Dit is wel echt irritant ja. Ik verlies ook elke rebound omdat na L1 een speler ALTIJD even stopt met lopen. Minstens 50% van de tegengoals gaan zo...quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:48 schreef wickedmen het volgende:
IK...WORD...HELEMAAL...GEK...VAN...EA...
De tering man, het overschakelen van en naar een speler werkt maar voor 35%.
Als ik voor elke keer dat ik tegen een tegendoelpunt aan liep omdat ik bijv de laatste man wil oproepen omdat ik 1vs1 ben uitgespeeld maar de L1 knop niet reageerde, 1 euro kreeg, was ik nu aandeelhouder van EA.
Hoop dat ze het fixen want ik raak er erg geiriteerd van en dan ben ik zo 3 verloren wedstrijden verder zonder concentratie.
Verder een top spel! Met een paar schoonheidsfoutjes en bovenstaande.
Haha, dat laatste is echt áltijd. De speler die uit de rebound in komt tikken lobt hem altijd over, omdat je dan een seconde daarvoor hysterisch naar dat mannetje probeert te wisselen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:34 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dit is wel echt irritant ja. Ik verlies ook elke rebound omdat na L1 een speler ALTIJD even stopt met lopen. Minstens 50% van de tegengoals gaan zo...
En als ik een bal in een lege goal wil pissen en ik druk op L1 om de speler die hem in kan pissen te worden wordt het altijd een lobje, vaak over...
Haha inderdaad. Zooo irritant.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:01 schreef emokid het volgende:
[..]
Haha, dat laatste is echt áltijd. De speler die uit de rebound in komt tikken lobt hem altijd over, omdat je dan een seconde daarvoor hysterisch naar dat mannetje probeert te wisselen.
Eens uitproberen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:22 schreef poker4lifee het volgende:
je moet ook met rechter joystick van mannetje wisselen en niet met l1. En al helemaal niet met l1 als je het blijkbaar elke keer te laat indrukt.
Vind het zelf kutquote:
Ik ben de eerste interland van t seizoen al opgeroepen...:') door feyenoord uitgeleend aan colchester, ik trek alle teams daar uit elkaar in mn eentje en gelijk dus international....wat een uitdagingquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:45 schreef JaafkeGB het volgende:
online een drama, heb sowieso een hekel aan online spelen.
had gelukkig genoeg EA creds om 4 season overwinningen te kopen, en zo de 2 achievs (75G) te krijgen.
carriere is wel leuk, is er al iemand opgeroepen voor NL met zijn PRO?
mijne groeit heel langzaam, 70 overal, 23 doelpunten, 9 assists in 29 wedstrijden..
Wat gek zegquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:59 schreef -J-D- het volgende:
Speel met Altidore en werd al snel opgeroepen.
Pak een club uit de laagste divisie in Engeland kun je meteen wat seizoenen vooruitquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:07 schreef bjanaan het volgende:
Heren met welke club vinden jullie het fijn om een career te starten?
Vind steeds wel wat maar na de oefenpotjes voor de seizoenstart raak ik er toch weer op uitgekeken.
Zit ik ook wel aan te denken en dan promoveren naar de PL.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Pak een club uit de laagste divisie in Engeland kun je meteen wat seizoenen vooruit
Prima tochquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:11 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Zit ik ook wel aan te denken en dan promoveren naar de PL.
heb ik last van gehad (PC versie), en er blijken ook problemen te zijn dat FIFA 13 er zo maar opeens uitklapt en dus afsluit zonder reden..quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:04 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Iemand overigens al een career freeze gehad? Hoorde er wat over namelijk op het ea forum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |