heb ik vanmiddag wat nationale selecties en team managements zitten editen, is er plotseling een update over de team squads heen gegooid. De squads zijn nu hetzelfde als bij seizoenen. Dag edits...
Bij meer mensen gebeurd?
Ik kan overigens ook geen aangepaste opstellingen meer selecteren als ik online speel. Ze staan er dan niet meer bij...
Thanks!quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is me gelukt om de commentaar taal aan te passen.
Dankzij Google![]()
Open met je verkenner je DVD.
Daar zie je een bestand genaamd FIFA13.zip
Open dit bestand
Open vervolgens het mapje Game
Hierin zie je onder andere de bestanden eng_us.bh eng_us.big eng_us_2.bh eng_us_2.big
Kopieer deze bestanden naar je installatiemap Game
Nu heb je Engels commentaar.
Op deze manier kan je ook de andere aanwezige talen installeren.
1X tegen een middelmatige ploeg komen te staan, de rest allemaal Man Utd, Real Madrid, Chelsea, Man City, enzo.quote:ik = links - rechts = tegenstander
2-1
0-0
3-1
1-1
2-1
3-3
2-2
3-2
2-1
3-2
8-1 (kapte 80ste minuut ermee)
2-1
5-1
3-1
Matige uitslagen hoor, je houd amper de 0.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 04:38 schreef wickedmen het volgende:
Dacht als ik weer eens een marathon hou, laat ik dan effe alle eindstanden noteren, dan kan ik feitelijk aan mezelf bewezen hoe goed ik ben.
- 6 maanden ervaring (daarvoor Fifa 08 jaren geleden)
- Alle wedstrijden met Barcelona
- Wedstrijden allemaal uit (sinds Camp Nou er niet inzit en ik dat krakkemikig veldje wat aan Barca toegewezen is, haat)
- Random tegenstanders (klik, join, play (als er geen lagg is)
[..]
1X tegen een middelmatige ploeg komen te staan, de rest allemaal Man Utd, Real Madrid, Chelsea, Man City, enzo.
Had ik eerst ook, maar het gaat steeds beter. Nu heb ik ook wat vaker een marge van twee tegen die tijd.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 08:49 schreef JaafkeGB het volgende:
een of andere manier, lijkt het of ik sommige wedstrijden niet mag winne.
speel je iets op legendary, niks aan de hand 86 min 2-1 voor mij
ineens geef je 1 slechte pass, tegenstander is niet te belopen. tackles gaan mis, bal valt stil op de penalty stip, keeper trapt hem slecht weg, of je verdediger die raakt m nog beroerder. bal klutst voor iemand ze voeten en hoppa 2-2 en dan komt meestal nog de 2-3 er gratis achteraan.
wel leuke games of the week deze week!
Je hebt een instelling snel en normaal. Vaak als je in de lobby speelt wil dat nog wel eens verschillen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:35 schreef Platina het volgende:
Ik had gehoopt dat het bij deze FIFA niet meer zou zijn, maar helaas.
Net een potje gespeeld en mijn spelers waren allemaal aan de speed. De gamespeed was opeens 3x zo snel, absoluut onspeelbaar.
Potje erna weer een normaal tempo. Snap er de ballen van.
Ah dat verklaart een hoop. Dan maar op normal zetten.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hebt een instelling snel en normaal. Vaak als je in de lobby speelt wil dat nog wel eens verschillen.
quote:
quote:
Shirtje vasthouden?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:36 schreef Platina het volgende:
[..]
Ah dat verklaart een hoop. Dan maar op normal zetten.
Kreeg trouwens net een penalty tegen doordat het mannetje waarmee ik druk zette (die ik niet bestuurde, maar met R1) een overtreding maakte
Ik heb wel een keer tijdens een wedstrijd gehad dat een invaller letterlijk onzichtbaar wasquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:10 schreef noobr het volgende:
Seizoenen hier is onmogelijk. Wanneer je de club moet uitkiezen zie je de selecties staan, maar hier zijn veel spelers 'onzichtbaar.' Meer mensen last van?
Was dat toevallig Makaay?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:29 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik heb wel een keer tijdens een wedstrijd gehad dat een invaller letterlijk onzichtbaar was
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Was dat toevallig Makaay?
niks nieuws aanquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:30 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
2-0
2-3 verliezen .. in de 88' minuut
Dit! Drama is dat!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:11 schreef Caland het volgende:
Of de scheids die een zwart shirt heeft als de tegenstander dat ook heeft.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Was dat toevallig Makaay?
Jaa, niet super vaak, maar af en toe komt het inderdaad voorquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 01:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Iemand hier ook wel eens last van de ps3 controller bug ? Dat in het pauze menu of in het carriere menu de controller het opeens niet meer doet ? het komt door de game want in het playstation menu werkt hij gewoon.
Heb ik ook regelmatig met de 360 hoor.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 01:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Iemand hier ook wel eens last van de ps3 controller bug ? Dat in het pauze menu of in het carriere menu de controller het opeens niet meer doet ? het komt door de game want in het playstation menu werkt hij gewoon.
Bij pc ook.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 08:39 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Heb ik ook regelmatig met de 360 hoor.
Dit idd. Zo'n hoge verwachtingen van dit spel, maar als je het niet eens fatsoenlijk kunt spelen..quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:56 schreef Confetti het volgende:
Is H2H seasons bij jullie ook helemaal kapot?
Constant xbox freeze, arena freeze of er staat Opponent Found..en dan crasht die toch weer.
ik speel alleen de topwedstrijden, de rest simuleer ik gewoon.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:06 schreef CaasS het volgende:
Dat er nog mensen zijn die de Career mode spelen...Elke wedstrijd precies dezelfde wedstrijd spelen...
Online is het zoveel gevarieerder.
Career mode is fun hoor, vorig jaar niet gespeeld omdat het gewoon zoog. Nu is het beter.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:06 schreef CaasS het volgende:
Dat er nog mensen zijn die de Career mode spelen...Elke wedstrijd precies dezelfde wedstrijd spelen...
Online is het zoveel gevarieerder.
Dat idee kreeg ik ook al, ja.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:55 schreef S0nic het volgende:
Heb ook het gevoel dat spelers veel sneller herstellen na een wedstrijd of ligt dat aan mij?
Gewoon terechtquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:16 schreef Carlos93 het volgende:
Wat is FUT toch een naaierij. Kom je tegen een lagger te spelen, verlaat je het potje binnen de eerste 20 seconde zelfs nog, krijg ik ook nog eens een verliespartij bijgeschreven.
Pleur toch op moet ik dan maar tegen een lagger spelen waardoor het onspeelbaar wordt?!
Slechte game dit
Volgens mij mag je het potje binnen de 5e of 6e minuut verlaten zonder een verliespartij te krijgen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:16 schreef Carlos93 het volgende:
Wat is FUT toch een naaierij. Kom je tegen een lagger te spelen, verlaat je het potje binnen de eerste 20 seconde zelfs nog, krijg ik ook nog eens een verliespartij bijgeschreven.
Pleur toch op moet ik dan maar tegen een lagger spelen waardoor het onspeelbaar wordt?!
Slechte game dit
Klopt, in de rest van de online mogelijkheden bij fifa 13 is dit ook nog zo. Alleen in fut blijkbaar dus nietquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:38 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Volgens mij mag je het potje binnen de 5e of 6e minuut verlaten zonder een verliespartij te krijgen.
Dat was in FIFA12 iig zo.
Wordt inderdaad tijd ja. Zit alweer een kwartier te zoeken naar een potje seasons....quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:45 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Wachtend op de patch/update.
Zucht.
Ik wel een beetje nadat ik nieuwe teamselectie moet inleveren, maar formatie is wel hetzelfde.quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Schijt irritant hoe je selectie steeds door elkaar gegooid is nadat je bondscoach contract hebt verlengt.
Meer mensen die hier last van hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |