Alsof jij Muriel kende voor FIFA 13quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:45 schreef MolFan het volgende:
[..]
Lol weet je niet wie Muriel is? Kijk je weleens voetbal op tv?
Jupquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:01 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Alsof jij Muriel kende voor FIFA 13
Op zulke momenten verbreek ik de netwerk verbinding en hoop op de overwinning of niet verlies (gebeurt wel eens, maar zelden). Het is inderdaad zo irritant dat ik voor mijn eigen gezondheid ermee stopquote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:25 schreef Merkie het volgende:
Net tegen iemand gespeeld, heeft 1x van 40 meter geschoten, kreeg toen een corner, kopte de corner erin. Verder geen schot gelost. Voor de rest van de wedstrijd ALLEEN maar rondgespeeld op z'n eigen helft. Wat moet ik daar tegen doen? Hij speelde met Barcelona dus die bal pak je niet zomaar af.
Wow, hoe dan?quote:Op maandag 25 februari 2013 05:42 schreef HL_Dog43 het volgende:
Versie 1 http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/152350617
Versie 2 http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/152352014
Zojuist in een team play match gescoord.
Zo awesome dat het een eigen item krijgt:quote:Op maandag 4 maart 2013 12:37 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Vanaf 7:23
Iemand dit wel eens gezien? Na een wissel heeft het hele team ineens een ander tenue aan. Is dit mogelijk om zelf te doen of gebeurt het zomaar? Ben het zelf nog nooit tegengekomen.
Bij elk spel? En y is voor ps3?quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als guest insignen moet je op Y drukken bij de teamselectie geloof ik
quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:33 schreef hamburgerjongen het volgende:
[..]
Tijdens kiezen van een team met driehoekje
Dank je jongensquote:Op zaterdag 6 april 2013 11:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Driehoekje is dat op de PS3 volgens mij
Met PSV spelen is toch niet zo'n uitdaging met al die pace voorin? Enige wat je moet doen is hem naar voren rammenquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:37 schreef Doublepain het volgende:
Seasons doen met random teams is best leuk, opstellingen ook zo laten hoe het is is ook een uitdaging... Met Depay-Lens-Gini van Newcastle gewonnen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |