Kan wel hoor maar dan niet seasons denk ik.quote:Op woensdag 17 april 2013 11:29 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ja, soms een beetje vaag welke man er geselecteerd wordt voor jou en welke voor de ander. Kan wel irritant zijn. Maar ik heb het ook nog niet zo vaak gedaan.
Dit kan dus ook online met random mensen?
2 tegen 2 wel. Ik speel het soms in de 2v2 lobby gewoon met random mensen over de hele wereld. Het is in het begin ff wennen maar als je het eenmaal onder de knie hebt is het echt genieten, vooral als je een klik hebt met je medespeler.quote:Op woensdag 17 april 2013 11:29 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ja, soms een beetje vaag welke man er geselecteerd wordt voor jou en welke voor de ander. Kan wel irritant zijn. Maar ik heb het ook nog niet zo vaak gedaan.
Dit kan dus ook online met random mensen?
Zit weer eens FIFA te doen, en het lukt me niet om een online 2v2 game te spelen. Je moet dan naar Xbox live>aangepaste wedstrijden>team play?quote:Op woensdag 17 april 2013 20:20 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
2 tegen 2 wel. Ik speel het soms in de 2v2 lobby gewoon met random mensen over de hele wereld. Het is in het begin ff wennen maar als je het eenmaal onder de knie hebt is het echt genieten, vooral als je een klik hebt met je medespeler.
Ik speel op de PS3 dus ik weet niet hoe 't bij de Xbox zit. maar ik weet wel dat 11v11 niet te doen is, iedereen zit dan alleen maar te kloten. De keeper rent de hele tijd naar voren etc. Ik vind 3v3 al te druk. Je kunt toch ook zelf een 2v2 lobby maken?quote:Op zondag 21 april 2013 00:56 schreef OverRated het volgende:
[..]
Zit weer eens FIFA te doen, en het lukt me niet om een online 2v2 game te spelen. Je moet dan naar Xbox live>aangepaste wedstrijden>team play?
Dan kun je in zo'n lobby, maar die zijn bijna allemaal 5v5 en 11v11, niet 2v2. Bij 11v11 zit ik meestal met een paar idioten die elke bal verprutsen
Zit in div 1, al 2 lagswitchers tegengekomen.. Tevens is matchmaking klote. Als je met Real Madrid speelt kom je altijd tegen Bayern Munchen, en vice versaquote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:09 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Iedereen speelt ineens met Dortmund
Zit nu in divisie 2 en echt iedere tegenstander speelt zo fucking gay. Honderd keer kort draaien, ingooi uitlokken, achterin rondspelen vanaf de aftrap...
Dat gebeurd mij maar heel zelden. Eigenlijk vrijwel altijd als de verbinding verbroken wordt door de andere partij krijg ik de winst. Soms duurt het wel 30 - 60 seconden voordat het geregistreerd is.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:44 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Heb de laatste tijd zo vaak dat spelers in de laatste minuut weggaan en dat de wedstrijd niet geregistreerd wordt... Dan sta ik een keer op winst (anders gaan ze niet weg), heb je er nog niets aan. Hoe doen ze dat? Hele console afsluiten? Want als ze alleen de wedstrijd zouden verlaten zou ik moeten winnen toch?
Heb het de laatste tijd echt vaak. En het is geen toeval, want het gebeurd alleen als ik voor sta.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:14 schreef falling_away het volgende:
[..]
Dat gebeurd mij maar heel zelden. Eigenlijk vrijwel altijd als de verbinding verbroken wordt door de andere partij krijg ik de winst. Soms duurt het wel 30 - 60 seconden voordat het geregistreerd is.
En Neymar is gelukkig naar Barcelona. Nu zal ik Santos een stuk minder vaak tegenkomen bij Seasons. Wat is dat een vervelende tegenstander. Neymar kan van alle hoeken en standen schieten en het is een goal.
Hmm vreemd ik heb het tot nu toe maar 1 of 2 keer gehad.. weet ook niet hoe ze dat flikken dan.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:16 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Heb het de laatste tijd echt vaak. En het is geen toeval, want het gebeurd alleen als ik voor sta.
Waar speel je mee, dat je Santos vaak tegenkomt?
Dit is dus waar ik het 4 post hoger over had. Fucking frustrerend.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:47 schreef 3rdRock het volgende:
6-0 voor in de laatste wedstrijd van t seizoen. ik win de titel bij deze uitslag. tegenstander pauzeert en na ca 4-5 sec is de verbinding verbroken. ik kom terug in het menu....is het net of geen wedstrijd gespeeld is en moet ik nog steeds 3 punten pakken voor de titel.
Als diegene die net met AS Roma met 6-0 achter stond tegen mijn CSKA Moskou hier toevallig post.....Eikel!
i know. gebeurde me wel vandaag voor het eerst dat ik de tegenstander ervan verdenk het bewust te doen. gebeurde ook wel eens bij gelijkspel of dat de ander voorstond en dan weet ik het aan een bug in t systeem. gelukkig de volgende wedstrijd ook gewonnen dus alsnog de beker binnenquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:17 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Dit is dus waar ik het 4 post hoger over had. Fucking frustrerend.
matchmaking is +- 0,5 ster geloof ik, in die range wordt een tegenstander gezochtquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:36 schreef falling_away het volgende:
wtf kom ik net in online seasons met Ajax ineens Borussia Dortmund tegen (incl Gotze en Lewandowski). Sinds wanneer is dit een 4-sterren team? Of krijg je iemand van een lagere divisie met een hoger sterrenteam als tegenstander als er niemand uit je eigen divisie beschikbaar is?
overigens wel met 5-1 gewonnen
Gebeurt regelmatig als je naar voren blijft lopen met de muurquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:42 schreef -J-D- het volgende:
Vandaag voor het eerst gezien dat een speler in de muur een gele kaart kreeg omdat de muur naar voren kwam bij een vrije trap! Bijzonder!
alleen niemand doet het omdat het nutteloos is en iedereen geel krijgtquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:10 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Gebeurt regelmatig als je naar voren blijft lopen met de muur
je kan inlopen zonder geel te krijgen op het moment dat de aanloop begintquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
alleen niemand doet het omdat het nutteloos is en iedereen geel krijgt
krijg hem vaak xD, maar ligt er aan welke scheids er is..quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:10 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Gebeurt regelmatig als je naar voren blijft lopen met de muur
kan ook maar dat is dan maar 1 persoon, niet zo effectief als heel de muur een stuk naar voren te krijgenquote:Op dinsdag 3 september 2013 23:23 schreef _superboer_ het volgende:
[..]
je kan inlopen zonder geel te krijgen op het moment dat de aanloop begint
nee, op het moment dat de eerst man begint met de aanloop kan je met de hele muur nog 1 of 2 stappen naar voren zettenquote:Op dinsdag 3 september 2013 23:23 schreef Downstar het volgende:
[..]
kan ook maar dat is dan maar 1 persoon, niet zo effectief als heel de muur een stuk naar voren te krijgen
Officieel de buitenste man van de muur, dus het verst van het midden van het veld verwijderd.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:23 schreef Downstar het volgende:
[..]
ik snap alleen niet wie in de muur nou geel moet krijgen, maar ik kom vaak in head to head naar voren bij vrijetrappen, en dan krijgt een willekeurige uit de muur geel xD?
[..]
ah okequote:Op woensdag 4 september 2013 09:27 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Officieel de buitenste man van de muur, dus het verst van het midden van het veld verwijderd.
ik heb m gister voor 44.95 bij bol besteld.quote:Op woensdag 4 september 2013 11:17 schreef Downstar het volgende:
[..]
ah oke
mensen hier al fifa 14 PC gepreorderd?
vorig jaar mijn key by cdkeyhouse besteld, maar die is nu wel 'duurder'
dan de andere online key shops.. die ik niet echt goed ken dus..
Career mode/manager mode kan gewoon met zn tweeen jaquote:Op woensdag 4 september 2013 13:32 schreef AlwaysHappy het volgende:
Weet iemand hier toevallig of je bij fifa 13 ook met twee mensen in een team kunt spelen? Vriend en ik spelen regelmatig samen, hij op het toetsenbord, en ik op de controller ( bij fifa 10 ), maar willen dus weten of dat bij 13 ook kanBij carreer mode/manager mode.
You aint wrongquote:Op woensdag 4 september 2013 18:08 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Career mode/manager mode kan gewoon met zn tweeen ja
Alles offline kan met zn tweeen geloof ik. Online kan dat echter niet, alleen bij Ultimate Team (correct me if I'm wrong)
Waarom niet gewoon een cd key kopen?quote:Op woensdag 4 september 2013 17:59 schreef _superboer_ het volgende:
[..]
ik heb m gister voor 44.95 bij bol besteld.
ah, zover had ik nog niet gekeken, gelukkig valt de order te cancellenquote:Op woensdag 4 september 2013 22:06 schreef Downstar het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon een cd key kopen?
of wil je zo graag een hoesje erbij hebben?
goedkoopste cdkey preoder is momenteel +- 30 euro ofzo
Hij doet het inderdaad goed. Enige probleem waar we tegen aan lopen is dat de toetsen ( van het keyboard ) niet goed aangepast kunnen worden. We zetten de instellingen naar ''alternate'', en dan veranderen we wat toetsen bij de aanval instellingen van het keyboard. Schieten, passen, etc. En dan de verdediging ( van speler wisselen, tackelen, etc ) maar als we dan terug gaan naar de aanval instellingen zijn er daar ook weer veranderingen gebeurd. Dus de vraag is...hoe kun je dat een beetje fatsoenlijk instellen?quote:
quote:Op woensdag 4 september 2013 22:56 schreef _superboer_ het volgende:
[..]
ah, zover had ik nog niet gekeken, gelukkig valt de order te cancellenbedankt!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |