abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117422739
Hier al een 1e preview over hoe en wat de verbeterpunten zijn.. ik ben benieuwd. Ik vind FIFA sowieso wel de betere eigenlijk!
FIFA 13 komt straks griezelig dicht in de buurt van het echte spelletje. De spelmotor, de Player Impact Engine, is verbeterd: de gewrichten van spelers zijn minder sterk en armen kunnen niet langer op een onnatuurlijke manier meebuigen naar achteren.

Ook de 'physics' van de bal en de kunstmatige intelligentie van je teamgenoten, de tegenstander en zelfs de scheidsrechter zijn aangepast.

Knokken
Ook tijdens de gevechten om de bal zullen er veel meer mogelijkheden zijn om als winnaar uit de strijd te komen. Zo was het FIFA 12 slechts mogelijk om aan de schouder van de aanvaller te hangen en was het meestal een kwestie van tijd voor de scheids floot voor een overtreding.

Dit keer wordt het veel meer een gevecht en zullen spelers half vallend, half duwend proberen in balbezit te blijven. Je kunt nu meer dan ooit de tegenstander uit balans brengen en zo hopelijk de bal veroveren. Eigenlijk al voordat de bal in de buurt is, zul je straks flink moeten duwen om uiteindelijk te zorgen voor balbezit.

Factoren
Overigens is het in FIFA 13 ook helemaal niet zeker dat je überhaupt de bal bij je houdt wanneer je een pass ontvangt.

Waar de bal vroeger altijd aan de voet bleef hangen alsof er lijm aan te pas was gekomen, zijn er nu veel meer factoren die uitmaken of je de bal controleert: de vaardigheid van de speler, of het veld droog is of nat en de manier waarop de bal wordt gespeeld.

Druk zetten
Je teamgenoten denken ditmaal meer mee in het spel. Waar ze in FIFA 12 vaak de neiging hebben om dom op en neer te lopen tijdens een aanval of zelfs helemaal niet meer bewegen op het moment dat ze eigenlijk diep moeten gaan, daar gaan ze dit keer veel meer mee in jouw aanvallende beslissingen, dankzij een verbeterde Attacking Intelligence.

Diep gaan, anticiperen op het spel en drie stappen vooruit denken wordt straks de gewoonste zaak van de wereld.

Vrije trappen
Tot slot lieten de makers nog zien dat er straks veel meer ruimte is om zelf vrije trappen vorm te geven in zowel aanvallend als verdedigend opzicht. Wil je spelers laten uitlopen, kies je liever voor twee of misschien wel drie overstapjes of laat je de muur zelfs een metertje smokkelen? Het kan allemaal. FIFA 13 maakt het voetbalspelletje nog realistischer.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  zondag 30 september 2012 @ 14:34:16 #2
20758 Stringer
You have a nice day
pi_117422873
Vind het speltempo vaak te snel, FIFA 12 on steroids...
"Als de toekomst een optelsom is van wat er mijn leven in het verleden is gebeurd, dan ga ik een ***vette tijd tegemoet."
pi_117423426
Ik vind het een goede game.

Oke het lijkt op Fifa 12. Alle dingen die toen zijn toegevoegd zijn nu verbeterd. en goed ook naar mijn mening.

Ik heb wel al een momentje gehad waarin een speler van mij met een soort judoworp tegen de grond gegooid werd. (niet voor gefloten natuurlijk) Verder speelt het gewoon goed.

De wat zwaardere jongens drukken de lichte knulletjes ook zo aan de kant.

Nadeel vind ik wel dat je niet zelf de randen van het beeld kan instellen.
Op het kleinste beeld niveau kan ik net de kracht meter niet zien.
Dit maakt het nemen van een strafschop bijna onmogelijk
My Saxo Goes Bwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhp.
automaat, dan krijg je dat :)
  zondag 30 september 2012 @ 15:02:27 #4
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_117423848
Dat kan wel SaxoPower. Ergens in het menu moet er video calibration staan (heb hem op Engels).
pi_117424009
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 15:02 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Dat kan wel SaxoPower. Ergens in het menu moet er video calibration staan (heb hem op Engels).
Dan kan je als nog maar beperkt het beeld aanpassen Niet zoals met COD MW 3 daar kan je balkjes plaatsen zeg maar
My Saxo Goes Bwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhp.
automaat, dan krijg je dat :)
pi_117424398
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 14:34 schreef Stringer het volgende:
Vind het speltempo vaak te snel, FIFA 12 on steroids...
Seasons staat op Normal. Ultimate Team staat op Fast. Ik heb het dan over de Game Speed. Weet niet welke je speelt. Ik zelf vind Normal wel prima..
  zondag 30 september 2012 @ 15:41:17 #7
20758 Stringer
You have a nice day
pi_117425181
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2012 15:17 schreef emokid het volgende:

[..]

Seasons staat op Normal. Ultimate Team staat op Fast. Ik heb het dan over de Game Speed. Weet niet welke je speelt. Ik zelf vind Normal wel prima..
Seasons,

FUT is altijd wel wat pacier, maar ik vind seasons soms al te veel ping pong. Je hebt er zelf weliswaar ook een hand in hoe je speelt, maar i.c.m. het strak inspelen gaat het wel heel snel.
"Als de toekomst een optelsom is van wat er mijn leven in het verleden is gebeurd, dan ga ik een ***vette tijd tegemoet."
pi_117425251
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 15:41 schreef Stringer het volgende:

[..]

Seasons,

FUT is altijd wel wat pacier, maar ik vind seasons soms al te veel ping pong. Je hebt er zelf weliswaar ook een hand in hoe je speelt, maar i.c.m. het strak inspelen gaat het wel heel snel.
FUT gaat helemaal nergens over, wedstrijden die in 7-6 eindigen :')
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_117425870
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 15:41 schreef Stringer het volgende:

[..]

Seasons,

Dat is waar. Die steekballen slaan soms nergens op. Ik speel zelf met alles op semi en manual, en baal best wel als ik verlies van iemand die alles op Auto heeft. Maar goed, ik moet niet zeiken, want het is immers mijn eigen keuze.
pi_117432138
Hmm het werkt wel weer allemaal lekker moet ik zeggen :')

Leuk ff season wedstrijdje doen, zit ik nu al 10 minuten te kijken hoe de CPU op de keeper aan het schieten is in de arena :')
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
pi_117437666
Snap er niks van, net fifa gekocht. Doet de online pass het niet, wie heeft meer dit probleem? En hoe op te lossen?
pi_117438047
Al vijf wedstrijden op rij in Career Mode 2-2 gespeeld (op World Class), en bij elke wedstrijd kwam ik terug van achterstand, waarna de cpu met een onmogelijke afstandsschot of kopbal buiten de 16 gelijk maakt. Vijf van zulke wedstrijden. I'm calling scripted bullshit. Kan geen toeval zijn.
  zondag 30 september 2012 @ 20:57:34 #14
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_117438591
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 20:42 schreef Apekoek het volgende:
Snap er niks van, net fifa gekocht. Doet de online pass het niet, wie heeft meer dit probleem? En hoe op te lossen?
Je hoeft die streepjes niet in te voeren
pi_117438868

Snap nog steeds niet waarom de tegenstander niet gewoon gestopt is na 1 helft :')
  zondag 30 september 2012 @ 21:26:38 #16
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_117440525
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 20:49 schreef emokid het volgende:
Al vijf wedstrijden op rij in Career Mode 2-2 gespeeld (op World Class), en bij elke wedstrijd kwam ik terug van achterstand, waarna de cpu met een onmogelijke afstandsschot of kopbal buiten de 16 gelijk maakt. Vijf van zulke wedstrijden. I'm calling scripted bullshit. Kan geen toeval zijn.
Wereldklasse is behoorlijk lastig inderdaad. Heel veel ballen worden onderschept en soms zien de dingen die de computer doet er onmogelijk uit. Ook is de Cpu heel verdedigend ingesteld, dat maakt offline speler er nou niet bepaald leuker op. Mede omdat de passen al wat minder snel gaan door die moeilijkere aannames en je er daarom minder snel doorheen komt, vind ik offline spelen erg saai geworden.
pi_117441037
quote:
99s.gif Op zondag 30 september 2012 21:26 schreef tochweerhenk het volgende:

[..]

Wereldklasse is behoorlijk lastig inderdaad. Heel veel ballen worden onderschept en soms zien de dingen die de computer doet er onmogelijk uit. Ook is de Cpu heel verdedigend ingesteld, dat maakt offline speler er nou niet bepaald leuker op. Mede omdat de passen al wat minder snel gaan door die moeilijkere aannames en je er daarom minder snel doorheen komt, vind ik offline spelen erg saai geworden.
Ik vind de cpu echt klote. Onmogelijk correcte tackles ook vaak. Ik heb alleen net te traag internet om lagvrij online te kunnen. (Blame mijn studentenflat) Wil toch heel graag Career mode doen.

Sta er niet goed voor in de Liga met Atletico. 2 gewonnen, 5 gelijk, 1 verloren. In de Europa League de eerste twee wedstrijden 2-3 verloren. (van Standard!). Professional is weer te saai om Career mode in te spelen vind ik. Ik ga waarschijnlijk 10e eindigen en de groepsfase niet redden. Eens zien wanneer ik ontslagen word.
  zondag 30 september 2012 @ 21:36:02 #18
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_117441208
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2012 21:33 schreef emokid het volgende:

[..]

Ik vind de cpu echt klote. Onmogelijk correcte tackles ook vaak. Ik heb alleen net te traag internet om lagvrij online te kunnen. (Blame mijn studentenflat)
Ik ben het 100% met je eens. Waarschijnlijk is het ook gewoon een kwestie van oefenen. Op het veld gebeuren er veel meer realistische dingen dan in FIFA 12, maar ook veel dingen die heel irritant zijn en waarvan je denkt: dat hadden ze er best uit mogen halen. Het is ook veel lastiger om er door te komen, ze staan bijna altijd allemaal in de verdediging, en ze tackelen ook alles als je te dichtbij komt. Dan is het erg saai om een beetje rond te tikken. Meestal heb ik een hoge bal nodig als ik alleen op de keeper af wil gaan, steekballetjes lukken nooit meer. Dat vind ik jammer en maakt het spelen tegen de Cpu saai.
Maar het is dus duidelijk moeilijker geworden, en dan kun je maar 1 ding doen: oefenen en beter worden. :)
  zondag 30 september 2012 @ 21:39:53 #19
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_117441524
Misschien is het ook dom om gelijk op wereldklasse te beginnen, maar inderdaad, professioneel is ook niet erg leuk in de career mode.
pi_117462091
Ik speel carrier met Feyenoord op Wereldklasse. Sta na de eerste seizoens helft nog bovenaan maar het gaat vrij lastig. Zeker met 1 doelpunt verschil en dan de laatste 10 minuten in de wedstrijd. Dan speelt de tegenstander op ultra aanvallend. En ligt het niveau nog stukken hoger en zijn ze bijna niet aan de bal te komen.

Ook heb ik veel kansen nodig om doelpunten te scoren (maar wat wil je met Pelle in de spits, hoewel deze topscoorder is van de compeititie). Transfers zijn wel stuk verbeterd. Heb Clasie verkocht aan Bremen en De Vrij aan Real Madrid voor aardige bedragen. Ook gelijk Verhoek (;() verkocht aan PSV. Er is ook veel vraag naar Schaken en Mulder maar die doe ik voorlopig niet weg.

Ook aantal spelers aangekocht zoals die ook goed in mijn team vallen Overtoom, Chanturia (huur), Reikik. En een CV uit de Saudi Arabische Competitie wat echt een beest is :P. Had ook bijna Chamakah van Arsenal binnen maar kon zijn Salaris niet betalen :{.

Wel zijn mijn spelers erg blessure gevoelig. Heb al regelmatig spelers op moeten stellen die eigenlijk niet in mijn selectie voor zou moeten komen.

Opvallend dat ik van mijn concurrenten (Twente, Ajax, PSV) met dikke cijfers win. En tegen ploegen als PEC Zwolle, Willem II, RKC, en VVV net in de laatste minuten met 1-0 weg kom :@.

Bevalt tot nu toe goed dus Fifa 13 w/
pi_117462370
Tof verhaal. (meer Career Mode ervaringen hier!). Spelers als Chamakh komen nu trouwens dus wel naar de Eredivisie? In FIFA11, toen ik voor het laatst een eredivisie team had in Career, was het altijd "the league is not prestigious enough" als ik spelers probeerde te kopen.
pi_117464484
Weet niet zeker, hij was niet heel duur. Maar Feyenoord heeft ook niet zo heel veel centjes dus kon zijn salaris nog niet betalen. Denk wel dat je tegen een goed bod deze speler naar Nederland kan halen. Ik was al wel akkoord met Arsenal.

Zo wilde Quincy Owusu-Abeyie ook niet naar Rotterdam komen omdat hij goed zat bij Panatinaikos. Maar door een blessure van Chanturia + Cissé (beide 6 maanden), had ik op het laatste moment nog een vleugel speler nodig. En hem voor een iets hoger salaris binnen weten te halen.

Bruno Martins Indi is aan het klagen over zijn salaris, terwijl hij van mij toch een goed nieuw bod heeft ontvangen. Die gaat dus ook de deur uit na het eerste seizoen. Hoop daar nog mooi prijsje voor weten te pakken.

Wat ik wel lastig vind is dat je niet duidelijk kan maken dat je een speler niet weg doet onder een totaal bedrag. Zo zijn er in de winterstop zeker 30 teams geweest voor Erwin Mulder. Alleen alle teams haken af omdat ik er (bewust) een te groot prijs kaartje aan hang.

Hoop seizoen 1 kampioen te worden en de beker te pakken. Volgend jaar hoop ik met het prijzengeld meer kwaliteit in mijn team te krijgen. Heb het eerste jaar vooral gezorgd voor een brede selectie. Waar ik achteraf heel blij mee ben aangezien veel spelers geblesseerd raken.
pi_117464864
Ga je die rijke investeerder nog inhuren? Hij komt dan met zo'n 48 miljoen naar je toe. Ik weet niet of je dat leuk vindt, maar ik heb dat bij Swansea gedaan. Later met Atletico verder gegaan, omdat mijn aankoop van 35 miljoen (Suarez) direct 4 maanden geblesseerd was, en kan die optie niet meer inlichten. Blijkbaar kan het maar één keer.
pi_117465178
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 14:56 schreef emokid het volgende:
Ga je die rijke investeerder nog inhuren? Hij komt dan met zo'n 48 miljoen naar je toe. Ik weet niet of je dat leuk vindt, maar ik heb dat bij Swansea gedaan. Later met Atletico verder gegaan, omdat mijn aankoop van 35 miljoen (Suarez) direct 4 maanden geblesseerd was, en kan die optie niet meer inlichten. Blijkbaar kan het maar één keer.
Staat er ook goed bij dat het maar 1x kan ;). Had die optie ook gedaan bij de early release, maar kreeg niks :').
En waren wel meer mensen met die bug
pi_117465264
zijn er al online virtual pro teams van Fok!ers? voor de ps3?
wat is een lach als je van binnen huilt
pi_117465632
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 14:56 schreef emokid het volgende:
Ja kan ik nog, maar ik doe het voorlopig nog even op eigen kracht. Vind het ook leuker dat matige spelers goed functioneren in een team, dan dat een topper dat doet. Messi en & Ronaldo hoef ik dus ook echt niet te hebben :P.

Ben al wel opzoek naar een degelijke spits als opvolger van Pelle. Heb daar op dit moment nog geen budget voor. Op dit moment staan ook Mathijssen en en Cissé in de schappen. Maar heb alleen nog een bod gehad van NAC op Cissé voor veel te weinig (als je ziet wat hij in het echt heeft gekost ;)).

Ook heb ik voor volgend seizoen Guldej van NAC gekocht als opvolger van Singh. Die levert ook best wat centen op (bijv. Juventus heeft al geboden), maar ik denk dat ik daar nog meer voor kan vangen.

Volgend mogen de volgende spelers weg:

Verkoop:
Bruno Martins Indi
Lex Immers
Joris Mathijssen
Ruben Schaken
Singh
Pellé (gaat terug naar zijn oude club = gehuurd)
Chantuaria (ook gehuurt, en ben niet helemaal te vreden over zijn spel).
Twijfel geval: Erwin Mulder (mits ik goede vervanger voor kan vinden)

Vervolgens zoeken naar goede vervangers in de onbekendere competities. In de Saudi Arabische competitie lopen serieus best goede spelers rond. Ook blijf ik een zwak houden van Aziatische middenvelders :P.

Alleen ben nog zoekende naar een goede keeper voor opvolger van Mulder.

[ Bericht 0% gewijzigd door indiaantje89 op 01-10-2012 15:41:32 ]
pi_117465734
Ha wow, dat wordt zoeken naar vervangers. Ik zou de Koreaanse league aanraden. Zoek eens op Acceleration 85 of hoger in de K-League. Je weet niet wat je ziet. Ene Hyung-Soo (oid) van 30 jaar is vrij briljant, en redelijk goedkoop. Ik zou de MLS ook raadplegen.

Ik besef nu trouwens dat met Atletico spelen niet zo verantwoord is in Career. Veel te hoge eisen, waaronder de Europa League winnen. Dat ga ik dus niet redden vrees ik. Een team als Feyenoord lijkt mij leuker.
pi_117466459
Ja daarom speel ik ook als Feyenoord. Kwaliteit genoeg om in de Eredivisie mee te draaien. Speel nu ook in de Champions Cup en ben daar ongeslagen in mijn poule. Al hoewel deze niet zo sterk is met Chievo Verona, SC Freiburg & KV Mechelen in de poule.

Maar als je straks top ploegen gaat tegenkomen dan ga je het toch afleggen omdat je spelers kwalitatief te kort komen.

K-League is inderdaad leuk om te kijken. Al hoewel ik op een ander manier een standpunt heb om geen spelers aan te kopen vanaf 30+ zal ik die speler toch even in overweging nemen. Ook uit de Zwitserse competitie kun je soms leuke spelers halen. Of uit de eerste divisie van bijvoorbeeld Italië of Duitsland kan je soms ook leuke spelertjes vinden.

Toch is het leuk om een speler te hebben die in de stats niet bijzonder is, maar in het team bijzonder goed functioneert. Zo speelt Gudelj bij mij in het middenveld erg goed, pakt veel ballen af, en pikt regelmatig een doelpunt mee.

Ook toen ik de Nederlandse Reikik kocht van Manchester City paste hij zich probleemloos aan in het team en is zelfs nu captain en heeft hij Mathijssen op de bank gespeeld :D.

Soms filter ik ook spelers op land. Puur omdat ik opeens zin heb om een of andere Nigeriaanse doelman te hebben ofzo :D Ik hou niet van de "standaard" aankopen. Al hoewel ik in Fifa 12 Chantuaria ook bijna altijd in mijn team had zitten. Maar is toch stukken minderen geworden in Fifa 13.
pi_117466562
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 15:17 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Ja kan ik nog, maar ik doe het voorlopig nog even op eigen kracht. Vind het ook leuker dat matige spelers goed functioneren in een team, dan dat een topper dat doet. Messi en & Ronaldo hoef ik dus ook echt niet te hebben :P.

Ben al wel opzoek naar een degelijke spits als opvolger van Pelle. Heb daar op dit moment nog geen budget voor. Op dit moment staan ook Mathijssen en en Cissé in de schappen. Maar heb alleen nog een bod gehad van NAC op Cissé voor veel te weinig (als je ziet wat hij in het echt heeft gekocht ;)).

Ook heb ik voor volgend seizoen Guldej van NAC gekocht als opvolger van Singh. Die levert ook best wat centen op (bijv. Juventus heeft al geboden), maar ik denk dat ik daar nog meer voor kan vangen.

Volgend mogen de volgende spelers weg:

Verkoop:
Bruno Martins Indi
Lex Immers
Joris Mathijssen
Ruben Schaken
Singh
Pellé (gaat terug naar zijn oude club = gehuurd)
Chantuaria (ook gehuurt, en ben niet helemaal te vreden over zijn spel).
Twijfel geval: Erwin Mulder (mits ik goede vervanger voor kan vinden)

Vervolgens zoeken naar goede vervangers in de onbekendere competities. In de Saudi Arabische competitie lopen serieus best goede spelers rond. Ook blijf ik een zwak houden van Aziatische middenvelders :P.

Alleen ben nog zoekende naar een goede keeper voor opvolger van Mulder.
Begin je wel met wat geld in kaas bij Feijenoord?

Zelf ben ik bezig met een career met Swansea City op legendarisch. In de demo ging het me te makkelijk af op wereldklasse en paste ik vooral al mijn Fifa 12 gewoontes toe om makkelijk tot scoren te komen. Nu valt dat met dit team op dit niveau best tegen, maakt de uitdaging wel groot. Doe mee om plek 6 en ben net over de helft van de competitie, vooral heel veel gelijke spellen.

Ik begon met 7M in kas, heb er één spits van kunnen kopen, maar verder leveren m'n spelers niks op en heb ik nauwelijks geld om te investeren. Qua handelen gaat het dus heel moeizaam en ik zie mijn team niet zo snel beter worden.
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
pi_117466703
Hoe red je het met Graham in de spits? Vond hem soms briljant, en soms weer niet. Dyer heeft ook bijna altijd balverlies als die in aanraking komt met verdediger die langer en/of sterker is dan hem (wat bijna altijd is).
pi_117467429
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 15:46 schreef emokid het volgende:
Hoe red je het met Graham in de spits? Vond hem soms briljant, en soms weer niet. Dyer heeft ook bijna altijd balverlies als die in aanraking komt met verdediger die langer en/of sterker is dan hem (wat bijna altijd is).
Ik heb Diouf van Hannover gekocht. Relatief jong, sterk en snel. In de bekercompetities een paar potjes met Graham in de spits gespeeld, dat was inderdaad niet te doen. Uitgeschakeld tegen Bristol City en Leeds United.

Dyer wisselt briljante doelpunten af met wedstrijden vol balverlies. Hij groeit wel snel, dus wellicht dat hij wel behoorlijk wat geld op gaat brengen aan het eind van dit seizoen. Routledge is problematischer op de andere vleugel.
Fokhattrick.org!
pi_117468234
Feyenoord had iets van 4 of 5 miljoen in de kas zitten geloof ik. Maar had al na 2 wedstrijden de Vrij verkocht voor 8 miljoen aan Real Madrid. Had daar nog meer voor kunnen vragen achteraf, maar ik gunde die jonge Real Madrid wel :P.

In de 3e wedstrijd was Clasie geblesseerd voor 3 maanden. En kreeg ik na de wedstrijd een bod van 8 miljoen op Clasie. Toen had ik een tegenbod gedaan van 13,5 miljoen en daarmee was Werder Bremen akkoord -O- *O*. Had niet door dat de speler bij een tegenbod ook gelijk weg zou zijn. Had wel verwacht dat je na de tegenbod zelfs ja of nee kon zeggen. Maar dus was ik Clasie ook kwijt. En zo had ik al snel een mooi bedrag in mijn kas zitten.

Toen een miljoen of 6 uitgegeven aan de beste CV van Saudi Arabië dus (die na wedstrijd 1 ook geblesseerd was voor 3 maanden).

Daarna veel van die 2 miljoen aankopen gedaan zoals: Gudelj, Reikik, Quincy Owusu-Abeyie, Gonazlez (goedkope CV van Real Madrid). Overtoom voor +/- 3 miljoen. Toen zat ik wel aan mijn salaris plafond. Heb nu iets van 6 miljoen nog in de kas zitten.

Maar mijn selectie is breed genoeg. Even uit mijn hoofd is dit mijn selectie:

Keepers:
E. Mulder
Lamprou
Jong keepertje van Feyenoord, ben zijn naam kwijt.
Graafland (Verhuurd)

Verdediging:
D. Janmaat (Geblesseerd)
J. Mathijssen
B. Martins Indi
K. Ramsteijn (Verhuurd)
T. Kongolo (geblesseerd)
Gonzalez (gekocht van Real Madrid) (geblesseerd)
R. Almousa (gekocht van Al-Nassr)
K. Rekik (Gekocht van Manchester City)

Middenveld:
L. Immers (Geblesseerd)
K. Leerdam (Verhuurd)
R. Vormer
K. Mokotjo (Verhuurd)
H. Singh
O. Elabdellaoui (Verhuurd)
J. Goossens (Geblesseerd)
T. Vilhena (Geblesseerd)
N. Gudelj (Gekocht van NAC Breda)
Overtoom (Gekocht van Heracles)

Aanval:
G. Pellé (Gehuurd )
R. Schaken (Geblesseerd)
Chanturia (Gehuurd van Vitesse)
A. Achabar
M. Te Vrede (Verhuurd)
S. Cissé
Owusu-Abeyie (Gekocht van Panthinaikos)

Als ik dat zo zie toch eens investeren in een betere Medische staf :P
pi_117468508
Met dat tegenbod had ik idd ook, speler gelijk weg.

Ik kwam er ook achter dat wanneer een speler een transferverzoek indient ik ook niks meer te zeggen had, dan wordt het allemaal geregeld. Wel lame trouwens dat het een Spanjaard was die de hele tijd zat te zeuren over heimwee naar zijn vaderland... vervolgens gaat ie naar Aston Villa. :P
Fokhattrick.org!
pi_117468935
Het valt trouwens wel op dat een keeper uitspelen met 2 man niet meer zo makkelijk werkt als in Fifa 12. Een keeper blijft veel langer op zijn benen staan.

In Fifa 12 kon je op de keeper aflopen en kwam er 9 van de 10 keer wel een teamgenoot meegelopen. Was het altijd een tikje opzij en je medespeler schoot hem erin. Heel veel gescoord zo in Fifa 12, tot vervelends aan toe. Wel blij dat dat niet meer zo makkelijk gaat.
  maandag 1 oktober 2012 @ 16:43:43 #35
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_117469127
Ongelofelijk frustrerend dat het nog steeds meer dan een half uur duurt voor je een opponent gevonden hebt. @#^Y#$Y#%#@&*)^%*%#%U#
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_117469233
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 16:39 schreef indiaantje89 het volgende:
Het valt trouwens wel op dat een keeper uitspelen met 2 man niet meer zo makkelijk werkt als in Fifa 12. Een keeper blijft veel langer op zijn benen staan.

In Fifa 12 kon je op de keeper aflopen en kwam er 9 van de 10 keer wel een teamgenoot meegelopen. Was het altijd een tikje opzij en je medespeler schoot hem erin. Heel veel gescoord zo in Fifa 12, tot vervelends aan toe. Wel blij dat dat niet meer zo makkelijk gaat.
Idd. Naast dat de keeper langer blijft staan rent er ook vaker een verdediger mee, wat afspelen onmogelijk maakt.

Ook prettig dat aannemen soms niet zo vanzelf meer gaat, ook al is het af en toe echt behoorlijk frustrerend :P Maar het haalt wel de Fifa 12 zekerheidjes er wat uit.
Fokhattrick.org!
pi_117469821
quote:

Zo moeten scoren is ook cheap :')
pi_117469989
Is ook zo, maar in Fifa 12 kwam het erg vaak zo uit. Dan ga je niet expres missen lijkt me.
pi_117471486
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 20:42 schreef Apekoek het volgende:
Bij gamemania staan er bosjes mensen met niet werkende fifa codes, eens kijken welke oplossing er geboden gaat worden.

Slecht van ea.
pi_117472108
De speelsnelheid op FUT ligt echt achterlijk hoog. _O-

[ Bericht 1% gewijzigd door GekkeGerrit- op 01-10-2012 18:00:45 ]
Feyenoord Rotterdam
pi_117472285
quote:
19s.gif Op maandag 1 oktober 2012 17:54 schreef GekkeGerrit- het volgende:
De speelsnelheid op FUT ligt er achterlijk hoog. _O-
Flipperkast.
  maandag 1 oktober 2012 @ 19:28:32 #42
203039 pirlo444
adelante chicos!!!!!!!!!!!!!!!
pi_117475816
Hier kan iedereen tips en trucs uitwisselen voor fifa 13.

Ik trap af geef vanaf de flank een korte voorzet 2 x snel vierkantje drukken, kop dan niet in met de inlopende speler maar verleng hem naar de 2e paal met x en schieten maar !
  maandag 1 oktober 2012 @ 19:43:41 #43
20758 Stringer
You have a nice day
pi_117476565
quote:

Keeper solo omspelen gaat juist weer makkelijker. Grootste lol mee..
pi_117477788
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 19:43 schreef Stringer het volgende:

[..]

Keeper solo omspelen gaat juist weer makkelijker. Grootste lol mee..
Daar had ik in 12 echt geen moeite mee, hier toch wel wat meer :P
  maandag 1 oktober 2012 @ 20:11:24 #45
20758 Stringer
You have a nice day
pi_117478106
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 20:06 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Daar had ik in 12 echt geen moeite mee, hier toch wel wat meer :P
Hehe, zie je toch maar hoe subjectief sommige dingen zijn, scoorde nooit zo in 12 :)
pi_117479743
Vraagje, ik heb een paar potjes custom head to head wedstrijden online gedaan. Maar nu staat er in het EA FC(?) overzicht de uitslag en dat ik 'disconnectee' Terwijl ik de wedstrijden gewoon heb uitgespeeld maar geen rematch heb gedaan.

Telt dit nu als DNF?
  maandag 1 oktober 2012 @ 21:23:55 #47
304218 Nystiq
Een nette jongen
pi_117482895
Kan je de analoge besturing veranderen naar pijltjes? Ik vind fijner om te bewegen met pijltjes.
pi_117482936
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 21:23 schreef Nystiq het volgende:
Kan je de analoge besturing veranderen naar pijltjes? Ik vind fijner om te bewegen met pijltjes.
? :D _O-
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
  maandag 1 oktober 2012 @ 21:25:56 #49
304218 Nystiq
Een nette jongen
pi_117483047
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2012 21:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:

[..]

? :D _O-
In plaats van het linkeranaloogstick te gebruiken om te bewegen liever de pijltjestoetsen met ps3.
  maandag 1 oktober 2012 @ 21:58:29 #50
20758 Stringer
You have a nice day
pi_117485131
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 21:25 schreef Nystiq het volgende:

[..]

In plaats van het linkeranaloogstick te gebruiken om te bewegen liever de pijltjestoetsen met ps3.
Niet dat ik een ps3 heb, maar vroegah werkte beide toch gewoon?
Overigens vind ik de analog bij de ps3 ook kut, maar bij de 360 hemels.
pi_117485980
FIFA MAAKT MIJ ZO FUCKING MAD HE

Kut disconnects als het potje net begint, godverdomme niet door laden zodra er een tegenstander gevonden is waardoor je FIFA opnieuw moet opstarten, dan ook nog eens de start FIFA errors.

Breng geen fucking spel uit als het niet fucking volwaardig is. De laadtijden zijn sneller maar door dit tering geouwehoer ben ik 10000x meer tijd kwijt aan deze onzin.
If not now, then when.
pi_117485999
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 22:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:

Kut disconnects als het potje net begint, godverdomme niet door laden zodra er een tegenstander gevonden is waardoor je FIFA opnieuw moet opstarten, dan ook nog eens de start FIFA errors.

Breng geen fucking spel uit als het niet fucking volwaardig is. De laadtijden zijn sneller maar dit tering geouwehoer ben ik 10000x meer tijd kwijt aan deze onzin.
Nergens last van.
pi_117486037
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2012 22:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:

[..]

Nergens last van.
Ik geloof er niets van.
If not now, then when.
pi_117486096
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 22:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ik geloof er niets van.
Nee echt. Ik speel veel profclubs, vorig jaar continu freezes, nu na 20 potjes echt nog niks
pi_117486115
En natuurlijk is dit fucking fifa 12 2.0, geld verdienen was nog nooit zo makkelijk.
If not now, then when.
pi_117486148
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2012 22:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:

[..]

Nee echt. Ik speel veel profclubs, vorig jaar continu freezes, nu na 20 potjes echt nog niks
Ik speel seizoenen.
If not now, then when.
pi_117486190
EA servers zijn even kut, wacht maar met het slopen van je controller.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_117487548
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 22:14 schreef TJV het volgende:
EA servers zijn even kut, wacht maar met het slopen van je controller.
Hij doet het nog wel in ieder geval.
If not now, then when.
pi_117489292
Eerste club waarmee ik begonnen mee is Den Haag hoop op een mooi seizoen. Iemand nog (aankoop)tips voor dit team?
  maandag 1 oktober 2012 @ 23:37:07 #60
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_117490446
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 22:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ik speel seizoenen.
Seizoenen loopt hier ook kut. Telkens na het laden verliest ie de verbinding, soms al in die oefenarena dat hij blijft hangen en dan moet je het hele spel opnieuw opstarten :')

Overigens kom je wel teringveel PSG tegen zeg. Net als Manchester City vorig jaar...
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_117491645
quote:
7s.gif Op maandag 1 oktober 2012 23:37 schreef tostitomaatkaas het volgende:

[..]

Seizoenen loopt hier ook kut. Telkens na het laden verliest ie de verbinding, soms al in die oefenarena dat hij blijft hangen en dan moet je het hele spel opnieuw opstarten :')

Overigens kom je wel teringveel PSG tegen zeg. Net als Manchester City vorig jaar...
Precies dat. Ik kom juist heel vaak MU en Bayern Munchen tegen, net de clubs waar ik vaak tegen verlies. :')
If not now, then when.
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 00:10:44 #62
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_117491725
quote:
7s.gif Op maandag 1 oktober 2012 23:37 schreef tostitomaatkaas het volgende:

[..]

Laat ze maar lekker PSG nemen, dan kan ik lekker relaxt achter over leunen en de tegenstander relaxt slopen met Barca <3.
En dan op het eind janken dat je niet door mijn verdediging kwam en je dacht dat Ibrahimovic een God was. :')

Alleen Real Madrid verdedigen gaat nog steeds moeilijk, dus dat wordt altijd actief spelen.

Btw iemand die weet hoe ik mee moet doen met een online 1 vs 1 competitie?
Ben die online, random tegenstanders potjes wel zat nu.
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 00:33:04 #63
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_117492317
Ik speel vrijwel altijd met Arsenal en Vitesse. Vind het opzich niet erg dat mensen PSG nemen, maar snap niet dat mensen geen team nemen wat ze in het echt volgen en leuk vinden. Je wordt in principe toch gekoppeld aan gelijkwaardige tegenstanders, maar omdat PSG zo'n nieuwe big spender is nemen ze die allemaal...
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 00:40:07 #64
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_117492477
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 00:33 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ik speel vrijwel altijd met Arsenal en Vitesse. Vind het opzich niet erg dat mensen PSG nemen, maar snap niet dat mensen geen team nemen wat ze in het echt volgen en leuk vinden. Je wordt in principe toch gekoppeld aan gelijkwaardige tegenstanders, maar omdat PSG zo'n nieuwe big spender is nemen ze die allemaal...
Misschien komt het ook wel omdat ze toffe spelers hebben. Verder speelt PSG echt belachelijk kut dus ik snap jou probleem niet.
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 00:46:06 #65
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_117492587
Probleem? Je quote een post van mij waarin ik zeg dat ik het niet erg vind dat mensen PSG nemen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 01:13:54 #66
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_117493041
Waarom verlies ik alles op prof niveau in carreer mode. Wat de fuck man. Ik zie spelers van Zwolle passes over 50 meter geven waarna die met een volley in het doel verdwijnt. Realistisch me reet.
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
pi_117493131
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 01:13 schreef Equites het volgende:
Waarom verlies ik alles op prof niveau in carreer mode. Wat de fuck man. Ik zie spelers van Zwolle passes over 50 meter geven waarna die met een volley in het doel verdwijnt. Realistisch me reet.
Welcome to Career Mode. _O_
pi_117494952
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 00:10 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Laat ze maar lekker PSG nemen, dan kan ik lekker relaxt achter over leunen en de tegenstander relaxt slopen met Barca <3.
En dan op het eind janken dat je niet door mijn verdediging kwam en je dacht dat Ibrahimovic een God was. :')

Alleen Real Madrid verdedigen gaat nog steeds moeilijk, dus dat wordt altijd actief spelen.

Btw iemand die weet hoe ik mee moet doen met een online 1 vs 1 competitie?
Ben die online, random tegenstanders potjes wel zat nu.
Ja wees trots dat jij met Barca speelt en niet met PSG. Stukken beter!
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 10:25:47 #69
51794 Rahl
pi_117496842
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 08:39 schreef Kerol het volgende:

[..]

Ja wees trots dat jij met Barca speelt en niet met PSG. Stukken beter!
Dit. Vijf keer scoren met Messi en dan stoer doen dat je veel beter bent dan je tegenstander met Fiorentina of Dortmund. :')

dit is een algemene ergernis, niet dat jij dit doet.
last.fm
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 11:48:19 #70
355733 JaafkeGB
Nimmer te vertrouwen
pi_117499099
ligt het aan mij of zijn sommige achievements / trophys gebugged?
bal van de lijn halen, iemand omspeelde me keeper, ik met met me verdiger erachter aan, tikte de bal (voor mijn gevoel) op de lijn weg.. gebeurde niks..

off balance shot? ik heb half vallend ballen erin gekregen, weer niks..
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 12:27:16 #71
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_117500245
Schieten met R1 is zo goed als waardeloos geworden van een afstandje. ;( Ze schieten hem allemaal flink over het doel.
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 12:30:00 #72
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_117500312
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 12:27 schreef Darkestrah het volgende:
Schieten met R1 is zo goed als waardeloos geworden van een afstandje. ;( Ze schieten hem allemaal flink over het doel.
Klopt, jammer wel! Vond het altijd mooi om naar binnen te komen en hem in de verre hoek te draaien.

Overigens net probleemloos wedstrijd seizoenen gedaan op PS3. Schijnt dat ze vannacht het één en ander gefixt hebben, aldus de twitter van EA. Hopen dat het zo blijft.
pi_117500420
Hoppaaa. Denk je eindelijk tegen de PC te winnen op prof. niveau, schiet hij hem weer vanaf de middenlijn erin. Voor de zoveelste keer.
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 12:40:31 #74
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_117500509
Ik had gisteren ineens dat ze met 8 man naar voren rende... CPU is wel een beeeeeeeetje apart in 13.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 13:07:40 #75
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_117501242
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 10:25 schreef Rahl het volgende:

[..]

Dit. Vijf keer scoren met Messi en dan stoer doen dat je veel beter bent dan je tegenstander met Fiorentina of Dortmund. :')

dit is een algemene ergernis, niet dat jij dit doet.
Tjahhhh ik kan moeilijk met Fc Utrecht gaan spelen.
Maar moet jullie wel gelijk geven, het is best gay om de beste ploeg te nemen en dan iedereen te ownen.
Zal Bayern weer eens van de week uit proberen.
pi_117501618
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 22:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
En natuurlijk is dit fucking fifa 12 2.0, geld verdienen was nog nooit zo makkelijk.
Met Ultimate team wel ja :r Ze hebben het echt verneukt dit jaar maar toch blijf ik het spelen :')
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 13:44:18 #77
51794 Rahl
pi_117502469
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 13:07 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Tjahhhh ik kan moeilijk met Fc Utrecht gaan spelen.
Maar moet jullie wel gelijk geven, het is best gay om de beste ploeg te nemen en dan iedereen te ownen.
Zal Bayern weer eens van de week uit proberen.
Het is niet gay om met de beste ploeg iedereen te ownen, het is gay om te doen alsof je dan heel erg veel skill hebt.
last.fm
pi_117502922
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 13:20 schreef Rijst het volgende:

[..]

Met Ultimate team wel ja :r Ze hebben het echt verneukt dit jaar maar toch blijf ik het spelen :')
Wat dan?
If not now, then when.
pi_117505945
Ze moeten trouwens de optie "Wedstrijd beëindigen" eruit slopen. Door van die flikkers die niet hun wedstrijd uitspelen kan ik nooit de mooie goals opslaan. :r
If not now, then when.
pi_117506572
Vraagje hier, ben ik de enige die op de PS3 het prof niveau te makkelijk vind en het wereldklasse niveau te moeilijk?
Op prof win ik alles met 3 goals+ en meer dan 15 kansen en bij wereldklasse is er soms geen doorkomen aan :?
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 16:56:38 #81
51794 Rahl
pi_117510383
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 22:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:

Breng geen fucking spel uit als het niet fucking volwaardig is. De laadtijden zijn sneller maar door dit tering geouwehoer ben ik 10000x meer tijd kwijt aan deze onzin.
ik zit ook alweer 20 minuten disconnects weg te klikken :r
last.fm
pi_117511551
Ik merk trouwens wel dat als ik met Brazilië speel ik vaak tegen Bayern en MU moet en met Real vaak tegen Real. :') Dat match fixing mogen ze wel eens verbeteren!
If not now, then when.
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 17:47:51 #83
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_117512293
Ik speel online seizoen mode en krijg alleen maar Madrid tegen. Van de 21 potjes heb ik er 19 tegen Madrid moeten spelen, bizar. Ik speel zelf met Barcelona, trouwens.
Dit, dus.
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 18:08:12 #84
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_117513000
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 15:32 schreef guinnd het volgende:
Vraagje hier, ben ik de enige die op de PS3 het prof niveau te makkelijk vind en het wereldklasse niveau te moeilijk?
Op prof win ik alles met 3 goals+ en meer dan 15 kansen en bij wereldklasse is er soms geen doorkomen aan :?
Same here. CPU 'cheat' op Wereldklasse en Legendary.

Jammer, want in WC2010 was het nog wel gewoon 'eerlijk', en speelde ik alles op Legendary tegen de computer, en dan was het wel 'moeilijk', maar je had nooit het idee dat het ONEERLIJK was. Dat heb ik nu helaas wel.
pi_117513080
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 18:08 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Same here. CPU 'cheat' op Wereldklasse en Legendary.

Jammer, want in WC2010 was het nog wel gewoon 'eerlijk', en speelde ik alles op Legendary tegen de computer, en dan was het wel 'moeilijk', maar je had nooit het idee dat het ONEERLIJK was. Dat heb ik nu helaas wel.
Je bakt er gewoon niks van
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 18:10:58 #86
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_117513089
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 17:47 schreef Buitendam het volgende:
Ik speel online seizoen mode en krijg alleen maar Madrid tegen. Van de 21 potjes heb ik er 19 tegen Madrid moeten spelen, bizar. Ik speel zelf met Barcelona, trouwens.
Pak dan een 4 of 4,5 ster team
pi_117513100
Overigens heeeel soms cheat de CPU soms wel ja maar dat merk je dan ook wel. Vaak tegen het einde van de wedstrijd.
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 18:30:07 #88
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_117513714
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 18:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Pak dan een 4 of 4,5 ster team
Is toch vreemd dat je met Barca geen United, PSG ofzo tegenkomt? Landenteams als Duitsland, Spanje en Nederland zie ik ook niet voorbij komen.
Dit, dus.
pi_117515754
Ik heb met Everton als secundaire doelstelling dat ik 37 scoringskansen creëer. Ik heb momenteel 13 kansen maar het schiet niet echt op :')

Ook al schiet ik 10 keer op goal.

Wat doe ik fout :') ?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 02-10-2012 19:25:23 ]
pi_117519756
Allemaal lekker aan het ragen hier *O*
Feyenoord Rotterdam
pi_117519913
Waar is hij het goedkoopste in Rotterdam atm? maar eens oppikken morgen.
pi_117521228
Kutspel.
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_117523589
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 21:02 schreef Kerol het volgende:
Kutspel.
Haha kan je niet winnen :P
pi_117523622
Ik vond het ook een goor tyufsspel, maar toen ging ik weer winnen en nu is het weer tof. O+
Feyenoord Rotterdam
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 21:45:25 #96
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_117523806
Ze mogen wel die servers zsm aan de praat krijgen. Al dik 20 minuten geen tegenstander te vinden.
Dit, dus.
pi_117525289
Momenteel is het weer echt bagger, kom er in seasons met geen mogelijkheid door. *schijtzooi*
pi_117528856
Hoeveel wedstrijden is een zo'n divisie season? Kan het nergens vinden (of ik Google niet goed)
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 23:15:54 #99
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_117529295
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 23:07 schreef bierjoost het volgende:
Hoeveel wedstrijden is een zo'n divisie season? Kan het nergens vinden (of ik Google niet goed)
10. Maar als je eerder je punten hebt behaald promoveer je gelijk door.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_117530775
Met Sint Pauli een transfervrije speler van 78 en 18 jaar gepakt. :D _O_
Groot fan van User Wotte
pi_117531216
quote:
12s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 23:48 schreef Tjacka het volgende:
Met Sint Pauli een transfervrije speler van 78 en 18 jaar gepakt. :D _O_
Hoe heet die en in welk seizoen? Bij mij zijn de beste transfervrije spelers nooit hoger dan 68.
pi_117531690
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 23:58 schreef emokid het volgende:

[..]

Hoe heet die en in welk seizoen? Bij mij zijn de beste transfervrije spelers nooit hoger dan 68.
Zoek ik morgen voor je op zit in het 2e seizoen. :)
Ik denk dat het deze was Gianluca Caprari Caprari RW Pescara Italy 18 72 78 6. edit: het is een spits
Maar dan zit hij al op ze potentieel. ;(
Groot fan van User Wotte
pi_117533365
Ah, nou ja, alsnog mooi meegenomen als zijn loon niet te hoog is. :)
pi_117536031
quote:
12s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 00:07 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Zoek ik morgen voor je op zit in het 2e seizoen. :)
Ik denk dat het deze was Gianluca Caprari Caprari RW Pescara Italy 18 72 78 6. edit: het is een spits
Maar dan zit hij al op ze potentieel. ;(
Hoezo zit hij al op zijn potentieel? Volgens mij zit er nog genoeg rek in mits je voldoende met hem speelt, zelfs Babel groeit in mijn eerste seizoen al 2 punten!
pi_117536056
Carreer met Swansea is ook wel grappig
pi_117536350
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 08:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Met het standaard team valt niks klaar te spelen. Je moet echt kopen kopen kopen wil je wat bereiken met die ploeg.
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_117536579
Adrian van Atletico Madrid groeit hier +4(!) punten na 16 wedstrijden. Gaat van 79 naar 83. Heb Eto'o eigenlijk alleen maar op de bank. Zonde van mijn geld, want hij is na 10 wedstrijden al van 85 naar 83 gezakt. :{

[ Bericht 36% gewijzigd door emokid op 03-10-2012 10:09:56 ]
  woensdag 3 oktober 2012 @ 10:20:52 #108
356891 Abed
hooggeleid
pi_117538058
quote:
Career.
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
pi_117538448
Carriere begonnen met Feyenoord, Clasie en de Vrij waren vrijwel gelijk al geblesseerd voor een aantal weken, dus kon gelijk aan de slag in de transferperiode..
Sta nu in de winterstop van het eerste seizoen op een 3de plek..

Ook een offline virtuele prof aangemaakt (spitspositie) en gesolliciteerd bij Heerenveen, ik dacht lekker Heerenveen aan Europees voetbal te helpen..
Maar meneer van Basten had andere plannen en leende me uit aan AC Horsen in de Deense competitie waar ik momenteel 1 seizoen achter de rug heb en de gouden schoen in ontvangst heb genomen met mijn 16 doelpuntjes was ik de meeste scorende speler van de Superliga..
Ben nu net teruggekeerd bij Heerenveen en kan niet wachten tot ik mijn debuut kan maken in het blauw-witte shirt van de Friesen..

Online heb ik me gezicht nog niet laten zien, en met al die reacties over errors en disconnects ga ik me er voorlopig nog niet aan wagen ook..

So far so good. ;)
Op woensdag 22 mei 2013 14:16 schreef ikjijallebei het volgende:
Beste fipo van 2013.
pi_117538893
quote:
14s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 10:34 schreef Differ het volgende:

Online heb ik me gezicht nog niet laten zien, en met al die reacties over errors en disconnects ga ik me er voorlopig nog niet aan wagen ook..

Ik heb online welgeteld 1 disconnect gehad, en 0 errors.
pi_117538987
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 10:49 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:

[..]

Ik heb online welgeteld 1 disconnect gehad, en 0 errors.
PS3 of Xbox?
Beste fipo van 2013.
pi_117539019
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 10:52 schreef Differ het volgende:

[..]

PS3 of Xbox?
PS3. Wat heb jij?

Ik heb er even niet over nagedacht dat daar ook nog verschil in zou kunnen zitten. :s)
pi_117539057
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 10:53 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:

[..]

PS3. Wat heb jij?

Ik heb er even niet over nagedacht dat daar ook nog verschil in zou kunnen zitten. :s)
Ik speel zelf op de Xbox..

Ik ga vanmiddag denk ik toch maar even een kijkje nemen online ;)
Zal waarschijnlijk de eerste potten even moeten wennen, Fifa 12 heb ik wel veel online gespeeld.
Beste fipo van 2013.
pi_117539542
quote:
Welcome to the club. Ik heb net mijn eerste seizoen erop zitten, als vijfde geëindigd (legendary). Eerste wat ik deed was een fatsoenlijke spits halen. Inmiddels heb ik een groot deel van mijn team verbouwd.

En voor de mensen voor wie pro te makkelijk is, gewoon op wereldklasse zetten. Is de eerste acht potjes misschien frustrerend, daarna gaat het wel! ;)
Fokhattrick.org!
pi_117539942
Veel mensen met Swansea in Career Mode! :)
pi_117540833
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 11:26 schreef emokid het volgende:
Veel mensen met Swansea in Career Mode! :)
Leuke club waar nog veel aan te sleutelen valt! :)

Vorm bij anderen ook zo slecht op hoge ballen btw? Weet soms echt niet wat hij doet met ballen wegstompen terwijl hij ze ogenschijnlijk gewoon kan vangen...
Fokhattrick.org!
  woensdag 3 oktober 2012 @ 13:32:44 #117
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_117544054
Wat is er met die servers aan de hand, daar? Ik kom er met geen mogelijkheid in.
Dit, dus.
pi_117544393
Hoe wip je de bal omhoog als je aan het dribbelen bent? Heb je nodig bij die skill game, maar ik weet de juiste combo niet (met LT + RS voor naar achter wipt Messi de bal tegen zijn kont ipv over zich heen bijvoorbeeld).
pi_117544702
Skill knop indrukken, en dan met je rechterstick twee keer de richting waarin je loopt duwen.
  woensdag 3 oktober 2012 @ 13:52:16 #120
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_117544849
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 13:41 schreef bierjoost het volgende:
Hoe wip je de bal omhoog als je aan het dribbelen bent? Heb je nodig bij die skill game, maar ik weet de juiste combo niet (met LT + RS voor naar achter wipt Messi de bal tegen zijn kont ipv over zich heen bijvoorbeeld).
Rainbowflick gewoon even oefenen

pi_117550128
Nog meer mensen die via PC ( origin ) spelen, die het volgende probleem hebben..

Ik ga naar ONLINE>Vriendschappelijk

en kies dan een vriend uit mijn lijst, die nodig ik dan uit..
en maak dan de instellingen voor de wedstrijd bekend..

vriend klikt op meedoen in origin, maar hij komt vervolgens op een laden schermpje
en dan krijgt hij verbinding verbroken met tegenstander..

ook ik krijg dit bij elke speler..

ga ik naar ONLINE>1 tegen 1 dan kan ik gewoon met elke willekeurig door EA gekozen speler spelen..

meer mensen die problemen hebben om tegen vrienden te spelen?
of moet ik nog poorten openen in mijn firewall ofzo ??
pi_117551357
Nog Fokkers die bij een Pro Club op de 360 willen?
No resentment ever evened out a weaker hand
pi_117551447
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 08:36 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Hoezo zit hij al op zijn potentieel? Volgens mij zit er nog genoeg rek in mits je voldoende met hem speelt, zelfs Babel groeit in mijn eerste seizoen al 2 punten!
Volgens die site igg.
Groot fan van User Wotte
pi_117551465
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 00:46 schreef emokid het volgende:
Ah, nou ja, alsnog mooi meegenomen als zijn loon niet te hoog is. :)
Maar was Caprari dus.
Groot fan van User Wotte
pi_117551704
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 16:43 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Maar was Caprari dus.
Caprari speelt niet zo lekker vind ik, terwijl het in FIFA 12 vaste koop was ;(
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_117551762
iemand die hem hier voor PC(origin) heeft die ik even kan toevoegen om wat dingen te testen qua vrienschappelijke potjes ?
pi_117552475
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 16:50 schreef Downstar het volgende:
iemand die hem hier voor PC(origin) heeft die ik even kan toevoegen om wat dingen te testen qua vrienschappelijke potjes ?
Wil wel, maar heb vandaag geen tijd.
pi_117554647
Wat een kut matchmaking.
Ik ben Sevilla en speel met witte shirts, moet ik tegen iemand die Marseille is met ook witte shirts :')
pi_117572008
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 16:49 schreef Kerol het volgende:

[..]

Caprari speelt niet zo lekker vind ik, terwijl het in FIFA 12 vaste koop was ;(
:o

Ik vind hem wel fijn scoort veel. :)
Groot fan van User Wotte
pi_117576596
Ik heb met Everton als secundaire doelstelling dat ik 37 scoringskansen creëer. Ik heb momenteel 13 kansen maar het schiet niet echt op.

Wat doe ik fout ?
pi_117576899
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 05:44 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik heb met Everton als secundaire doelstelling dat ik 37 scoringskansen creëer. Ik heb momenteel 13 kansen maar het schiet niet echt op.

Wat doe ik fout ?
Voorzet met een steekbal geven, dan schieten :) Werkte iig voor mijn VP vorig jaar
  donderdag 4 oktober 2012 @ 07:48:35 #132
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_117576986
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 05:44 schreef MarkoAlmelo het volgende:

Wat doe ik fout ?
jouw speler moet een medespeler in staat stellen te scoren, niet zelf op doel schieten :)
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
pi_117577075
Gister online een potje gespeeld

Aantal schoten
ik: 24 hij: 4

Schoten op doel
ik: 17 hij: 3

Eindstand: 2-3.
Zo frustrerend :')
pi_117577570
Tijdens een career potje rende laatst de grensrechter het veld in...
pi_117577904
Ik had gisteren dat ik een potje online wilde spelen, maar bleef weer is 5 minuten vasthangen in de arena..
Ik dacht bekijk het lekker en zet me xbox uit..
Maar na 5 minuten dacht ik: ik zet hem weer aan hehe..
Ik wilde een wedstrijd spelen met mijn Virtuele Prof, ik speel een skillgame voor de wedstrijd en druk op start, de wedstrijd begint en ja hoor.. een onzichtbare bal -__-
Nog nooit meegemaakt, heel slecht geregeld, was ook heel moeilijk om te spelen kan ik je vertellen.
Beste fipo van 2013.
  donderdag 4 oktober 2012 @ 12:57:01 #136
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_117584435
Ligt het aan mij of gebeuren alle problemen bij de Xbox 360?
Ik heb op m'n PS3 tot nu toe nog geen enkele probleem gehad.
pi_117584469
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 12:57 schreef wickedmen het volgende:
Ligt het aan mij of gebeuren alle problemen bij de Xbox 360?
Ik heb op m'n PS3 tot nu toe nog geen enkele probleem gehad.
Ik wel op m'n PS3, constant disconnects en dergelijke, tot nu toe nog niet één potje normaal kunnen afronden -O-
  donderdag 4 oktober 2012 @ 13:39:16 #138
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_117585849
Gister een uur bezig geweest om een online potje Seizoenen te spelen, niet gelukt. Kut EA!
  donderdag 4 oktober 2012 @ 15:17:15 #139
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_117589472
Bij mij op de ps3 doet hij om het potje normaal. Kansloos.
pi_117595377
Fifa 13 is geniaal. Maar net toch even een kutbug.
Win je in de halve finale v.d. beker met 2-0 van NAC, is de finale Vitesse - NAC.

Waar de fuck is mijn club? :'(
  donderdag 4 oktober 2012 @ 18:35:17 #141
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_117596117
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 18:09 schreef Doevelaer het volgende:
Fifa 13 is geniaal. Maar net toch even een kutbug.
Win je in de halve finale v.d. beker met 2-0 van NAC, is de finale Vitesse - NAC.

Waar de fuck is mijn club? :'(
2 wedstrijden gespeeld of 1?
pi_117596147
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 18:35 schreef wickedmen het volgende:

[..]

2 wedstrijden gespeeld of 1?
NLse beker is altijd 1 toch? ;)
Er stond ook gewoon 2-0 in mijn voordeel, maar NAC werd in de finale geplaatst. :')
  donderdag 4 oktober 2012 @ 18:38:36 #143
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_117596244
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 18:35 schreef Doevelaer het volgende:

[..]

NLse beker is altijd 1 toch? ;)
Er stond ook gewoon 2-0 in mijn voordeel, maar NAC werd in de finale geplaatst. :')
Je weet het nooit zeker.
En vooral niet als ik zoiets lees.
pi_117596424
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 18:38 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Je weet het nooit zeker.
En vooral niet als ik zoiets lees.
Er was in ieder geval geen 2e wedstrijd en ik lag er wel uit. :(
pi_117597973
En weer kan hij de hele tijd geen tegenstander vinden bij seizoenen. Wanneer lossen ze dat nou eens een keer op :')
pi_117599150
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 18:44 schreef Doevelaer het volgende:

[..]

Er was in ieder geval geen 2e wedstrijd en ik lag er wel uit. :(
Gesimuleerd toevallig?
  donderdag 4 oktober 2012 @ 21:06:54 #147
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_117603416
Wat een kankerhonden die in de eerste 5 minuten weggaan als je op voorsprong komt
pi_117603518
quote:
7s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 21:06 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Wat een kankerhonden die in de eerste 5 minuten weggaan als je op voorsprong komt
Gewoon zelf ook doen. :)
Groot fan van User Wotte
pi_117605402
Als er een patch komt met bug fixes ga ik weer seizoenen spelen.
pi_117608442
Hebben jullie ook dat je heel vaak naar de verkeerde speler passed wanneer je snel combinatie voetbal speelt? Best irritant..
pi_117616465
Xbox 360 hier, ondervind geen problemen met online wedstrijden.

Ben nu level 8, maar mijn XP stijgt niet meer :? Ik heb met Olympiakos 6-0 gewonnen van Barca, 0 XP, wtf :?
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 09:09:49 #152
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_117618002
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 03:26 schreef Shawn het volgende:
Xbox 360 hier, ondervind geen problemen met online wedstrijden.

Ben nu level 8, maar mijn XP stijgt niet meer :? Ik heb met Olympiakos 6-0 gewonnen van Barca, 0 XP, wtf :?
op PS3 is er een maximum aan XP per dag volgens mij. wellicht op XBOX ookzo?
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 09:45:03 #153
355733 JaafkeGB
Nimmer te vertrouwen
pi_117618791
online een drama, heb sowieso een hekel aan online spelen.
had gelukkig genoeg EA creds om 4 season overwinningen te kopen, en zo de 2 achievs (75G) te krijgen.

carriere is wel leuk, is er al iemand opgeroepen voor NL met zijn PRO?
mijne groeit heel langzaam, 70 overal, 23 doelpunten, 9 assists in 29 wedstrijden..
pi_117619229
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 09:45 schreef JaafkeGB het volgende:
had gelukkig genoeg EA creds om 4 season overwinningen te kopen, en zo de 2 achievs (75G) te krijgen.

mijne groeit heel langzaam, 70 overal, 23 doelpunten, 9 assists in 29 wedstrijden..
Ben opgeroepen voor NL gister nadat ik met belgie het WK had gewonnen :) Zit nu in 2014.
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 10:20:00 #155
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_117619607
quote:

halverwege mn eerste seizoen al. door NEC verhuurt aan Horsens. werd opgeroepen voor 2 vriendschappelijke interlands en ik mocht tegen Spanje mn debuut maken. voor de kwalificatiewedstrijden daarna werd ik niet meer opgeroepen :'(
pi_117620064
Jezus weer enorm veel last van blessures in mijn team. Ben echt blij dat ik gekozen heb voor een brede selectie in het eerste seizoen. Maar liefst 6 van mijn 9 middenvelders geblesseerd. Speel nu met 2 middenvelders die eerst niet in mijn selectie voorkwamen (Immers & Goossens). Heb in de winterstop Overtoom nog naar de kuip gehaald en heeft dus door de vele blessures ook een plek op de middenveld weten te veroveren.

Heb de opvolger van Mulder al gevonden in de tweede keeper van Benfica. Hopelijk kan ik na het eerste seizoen Mulder voor een prijsje verkopen.

Ook ben ik bondscoach geworden van India (na eerdere aanbiedingen van Finland en Ecuador te hebben afgeslagen). Gewonnen van Nieuw-Zeeland (3-0) en Australië (1-0). Wel zware wedstrijden aangezien de kwaliteit van India niet zo erg hoog is. Maar dat maakt het natuurlijk wel spannender. Toch zitten er soms mooie aanvallen tussen met goed combinatie voetbal, alleen het afwerken is een drama.

Kan trouwens ook geen fatsoenlijke penalty's nemen omdat mijn penalty bar niet zichtbaar is op mijn beeldbuis :N alle pingels gaan dus dwars door het midden.

Ook als coach aanbiedingen gehad van PSV :{ en van Liverpool *; . In die tweede had ik wel interesse, maar wil eerst Feyenoord landskampioen maken en de Champions Cup veroveren. Twijfel zelfs om de overstap te maken na het eerste seizoen. Hoop nog tegen de grote ploegen te spelen, want in mijn huidige Champsions Cup is het niveua vrij laag (sterkste ploeg is Tottenham).

Sta nu al met 1 been in de halve finale, aangezien ik in de kwart finale eerste wedstrijd met 7-2 heb gewonnen van OGC Nice. Dus die tweede wedstrijd ga ik mijn reserves lekker laten spelen. Sta ook nog in de competitie ongeslagen bovenaan, met 4 punten voorsprong op Ajax. Alleen twee gelijk gespeeld tegen FC Twente & SC Heerenveen.

Maar baal echt van de blessures, hier kun je toch niets aan doen als coach zijnde? Of wel dat iemand weet? Heb bijna geen 1 wedstrijd met mijn volledige basis kunnen spelen :'). Er zijn maar 2 spelers die heel het seizoen fit zijn gebleven en dat is Mulder & Graziano Pelle. Helaas heb ik niet heel veel tijd om te spelen dus het schiet niet echt op. Vind de transferperiodes nog het leukst :') .

Wel op de valreep in de winterstop een Aziatische spits van NEC overgenomen. Doet het niet slecht op de flanken. Heeft al aardig wat ballen op het hoofd van Pelle gelegd. Goede concurrent voor Schaken op dit moment (die na seizoen 1 ook zal vertrekken).

O en Rekik is echt een baas!
pi_117620122
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 10:39 schreef indiaantje89 het volgende:
Jezus weer enorm veel last van blessures in mijn team. Ben echt blij dat ik gekozen heb voor een brede selectie in het eerste seizoen. Maar liefst 6 van mijn 9 middenvelders geblesseerd. Speel nu met 2 middenvelders die eerst niet in mijn selectie voorkwamen (Immers & Goossens). Heb in de winterstop Overtoom nog naar de kuip gehaald en heeft dus door de vele blessures ook een plek op de middenveld weten te veroveren.

Heb de opvolger van Mulder al gevonden in de tweede keeper van Benfica. Hopelijk kan ik na het eerste seizoen Mulder voor een prijsje verkopen.

Ook ben ik bondscoach geworden van India (na eerdere aanbiedingen van Finland en Ecuador te hebben afgeslagen). Gewonnen van Nieuw-Zeeland (3-0) en Australië (1-0). Wel zware wedstrijden aangezien de kwaliteit van India niet zo erg hoog is. Maar dat maakt het natuurlijk wel spannender. Toch zitten er soms mooie aanvallen tussen met goed combinatie voetbal, alleen het afwerken is een drama.

Kan trouwens ook geen fatsoenlijke penalty's nemen omdat mijn penalty bar niet zichtbaar is op mijn beeldbuis :N alle pingels gaan dus dwars door het midden.

Ook als coach aanbiedingen gehad van PSV :{ en van Liverpool *; . In die tweede had ik wel interesse, maar wil eerst Feyenoord landskampioen maken en de Champions Cup veroveren. Twijfel zelfs om de overstap te maken na het eerste seizoen. Hoop nog tegen de grote ploegen te spelen, want in mijn huidige Champsions Cup is het niveua vrij laag (sterkste ploeg is Tottenham).

Sta nu al met 1 been in de halve finale, aangezien ik in de kwart finale eerste wedstrijd met 7-2 heb gewonnen van OGC Nice. Dus die tweede wedstrijd ga ik mijn reserves lekker laten spelen. Sta ook nog in de competitie ongeslagen bovenaan, met 4 punten voorsprong op Ajax. Alleen twee gelijk gespeeld tegen FC Twente & SC Heerenveen.

Maar baal echt van de blessures, hier kun je toch niets aan doen als coach zijnde? Of wel dat iemand weet? Heb bijna geen 1 wedstrijd met mijn volledige basis kunnen spelen :'). Er zijn maar 2 spelers die heel het seizoen fit zijn gebleven en dat is Mulder & Graziano Pelle. Helaas heb ik niet heel veel tijd om te spelen dus het schiet niet echt op. Vind de transferperiodes nog het leukst :') .

Wel op de valreep in de winterstop een Aziatische spits van NEC overgenomen. Doet het niet slecht op de flanken. Heeft al aardig wat ballen op het hoofd van Pelle gelegd. Goede concurrent voor Schaken op dit moment (die na seizoen 1 ook zal vertrekken).

O en Rekik is echt een baas!
Ik hoorde gisteren een oplossing voor die penalty bar. Je moet het Hz. frequentie op je xbox/ps3 aanpassen. Dan wordt je scherm een tikje kleiner en zie je die bar.

op welk niveau speel je? Ik had zelf een prof aangemaakt en begonnen bij Leeds united op wereldklasse en merk dat ik tegen een beter team helemaal kapot word gespeeld.
Feyenoord Rotterdam
pi_117620140
Ok thanks, vanavond is kijken. Maar het scherm is nu al zo klein :X En geen ruimte voor een grotere TV ;(
pi_117620172
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 10:42 schreef indiaantje89 het volgende:
Ok thanks, vanavond is kijken. Maar het scherm is nu al zo klein :X En geen ruimte voor een grotere TV ;(
Volgens mij worden de verhoudingen alleen iets anders. Weet het niet zeker hoor.

Op welk niveau speel je carriere?
Feyenoord Rotterdam
pi_117620384
quote:
19s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 10:43 schreef Fuszy het volgende:

[..]

Volgens mij worden de verhoudingen alleen iets anders. Weet het niet zeker hoor.

Op welk niveau speel je carriere?
Wereldklasse. Veel nipte overwinningen. Behalve tegen de top ploegen win ik met ruime uitslagen :D.

Gister nog bijna verloren van PEC Zwolle. Uit een corner kwam een afvallende bal bij een verdediger van Zwolle en die Volleyt hem even in de kruising :{ .

Kans na kans gecreëerd maar die Keeper hield echt alles eruit (en miste veel :')). In de 80ste minuut maar op Ultra aanvallend gespeeld. En Quincy Owusu-Abeyie en G. Pellé wisten ze nog in de 88ste en 91ste minuut te maken.

De zelfde week nog OGC Nice van de mat geveegd met 7-2 met de zelfde basis 11. En dan maar net kunnen winnen van PEC Zwolle.
pi_117620448
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 10:52 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Wereldklasse. Veel nipte overwinningen. Behalve tegen de top ploegen win ik met ruime uitslagen :D.

Gister nog bijna verloren van PEC Zwolle. Uit een corner kwam een afvallende bal bij een verdediger van Zwolle en die Volleyt hem even in de kruising :{ .

Kans na kans gecreëerd maar die Keeper hield echt alles eruit (en miste veel :')). In de 80ste minuut maar op Ultra aanvallend gespeeld. En Quincy Owusu-Abeyie en G. Pellé wisten ze nog in de 88ste en 91ste minuut te maken.

De zelfde week nog OGC Nice van de mat geveegd met 7-2 met de zelfde basis 11. En dan maar net kunnen winnen van PEC Zwolle.
Doe je netjes. Ik had een pro aangemaakt en was begonnen bij Leed United. Eerste wedstrijd met 2-1 verloren, van een gelijk opgaande ploeg. Daarna werd ik uitgeleend aan Aldershot Town, waarmee ik een wedstrijd tegen Spartak Moskou moest spelen :'). Heerlijk met 8-0 van de mat geveegd :'(

ook op wereldklasse trouwens
Feyenoord Rotterdam
pi_117620613
Ja ik speel niet als pro maar als coach.

Met Pro krijg ik ook de volle zak waarschijnlijk. Je hebt te weinig invloed op het spel van je team. Komt in Pro ook vaak erg rommelig over. Ik moet het voornamelijk van het voetballend vermogen hebben van mijn team (1 tweetjes, driehoekjes etc.) En dat is in Pro erg lastig. een speler uit spelen is er voor mij ook niet echt bij. Behalve Quincy in mijn team kan op volle snelheid soms iemand uitspelen, maar 9 van de 10x komt die bal nergens terecht.

Speel daarom des Feyenoords op dit moment met Pellé als aanspeel punt. Al hoewel hij topscoorder is, scoren de spelers eromheen ook vrij veel (Quincy, Schaken en middenvelders, Singh, Guldej etc.).
pi_117621494
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 11:02 schreef indiaantje89 het volgende:
Ja ik speel niet als pro maar als coach.

Met Pro krijg ik ook de volle zak waarschijnlijk. Je hebt te weinig invloed op het spel van je team. Komt in Pro ook vaak erg rommelig over. Ik moet het voornamelijk van het voetballend vermogen hebben van mijn team (1 tweetjes, driehoekjes etc.) En dat is in Pro erg lastig. een speler uit spelen is er voor mij ook niet echt bij. Behalve Quincy in mijn team kan op volle snelheid soms iemand uitspelen, maar 9 van de 10x komt die bal nergens terecht.

Speel daarom des Feyenoords op dit moment met Pellé als aanspeel punt. Al hoewel hij topscoorder is, scoren de spelers eromheen ook vrij veel (Quincy, Schaken en middenvelders, Singh, Guldej etc.).
Je kan als pro ook je hele team besturen en dat deed ik toen ook, maar ik was niet opgewassen tegen de snelle spelers van Spartak
Feyenoord Rotterdam
pi_117621719
Ok hoe verdedig je? Gelijk naar de bal toe?

Ik probeer tegen sterke tegenstanders meer op de counter te spelen. Dus ik zak best ver weg met mijn verdediging, en pas echt "aanvallen" als ze een paar meter van de 16 zijn. Hiermee wordt het vrij druk in je verdediging (en ook met hulp van je middenveld) en wordt het lastiger voor de CPU om er doorheen te combineren. Ook als wordt dan de rugdekking beter opgepakt wanneer ze een verdediger van je voorbij spelen.

Vooral met mijn national elftal India speel ik op deze wijze. Is maar een 1sterren ploeg ofzo. Tegen een veel sterker Nieuw Zeeland & Australië liet ik ze gewoon komen op mijn helft. En dan op het juiste moment toeslaan met verdedigen. Vervolgens met een vlugge counter van mijn vleugel spelers naar binnen trekken en dan op de counter proberen te scoren.

Zodra ik met 1-0 voor sta ga ik ook meer op bal bezit spelen, aangezien de tegenstander steeds aanvallender gaat spelen komen er veel meer gaten in de verdediging, en dan schiet zelfs de zwakste spits een doelpuntje of 2 in een wedstrijd.
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 11:45:30 #165
30961 Knaller
knalt er op los
pi_117621778
Gister had ik ook weer zoiets stoms meegemaakt.

Speel dus met mijn Virtual Pro in Career mode.
Gaat heel lekker en je speelt zo al die Accomplishments vrij.

Had een nieuwe Trait ontvangen dus wilde die instellen bij Edit my Pro.

Ik zo instellen en op Advance klikken.

Krijg ik een melding van:
"Je team heeft al het maximale aantal spelers, je wordt teruggezet naar Free Transfers."

Met als gevolg dat ik niet meer terug kon naar het hoofdscherm en de game moest resetten.

Good job EA. :')
"A single rose can be my garden, a single friend my world."
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 12:04:35 #166
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_117622394
Hoe hebben jullie het schakelen tussen spelers ingesteld? Dat verneukt mijn hele verdediging telkens..
pi_117622680
Ik speelde vrij ruk in Career, totdat ik een magische formatie instelde waarmee ik nu bijna alles win in world class. Ik zou bij Team Management naar de formatie van Fiorentina kijken om te zien wat ik bedoel.. 3-5-1-1
pi_117622802
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 12:13 schreef emokid het volgende:
Ik speelde vrij ruk in Career, totdat ik een magische formatie instelde waarmee ik nu bijna alles win in world class. Ik zou bij Team Management naar de formatie van Fiorentina kijken om te zien wat ik bedoel.. 3-5-1-1
Ligt er dan niet erg veel ruimte voor opkomende backs ?
pi_117623192
Ze komen wel vaak op, maar nu vang ik iedereen perfect op, in plaats van die wispelturigheid die je hebt met vier verdedigers en er vallen drie man aan. Op het middenveld heb ik vrij sterke en snelle mannen staan op de uiteinden, die makkelijk mee kunnen rennen. Op de een of andere manier werkt het allemaal voor mij in ieder geval.
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 15:33:13 #170
319518 Eurynox
DumptieDumptieDum
pi_117629381
Iemand anders ook problemen met dat de 10k points bij FUT niet toegevoegd worden na inlossen van de pre order code ps3?
You're gonna touch the sun, and kiss the motherfucking rainbow
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 16:54:06 #171
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_117632386
Wat zijn in FIFA 13 de aanpassingen aan de Carreer Mode t.o.v. FIFA 12? Aangezien dat de enige optie is die ik speel en twijfel nog of ik deze ga halen. Of dat ik een jaartje over sla.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_117632922
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 16:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat zijn in FIFA 13 de aanpassingen aan de Carreer Mode t.o.v. FIFA 12? Aangezien dat de enige optie is die ik speel en twijfel nog of ik deze ga halen. Of dat ik een jaartje over sla.
Vrij leuke veranderingen. Je kunt nu opgeroepen worden om bondscoach te worden van een land. Ik weet alleen niet of je dit kunt combineren met je club? Kun je beide tegelijk doen?
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 17:13:04 #173
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_117632950
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 16:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Veel grote en mooie veranderen t.o.v. de career mode. Je hebt nu de optie om bondscoach te worden, dan je eigen selectie op te spellen en WK en EK spelen, met kwalificatie. Erg leuk. Transfers zijn zeer verbeterd, je kunt bijvoorbeeld een transferbedrag verminderen voor een speler door een eigen speler erbij te bieden. Ook is de Cpu een stuk lastiger geworden en realistischer, je krijg dus echt het gevoel dat je gewoon middenin een voetbalwedstrijd zit. Dat je echt de coach bent. Ook zijn de verhalen van spelers over hun gevoelens verbeterd, net zoals de transferverhalen. Nog een optie is dat je met clubs die zich dit seizoen hebben gekwalificeerd voor CL of EL, je gelijk in het 1e seizoen ervoor kunt kiezen om poules te maken (realistische poules) en zo in het 1e seizoen al Europees te spelen, wat ik zelf een grote verbetering vind omdat je in de vorige edities altijd al 1 seizoen moest spelen voordat je Europa in kon.
Met al deze opties verveel je je geen enkel seizoen, zeker omdat je een aanbieding als bondscoach kunt krijgen ( het heeft wel een eigen hub in de career mode om het overzichtelijk te houden).
Zo kun je dus bijvoorbeeld met Real of Barcelona in het 1e seizoen CL spelen, terwijl je als je het goed doet na een tijdje bondscoach kan worden van een mooi land.
Er zijn dus veel grote verbeteringen, als je een career mode leuk vindt raad ik je aan FIFA 13 te kopen, de beste career mode tot nu toe vind ik, de meest uitgebreide in ieder geval. Als je een wilt spelen is het zeker FIFA 13.
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 17:14:25 #174
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_117632984
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 17:11 schreef emokid het volgende:

[..]

Vrij leuke veranderingen. Je kunt nu opgeroepen worden om bondscoach te worden van een land. Ik weet alleen niet of je dit kunt combineren met je club? Kun je beide tegelijk doen?
Jep, er is dus een apart gedeelte voor, wel in dezelfde carriere. In het menu van carriere zit dus een bondscoach optie, die je kunt aanklikken als je een land geaccepteerd hebt. Je volgt gewoon de kalender dus als je met je club speelt speel je met je club, en als je een internationale wedstrijd moet spelen speel je met je internationale land. :)
pi_117633029
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 11:43 schreef indiaantje89 het volgende:
Ok hoe verdedig je? Gelijk naar de bal toe?

Ik probeer tegen sterke tegenstanders meer op de counter te spelen. Dus ik zak best ver weg met mijn verdediging, en pas echt "aanvallen" als ze een paar meter van de 16 zijn. Hiermee wordt het vrij druk in je verdediging (en ook met hulp van je middenveld) en wordt het lastiger voor de CPU om er doorheen te combineren. Ook als wordt dan de rugdekking beter opgepakt wanneer ze een verdediger van je voorbij spelen.

Vooral met mijn national elftal India speel ik op deze wijze. Is maar een 1sterren ploeg ofzo. Tegen een veel sterker Nieuw Zeeland & Australië liet ik ze gewoon komen op mijn helft. En dan op het juiste moment toeslaan met verdedigen. Vervolgens met een vlugge counter van mijn vleugel spelers naar binnen trekken en dan op de counter proberen te scoren.

Zodra ik met 1-0 voor sta ga ik ook meer op bal bezit spelen, aangezien de tegenstander steeds aanvallender gaat spelen komen er veel meer gaten in de verdediging, en dan schiet zelfs de zwakste spits een doelpuntje of 2 in een wedstrijd.
Ik kan als pro niets in mijn opstelling veranderen, niet aanvallender of wat dan ook gaan spelen. Ik bestuur het team wel, maar tactisch heb ik niets in te brengen. Over het algemeen wacht ik af en loop ik naar achter, maar door al dat tikken is dat vrij lastig want dan komen er gaten.
Feyenoord Rotterdam
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 17:17:08 #176
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_117633048
PS. Als je een club saai vindt kun je midden in het seizoen gewoon naar een nieuwe club, een optie die onder ''mijn banen'' staat. Als je een club zat bent of het gaat slecht kun je gewoon voor een nieuwe kiezen, best handig.
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 17:21:32 #177
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_117633183
quote:
99s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 17:13 schreef tochweerhenk het volgende:

[..]

Veel grote en mooie veranderen t.o.v. de career mode. Je hebt nu de optie om bondscoach te worden, dan je eigen selectie op te spellen en WK en EK spelen, met kwalificatie. Erg leuk. Transfers zijn zeer verbeterd, je kunt bijvoorbeeld een transferbedrag verminderen voor een speler door een eigen speler erbij te bieden. Ook is de Cpu een stuk lastiger geworden en realistischer, je krijg dus echt het gevoel dat je gewoon middenin een voetbalwedstrijd zit. Dat je echt de coach bent. Ook zijn de verhalen van spelers over hun gevoelens verbeterd, net zoals de transferverhalen. Nog een optie is dat je met clubs die zich dit seizoen hebben gekwalificeerd voor CL of EL, je gelijk in het 1e seizoen ervoor kunt kiezen om poules te maken (realistische poules) en zo in het 1e seizoen al Europees te spelen, wat ik zelf een grote verbetering vind omdat je in de vorige edities altijd al 1 seizoen moest spelen voordat je Europa in kon.
Met al deze opties verveel je je geen enkel seizoen, zeker omdat je een aanbieding als bondscoach kunt krijgen ( het heeft wel een eigen hub in de career mode om het overzichtelijk te houden).
Zo kun je dus bijvoorbeeld met Real of Barcelona in het 1e seizoen CL spelen, terwijl je als je het goed doet na een tijdje bondscoach kan worden van een mooi land.
Er zijn dus veel grote verbeteringen, als je een career mode leuk vindt raad ik je aan FIFA 13 te kopen, de beste career mode tot nu toe vind ik, de meest uitgebreide in ieder geval. Als je een wilt spelen is het zeker FIFA 13.
Klinkt zeker goed. Ik vond 12 als een hele verbetering tov 11. En dit is weer een stap voorwaarts. :D
Fuck the EBU.
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 17:22:44 #178
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_117633212
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 17:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Klinkt zeker goed. Ik vond 12 als een hele verbetering tov 11. En dit is weer een stap voorwaarts. :D
Ik vind van 12-13 een grotere stap/verbetering dan 11-12.
pi_117633441
Ik baal wel van trouwens dat ik de Champions Cup de computer de teams heb laten uitkiezen het eerste jaar. Stond in een poule met: Chievo Verona, SC Freiburg & KV Mechelen. Kwam dus makkelijk de poule door en daarna mocht ik aantreden tegen OGC Nice. Als ik zo kijk naar het schema van het toernooi kunnen alleen maar Schalke 04 en Tottenham Hotspur het mij nog moeilijk maken in de twee wedstrijden in de Champions Cup.

Dus dat ik het ver zal schoppen zit er dik in, maar dat gevoel krijg je niet echt dat je Champions League speelt met dit soort tegenstanders :{ , ik zie het nu maar even als een soort van Europa Cup 2.

Iemand de Champions Cup al gewonnen? Wat vang je daar voor als club?
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 17:33:28 #180
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_117633542
eerste seizoen begin ik toch altijd met een clubje in de laagste divisie van Engeland eigenlijk. :@ Zo moet ik mij helemaal opwerken naar de top. :7
Fuck the EBU.
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 17:56:51 #181
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_117634324
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 17:29 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik baal wel van trouwens dat ik de Champions Cup de computer de teams heb laten uitkiezen het eerste jaar. Stond in een poule met: Chievo Verona, SC Freiburg & KV Mechelen. Kwam dus makkelijk de poule door en daarna mocht ik aantreden tegen OGC Nice. Als ik zo kijk naar het schema van het toernooi kunnen alleen maar Schalke 04 en Tottenham Hotspur het mij nog moeilijk maken in de twee wedstrijden in de Champions Cup.

Dus dat ik het ver zal schoppen zit er dik in, maar dat gevoel krijg je niet echt dat je Champions League speelt met dit soort tegenstanders :{ , ik zie het nu maar even als een soort van Europa Cup 2.

Iemand de Champions Cup al gewonnen? Wat vang je daar voor als club?
Je kunt ook gewoon instelling met realistische en geplaatste team, moet je gewoon even goed kijken als je dat doet dan zie je hoe dat moet.
pi_117642294
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 09:09 schreef 3rdRock het volgende:

op PS3 is er een maximum aan XP per dag volgens mij. wellicht op XBOX ookzo?
Dat was idd de reden :) Vandaag weer een level gestegen ;)
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 20:33:52 #183
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_117669162
Even een vraagje aan de pro's

Speel voor het eerst sinds jaren weer eens fifa, maar online gaat het nog echt lekker met mijn (ultimate) team.

Mijn vragen:

- Waarom zijn (op papier) mindere spelers toch sneller dan die van mij?
- Als ik een aanval heb afgeslagen en ik wil met mijn middenvelder richting de middenlijn dan zit er binnen 2 seconden een mannetje van de tegenstander die de bal afpak (andersom(als de tegenstander in de tegenaanval gaan kunnen ze zo doorlopen. :') )

Alvast bedankt.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_117670116
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 20:33 schreef RubenSosa het volgende:
Even een vraagje aan de pro's

Speel voor het eerst sinds jaren weer eens fifa, maar online gaat het nog echt lekker met mijn (ultimate) team.

Mijn vragen:

- Waarom zijn (op papier) mindere spelers toch sneller dan die van mij?
- Als ik een aanval heb afgeslagen en ik wil met mijn middenvelder richting de middenlijn dan zit er binnen 2 seconden een mannetje van de tegenstander die de bal afpak (andersom(als de tegenstander in de tegenaanval gaan kunnen ze zo doorlopen. :') )

Alvast bedankt.
- Kun je vrij weinig aan doen, is een Fifa kwaal. In Fifa loopt Mathijssen Arjen Robben eruit (dus als je Mathijssen de CPU is). Op de PS3 kun je die rechter analog stick gebruiken om te versnellen (je speelt de bal wel een heel stuk vooruit dus pas goed op, en je tegenstander zal je uiteindelijk wel inhalen). Als je merkt dat de verdediging je bijna ingehaald heeft kun je het beste terug draaien. Zo behoud je bal bezit.

- Geduld hebben, je kan natuurlijk counteren maar als je daar teveel tijd voor nodig hebt dan staan je medespelers vaak gedekt. Soms moet je het balletje rond laten gaan en dan op het juiste moment het gaatje zien te vinden in de verdediging van je tegenstander!
pi_117671004
Vandaag weer wat wedstrijden gespeeld met mijn Feyenoord team. Als Bondscoach van India weer 2 wedstrijden gewonnen van Zuid-Korea en Kameroen. Echt heerlijke wedstrijden en vooral Kameroen van de mat gespeeld met 4-1. Helaas raakte in de interland Overtoom geblesseerd in een kopduel... 3 maanden kwijt. Door de blessure van Overtoom, Immers, Singh, Vilhena & Gudelj had ik geen middenvelders meer voor op de bank.

Dus heb een middenvelder (Mitchell Misidjan) uit mijn Jeugdselectie gecontracteerd en hem op de bank gezet. Vervolgens stond een wedstrijd tegen Chelsea voor de deur. Thuis verloor ik met 1-0 door een belachelijke penalty (shirtje trekken van Rekik :{). Vervolgens de uitwedstrijd tegen Chelsea kom ik de eerste helft achter door een doelpunt van Hazard. Werd echt overklast en stond 2-0 achter in de twee wedstrijden. Toen raakte weer een middenvelder geblesseerd, dit keer was het Vormer. Je raad het al ik moest mijn nieuwe aanwinst van 16 jaar laten debuteren.

De jongen maakte echt zijn droom debuut. Door een mislukte voorzet valt de bal achter in het hoekje van de goal over de keeper heen _O_. 1-1 en dus over twee wedstrijden stond ik met 2-1 achter. Uit een corner kopt Torres nog bijna een bal binnen maar werd ook door mijn nieuwe aanwinst van de lijn gehaald (nog Trophy voor gekregen ook). vervolgens in de 92ste minuut krijg ik nog een gigantische kans met Pelle maar die werd tegen gehouden door Cech. De afvallende bal komt bij mijn jeugd speler in zijn voeten, en puur op gevoel stift ik die bal over een paar verdedigers en de keeper heen. 2-1 gewonnen en door mijn twee uit doelpunten dus Chelsea uitgeschakeld door mijn 16 jarig talent in het elftal :D

Op zo'n moment is het zo fijn om Fifa te spelen *; . Nu in de halve finale sta ik tegen Tottenham. Mocht ik die winnen dan zal ik zeer waarschijnlijk in de finale tegen Valencia moeten spelen! Ook sta ik in de Nederlands Beker finale tegen FC Twente en ik heb nog de kop positie in de competitie, Die ik eigenlijk niet meer mag weg geven. Prima eerste seizoen dus!
pi_117672117
Zijn er hier mensen met PC versie, die niet tegen vrienden( vriendschappelijk online) match kunnen spelen?

wanneer ik mijn vrienden uitnodig, en ze accepteren hem..
blijft het scherm op laden hangen, en geeft hij na 20 seconden ofzo verbinding met tegenstander verbroken..

en dan kom ik weer in het vriendschappelijke online lobby

meerdere problemen mee ?
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 21:43:27 #187
163488 RubenSosa
pi_117672257
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 20:54 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

- Kun je vrij weinig aan doen, is een Fifa kwaal. In Fifa loopt Mathijssen Arjen Robben eruit (dus als je Mathijssen de CPU is). Op de PS3 kun je die rechter analog stick gebruiken om te versnellen (je speelt de bal wel een heel stuk vooruit dus pas goed op, en je tegenstander zal je uiteindelijk wel inhalen). Als je merkt dat de verdediging je bijna ingehaald heeft kun je het beste terug draaien. Zo behoud je bal bezit.

- Geduld hebben, je kan natuurlijk counteren maar als je daar teveel tijd voor nodig hebt dan staan je medespelers vaak gedekt. Soms moet je het balletje rond laten gaan en dan op het juiste moment het gaatje zien te vinden in de verdediging van je tegenstander!
Thanks voor de tips.

Maar over de 2de vraag. Heeft mijn online tegenstander een instelling ofzo staan dat het middenveld gelijk druk zet als ik een aanval opzet? Want de spelers bij mij doen het in ieder geval niet.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_117672361
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 21:13 schreef indiaantje89 het volgende:
Vandaag weer wat wedstrijden gespeeld met mijn Feyenoord team. Als Bondscoach van India weer 2 wedstrijden gewonnen van Zuid-Korea en Kameroen. Echt heerlijke wedstrijden en vooral Kameroen van de mat gespeeld met 4-1. Helaas raakte in de interland Overtoom geblesseerd in een kopduel... 3 maanden kwijt. Door de blessure van Overtoom, Immers, Singh, Vilhena & Gudelj had ik geen middenvelders meer voor op de bank.

Dus heb een middenvelder (Mitchell Misidjan) uit mijn Jeugdselectie gecontracteerd en hem op de bank gezet. Vervolgens stond een wedstrijd tegen Chelsea voor de deur. Thuis verloor ik met 1-0 door een belachelijke penalty (shirtje trekken van Rekik :{). Vervolgens de uitwedstrijd tegen Chelsea kom ik de eerste helft achter door een doelpunt van Hazard. Werd echt overklast en stond 2-0 achter in de twee wedstrijden. Toen raakte weer een middenvelder geblesseerd, dit keer was het Vormer. Je raad het al ik moest mijn nieuwe aanwinst van 16 jaar laten debuteren.

De jongen maakte echt zijn droom debuut. Door een mislukte voorzet valt de bal achter in het hoekje van de goal over de keeper heen _O_. 1-1 en dus over twee wedstrijden stond ik met 2-1 achter. Uit een corner kopt Torres nog bijna een bal binnen maar werd ook door mijn nieuwe aanwinst van de lijn gehaald (nog Trophy voor gekregen ook). vervolgens in de 92ste minuut krijg ik nog een gigantische kans met Pelle maar die werd tegen gehouden door Cech. De afvallende bal komt bij mijn jeugd speler in zijn voeten, en puur op gevoel stift ik die bal over een paar verdedigers en de keeper heen. 2-1 gewonnen en door mijn twee uit doelpunten dus Chelsea uitgeschakeld door mijn 16 jarig talent in het elftal :D

Op zo'n moment is het zo fijn om Fifa te spelen *; . Nu in de halve finale sta ik tegen Tottenham. Mocht ik die winnen dan zal ik zeer waarschijnlijk in de finale tegen Valencia moeten spelen! Ook sta ik in de Nederlands Beker finale tegen FC Twente en ik heb nog de kop positie in de competitie, Die ik eigenlijk niet meer mag weg geven. Prima eerste seizoen dus!
Bedankt voor je fantastische tweakers post.
pi_117672461
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 21:13 schreef indiaantje89 het volgende:

k
pi_117672711
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 21:43 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Thanks voor de tips.

Maar over de 2de vraag. Heeft mijn online tegenstander een instelling ofzo staan dat het middenveld gelijk druk zet als ik een aanval opzet? Want de spelers bij mij doen het in ieder geval niet.
Ja je hebt bepaalde aanval types. Op de PS3 kun je dat wijzigen met de pijltjestoets naar rechts. Hoe aanvallender je speelt hoe sneller ze aanvallen en dus ook beter zullen dekken. Alleen het risico is wel dat ze makkelijker van je vandaan kunnen draaien. Kort dekken is ook niet alles imo.
pi_117672951
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 21:55 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Ja je hebt bepaalde aanval types. Op de PS3 kun je dat wijzigen met de pijltjestoets naar rechts. Hoe aanvallender je speelt hoe sneller ze aanvallen en dus ook beter zullen dekken. Alleen het risico is wel dat ze makkelijker van je vandaan kunnen draaien. Kort dekken is ook niet alles imo.
Kom potje ik maak je kapot
pi_117673025
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 22:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:

[..]

Kom potje ik maak je kapot
:o :o :o
pi_117673159
Wat is er mis met de post van indiaantje89? Dit topic is voor meer bedoeld dan domme vragen stellen die je kunt googlen en klagen over de EA servers.
pi_117673190
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 22:07 schreef emokid het volgende:
Wat is er mis met de post van indiaantje89? Dit tolic is voor meer bedoeld dan domme vragen stellen die je kunt googlen en klagen over de EA servers.
:N
pi_117673394
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 22:07 schreef kilozout het volgende:

[..]

:N
Pas op dat je niet te kinderachtig gaat worden.
pi_117674188
waar kan ik eigenlijk mijn online stats zien?
|
word dat nog ergens bij gehouden, hoevaak ik gewonnen heb in bijv. 1 tegen 1 online?
pi_117675444
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 22:07 schreef emokid het volgende:
Wat is er mis met de post van indiaantje89? Dit topic is voor meer bedoeld dan domme vragen stellen die je kunt googlen en klagen over de EA servers.
Idd. Vind het wel grappig om te lezen.
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 23:08:23 #198
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_117675549
Het is niet tegen de regels, als je het niet wilt lezen kom je niet meer in dit topic of scroll je er voorbij. Niet zo moeilijk doen.
pi_117675563
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 22:32 schreef Downstar het volgende:
waar kan ik eigenlijk mijn online stats zien?
|
word dat nog ergens bij gehouden, hoevaak ik gewonnen heb in bijv. 1 tegen 1 online?
In je spelershub
pi_117675790
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 23:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:

[..]

In je spelershub
^O^

staat bij helemaal geen stats, terwijl ik toch tig wedstrijden al heb gespeeld..
heel vreemd..

[ Bericht 9% gewijzigd door Downstar op 06-10-2012 23:27:09 ]
pi_117676096
Het was weer zo'n avond. Niks lukte, geen bal ging erin en verloor bijna iedere wedstrijd...

Ach ja :+
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 23:48:30 #202
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_117677029
IK...WORD...HELEMAAL...GEK...VAN...EA...

De tering man, het overschakelen van en naar een speler werkt maar voor 35%.
Als ik voor elke keer dat ik tegen een tegendoelpunt aan liep omdat ik bijv de laatste man wil oproepen omdat ik 1vs1 ben uitgespeeld maar de L1 knop niet reageerde, 1 euro kreeg, was ik nu aandeelhouder van EA.

Hoop dat ze het fixen want ik raak er erg geiriteerd van en dan ben ik zo 3 verloren wedstrijden verder zonder concentratie.

Verder een top spel! Met een paar schoonheidsfoutjes en bovenstaande.
  zondag 7 oktober 2012 @ 02:32:30 #203
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_117681370
Eerste beker gewonnen met Arsenal :)
pi_117684899
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 23:48 schreef wickedmen het volgende:
IK...WORD...HELEMAAL...GEK...VAN...EA...

De tering man, het overschakelen van en naar een speler werkt maar voor 35%.
Als ik voor elke keer dat ik tegen een tegendoelpunt aan liep omdat ik bijv de laatste man wil oproepen omdat ik 1vs1 ben uitgespeeld maar de L1 knop niet reageerde, 1 euro kreeg, was ik nu aandeelhouder van EA.

Hoop dat ze het fixen want ik raak er erg geiriteerd van en dan ben ik zo 3 verloren wedstrijden verder zonder concentratie.

Verder een top spel! Met een paar schoonheidsfoutjes en bovenstaande.
Dit is wel echt irritant ja. Ik verlies ook elke rebound omdat na L1 een speler ALTIJD even stopt met lopen. Minstens 50% van de tegengoals gaan zo...

En als ik een bal in een lege goal wil pissen en ik druk op L1 om de speler die hem in kan pissen te worden wordt het altijd een lobje, vaak over... :')
Fokhattrick.org!
pi_117685562
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 11:34 schreef Gijs_ het volgende:

[..]

Dit is wel echt irritant ja. Ik verlies ook elke rebound omdat na L1 een speler ALTIJD even stopt met lopen. Minstens 50% van de tegengoals gaan zo...

En als ik een bal in een lege goal wil pissen en ik druk op L1 om de speler die hem in kan pissen te worden wordt het altijd een lobje, vaak over... :')
Haha, dat laatste is echt áltijd. De speler die uit de rebound in komt tikken lobt hem altijd over, omdat je dan een seconde daarvoor hysterisch naar dat mannetje probeert te wisselen.
pi_117686099
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2012 12:01 schreef emokid het volgende:

[..]

Haha, dat laatste is echt áltijd. De speler die uit de rebound in komt tikken lobt hem altijd over, omdat je dan een seconde daarvoor hysterisch naar dat mannetje probeert te wisselen.
Haha inderdaad. Zooo irritant.
Vooral online beetje lullig als je weer eens voor een leeg doel mist 8)7
pi_117686162
je moet ook met rechter joystick van mannetje wisselen en niet met l1. En al helemaal niet met l1 als je het blijkbaar elke keer te laat indrukt.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
  zondag 7 oktober 2012 @ 14:20:19 #208
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_117690703
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 12:22 schreef poker4lifee het volgende:
je moet ook met rechter joystick van mannetje wisselen en niet met l1. En al helemaal niet met l1 als je het blijkbaar elke keer te laat indrukt.
Eens uitproberen.
pi_117690857
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 14:20 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Eens uitproberen.
Vind het zelf kut
  zondag 7 oktober 2012 @ 14:55:12 #210
371091 WeHD
Ik | Megan Fox
pi_117692192
Vind het nog steeds een lekker spelletje,
gewoon even wennen.
Ik | Megan Fox
pi_117694654
Kneuzen online.
Ik krijg in de 80e minuut een penalty benut die en het is 3-2 voor mij, die gozer flipt helemaal hij wenste mij heel veel kanker toe en toen ging hij weg :')

Bayern Munchen is trouwens wel weer een echt bazen team in deze Fifa
  zondag 7 oktober 2012 @ 18:41:16 #212
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_117700695
net een potje gespeeld en gewonnen dankzij 2 ingekopte corners. verder geen kansen gecreëerd. geloof niet dat mn tegenstander het erg grappig vond _O- _O-

Krasnodar uit Rusland is btw ook wel lekker spelen :)
pi_117702615
quote:

Ik ben de eerste interland van t seizoen al opgeroepen...:') door feyenoord uitgeleend aan colchester, ik trek alle teams daar uit elkaar in mn eentje en gelijk dus international....wat een uitdaging
wat is een lach als je van binnen huilt
pi_117703701
Speel met Altidore en werd al snel opgeroepen.
pi_117717322
aanvallen lukt mij nog wel prima, combinaties gaan wel lekker..

ten opzichte van 11 ( 12 eigelijk amper gespeeld) kan ik wel zeggen dat een steekbal geven nu echt een stuk moeilijker gaat. Ik kom echt moeilijk 1 vs 1 met de keeper..

daarnaast moet ik er nog even aan wennen dat het schieten nu wat langer duurt, bij 11/12 drukte ik mijn schiet knop in en hij schoot.. nu moet hij eerst nog even aanhalen wat net een halve seconde langer duurt.. en schiet zo doende nog wel vaak tegen de keeper aan etc..

verder gaat t wel lekker, al kan ik nog steeds niet tegen mijn origin vrienden spelen...
  zondag 7 oktober 2012 @ 23:59:03 #216
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_117717495
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 19:59 schreef -J-D- het volgende:
Speel met Altidore en werd al snel opgeroepen.
Wat gek zeg
pi_117717737
Heren met welke club vinden jullie het fijn om een career te starten?
Vind steeds wel wat maar na de oefenpotjes voor de seizoenstart raak ik er toch weer op uitgekeken.
  maandag 8 oktober 2012 @ 00:08:43 #218
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_117717789
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 00:07 schreef bjanaan het volgende:
Heren met welke club vinden jullie het fijn om een career te starten?
Vind steeds wel wat maar na de oefenpotjes voor de seizoenstart raak ik er toch weer op uitgekeken.
Pak een club uit de laagste divisie in Engeland kun je meteen wat seizoenen vooruit
pi_117717884
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2012 00:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Pak een club uit de laagste divisie in Engeland kun je meteen wat seizoenen vooruit
Zit ik ook wel aan te denken en dan promoveren naar de PL. :D
pi_117718161
Heb met Sint Pauli al een bod van 54 miljoen en 50 miljoen gehad op Caprari maar hij wil niet weg... ;(
Groot fan van User Wotte
  maandag 8 oktober 2012 @ 00:19:38 #221
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_117718183
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2012 00:11 schreef bjanaan het volgende:

[..]

Zit ik ook wel aan te denken en dan promoveren naar de PL. :D
Prima toch
pi_117726945
Kampioen met Swansea geworden op de laatste speeldag lol. Hele seizoen niet 1x eerste gestaan en dan verliest Liverpool opeens laatste pot met 4-0. Op doelsaldo kampioen net :D Nu naar het WK met Uruguay. Mooie toevoeging.
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_117730405
Iemand overigens al een career freeze gehad? Hoorde er wat over namelijk op het ea forum.
pi_117731139
quote:
10s.gif Op maandag 8 oktober 2012 14:04 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Iemand overigens al een career freeze gehad? Hoorde er wat over namelijk op het ea forum.
heb ik last van gehad (PC versie), en er blijken ook problemen te zijn dat FIFA 13 er zo maar opeens uitklapt en dus afsluit zonder reden..

erg vervelend als je net een online pot aan spelen bent, gelukkig nog maar 1 keer mee gemaakt
maar het blijkt ook een bug te zijn
pi_117738557
Kan iemand uitleggen hoe je goals uit de onlinemodus in my media kunt krijgen?
pi_117740885
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 17:24 schreef _superboer_ het volgende:
Kan iemand uitleggen hoe je goals uit de onlinemodus in my media kunt krijgen?
Hoogtepunten > als je het filmpje kijkt op driehoek drukken.
Dan naar mijn fifa > herhalingen > klikken > driehoekje
  maandag 8 oktober 2012 @ 18:23:50 #227
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_117740959
Vandaag ook FIFA 13 gehaald. Nu aan het wachten tot de update klaar is.

Edit: Ben begonnen als coach van Fleetwood Town FC.

[ Bericht 30% gewijzigd door Luctor.et.Emergo op 08-10-2012 18:45:27 ]
Fuck the EBU.
pi_117742733
quote:
10s.gif Op maandag 8 oktober 2012 14:04 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Yep, op de 360 al enkele keren helaas...
Fokhattrick.org!
pi_117742804
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 19:06 schreef Gijs_ het volgende:

[..]

Yep, op de 360 al enkele keren helaas...
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 14:27 schreef Downstar het volgende:

[..]

heb ik last van gehad (PC versie), en er blijken ook problemen te zijn dat FIFA 13 er zo maar opeens uitklapt en dus afsluit zonder reden..

erg vervelend als je net een online pot aan spelen bent, gelukkig nog maar 1 keer mee gemaakt
maar het blijkt ook een bug te zijn
Ik nu dus ook, had Karim Rekik gehuurd van Man City met aankoopoptie na een jaar. Als je deze uitoefent dan freezed de career. Als je de optie negeert dan is alles ok.

Fraai weer dit ;( . Heb er al last van sinds FIFA 09 dus had het wel weer verwacht.
  maandag 8 oktober 2012 @ 20:04:37 #230
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_117745766
Waarom kan ik de commentaar-taal niet aanpassen. ;(
Fuck the EBU.
  maandag 8 oktober 2012 @ 20:15:13 #231
371091 WeHD
Ik | Megan Fox
pi_117746497
Dat lukt mij wel gewoon hoor ;)
Ik | Megan Fox
  maandag 8 oktober 2012 @ 20:22:06 #232
163488 RubenSosa
pi_117746960
quote:
8s.gif Op maandag 8 oktober 2012 20:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom kan ik de commentaar-taal niet aanpassen. ;(
Kan ik ook niet. Zit heel de tijd die klote youri mulder aan te horen.
Bij mij staat hij in het lichtgrijs. (pc versie, en maakt ook niet uit welke taal ik in het begin kies)
pi_117746978
Ik kan hem op Engels zetten hoor
  maandag 8 oktober 2012 @ 20:22:58 #234
371091 WeHD
Ik | Megan Fox
pi_117747003
Ik ook dan,
waarop spelen jullie dan?
Ik | Megan Fox
pi_117747020
Ik kan bij PC ook geluid niet kiezen, heb ook NL taal gewoon en dus youri mulder..
Engelse taal blijft nog steeds NL commentaar
  maandag 8 oktober 2012 @ 20:29:30 #236
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_117747361
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 20:22 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Kan ik ook niet. Zit heel de tijd die klote youri mulder aan te horen.
Bij mij staat hij in het lichtgrijs. (pc versie, en maakt ook niet uit welke taal ik in het begin kies)
Dat heb ik dus ook op de PC. In FIFA 12 kon ik nog het spel op het NEderlands zetten en dan lekker met Engels commentaar. :)
Fuck the EBU.
  maandag 8 oktober 2012 @ 20:36:33 #237
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_117747770
Het is me gelukt om de commentaar taal aan te passen. :D

Dankzij Google _O_ :D

Open met je verkenner je DVD.
Daar zie je een bestand genaamd FIFA13.zip
Open dit bestand
Open vervolgens het mapje Game
Hierin zie je onder andere de bestanden eng_us.bh eng_us.big eng_us_2.bh eng_us_2.big

Kopieer deze bestanden naar je installatiemap Game

Nu heb je Engels commentaar.
Op deze manier kan je ook de andere aanwezige talen installeren.
Fuck the EBU.
pi_117748057
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 20:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

Open dit bestand
Hierin zie je onder andere de bestanden eng_us.bh eng_us.big eng_us_2.bh eng_us_2.big

Luctor.et.emergo? zou je me deze bestanden kunnen pmen?
( ff uploaden naar zippyshare ofzo?)

ik heb namelijk geen CD, ik heb alleen de code gekocht om goedkoper uit te zijn :P
  maandag 8 oktober 2012 @ 21:30:09 #239
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_117751071
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 20:41 schreef Downstar het volgende:

[..]

Luctor.et.emergo? zou je me deze bestanden kunnen pmen?
( ff uploaden naar zippyshare ofzo?)

ik heb namelijk geen CD, ik heb alleen de code gekocht om goedkoper uit te zijn :P
Bestanden zijn te groot.
Fuck the EBU.
pi_117751545
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 21:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Bestanden zijn te groot.
owhhh jammer, dan maar NL houden :P
  maandag 8 oktober 2012 @ 22:57:41 #241
348227 averyjuzgar
Weggewaaid dakraam
pi_117756484
Leuk. Heb ik vanmiddag wat nationale selecties en team managements zitten editen, is er plotseling een update over de team squads heen gegooid. De squads zijn nu hetzelfde als bij seizoenen. Dag edits...

Bij meer mensen gebeurd?

Ik kan overigens ook geen aangepaste opstellingen meer selecteren als ik online speel. Ze staan er dan niet meer bij...

[ Bericht 21% gewijzigd door averyjuzgar op 08-10-2012 23:19:17 ]
  maandag 8 oktober 2012 @ 23:01:27 #242
348227 averyjuzgar
Weggewaaid dakraam
pi_117756686
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2012 22:57 schreef averyjuzgar het volgende:
Leuk. Heb ik vanmiddag wat nationale selecties en team managements zitten editen, is er plotseling een update over de team squads heen gegooid. De squads zijn nu hetzelfde als bij seizoenen. Dag edits...

Bij meer mensen gebeurd?

Ik kan overigens ook geen aangepaste opstellingen meer selecteren als ik online speel. Ze staan er dan niet meer bij...
Dit quoten was een foutje, excuses.

[ Bericht 2% gewijzigd door averyjuzgar op 08-10-2012 23:32:01 ]
  maandag 8 oktober 2012 @ 23:33:04 #243
163488 RubenSosa
pi_117758126
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 20:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

Open dit bestand

Thanks!
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 04:38:28 #244
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_117762076
Dacht als ik weer eens een marathon hou, laat ik dan effe alle eindstanden noteren, dan kan ik feitelijk aan mezelf bewezen hoe goed ik ben.

- 6 maanden ervaring (daarvoor Fifa 08 jaren geleden)
- Alle wedstrijden met Barcelona
- Wedstrijden allemaal uit (sinds Camp Nou er niet inzit en ik dat krakkemikig veldje wat aan Barca toegewezen is, haat)
- Random tegenstanders (klik, join, play (als er geen lagg is)

quote:
ik = links - rechts = tegenstander
2-1
0-0
3-1
1-1
2-1
3-3
2-2
3-2
2-1
3-2
8-1 (kapte 80ste minuut ermee)
2-1
5-1
3-1
1X tegen een middelmatige ploeg komen te staan, de rest allemaal Man Utd, Real Madrid, Chelsea, Man City, enzo.
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 08:49:08 #245
355733 JaafkeGB
Nimmer te vertrouwen
pi_117763189
een of andere manier, lijkt het of ik sommige wedstrijden niet mag winne.
speel je iets op legendary, niks aan de hand 86 min 2-1 voor mij
ineens geef je 1 slechte pass, tegenstander is niet te belopen. tackles gaan mis, bal valt stil op de penalty stip, keeper trapt hem slecht weg, of je verdediger die raakt m nog beroerder. bal klutst voor iemand ze voeten en hoppa 2-2 en dan komt meestal nog de 2-3 er gratis achteraan.

wel leuke games of the week deze week!
pi_117763274
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 04:38 schreef wickedmen het volgende:
Dacht als ik weer eens een marathon hou, laat ik dan effe alle eindstanden noteren, dan kan ik feitelijk aan mezelf bewezen hoe goed ik ben.

- 6 maanden ervaring (daarvoor Fifa 08 jaren geleden)
- Alle wedstrijden met Barcelona
- Wedstrijden allemaal uit (sinds Camp Nou er niet inzit en ik dat krakkemikig veldje wat aan Barca toegewezen is, haat)
- Random tegenstanders (klik, join, play (als er geen lagg is)

[..]

1X tegen een middelmatige ploeg komen te staan, de rest allemaal Man Utd, Real Madrid, Chelsea, Man City, enzo.
Matige uitslagen hoor, je houd amper de 0.
pi_117764159
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 08:49 schreef JaafkeGB het volgende:
een of andere manier, lijkt het of ik sommige wedstrijden niet mag winne.
speel je iets op legendary, niks aan de hand 86 min 2-1 voor mij
ineens geef je 1 slechte pass, tegenstander is niet te belopen. tackles gaan mis, bal valt stil op de penalty stip, keeper trapt hem slecht weg, of je verdediger die raakt m nog beroerder. bal klutst voor iemand ze voeten en hoppa 2-2 en dan komt meestal nog de 2-3 er gratis achteraan.

wel leuke games of the week deze week!
Had ik eerst ook, maar het gaat steeds beter. Nu heb ik ook wat vaker een marge van twee tegen die tijd.

Maar zoals je bij fifa 12 de bal de laatste 20 minuten lekker rustig kon tikken als je voor stond... dat is er niet meer bij.
Fokhattrick.org!
pi_117775563
Bij Fifa doet mijn rechter analoog het niet, maar bij andere spellen wel. Kan t nergens instellen verder. Ik heb een Speedlink Strike Gamepad, iemand?

Oh, speel het op de PC.
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 22:00:25 #249
263417 Keyos
Like a Boss
pi_117794428
Wat is deze grap. Ik maak dus net een ultimate team, win gelijk mijn eerste division game met 6-2 , vervolgens bij het versturen van de stats krijg ik een foutmelding, knal ik uit FUT, kom ik terug, staat er ineens een loss bij mijn division game en een DNF. Awesome.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 22:35:26 #250
66083 Platina
78th Element
pi_117796341
Ik had gehoopt dat het bij deze FIFA niet meer zou zijn, maar helaas.

Net een potje gespeeld en mijn spelers waren allemaal aan de speed. De gamespeed was opeens 3x zo snel, absoluut onspeelbaar.

Potje erna weer een normaal tempo. Snap er de ballen van.
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 22:36:31 #251
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_117796391
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 22:35 schreef Platina het volgende:
Ik had gehoopt dat het bij deze FIFA niet meer zou zijn, maar helaas.

Net een potje gespeeld en mijn spelers waren allemaal aan de speed. De gamespeed was opeens 3x zo snel, absoluut onspeelbaar.

Potje erna weer een normaal tempo. Snap er de ballen van.
Je hebt een instelling snel en normaal. Vaak als je in de lobby speelt wil dat nog wel eens verschillen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 23:36:41 #252
66083 Platina
78th Element
pi_117799280
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 22:36 schreef Caland het volgende:

[..]

Je hebt een instelling snel en normaal. Vaak als je in de lobby speelt wil dat nog wel eens verschillen.
Ah dat verklaart een hoop. Dan maar op normal zetten.

Kreeg trouwens net een penalty tegen doordat het mannetje waarmee ik druk zette (die ik niet bestuurde, maar met R1) een overtreding maakte :?
pi_117805448
pi_117805467
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 09:59 schreef -J-D- het volgende:
[ afbeelding ]
:')
Fokhattrick.org!
pi_117805476
quote:
[ afbeelding ]
Haha leuk!, ik heb een keer mijn muur kapot gegooit. Was hout en was heel erg kwaad haha :P
  woensdag 10 oktober 2012 @ 11:38:13 #256
163488 RubenSosa
pi_117808125
quote:
[ afbeelding ]
:D
  woensdag 10 oktober 2012 @ 12:02:10 #257
51794 Rahl
pi_117808950
Ik haak af. Klaar met de bizar slechte meeverdedig AI, de willekeurigheid van passing, dat je de helft van de tijd als je wil kaatsen de bal 5 spelers verderop speelt, het feit dat je eerst drie kwartier disconnects moet weg klikken voor je een potje hebt en last but zeker not least: het feit dat ik er geen flikker meer van bak.
last.fm
pi_117809550
Gister career mode met venezuela plaatsing wk,1-0 voor tegen Colombia, 89e minuut bal op de lat van Falcao,rebound,hoge pass,goal.buitenspel..

Gooide mn controller al op de grond tot ik het buitenspel lijntje zag verschijnen :)
pi_117810725
Spel is al 8x vastgelopen op de Xbox... :')
Bij Ultimate Team overigens.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_117811248
quote:
[ afbeelding ]
:o
  woensdag 10 oktober 2012 @ 14:54:51 #261
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_117814500
Online seizoenen gaat gelukkig nu wel wat beter als het gaat om tegenstanders zoeken. En een goed begin: 12 winst, 4 gelijk en 3 verloren.
pi_117815079
Seizoenen hier is onmogelijk. Wanneer je de club moet uitkiezen zie je de selecties staan, maar hier zijn veel spelers 'onzichtbaar.' Meer mensen last van?
pi_117815182
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 23:36 schreef Platina het volgende:

[..]

Ah dat verklaart een hoop. Dan maar op normal zetten.

Kreeg trouwens net een penalty tegen doordat het mannetje waarmee ik druk zette (die ik niet bestuurde, maar met R1) een overtreding maakte :?
Shirtje vasthouden?
pi_117815759
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 15:10 schreef noobr het volgende:
Seizoenen hier is onmogelijk. Wanneer je de club moet uitkiezen zie je de selecties staan, maar hier zijn veel spelers 'onzichtbaar.' Meer mensen last van?
Ik heb wel een keer tijdens een wedstrijd gehad dat een invaller letterlijk onzichtbaar was :P
Fokhattrick.org!
  woensdag 10 oktober 2012 @ 18:21:28 #265
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_117822522
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 15:29 schreef Gijs_ het volgende:

[..]

Ik heb wel een keer tijdens een wedstrijd gehad dat een invaller letterlijk onzichtbaar was :P
Was dat toevallig Makaay?
Fuck the EBU.
pi_117822700
quote:
10s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 18:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

:D
  woensdag 10 oktober 2012 @ 22:10:37 #267
20758 Stringer
You have a nice day
pi_117833933
Wanneer gaan ze bij EA eens leren om fatsoenlijk die kleuren van de shirts te regelen online. .

Witte shirtjes tegen witte shirtjes ;(
  woensdag 10 oktober 2012 @ 22:11:09 #268
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_117833964
Of de scheids die een zwart shirt heeft als de tegenstander dat ook heeft. :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_117835269
2-0

2-3 verliezen .. in de 88' minuut

}:|
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
pi_117838869
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 22:30 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
2-0

2-3 verliezen .. in de 88' minuut

}:|
niks nieuws aan
Groot fan van User Wotte
  donderdag 11 oktober 2012 @ 10:11:09 #271
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_117844721
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 22:11 schreef Caland het volgende:
Of de scheids die een zwart shirt heeft als de tegenstander dat ook heeft. :')
Dit! Drama is dat!
  donderdag 11 oktober 2012 @ 11:04:37 #272
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_117846279
quote:
10s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 18:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

_O-
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 01:43:07 #273
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_117882402
Iemand hier ook wel eens last van de ps3 controller bug ? Dat in het pauze menu of in het carriere menu de controller het opeens niet meer doet ? het komt door de game want in het playstation menu werkt hij gewoon.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_117882493
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 01:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Iemand hier ook wel eens last van de ps3 controller bug ? Dat in het pauze menu of in het carriere menu de controller het opeens niet meer doet ? het komt door de game want in het playstation menu werkt hij gewoon.
Jaa, niet super vaak, maar af en toe komt het inderdaad voor ;(
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 01:58:53 #275
268260 Dr.Mikey
pi_117882502
Ik stond dus net met 0-3 uit voor tegen pisvee.
kut als het dan gebeurd.
R.I.P DTS.
pi_117883708
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 01:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heb ik ook regelmatig met de 360 hoor.
Fokhattrick.org!
pi_117883719
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 08:39 schreef Gijs_ het volgende:

[..]

Heb ik ook regelmatig met de 360 hoor.
Bij pc ook. :(
pi_117884423
Als 'de laatste transferdag' samenvalt met een wedstrijd is het helemaal drama.

De eerste keer kon ik al mijn meuk verkopen, maar bleek de wedstrijd gewoon overgeslagen te zijn en had ik hem dus verloren, de tweede keer liep hij halverwege de laatste dag vast nadat ik de pot met 0-4 gewonnen had en kon ik hem alsnog over doen en de derde keer ging het goed, maar bleven de deals uit.
Fokhattrick.org!
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 10:03:24 #279
320318 amst3l
Lurker deluxe
pi_117885320
Weet iemand toevallig of je een nieuwe save moet maken voor Carreer? Zit nu in mijn 2e seizoen met Inter Milan en had dus last van de bug dat spelers die standaard gehuurd zijn niet terugkeren naar hun club.

Wou in het 2e seizoen ook Destro terughalen naar milaan maar hij was nog steeds verhuurd ;(
pi_117893125
Is H2H seasons bij jullie ook helemaal kapot?

Constant xbox freeze, arena freeze of er staat Opponent Found..en dan crasht die toch weer.
pi_117893224
Question:

Had career crashes, en straks komt de update uit. Mijn vraag is of ik een nieuwe carrière moet aanmaken of gewoon met de oude kan verder doen, nu zonder crash.

Gr

Ali
pi_117908613
Dat er nog mensen zijn die de Career mode spelen...Elke wedstrijd precies dezelfde wedstrijd spelen...
Online is het zoveel gevarieerder.
pi_117917240
quote:
15s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 13:56 schreef Confetti het volgende:
Is H2H seasons bij jullie ook helemaal kapot?

Constant xbox freeze, arena freeze of er staat Opponent Found..en dan crasht die toch weer.
Dit idd. Zo'n hoge verwachtingen van dit spel, maar als je het niet eens fatsoenlijk kunt spelen..
pi_117918673
Telkens die leavers als je in de 1e 4 minuten van een wedstrijd scoort :')
Eigenlijk moeten ze de mogelijkheid om de wedstrijd te verlaten in de 1e helft uitschakelen en in de 2e helft 'activeren', kijk dat je in de rust 3-0/4-0 achterstaat en dan de wedstrijd verlaat kan ik nog enigszins begrijpen.
pi_117921545
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 21:06 schreef CaasS het volgende:
Dat er nog mensen zijn die de Career mode spelen...Elke wedstrijd precies dezelfde wedstrijd spelen...
ik speel alleen de topwedstrijden, de rest simuleer ik gewoon.
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 14:42:51 #286
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_117927738
Nou kom maar door met die update want het is godverdomme niet te doen om een wedstrijd in seizoenen te vinden.
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 14:55:40 #287
324455 S0nic
the Hedgehog
pi_117928063
Career mode is dit jaar wel veel leuker , transfersysteem is zoveel beter gelukkig :)
Heb ook het gevoel dat spelers veel sneller herstellen na een wedstrijd of ligt dat aan mij? :P
Snelle Egel
pi_117928198
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 21:06 schreef CaasS het volgende:
Career mode is fun hoor, vorig jaar niet gespeeld omdat het gewoon zoog. Nu is het beter.

Online dit jaar zuigt hard, H2H is nog te snel. Vorig jaar was de gamesnelheid pakken beter
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 15:36:53 #289
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_117929249
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 14:55 schreef S0nic het volgende:

Heb ook het gevoel dat spelers veel sneller herstellen na een wedstrijd of ligt dat aan mij? :P
Dat idee kreeg ik ook al, ja.
Fuck the EBU.
pi_117932056
Wat is FUT toch een naaierij. Kom je tegen een lagger te spelen, verlaat je het potje binnen de eerste 20 seconde zelfs nog, krijg ik ook nog eens een verliespartij bijgeschreven.
Pleur toch op moet ik dan maar tegen een lagger spelen waardoor het onspeelbaar wordt?!
Slechte game dit
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 17:23:03 #291
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_117932241
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 17:16 schreef Carlos93 het volgende:
Wat is FUT toch een naaierij. Kom je tegen een lagger te spelen, verlaat je het potje binnen de eerste 20 seconde zelfs nog, krijg ik ook nog eens een verliespartij bijgeschreven.
Pleur toch op moet ik dan maar tegen een lagger spelen waardoor het onspeelbaar wordt?!
Slechte game dit
Gewoon terecht

Leavers :r
pi_117932507
Jij bent vast zelf zo'n lagger die op zo'n manier zijn punten bij elkaar sprokkelt.
Laggers zouden permanent verbannen moeten worden van Fifa. Zeer irritant zijn dat soort lui.
pi_117932567
er is op mijn ps3 op 2 verschillende accounts fifa 13 online gespeeld. En nu kan ik niet meer online spelen. Dus ik ben gewoon gebanned nu?
pi_117932626
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 17:16 schreef Carlos93 het volgende:
Slechte game dit
Volgens mij mag je het potje binnen de 5e of 6e minuut verlaten zonder een verliespartij te krijgen.

Dat was in FIFA12 iig zo.
pi_117932746
Bondscoach Zweden geworden in Career. De selectie valt mij tegen. Kan ik ontslag nemen en nieuwe aanbiedingen blijven ontvangen? :')
pi_117932802
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 17:38 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Volgens mij mag je het potje binnen de 5e of 6e minuut verlaten zonder een verliespartij te krijgen.

Dat was in FIFA12 iig zo.
Klopt, in de rest van de online mogelijkheden bij fifa 13 is dit ook nog zo. Alleen in fut blijkbaar dus niet :(
pi_117934398
Wachtend op de patch/update.

Zucht.
pi_117937786
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 18:45 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Wachtend op de patch/update.

Zucht.
Wordt inderdaad tijd ja. Zit alweer een kwartier te zoeken naar een potje seasons....
pi_117943305
Speel career met FC Groningen, 1e seizoen 2e geworden, speelde wel redelijk maar vaak vage uitslagen. Win van Ajax, Feyenoord, PSV en Twente en verlies of speel gelijk tegen Zwolle, NAC en Willem II.

Bij de topploegen is de ruimte achterin wel groter natuurlijk waardoor het makkelijker is om door te komen maar het is niet erg realistisch. Tegen een Zwolle kan ik tikken en passen wat ik wil maar ten 1e komen er onlogische passes uit voort ( een 1-2 kaatst gaat zomaar 3 spelers verder richting een centrale verdediger), ten 2e kom je er totaal niet door, en als je er door komt worden alle schoten geblokkeerd of ze gaan naast.
:( :(

Verder is het ontzettend irritant dat er... ook al zet ik 15 spelers te koop in de transferperiode... niemand ook maar 1 bod uitbrengt op 1 of meerdere spelers ondanks dat ik ze kwijt wil daar er 20 spelers uit de jeugd door moeten stromen...

Hopelijk komt er nog een update binnenkort om deze grappen eruit te halen :+
  zondag 14 oktober 2012 @ 00:00:36 #300
268260 Dr.Mikey
pi_117943984
Schijt irritant hoe je selectie steeds door elkaar gegooid is nadat je bondscoach contract hebt verlengt.
Meer mensen die hier last van hebben?
R.I.P DTS.
  zondag 14 oktober 2012 @ 00:12:43 #301
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_117944353
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 00:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Schijt irritant hoe je selectie steeds door elkaar gegooid is nadat je bondscoach contract hebt verlengt.
Meer mensen die hier last van hebben?
Ik wel een beetje nadat ik nieuwe teamselectie moet inleveren, maar formatie is wel hetzelfde.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')