op PS3 is er een maximum aan XP per dag volgens mij. wellicht op XBOX ookzo?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 03:26 schreef Shawn het volgende:
Xbox 360 hier, ondervind geen problemen met online wedstrijden.
Ben nu level 8, maar mijn XP stijgt niet meerIk heb met Olympiakos 6-0 gewonnen van Barca, 0 XP, wtf
Ben opgeroepen voor NL gister nadat ik met belgie het WK had gewonnenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:45 schreef JaafkeGB het volgende:
online een drama, heb sowieso een hekel aan online spelen.
had gelukkig genoeg EA creds om 4 season overwinningen te kopen, en zo de 2 achievs (75G) te krijgen.
carriere is wel leuk, is er al iemand opgeroepen voor NL met zijn PRO?
mijne groeit heel langzaam, 70 overal, 23 doelpunten, 9 assists in 29 wedstrijden..
halverwege mn eerste seizoen al. door NEC verhuurt aan Horsens. werd opgeroepen voor 2 vriendschappelijke interlands en ik mocht tegen Spanje mn debuut maken. voor de kwalificatiewedstrijden daarna werd ik niet meer opgeroepenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:45 schreef JaafkeGB het volgende:
online een drama, heb sowieso een hekel aan online spelen.
had gelukkig genoeg EA creds om 4 season overwinningen te kopen, en zo de 2 achievs (75G) te krijgen.
carriere is wel leuk, is er al iemand opgeroepen voor NL met zijn PRO?
mijne groeit heel langzaam, 70 overal, 23 doelpunten, 9 assists in 29 wedstrijden..
Ik hoorde gisteren een oplossing voor die penalty bar. Je moet het Hz. frequentie op je xbox/ps3 aanpassen. Dan wordt je scherm een tikje kleiner en zie je die bar.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:39 schreef indiaantje89 het volgende:
Jezus weer enorm veel last van blessures in mijn team. Ben echt blij dat ik gekozen heb voor een brede selectie in het eerste seizoen. Maar liefst 6 van mijn 9 middenvelders geblesseerd. Speel nu met 2 middenvelders die eerst niet in mijn selectie voorkwamen (Immers & Goossens). Heb in de winterstop Overtoom nog naar de kuip gehaald en heeft dus door de vele blessures ook een plek op de middenveld weten te veroveren.
Heb de opvolger van Mulder al gevonden in de tweede keeper van Benfica. Hopelijk kan ik na het eerste seizoen Mulder voor een prijsje verkopen.
Ook ben ik bondscoach geworden van India (na eerdere aanbiedingen van Finland en Ecuador te hebben afgeslagen). Gewonnen van Nieuw-Zeeland (3-0) en Australië (1-0). Wel zware wedstrijden aangezien de kwaliteit van India niet zo erg hoog is. Maar dat maakt het natuurlijk wel spannender. Toch zitten er soms mooie aanvallen tussen met goed combinatie voetbal, alleen het afwerken is een drama.
Kan trouwens ook geen fatsoenlijke penalty's nemen omdat mijn penalty bar niet zichtbaar is op mijn beeldbuisalle pingels gaan dus dwars door het midden.
Ook als coach aanbiedingen gehad van PSVen van Liverpool
. In die tweede had ik wel interesse, maar wil eerst Feyenoord landskampioen maken en de Champions Cup veroveren. Twijfel zelfs om de overstap te maken na het eerste seizoen. Hoop nog tegen de grote ploegen te spelen, want in mijn huidige Champsions Cup is het niveua vrij laag (sterkste ploeg is Tottenham).
Sta nu al met 1 been in de halve finale, aangezien ik in de kwart finale eerste wedstrijd met 7-2 heb gewonnen van OGC Nice. Dus die tweede wedstrijd ga ik mijn reserves lekker laten spelen. Sta ook nog in de competitie ongeslagen bovenaan, met 4 punten voorsprong op Ajax. Alleen twee gelijk gespeeld tegen FC Twente & SC Heerenveen.
Maar baal echt van de blessures, hier kun je toch niets aan doen als coach zijnde? Of wel dat iemand weet? Heb bijna geen 1 wedstrijd met mijn volledige basis kunnen spelen. Er zijn maar 2 spelers die heel het seizoen fit zijn gebleven en dat is Mulder & Graziano Pelle. Helaas heb ik niet heel veel tijd om te spelen dus het schiet niet echt op. Vind de transferperiodes nog het leukst
.
Wel op de valreep in de winterstop een Aziatische spits van NEC overgenomen. Doet het niet slecht op de flanken. Heeft al aardig wat ballen op het hoofd van Pelle gelegd. Goede concurrent voor Schaken op dit moment (die na seizoen 1 ook zal vertrekken).
O en Rekik is echt een baas!
Volgens mij worden de verhoudingen alleen iets anders. Weet het niet zeker hoor.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:42 schreef indiaantje89 het volgende:
Ok thanks, vanavond is kijken. Maar het scherm is nu al zo kleinEn geen ruimte voor een grotere TV
Wereldklasse. Veel nipte overwinningen. Behalve tegen de top ploegen win ik met ruime uitslagenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:43 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Volgens mij worden de verhoudingen alleen iets anders. Weet het niet zeker hoor.
Op welk niveau speel je carriere?
Doe je netjes. Ik had een pro aangemaakt en was begonnen bij Leed United. Eerste wedstrijd met 2-1 verloren, van een gelijk opgaande ploeg. Daarna werd ik uitgeleend aan Aldershot Town, waarmee ik een wedstrijd tegen Spartak Moskou moest spelenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:52 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Wereldklasse. Veel nipte overwinningen. Behalve tegen de top ploegen win ik met ruime uitslagen.
Gister nog bijna verloren van PEC Zwolle. Uit een corner kwam een afvallende bal bij een verdediger van Zwolle en die Volleyt hem even in de kruising.
Kans na kans gecreëerd maar die Keeper hield echt alles eruit (en miste veel). In de 80ste minuut maar op Ultra aanvallend gespeeld. En Quincy Owusu-Abeyie en G. Pellé wisten ze nog in de 88ste en 91ste minuut te maken.
De zelfde week nog OGC Nice van de mat geveegd met 7-2 met de zelfde basis 11. En dan maar net kunnen winnen van PEC Zwolle.
Je kan als pro ook je hele team besturen en dat deed ik toen ook, maar ik was niet opgewassen tegen de snelle spelers van Spartakquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:02 schreef indiaantje89 het volgende:
Ja ik speel niet als pro maar als coach.
Met Pro krijg ik ook de volle zak waarschijnlijk. Je hebt te weinig invloed op het spel van je team. Komt in Pro ook vaak erg rommelig over. Ik moet het voornamelijk van het voetballend vermogen hebben van mijn team (1 tweetjes, driehoekjes etc.) En dat is in Pro erg lastig. een speler uit spelen is er voor mij ook niet echt bij. Behalve Quincy in mijn team kan op volle snelheid soms iemand uitspelen, maar 9 van de 10x komt die bal nergens terecht.
Speel daarom des Feyenoords op dit moment met Pellé als aanspeel punt. Al hoewel hij topscoorder is, scoren de spelers eromheen ook vrij veel (Quincy, Schaken en middenvelders, Singh, Guldej etc.).
Ligt er dan niet erg veel ruimte voor opkomende backs ?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:13 schreef emokid het volgende:
Ik speelde vrij ruk in Career, totdat ik een magische formatie instelde waarmee ik nu bijna alles win in world class. Ik zou bij Team Management naar de formatie van Fiorentina kijken om te zien wat ik bedoel.. 3-5-1-1
Vrij leuke veranderingen. Je kunt nu opgeroepen worden om bondscoach te worden van een land. Ik weet alleen niet of je dit kunt combineren met je club? Kun je beide tegelijk doen?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat zijn in FIFA 13 de aanpassingen aan de Carreer Mode t.o.v. FIFA 12? Aangezien dat de enige optie is die ik speel en twijfel nog of ik deze ga halen. Of dat ik een jaartje over sla.
Veel grote en mooie veranderen t.o.v. de career mode. Je hebt nu de optie om bondscoach te worden, dan je eigen selectie op te spellen en WK en EK spelen, met kwalificatie. Erg leuk. Transfers zijn zeer verbeterd, je kunt bijvoorbeeld een transferbedrag verminderen voor een speler door een eigen speler erbij te bieden. Ook is de Cpu een stuk lastiger geworden en realistischer, je krijg dus echt het gevoel dat je gewoon middenin een voetbalwedstrijd zit. Dat je echt de coach bent. Ook zijn de verhalen van spelers over hun gevoelens verbeterd, net zoals de transferverhalen. Nog een optie is dat je met clubs die zich dit seizoen hebben gekwalificeerd voor CL of EL, je gelijk in het 1e seizoen ervoor kunt kiezen om poules te maken (realistische poules) en zo in het 1e seizoen al Europees te spelen, wat ik zelf een grote verbetering vind omdat je in de vorige edities altijd al 1 seizoen moest spelen voordat je Europa in kon.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat zijn in FIFA 13 de aanpassingen aan de Carreer Mode t.o.v. FIFA 12? Aangezien dat de enige optie is die ik speel en twijfel nog of ik deze ga halen. Of dat ik een jaartje over sla.
Jep, er is dus een apart gedeelte voor, wel in dezelfde carriere. In het menu van carriere zit dus een bondscoach optie, die je kunt aanklikken als je een land geaccepteerd hebt. Je volgt gewoon de kalender dus als je met je club speelt speel je met je club, en als je een internationale wedstrijd moet spelen speel je met je internationale land.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:11 schreef emokid het volgende:
[..]
Vrij leuke veranderingen. Je kunt nu opgeroepen worden om bondscoach te worden van een land. Ik weet alleen niet of je dit kunt combineren met je club? Kun je beide tegelijk doen?
Ik kan als pro niets in mijn opstelling veranderen, niet aanvallender of wat dan ook gaan spelen. Ik bestuur het team wel, maar tactisch heb ik niets in te brengen. Over het algemeen wacht ik af en loop ik naar achter, maar door al dat tikken is dat vrij lastig want dan komen er gaten.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:43 schreef indiaantje89 het volgende:
Ok hoe verdedig je? Gelijk naar de bal toe?
Ik probeer tegen sterke tegenstanders meer op de counter te spelen. Dus ik zak best ver weg met mijn verdediging, en pas echt "aanvallen" als ze een paar meter van de 16 zijn. Hiermee wordt het vrij druk in je verdediging (en ook met hulp van je middenveld) en wordt het lastiger voor de CPU om er doorheen te combineren. Ook als wordt dan de rugdekking beter opgepakt wanneer ze een verdediger van je voorbij spelen.
Vooral met mijn national elftal India speel ik op deze wijze. Is maar een 1sterren ploeg ofzo. Tegen een veel sterker Nieuw Zeeland & Australië liet ik ze gewoon komen op mijn helft. En dan op het juiste moment toeslaan met verdedigen. Vervolgens met een vlugge counter van mijn vleugel spelers naar binnen trekken en dan op de counter proberen te scoren.
Zodra ik met 1-0 voor sta ga ik ook meer op bal bezit spelen, aangezien de tegenstander steeds aanvallender gaat spelen komen er veel meer gaten in de verdediging, en dan schiet zelfs de zwakste spits een doelpuntje of 2 in een wedstrijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |