Gebeurt regelmatig als je naar voren blijft lopen met de muurquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:42 schreef -J-D- het volgende:
Vandaag voor het eerst gezien dat een speler in de muur een gele kaart kreeg omdat de muur naar voren kwam bij een vrije trap! Bijzonder!
alleen niemand doet het omdat het nutteloos is en iedereen geel krijgtquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:10 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Gebeurt regelmatig als je naar voren blijft lopen met de muur
je kan inlopen zonder geel te krijgen op het moment dat de aanloop begintquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
alleen niemand doet het omdat het nutteloos is en iedereen geel krijgt
krijg hem vaak xD, maar ligt er aan welke scheids er is..quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:10 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Gebeurt regelmatig als je naar voren blijft lopen met de muur
kan ook maar dat is dan maar 1 persoon, niet zo effectief als heel de muur een stuk naar voren te krijgenquote:Op dinsdag 3 september 2013 23:23 schreef _superboer_ het volgende:
[..]
je kan inlopen zonder geel te krijgen op het moment dat de aanloop begint
nee, op het moment dat de eerst man begint met de aanloop kan je met de hele muur nog 1 of 2 stappen naar voren zettenquote:Op dinsdag 3 september 2013 23:23 schreef Downstar het volgende:
[..]
kan ook maar dat is dan maar 1 persoon, niet zo effectief als heel de muur een stuk naar voren te krijgen
Officieel de buitenste man van de muur, dus het verst van het midden van het veld verwijderd.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:23 schreef Downstar het volgende:
[..]
ik snap alleen niet wie in de muur nou geel moet krijgen, maar ik kom vaak in head to head naar voren bij vrijetrappen, en dan krijgt een willekeurige uit de muur geel xD?
[..]
ah okequote:Op woensdag 4 september 2013 09:27 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Officieel de buitenste man van de muur, dus het verst van het midden van het veld verwijderd.
ik heb m gister voor 44.95 bij bol besteld.quote:Op woensdag 4 september 2013 11:17 schreef Downstar het volgende:
[..]
ah oke
mensen hier al fifa 14 PC gepreorderd?
vorig jaar mijn key by cdkeyhouse besteld, maar die is nu wel 'duurder'
dan de andere online key shops.. die ik niet echt goed ken dus..
Career mode/manager mode kan gewoon met zn tweeen jaquote:Op woensdag 4 september 2013 13:32 schreef AlwaysHappy het volgende:
Weet iemand hier toevallig of je bij fifa 13 ook met twee mensen in een team kunt spelen? Vriend en ik spelen regelmatig samen, hij op het toetsenbord, en ik op de controller ( bij fifa 10 ), maar willen dus weten of dat bij 13 ook kanBij carreer mode/manager mode.
You aint wrongquote:Op woensdag 4 september 2013 18:08 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Career mode/manager mode kan gewoon met zn tweeen ja
Alles offline kan met zn tweeen geloof ik. Online kan dat echter niet, alleen bij Ultimate Team (correct me if I'm wrong)
Waarom niet gewoon een cd key kopen?quote:Op woensdag 4 september 2013 17:59 schreef _superboer_ het volgende:
[..]
ik heb m gister voor 44.95 bij bol besteld.
ah, zover had ik nog niet gekeken, gelukkig valt de order te cancellenquote:Op woensdag 4 september 2013 22:06 schreef Downstar het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon een cd key kopen?
of wil je zo graag een hoesje erbij hebben?
goedkoopste cdkey preoder is momenteel +- 30 euro ofzo
Hij doet het inderdaad goed. Enige probleem waar we tegen aan lopen is dat de toetsen ( van het keyboard ) niet goed aangepast kunnen worden. We zetten de instellingen naar ''alternate'', en dan veranderen we wat toetsen bij de aanval instellingen van het keyboard. Schieten, passen, etc. En dan de verdediging ( van speler wisselen, tackelen, etc ) maar als we dan terug gaan naar de aanval instellingen zijn er daar ook weer veranderingen gebeurd. Dus de vraag is...hoe kun je dat een beetje fatsoenlijk instellen?quote:
quote:Op woensdag 4 september 2013 22:56 schreef _superboer_ het volgende:
[..]
ah, zover had ik nog niet gekeken, gelukkig valt de order te cancellenbedankt!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |