Alsof jij Muriel kende voor FIFA 13quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:45 schreef MolFan het volgende:
[..]
Lol weet je niet wie Muriel is? Kijk je weleens voetbal op tv?
Jupquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:01 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Alsof jij Muriel kende voor FIFA 13
Op zulke momenten verbreek ik de netwerk verbinding en hoop op de overwinning of niet verlies (gebeurt wel eens, maar zelden). Het is inderdaad zo irritant dat ik voor mijn eigen gezondheid ermee stopquote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:25 schreef Merkie het volgende:
Net tegen iemand gespeeld, heeft 1x van 40 meter geschoten, kreeg toen een corner, kopte de corner erin. Verder geen schot gelost. Voor de rest van de wedstrijd ALLEEN maar rondgespeeld op z'n eigen helft. Wat moet ik daar tegen doen? Hij speelde met Barcelona dus die bal pak je niet zomaar af.
Wow, hoe dan?quote:Op maandag 25 februari 2013 05:42 schreef HL_Dog43 het volgende:
Versie 1 http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/152350617
Versie 2 http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/152352014
Zojuist in een team play match gescoord.
Zo awesome dat het een eigen item krijgt:quote:Op maandag 4 maart 2013 12:37 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Vanaf 7:23
Iemand dit wel eens gezien? Na een wissel heeft het hele team ineens een ander tenue aan. Is dit mogelijk om zelf te doen of gebeurt het zomaar? Ben het zelf nog nooit tegengekomen.
Bij elk spel? En y is voor ps3?quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als guest insignen moet je op Y drukken bij de teamselectie geloof ik
quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:33 schreef hamburgerjongen het volgende:
[..]
Tijdens kiezen van een team met driehoekje
Dank je jongensquote:Op zaterdag 6 april 2013 11:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Driehoekje is dat op de PS3 volgens mij
Met PSV spelen is toch niet zo'n uitdaging met al die pace voorin? Enige wat je moet doen is hem naar voren rammenquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:37 schreef Doublepain het volgende:
Seasons doen met random teams is best leuk, opstellingen ook zo laten hoe het is is ook een uitdaging... Met Depay-Lens-Gini van Newcastle gewonnen
Is knap lastig hoor, snelheid voorin, maar achterin nietquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Met PSV spelen is toch niet zo'n uitdaging met al die pace voorin? Enige wat je moet doen is hem naar voren rammen
Marcelo en Zanka centraalquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Is knap lastig hoor, snelheid voorin, maar achterin niet
Ik had Bouma en Marcelo, maar die kunnen nog koppen.quote:
Gewoon Willems,Marcelo,Zanka, Hutch achterin zetten dat is gewoon een goede verdediging voor FIFA want op pace na heb je toch niets nodigquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik had Bouma en Marcelo, maar die kunnen nog koppen.
Willems en Hutch daarintegen
Ben Arfa had het maar gemakkelijk
Pieters centraal kan ook nog hé, nog niet gedaan, maar binnenkort even kijken hoe dat gaat. Heb liever LCV en een RCV ipv RCV-RCVquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gewoon Willems,Marcelo,Zanka, Hutch achterin zetten dat is gewoon een goede verdediging voor FIFA want op pace na heb je toch niets nodig
Door heel aanvallend te spelen met hoge druk, of op de counter (PS3 = 2 keer pijltje naar beneden)quote:Op woensdag 10 april 2013 21:48 schreef I0_0I het volgende:
Beginnersvraag:
Hoe kan ik er voor zorgen dat mijn aanvallers zich vrij gaan lopen bij een counter?
Ik bedoel dus achter de verdediging langs sprinten zodat ik ze met een steekpass kan bereiken (met kans op buitenspel).
Ik speel momenteel met chelsea (gewoon 1 tegen 1) en speel met mijn eigen gemaakte opstellingquote:Op woensdag 10 april 2013 22:31 schreef I0_0I het volgende:
En dat aanvallend, stel je dat in via de d-pad? Of via het team management menu?
Het nadeel is dat ik eigenlijk wel mijn verdediging altijd achterin wil houden. Is dat ook mogelijk?
zoals ik al zeg 1 tegen 1, die teams zijn gewoon zoals ze in t begin van fifa 13 zijn..quote:Op woensdag 10 april 2013 23:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hoe heb jij Sturridge nog bij Chelsea?
Kijk, je hebt tactieken die je kunt instellen met d-pad. Je kunt ze constant wijzigen gedurende de wedstrijd en het heeft veel invloed op de wedstrijd.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:31 schreef I0_0I het volgende:
En dat aanvallend, stel je dat in via de d-pad? Of via het team management menu?
Het nadeel is dat ik eigenlijk wel mijn verdediging altijd achterin wil houden. Is dat ook mogelijk?
Haha, zit al een tijdje in div. 1 maar ik moet zeggen; vond div. 2 lastiger dan 1. Want in div. 2 wilt iedereen promoveren naar 1, dus gaan ze allemaal met 5 atb spelen en ultra defensief. Welk club/land en formatie speel je?quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:29 schreef falling_away het volgende:
Inderdaad ik maak regelmatig gebruik van het d-pad op die manier.. Als mijn tegenstander ultra offensief speelt ga ik bijv. meestal op de counter speler (2 keer pijltje beneden) maar soms werkt dit ook niet en moet ik zelf ultra offensief hier tegenin gaan (2 keer pijltje naar rechts).
Maar dat moet je voor jezelf bepalen..
Vandaag overigens voor het eerst eens eindelijk naar divisie 2 gepromoveerd in seasonswerd tijd
Ik speel Ajax in de standaard opstelling 4-3-3. Met als enige wijziging in de basis: Suljemani op linksbuiten, Babel in de spits en Fischer rechtsbuiten. Regelmatige invaller is Lukoki omdat die zo enorm snel is..quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:33 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Haha, zit al een tijdje in div. 1 maar ik moet zeggen; vond div. 2 lastiger dan 1. Want in div. 2 wilt iedereen promoveren naar 1, dus gaan ze allemaal met 5 atb spelen en ultra defensief. Welk club/land en formatie speel je?
Ik speel in seizoenen met brazilie, omdat ik min. een 5sterren speler moet hebben voor de skillmoves (neymar/ganso). Wat mij echt helpt is spelen met "drukken met team" en "hoge druk", dat in combinatie met snelle en behendige spelers + skillmoves is gewoon dodelijk. Je tegenstander komt zo totaal niet aan spelen toe en je drukt hem naar achteren toe.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:44 schreef falling_away het volgende:
[..]
Ik speel Ajax in de standaard opstelling 4-3-3. Met als enige wijziging in de basis: Suljemani op linksbuiten, Babel in de spits en Fischer rechtsbuiten. Regelmatige invaller is Lukoki omdat die zo enorm snel is..
Gaat de laatste tijd wel lekker.. heb nog de meeste moeite tegen teams met enkele topspelers.. zoals Flamengo met Ronaldinho of Anzhi met Eto'o. Dan moet je die top spelers wel erg scherp dekken anders heb je pech.
Ik verwacht idd niet direct door te stromen naar div. 1 maar hopelijk hou ik het iig. een tijdje vol in 2.
met wie speel jij?
Klopt, lukoki is supersnel. volgens mij is narsingh de snelste Nederlandse speler met 95-93. ik zou trouwens niet altijd met 'aanvallen' beginnen maar gebalanceerd of juist defensief om even te kijken hoe de tegenstander speelt, en daarna aanpassen. zou namelijk lullig zijn als je snel zo'n countergoal krijgt omdat je te aanvallend bent begonnen. je weet dat er in fifa 13 ongelofelijk veel countergoals vallen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:53 schreef falling_away het volgende:
Ja ik begin ook standaard met hoge druk en aanvallend (niet ultra aanvallend). Tegen 4-sterren teams zijn Suljemani en Fischer snel genoeg maar zoals gezegd soms breng ik lukoki erin, die rent echt iedereen eruit.
Neymar kom ik ook wel eens tegen met Ajax tegen Santos. Gelukkig is dat team niet meer zo goed als in Fifa 2012 want toen speelde ik er bijna iedere andere wedstrijd tegen.
ik speel dat ook regelmatig met headset, speel je gewoon in de 2v2 lobby toch met willekeurige teamgenoten/tegenstanders?quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:55 schreef Tjacka het volgende:
Ik vind met zijn tweeën online wel fijner eigenlijk.
Nee, Seasons met een vriend of broertje. Je loop veel fijner diep enzo.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:00 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
ik speel dat ook regelmatig met headset, speel je gewoon in de 2v2 lobby toch met willekeurige teamgenoten/tegenstanders?
Als je daar op oefent, is dat inderdaad super chillquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee, Seasons met een vriend of broertje. Je loop veel fijner diep enzo.
bedoel je niet Pro Club seasons?quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee, Seasons met een vriend of broertje. Je loop veel fijner diep enzo.
Alleen verdedigen is nog vrij kut.quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:57 schreef OverRated het volgende:
[..]
Als je daar op oefent, is dat inderdaad super chill
Nee, Seasons niet online/online maar ofline/online snap je?quote:Op woensdag 17 april 2013 00:12 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
bedoel je niet Pro Club seasons?
sinds wanneer speelt Ronaldinho bij Flamengo dan?quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:44 schreef falling_away het volgende:
[..]
Ik speel Ajax in de standaard opstelling 4-3-3. Met als enige wijziging in de basis: Suljemani op linksbuiten, Babel in de spits en Fischer rechtsbuiten. Regelmatige invaller is Lukoki omdat die zo enorm snel is..
Gaat de laatste tijd wel lekker.. heb nog de meeste moeite tegen teams met enkele topspelers.. zoals Flamengo met Ronaldinho of Anzhi met Eto'o. Dan moet je die top spelers wel erg scherp dekken anders heb je pech.
Ik verwacht idd niet direct door te stromen naar div. 1 maar hopelijk hou ik het iig. een tijdje vol in 2.
met wie speel jij?
Voor welk team hij ook speelt.. ik herken het team pas als ik Ronaldinho weer langs zie komenquote:Op woensdag 17 april 2013 00:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
sinds wanneer speelt Ronaldinho bij Flamengo dan?
Ja, soms een beetje vaag welke man er geselecteerd wordt voor jou en welke voor de ander. Kan wel irritant zijn. Maar ik heb het ook nog niet zo vaak gedaan.quote:
Kan wel hoor maar dan niet seasons denk ik.quote:Op woensdag 17 april 2013 11:29 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ja, soms een beetje vaag welke man er geselecteerd wordt voor jou en welke voor de ander. Kan wel irritant zijn. Maar ik heb het ook nog niet zo vaak gedaan.
Dit kan dus ook online met random mensen?
2 tegen 2 wel. Ik speel het soms in de 2v2 lobby gewoon met random mensen over de hele wereld. Het is in het begin ff wennen maar als je het eenmaal onder de knie hebt is het echt genieten, vooral als je een klik hebt met je medespeler.quote:Op woensdag 17 april 2013 11:29 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ja, soms een beetje vaag welke man er geselecteerd wordt voor jou en welke voor de ander. Kan wel irritant zijn. Maar ik heb het ook nog niet zo vaak gedaan.
Dit kan dus ook online met random mensen?
Zit weer eens FIFA te doen, en het lukt me niet om een online 2v2 game te spelen. Je moet dan naar Xbox live>aangepaste wedstrijden>team play?quote:Op woensdag 17 april 2013 20:20 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
2 tegen 2 wel. Ik speel het soms in de 2v2 lobby gewoon met random mensen over de hele wereld. Het is in het begin ff wennen maar als je het eenmaal onder de knie hebt is het echt genieten, vooral als je een klik hebt met je medespeler.
Ik speel op de PS3 dus ik weet niet hoe 't bij de Xbox zit. maar ik weet wel dat 11v11 niet te doen is, iedereen zit dan alleen maar te kloten. De keeper rent de hele tijd naar voren etc. Ik vind 3v3 al te druk. Je kunt toch ook zelf een 2v2 lobby maken?quote:Op zondag 21 april 2013 00:56 schreef OverRated het volgende:
[..]
Zit weer eens FIFA te doen, en het lukt me niet om een online 2v2 game te spelen. Je moet dan naar Xbox live>aangepaste wedstrijden>team play?
Dan kun je in zo'n lobby, maar die zijn bijna allemaal 5v5 en 11v11, niet 2v2. Bij 11v11 zit ik meestal met een paar idioten die elke bal verprutsen
Zit in div 1, al 2 lagswitchers tegengekomen.. Tevens is matchmaking klote. Als je met Real Madrid speelt kom je altijd tegen Bayern Munchen, en vice versaquote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:09 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Iedereen speelt ineens met Dortmund
Zit nu in divisie 2 en echt iedere tegenstander speelt zo fucking gay. Honderd keer kort draaien, ingooi uitlokken, achterin rondspelen vanaf de aftrap...
Dat gebeurd mij maar heel zelden. Eigenlijk vrijwel altijd als de verbinding verbroken wordt door de andere partij krijg ik de winst. Soms duurt het wel 30 - 60 seconden voordat het geregistreerd is.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:44 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Heb de laatste tijd zo vaak dat spelers in de laatste minuut weggaan en dat de wedstrijd niet geregistreerd wordt... Dan sta ik een keer op winst (anders gaan ze niet weg), heb je er nog niets aan. Hoe doen ze dat? Hele console afsluiten? Want als ze alleen de wedstrijd zouden verlaten zou ik moeten winnen toch?
Heb het de laatste tijd echt vaak. En het is geen toeval, want het gebeurd alleen als ik voor sta.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:14 schreef falling_away het volgende:
[..]
Dat gebeurd mij maar heel zelden. Eigenlijk vrijwel altijd als de verbinding verbroken wordt door de andere partij krijg ik de winst. Soms duurt het wel 30 - 60 seconden voordat het geregistreerd is.
En Neymar is gelukkig naar Barcelona. Nu zal ik Santos een stuk minder vaak tegenkomen bij Seasons. Wat is dat een vervelende tegenstander. Neymar kan van alle hoeken en standen schieten en het is een goal.
Hmm vreemd ik heb het tot nu toe maar 1 of 2 keer gehad.. weet ook niet hoe ze dat flikken dan.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:16 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Heb het de laatste tijd echt vaak. En het is geen toeval, want het gebeurd alleen als ik voor sta.
Waar speel je mee, dat je Santos vaak tegenkomt?
Dit is dus waar ik het 4 post hoger over had. Fucking frustrerend.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:47 schreef 3rdRock het volgende:
6-0 voor in de laatste wedstrijd van t seizoen. ik win de titel bij deze uitslag. tegenstander pauzeert en na ca 4-5 sec is de verbinding verbroken. ik kom terug in het menu....is het net of geen wedstrijd gespeeld is en moet ik nog steeds 3 punten pakken voor de titel.
Als diegene die net met AS Roma met 6-0 achter stond tegen mijn CSKA Moskou hier toevallig post.....Eikel!
i know. gebeurde me wel vandaag voor het eerst dat ik de tegenstander ervan verdenk het bewust te doen. gebeurde ook wel eens bij gelijkspel of dat de ander voorstond en dan weet ik het aan een bug in t systeem. gelukkig de volgende wedstrijd ook gewonnen dus alsnog de beker binnenquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:17 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Dit is dus waar ik het 4 post hoger over had. Fucking frustrerend.
matchmaking is +- 0,5 ster geloof ik, in die range wordt een tegenstander gezochtquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:36 schreef falling_away het volgende:
wtf kom ik net in online seasons met Ajax ineens Borussia Dortmund tegen (incl Gotze en Lewandowski). Sinds wanneer is dit een 4-sterren team? Of krijg je iemand van een lagere divisie met een hoger sterrenteam als tegenstander als er niemand uit je eigen divisie beschikbaar is?
overigens wel met 5-1 gewonnen
Gebeurt regelmatig als je naar voren blijft lopen met de muurquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:42 schreef -J-D- het volgende:
Vandaag voor het eerst gezien dat een speler in de muur een gele kaart kreeg omdat de muur naar voren kwam bij een vrije trap! Bijzonder!
alleen niemand doet het omdat het nutteloos is en iedereen geel krijgtquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:10 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Gebeurt regelmatig als je naar voren blijft lopen met de muur
je kan inlopen zonder geel te krijgen op het moment dat de aanloop begintquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
alleen niemand doet het omdat het nutteloos is en iedereen geel krijgt
krijg hem vaak xD, maar ligt er aan welke scheids er is..quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:10 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Gebeurt regelmatig als je naar voren blijft lopen met de muur
kan ook maar dat is dan maar 1 persoon, niet zo effectief als heel de muur een stuk naar voren te krijgenquote:Op dinsdag 3 september 2013 23:23 schreef _superboer_ het volgende:
[..]
je kan inlopen zonder geel te krijgen op het moment dat de aanloop begint
nee, op het moment dat de eerst man begint met de aanloop kan je met de hele muur nog 1 of 2 stappen naar voren zettenquote:Op dinsdag 3 september 2013 23:23 schreef Downstar het volgende:
[..]
kan ook maar dat is dan maar 1 persoon, niet zo effectief als heel de muur een stuk naar voren te krijgen
Officieel de buitenste man van de muur, dus het verst van het midden van het veld verwijderd.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:23 schreef Downstar het volgende:
[..]
ik snap alleen niet wie in de muur nou geel moet krijgen, maar ik kom vaak in head to head naar voren bij vrijetrappen, en dan krijgt een willekeurige uit de muur geel xD?
[..]
ah okequote:Op woensdag 4 september 2013 09:27 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Officieel de buitenste man van de muur, dus het verst van het midden van het veld verwijderd.
ik heb m gister voor 44.95 bij bol besteld.quote:Op woensdag 4 september 2013 11:17 schreef Downstar het volgende:
[..]
ah oke
mensen hier al fifa 14 PC gepreorderd?
vorig jaar mijn key by cdkeyhouse besteld, maar die is nu wel 'duurder'
dan de andere online key shops.. die ik niet echt goed ken dus..
Career mode/manager mode kan gewoon met zn tweeen jaquote:Op woensdag 4 september 2013 13:32 schreef AlwaysHappy het volgende:
Weet iemand hier toevallig of je bij fifa 13 ook met twee mensen in een team kunt spelen? Vriend en ik spelen regelmatig samen, hij op het toetsenbord, en ik op de controller ( bij fifa 10 ), maar willen dus weten of dat bij 13 ook kanBij carreer mode/manager mode.
You aint wrongquote:Op woensdag 4 september 2013 18:08 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Career mode/manager mode kan gewoon met zn tweeen ja
Alles offline kan met zn tweeen geloof ik. Online kan dat echter niet, alleen bij Ultimate Team (correct me if I'm wrong)
Waarom niet gewoon een cd key kopen?quote:Op woensdag 4 september 2013 17:59 schreef _superboer_ het volgende:
[..]
ik heb m gister voor 44.95 bij bol besteld.
ah, zover had ik nog niet gekeken, gelukkig valt de order te cancellenquote:Op woensdag 4 september 2013 22:06 schreef Downstar het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon een cd key kopen?
of wil je zo graag een hoesje erbij hebben?
goedkoopste cdkey preoder is momenteel +- 30 euro ofzo
Hij doet het inderdaad goed. Enige probleem waar we tegen aan lopen is dat de toetsen ( van het keyboard ) niet goed aangepast kunnen worden. We zetten de instellingen naar ''alternate'', en dan veranderen we wat toetsen bij de aanval instellingen van het keyboard. Schieten, passen, etc. En dan de verdediging ( van speler wisselen, tackelen, etc ) maar als we dan terug gaan naar de aanval instellingen zijn er daar ook weer veranderingen gebeurd. Dus de vraag is...hoe kun je dat een beetje fatsoenlijk instellen?quote:
quote:Op woensdag 4 september 2013 22:56 schreef _superboer_ het volgende:
[..]
ah, zover had ik nog niet gekeken, gelukkig valt de order te cancellenbedankt!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |