abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117422739
Hier al een 1e preview over hoe en wat de verbeterpunten zijn.. ik ben benieuwd. Ik vind FIFA sowieso wel de betere eigenlijk!
FIFA 13 komt straks griezelig dicht in de buurt van het echte spelletje. De spelmotor, de Player Impact Engine, is verbeterd: de gewrichten van spelers zijn minder sterk en armen kunnen niet langer op een onnatuurlijke manier meebuigen naar achteren.

Ook de 'physics' van de bal en de kunstmatige intelligentie van je teamgenoten, de tegenstander en zelfs de scheidsrechter zijn aangepast.

Knokken
Ook tijdens de gevechten om de bal zullen er veel meer mogelijkheden zijn om als winnaar uit de strijd te komen. Zo was het FIFA 12 slechts mogelijk om aan de schouder van de aanvaller te hangen en was het meestal een kwestie van tijd voor de scheids floot voor een overtreding.

Dit keer wordt het veel meer een gevecht en zullen spelers half vallend, half duwend proberen in balbezit te blijven. Je kunt nu meer dan ooit de tegenstander uit balans brengen en zo hopelijk de bal veroveren. Eigenlijk al voordat de bal in de buurt is, zul je straks flink moeten duwen om uiteindelijk te zorgen voor balbezit.

Factoren
Overigens is het in FIFA 13 ook helemaal niet zeker dat je überhaupt de bal bij je houdt wanneer je een pass ontvangt.

Waar de bal vroeger altijd aan de voet bleef hangen alsof er lijm aan te pas was gekomen, zijn er nu veel meer factoren die uitmaken of je de bal controleert: de vaardigheid van de speler, of het veld droog is of nat en de manier waarop de bal wordt gespeeld.

Druk zetten
Je teamgenoten denken ditmaal meer mee in het spel. Waar ze in FIFA 12 vaak de neiging hebben om dom op en neer te lopen tijdens een aanval of zelfs helemaal niet meer bewegen op het moment dat ze eigenlijk diep moeten gaan, daar gaan ze dit keer veel meer mee in jouw aanvallende beslissingen, dankzij een verbeterde Attacking Intelligence.

Diep gaan, anticiperen op het spel en drie stappen vooruit denken wordt straks de gewoonste zaak van de wereld.

Vrije trappen
Tot slot lieten de makers nog zien dat er straks veel meer ruimte is om zelf vrije trappen vorm te geven in zowel aanvallend als verdedigend opzicht. Wil je spelers laten uitlopen, kies je liever voor twee of misschien wel drie overstapjes of laat je de muur zelfs een metertje smokkelen? Het kan allemaal. FIFA 13 maakt het voetbalspelletje nog realistischer.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  zondag 30 september 2012 @ 14:34:16 #2
20758 Stringer
You have a nice day
pi_117422873
Vind het speltempo vaak te snel, FIFA 12 on steroids...
"Als de toekomst een optelsom is van wat er mijn leven in het verleden is gebeurd, dan ga ik een ***vette tijd tegemoet."
pi_117423426
Ik vind het een goede game.

Oke het lijkt op Fifa 12. Alle dingen die toen zijn toegevoegd zijn nu verbeterd. en goed ook naar mijn mening.

Ik heb wel al een momentje gehad waarin een speler van mij met een soort judoworp tegen de grond gegooid werd. (niet voor gefloten natuurlijk) Verder speelt het gewoon goed.

De wat zwaardere jongens drukken de lichte knulletjes ook zo aan de kant.

Nadeel vind ik wel dat je niet zelf de randen van het beeld kan instellen.
Op het kleinste beeld niveau kan ik net de kracht meter niet zien.
Dit maakt het nemen van een strafschop bijna onmogelijk
My Saxo Goes Bwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhp.
automaat, dan krijg je dat :)
  zondag 30 september 2012 @ 15:02:27 #4
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_117423848
Dat kan wel SaxoPower. Ergens in het menu moet er video calibration staan (heb hem op Engels).
pi_117424009
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 15:02 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Dat kan wel SaxoPower. Ergens in het menu moet er video calibration staan (heb hem op Engels).
Dan kan je als nog maar beperkt het beeld aanpassen Niet zoals met COD MW 3 daar kan je balkjes plaatsen zeg maar
My Saxo Goes Bwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhp.
automaat, dan krijg je dat :)
pi_117424398
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 14:34 schreef Stringer het volgende:
Vind het speltempo vaak te snel, FIFA 12 on steroids...
Seasons staat op Normal. Ultimate Team staat op Fast. Ik heb het dan over de Game Speed. Weet niet welke je speelt. Ik zelf vind Normal wel prima..
  zondag 30 september 2012 @ 15:41:17 #7
20758 Stringer
You have a nice day
pi_117425181
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2012 15:17 schreef emokid het volgende:

[..]

Seasons staat op Normal. Ultimate Team staat op Fast. Ik heb het dan over de Game Speed. Weet niet welke je speelt. Ik zelf vind Normal wel prima..
Seasons,

FUT is altijd wel wat pacier, maar ik vind seasons soms al te veel ping pong. Je hebt er zelf weliswaar ook een hand in hoe je speelt, maar i.c.m. het strak inspelen gaat het wel heel snel.
"Als de toekomst een optelsom is van wat er mijn leven in het verleden is gebeurd, dan ga ik een ***vette tijd tegemoet."
pi_117425251
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 15:41 schreef Stringer het volgende:

[..]

Seasons,

FUT is altijd wel wat pacier, maar ik vind seasons soms al te veel ping pong. Je hebt er zelf weliswaar ook een hand in hoe je speelt, maar i.c.m. het strak inspelen gaat het wel heel snel.
FUT gaat helemaal nergens over, wedstrijden die in 7-6 eindigen :')
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_117425870
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 15:41 schreef Stringer het volgende:

[..]

Seasons,

Dat is waar. Die steekballen slaan soms nergens op. Ik speel zelf met alles op semi en manual, en baal best wel als ik verlies van iemand die alles op Auto heeft. Maar goed, ik moet niet zeiken, want het is immers mijn eigen keuze.
pi_117432138
Hmm het werkt wel weer allemaal lekker moet ik zeggen :')

Leuk ff season wedstrijdje doen, zit ik nu al 10 minuten te kijken hoe de CPU op de keeper aan het schieten is in de arena :')
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
pi_117437666
Snap er niks van, net fifa gekocht. Doet de online pass het niet, wie heeft meer dit probleem? En hoe op te lossen?
pi_117438047
Al vijf wedstrijden op rij in Career Mode 2-2 gespeeld (op World Class), en bij elke wedstrijd kwam ik terug van achterstand, waarna de cpu met een onmogelijke afstandsschot of kopbal buiten de 16 gelijk maakt. Vijf van zulke wedstrijden. I'm calling scripted bullshit. Kan geen toeval zijn.
  zondag 30 september 2012 @ 20:57:34 #14
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_117438591
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 20:42 schreef Apekoek het volgende:
Snap er niks van, net fifa gekocht. Doet de online pass het niet, wie heeft meer dit probleem? En hoe op te lossen?
Je hoeft die streepjes niet in te voeren
pi_117438868

Snap nog steeds niet waarom de tegenstander niet gewoon gestopt is na 1 helft :')
  zondag 30 september 2012 @ 21:26:38 #16
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_117440525
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 20:49 schreef emokid het volgende:
Al vijf wedstrijden op rij in Career Mode 2-2 gespeeld (op World Class), en bij elke wedstrijd kwam ik terug van achterstand, waarna de cpu met een onmogelijke afstandsschot of kopbal buiten de 16 gelijk maakt. Vijf van zulke wedstrijden. I'm calling scripted bullshit. Kan geen toeval zijn.
Wereldklasse is behoorlijk lastig inderdaad. Heel veel ballen worden onderschept en soms zien de dingen die de computer doet er onmogelijk uit. Ook is de Cpu heel verdedigend ingesteld, dat maakt offline speler er nou niet bepaald leuker op. Mede omdat de passen al wat minder snel gaan door die moeilijkere aannames en je er daarom minder snel doorheen komt, vind ik offline spelen erg saai geworden.
pi_117441037
quote:
99s.gif Op zondag 30 september 2012 21:26 schreef tochweerhenk het volgende:

[..]

Wereldklasse is behoorlijk lastig inderdaad. Heel veel ballen worden onderschept en soms zien de dingen die de computer doet er onmogelijk uit. Ook is de Cpu heel verdedigend ingesteld, dat maakt offline speler er nou niet bepaald leuker op. Mede omdat de passen al wat minder snel gaan door die moeilijkere aannames en je er daarom minder snel doorheen komt, vind ik offline spelen erg saai geworden.
Ik vind de cpu echt klote. Onmogelijk correcte tackles ook vaak. Ik heb alleen net te traag internet om lagvrij online te kunnen. (Blame mijn studentenflat) Wil toch heel graag Career mode doen.

Sta er niet goed voor in de Liga met Atletico. 2 gewonnen, 5 gelijk, 1 verloren. In de Europa League de eerste twee wedstrijden 2-3 verloren. (van Standard!). Professional is weer te saai om Career mode in te spelen vind ik. Ik ga waarschijnlijk 10e eindigen en de groepsfase niet redden. Eens zien wanneer ik ontslagen word.
  zondag 30 september 2012 @ 21:36:02 #18
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_117441208
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2012 21:33 schreef emokid het volgende:

[..]

Ik vind de cpu echt klote. Onmogelijk correcte tackles ook vaak. Ik heb alleen net te traag internet om lagvrij online te kunnen. (Blame mijn studentenflat)
Ik ben het 100% met je eens. Waarschijnlijk is het ook gewoon een kwestie van oefenen. Op het veld gebeuren er veel meer realistische dingen dan in FIFA 12, maar ook veel dingen die heel irritant zijn en waarvan je denkt: dat hadden ze er best uit mogen halen. Het is ook veel lastiger om er door te komen, ze staan bijna altijd allemaal in de verdediging, en ze tackelen ook alles als je te dichtbij komt. Dan is het erg saai om een beetje rond te tikken. Meestal heb ik een hoge bal nodig als ik alleen op de keeper af wil gaan, steekballetjes lukken nooit meer. Dat vind ik jammer en maakt het spelen tegen de Cpu saai.
Maar het is dus duidelijk moeilijker geworden, en dan kun je maar 1 ding doen: oefenen en beter worden. :)
  zondag 30 september 2012 @ 21:39:53 #19
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_117441524
Misschien is het ook dom om gelijk op wereldklasse te beginnen, maar inderdaad, professioneel is ook niet erg leuk in de career mode.
pi_117462091
Ik speel carrier met Feyenoord op Wereldklasse. Sta na de eerste seizoens helft nog bovenaan maar het gaat vrij lastig. Zeker met 1 doelpunt verschil en dan de laatste 10 minuten in de wedstrijd. Dan speelt de tegenstander op ultra aanvallend. En ligt het niveau nog stukken hoger en zijn ze bijna niet aan de bal te komen.

Ook heb ik veel kansen nodig om doelpunten te scoren (maar wat wil je met Pelle in de spits, hoewel deze topscoorder is van de compeititie). Transfers zijn wel stuk verbeterd. Heb Clasie verkocht aan Bremen en De Vrij aan Real Madrid voor aardige bedragen. Ook gelijk Verhoek (;() verkocht aan PSV. Er is ook veel vraag naar Schaken en Mulder maar die doe ik voorlopig niet weg.

Ook aantal spelers aangekocht zoals die ook goed in mijn team vallen Overtoom, Chanturia (huur), Reikik. En een CV uit de Saudi Arabische Competitie wat echt een beest is :P. Had ook bijna Chamakah van Arsenal binnen maar kon zijn Salaris niet betalen :{.

Wel zijn mijn spelers erg blessure gevoelig. Heb al regelmatig spelers op moeten stellen die eigenlijk niet in mijn selectie voor zou moeten komen.

Opvallend dat ik van mijn concurrenten (Twente, Ajax, PSV) met dikke cijfers win. En tegen ploegen als PEC Zwolle, Willem II, RKC, en VVV net in de laatste minuten met 1-0 weg kom :@.

Bevalt tot nu toe goed dus Fifa 13 w/
pi_117462370
Tof verhaal. (meer Career Mode ervaringen hier!). Spelers als Chamakh komen nu trouwens dus wel naar de Eredivisie? In FIFA11, toen ik voor het laatst een eredivisie team had in Career, was het altijd "the league is not prestigious enough" als ik spelers probeerde te kopen.
pi_117464484
Weet niet zeker, hij was niet heel duur. Maar Feyenoord heeft ook niet zo heel veel centjes dus kon zijn salaris nog niet betalen. Denk wel dat je tegen een goed bod deze speler naar Nederland kan halen. Ik was al wel akkoord met Arsenal.

Zo wilde Quincy Owusu-Abeyie ook niet naar Rotterdam komen omdat hij goed zat bij Panatinaikos. Maar door een blessure van Chanturia + Cissé (beide 6 maanden), had ik op het laatste moment nog een vleugel speler nodig. En hem voor een iets hoger salaris binnen weten te halen.

Bruno Martins Indi is aan het klagen over zijn salaris, terwijl hij van mij toch een goed nieuw bod heeft ontvangen. Die gaat dus ook de deur uit na het eerste seizoen. Hoop daar nog mooi prijsje voor weten te pakken.

Wat ik wel lastig vind is dat je niet duidelijk kan maken dat je een speler niet weg doet onder een totaal bedrag. Zo zijn er in de winterstop zeker 30 teams geweest voor Erwin Mulder. Alleen alle teams haken af omdat ik er (bewust) een te groot prijs kaartje aan hang.

Hoop seizoen 1 kampioen te worden en de beker te pakken. Volgend jaar hoop ik met het prijzengeld meer kwaliteit in mijn team te krijgen. Heb het eerste jaar vooral gezorgd voor een brede selectie. Waar ik achteraf heel blij mee ben aangezien veel spelers geblesseerd raken.
pi_117464864
Ga je die rijke investeerder nog inhuren? Hij komt dan met zo'n 48 miljoen naar je toe. Ik weet niet of je dat leuk vindt, maar ik heb dat bij Swansea gedaan. Later met Atletico verder gegaan, omdat mijn aankoop van 35 miljoen (Suarez) direct 4 maanden geblesseerd was, en kan die optie niet meer inlichten. Blijkbaar kan het maar één keer.
pi_117465178
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 14:56 schreef emokid het volgende:
Ga je die rijke investeerder nog inhuren? Hij komt dan met zo'n 48 miljoen naar je toe. Ik weet niet of je dat leuk vindt, maar ik heb dat bij Swansea gedaan. Later met Atletico verder gegaan, omdat mijn aankoop van 35 miljoen (Suarez) direct 4 maanden geblesseerd was, en kan die optie niet meer inlichten. Blijkbaar kan het maar één keer.
Staat er ook goed bij dat het maar 1x kan ;). Had die optie ook gedaan bij de early release, maar kreeg niks :').
En waren wel meer mensen met die bug
pi_117465264
zijn er al online virtual pro teams van Fok!ers? voor de ps3?
wat is een lach als je van binnen huilt
pi_117465632
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 14:56 schreef emokid het volgende:
Ja kan ik nog, maar ik doe het voorlopig nog even op eigen kracht. Vind het ook leuker dat matige spelers goed functioneren in een team, dan dat een topper dat doet. Messi en & Ronaldo hoef ik dus ook echt niet te hebben :P.

Ben al wel opzoek naar een degelijke spits als opvolger van Pelle. Heb daar op dit moment nog geen budget voor. Op dit moment staan ook Mathijssen en en Cissé in de schappen. Maar heb alleen nog een bod gehad van NAC op Cissé voor veel te weinig (als je ziet wat hij in het echt heeft gekost ;)).

Ook heb ik voor volgend seizoen Guldej van NAC gekocht als opvolger van Singh. Die levert ook best wat centen op (bijv. Juventus heeft al geboden), maar ik denk dat ik daar nog meer voor kan vangen.

Volgend mogen de volgende spelers weg:

Verkoop:
Bruno Martins Indi
Lex Immers
Joris Mathijssen
Ruben Schaken
Singh
Pellé (gaat terug naar zijn oude club = gehuurd)
Chantuaria (ook gehuurt, en ben niet helemaal te vreden over zijn spel).
Twijfel geval: Erwin Mulder (mits ik goede vervanger voor kan vinden)

Vervolgens zoeken naar goede vervangers in de onbekendere competities. In de Saudi Arabische competitie lopen serieus best goede spelers rond. Ook blijf ik een zwak houden van Aziatische middenvelders :P.

Alleen ben nog zoekende naar een goede keeper voor opvolger van Mulder.

[ Bericht 0% gewijzigd door indiaantje89 op 01-10-2012 15:41:32 ]
pi_117465734
Ha wow, dat wordt zoeken naar vervangers. Ik zou de Koreaanse league aanraden. Zoek eens op Acceleration 85 of hoger in de K-League. Je weet niet wat je ziet. Ene Hyung-Soo (oid) van 30 jaar is vrij briljant, en redelijk goedkoop. Ik zou de MLS ook raadplegen.

Ik besef nu trouwens dat met Atletico spelen niet zo verantwoord is in Career. Veel te hoge eisen, waaronder de Europa League winnen. Dat ga ik dus niet redden vrees ik. Een team als Feyenoord lijkt mij leuker.
pi_117466459
Ja daarom speel ik ook als Feyenoord. Kwaliteit genoeg om in de Eredivisie mee te draaien. Speel nu ook in de Champions Cup en ben daar ongeslagen in mijn poule. Al hoewel deze niet zo sterk is met Chievo Verona, SC Freiburg & KV Mechelen in de poule.

Maar als je straks top ploegen gaat tegenkomen dan ga je het toch afleggen omdat je spelers kwalitatief te kort komen.

K-League is inderdaad leuk om te kijken. Al hoewel ik op een ander manier een standpunt heb om geen spelers aan te kopen vanaf 30+ zal ik die speler toch even in overweging nemen. Ook uit de Zwitserse competitie kun je soms leuke spelers halen. Of uit de eerste divisie van bijvoorbeeld Italië of Duitsland kan je soms ook leuke spelertjes vinden.

Toch is het leuk om een speler te hebben die in de stats niet bijzonder is, maar in het team bijzonder goed functioneert. Zo speelt Gudelj bij mij in het middenveld erg goed, pakt veel ballen af, en pikt regelmatig een doelpunt mee.

Ook toen ik de Nederlandse Reikik kocht van Manchester City paste hij zich probleemloos aan in het team en is zelfs nu captain en heeft hij Mathijssen op de bank gespeeld :D.

Soms filter ik ook spelers op land. Puur omdat ik opeens zin heb om een of andere Nigeriaanse doelman te hebben ofzo :D Ik hou niet van de "standaard" aankopen. Al hoewel ik in Fifa 12 Chantuaria ook bijna altijd in mijn team had zitten. Maar is toch stukken minderen geworden in Fifa 13.
pi_117466562
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 15:17 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Ja kan ik nog, maar ik doe het voorlopig nog even op eigen kracht. Vind het ook leuker dat matige spelers goed functioneren in een team, dan dat een topper dat doet. Messi en & Ronaldo hoef ik dus ook echt niet te hebben :P.

Ben al wel opzoek naar een degelijke spits als opvolger van Pelle. Heb daar op dit moment nog geen budget voor. Op dit moment staan ook Mathijssen en en Cissé in de schappen. Maar heb alleen nog een bod gehad van NAC op Cissé voor veel te weinig (als je ziet wat hij in het echt heeft gekocht ;)).

Ook heb ik voor volgend seizoen Guldej van NAC gekocht als opvolger van Singh. Die levert ook best wat centen op (bijv. Juventus heeft al geboden), maar ik denk dat ik daar nog meer voor kan vangen.

Volgend mogen de volgende spelers weg:

Verkoop:
Bruno Martins Indi
Lex Immers
Joris Mathijssen
Ruben Schaken
Singh
Pellé (gaat terug naar zijn oude club = gehuurd)
Chantuaria (ook gehuurt, en ben niet helemaal te vreden over zijn spel).
Twijfel geval: Erwin Mulder (mits ik goede vervanger voor kan vinden)

Vervolgens zoeken naar goede vervangers in de onbekendere competities. In de Saudi Arabische competitie lopen serieus best goede spelers rond. Ook blijf ik een zwak houden van Aziatische middenvelders :P.

Alleen ben nog zoekende naar een goede keeper voor opvolger van Mulder.
Begin je wel met wat geld in kaas bij Feijenoord?

Zelf ben ik bezig met een career met Swansea City op legendarisch. In de demo ging het me te makkelijk af op wereldklasse en paste ik vooral al mijn Fifa 12 gewoontes toe om makkelijk tot scoren te komen. Nu valt dat met dit team op dit niveau best tegen, maakt de uitdaging wel groot. Doe mee om plek 6 en ben net over de helft van de competitie, vooral heel veel gelijke spellen.

Ik begon met 7M in kas, heb er één spits van kunnen kopen, maar verder leveren m'n spelers niks op en heb ik nauwelijks geld om te investeren. Qua handelen gaat het dus heel moeizaam en ik zie mijn team niet zo snel beter worden.
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
pi_117466703
Hoe red je het met Graham in de spits? Vond hem soms briljant, en soms weer niet. Dyer heeft ook bijna altijd balverlies als die in aanraking komt met verdediger die langer en/of sterker is dan hem (wat bijna altijd is).
pi_117467429
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 15:46 schreef emokid het volgende:
Hoe red je het met Graham in de spits? Vond hem soms briljant, en soms weer niet. Dyer heeft ook bijna altijd balverlies als die in aanraking komt met verdediger die langer en/of sterker is dan hem (wat bijna altijd is).
Ik heb Diouf van Hannover gekocht. Relatief jong, sterk en snel. In de bekercompetities een paar potjes met Graham in de spits gespeeld, dat was inderdaad niet te doen. Uitgeschakeld tegen Bristol City en Leeds United.

Dyer wisselt briljante doelpunten af met wedstrijden vol balverlies. Hij groeit wel snel, dus wellicht dat hij wel behoorlijk wat geld op gaat brengen aan het eind van dit seizoen. Routledge is problematischer op de andere vleugel.
Fokhattrick.org!
pi_117468234
Feyenoord had iets van 4 of 5 miljoen in de kas zitten geloof ik. Maar had al na 2 wedstrijden de Vrij verkocht voor 8 miljoen aan Real Madrid. Had daar nog meer voor kunnen vragen achteraf, maar ik gunde die jonge Real Madrid wel :P.

In de 3e wedstrijd was Clasie geblesseerd voor 3 maanden. En kreeg ik na de wedstrijd een bod van 8 miljoen op Clasie. Toen had ik een tegenbod gedaan van 13,5 miljoen en daarmee was Werder Bremen akkoord -O- *O*. Had niet door dat de speler bij een tegenbod ook gelijk weg zou zijn. Had wel verwacht dat je na de tegenbod zelfs ja of nee kon zeggen. Maar dus was ik Clasie ook kwijt. En zo had ik al snel een mooi bedrag in mijn kas zitten.

Toen een miljoen of 6 uitgegeven aan de beste CV van Saudi Arabië dus (die na wedstrijd 1 ook geblesseerd was voor 3 maanden).

Daarna veel van die 2 miljoen aankopen gedaan zoals: Gudelj, Reikik, Quincy Owusu-Abeyie, Gonazlez (goedkope CV van Real Madrid). Overtoom voor +/- 3 miljoen. Toen zat ik wel aan mijn salaris plafond. Heb nu iets van 6 miljoen nog in de kas zitten.

Maar mijn selectie is breed genoeg. Even uit mijn hoofd is dit mijn selectie:

Keepers:
E. Mulder
Lamprou
Jong keepertje van Feyenoord, ben zijn naam kwijt.
Graafland (Verhuurd)

Verdediging:
D. Janmaat (Geblesseerd)
J. Mathijssen
B. Martins Indi
K. Ramsteijn (Verhuurd)
T. Kongolo (geblesseerd)
Gonzalez (gekocht van Real Madrid) (geblesseerd)
R. Almousa (gekocht van Al-Nassr)
K. Rekik (Gekocht van Manchester City)

Middenveld:
L. Immers (Geblesseerd)
K. Leerdam (Verhuurd)
R. Vormer
K. Mokotjo (Verhuurd)
H. Singh
O. Elabdellaoui (Verhuurd)
J. Goossens (Geblesseerd)
T. Vilhena (Geblesseerd)
N. Gudelj (Gekocht van NAC Breda)
Overtoom (Gekocht van Heracles)

Aanval:
G. Pellé (Gehuurd )
R. Schaken (Geblesseerd)
Chanturia (Gehuurd van Vitesse)
A. Achabar
M. Te Vrede (Verhuurd)
S. Cissé
Owusu-Abeyie (Gekocht van Panthinaikos)

Als ik dat zo zie toch eens investeren in een betere Medische staf :P
pi_117468508
Met dat tegenbod had ik idd ook, speler gelijk weg.

Ik kwam er ook achter dat wanneer een speler een transferverzoek indient ik ook niks meer te zeggen had, dan wordt het allemaal geregeld. Wel lame trouwens dat het een Spanjaard was die de hele tijd zat te zeuren over heimwee naar zijn vaderland... vervolgens gaat ie naar Aston Villa. :P
Fokhattrick.org!
pi_117468935
Het valt trouwens wel op dat een keeper uitspelen met 2 man niet meer zo makkelijk werkt als in Fifa 12. Een keeper blijft veel langer op zijn benen staan.

In Fifa 12 kon je op de keeper aflopen en kwam er 9 van de 10 keer wel een teamgenoot meegelopen. Was het altijd een tikje opzij en je medespeler schoot hem erin. Heel veel gescoord zo in Fifa 12, tot vervelends aan toe. Wel blij dat dat niet meer zo makkelijk gaat.
  maandag 1 oktober 2012 @ 16:43:43 #35
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_117469127
Ongelofelijk frustrerend dat het nog steeds meer dan een half uur duurt voor je een opponent gevonden hebt. @#^Y#$Y#%#@&*)^%*%#%U#
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_117469233
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 16:39 schreef indiaantje89 het volgende:
Het valt trouwens wel op dat een keeper uitspelen met 2 man niet meer zo makkelijk werkt als in Fifa 12. Een keeper blijft veel langer op zijn benen staan.

In Fifa 12 kon je op de keeper aflopen en kwam er 9 van de 10 keer wel een teamgenoot meegelopen. Was het altijd een tikje opzij en je medespeler schoot hem erin. Heel veel gescoord zo in Fifa 12, tot vervelends aan toe. Wel blij dat dat niet meer zo makkelijk gaat.
Idd. Naast dat de keeper langer blijft staan rent er ook vaker een verdediger mee, wat afspelen onmogelijk maakt.

Ook prettig dat aannemen soms niet zo vanzelf meer gaat, ook al is het af en toe echt behoorlijk frustrerend :P Maar het haalt wel de Fifa 12 zekerheidjes er wat uit.
Fokhattrick.org!
pi_117469821
quote:

Zo moeten scoren is ook cheap :')
pi_117469989
Is ook zo, maar in Fifa 12 kwam het erg vaak zo uit. Dan ga je niet expres missen lijkt me.
pi_117471486
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 20:42 schreef Apekoek het volgende:
Bij gamemania staan er bosjes mensen met niet werkende fifa codes, eens kijken welke oplossing er geboden gaat worden.

Slecht van ea.
pi_117472108
De speelsnelheid op FUT ligt echt achterlijk hoog. _O-

[ Bericht 1% gewijzigd door GekkeGerrit- op 01-10-2012 18:00:45 ]
Feyenoord Rotterdam
pi_117472285
quote:
19s.gif Op maandag 1 oktober 2012 17:54 schreef GekkeGerrit- het volgende:
De speelsnelheid op FUT ligt er achterlijk hoog. _O-
Flipperkast.
  maandag 1 oktober 2012 @ 19:28:32 #42
203039 pirlo444
adelante chicos!!!!!!!!!!!!!!!
pi_117475816
Hier kan iedereen tips en trucs uitwisselen voor fifa 13.

Ik trap af geef vanaf de flank een korte voorzet 2 x snel vierkantje drukken, kop dan niet in met de inlopende speler maar verleng hem naar de 2e paal met x en schieten maar !
  maandag 1 oktober 2012 @ 19:43:41 #43
20758 Stringer
You have a nice day
pi_117476565
quote:

Keeper solo omspelen gaat juist weer makkelijker. Grootste lol mee..
pi_117477788
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 19:43 schreef Stringer het volgende:

[..]

Keeper solo omspelen gaat juist weer makkelijker. Grootste lol mee..
Daar had ik in 12 echt geen moeite mee, hier toch wel wat meer :P
  maandag 1 oktober 2012 @ 20:11:24 #45
20758 Stringer
You have a nice day
pi_117478106
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 20:06 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Daar had ik in 12 echt geen moeite mee, hier toch wel wat meer :P
Hehe, zie je toch maar hoe subjectief sommige dingen zijn, scoorde nooit zo in 12 :)
pi_117479743
Vraagje, ik heb een paar potjes custom head to head wedstrijden online gedaan. Maar nu staat er in het EA FC(?) overzicht de uitslag en dat ik 'disconnectee' Terwijl ik de wedstrijden gewoon heb uitgespeeld maar geen rematch heb gedaan.

Telt dit nu als DNF?
  maandag 1 oktober 2012 @ 21:23:55 #47
304218 Nystiq
Een nette jongen
pi_117482895
Kan je de analoge besturing veranderen naar pijltjes? Ik vind fijner om te bewegen met pijltjes.
pi_117482936
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 21:23 schreef Nystiq het volgende:
Kan je de analoge besturing veranderen naar pijltjes? Ik vind fijner om te bewegen met pijltjes.
? :D _O-
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
  maandag 1 oktober 2012 @ 21:25:56 #49
304218 Nystiq
Een nette jongen
pi_117483047
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2012 21:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:

[..]

? :D _O-
In plaats van het linkeranaloogstick te gebruiken om te bewegen liever de pijltjestoetsen met ps3.
  maandag 1 oktober 2012 @ 21:58:29 #50
20758 Stringer
You have a nice day
pi_117485131
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 21:25 schreef Nystiq het volgende:

[..]

In plaats van het linkeranaloogstick te gebruiken om te bewegen liever de pijltjestoetsen met ps3.
Niet dat ik een ps3 heb, maar vroegah werkte beide toch gewoon?
Overigens vind ik de analog bij de ps3 ook kut, maar bij de 360 hemels.
pi_117485980
FIFA MAAKT MIJ ZO FUCKING MAD HE

Kut disconnects als het potje net begint, godverdomme niet door laden zodra er een tegenstander gevonden is waardoor je FIFA opnieuw moet opstarten, dan ook nog eens de start FIFA errors.

Breng geen fucking spel uit als het niet fucking volwaardig is. De laadtijden zijn sneller maar door dit tering geouwehoer ben ik 10000x meer tijd kwijt aan deze onzin.
If not now, then when.
pi_117485999
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 22:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:

Kut disconnects als het potje net begint, godverdomme niet door laden zodra er een tegenstander gevonden is waardoor je FIFA opnieuw moet opstarten, dan ook nog eens de start FIFA errors.

Breng geen fucking spel uit als het niet fucking volwaardig is. De laadtijden zijn sneller maar dit tering geouwehoer ben ik 10000x meer tijd kwijt aan deze onzin.
Nergens last van.
pi_117486037
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2012 22:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:

[..]

Nergens last van.
Ik geloof er niets van.
If not now, then when.
pi_117486096
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 22:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ik geloof er niets van.
Nee echt. Ik speel veel profclubs, vorig jaar continu freezes, nu na 20 potjes echt nog niks
pi_117486115
En natuurlijk is dit fucking fifa 12 2.0, geld verdienen was nog nooit zo makkelijk.
If not now, then when.
pi_117486148
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2012 22:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:

[..]

Nee echt. Ik speel veel profclubs, vorig jaar continu freezes, nu na 20 potjes echt nog niks
Ik speel seizoenen.
If not now, then when.
pi_117486190
EA servers zijn even kut, wacht maar met het slopen van je controller.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_117487548
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 22:14 schreef TJV het volgende:
EA servers zijn even kut, wacht maar met het slopen van je controller.
Hij doet het nog wel in ieder geval.
If not now, then when.
pi_117489292
Eerste club waarmee ik begonnen mee is Den Haag hoop op een mooi seizoen. Iemand nog (aankoop)tips voor dit team?
  maandag 1 oktober 2012 @ 23:37:07 #60
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_117490446
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 22:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ik speel seizoenen.
Seizoenen loopt hier ook kut. Telkens na het laden verliest ie de verbinding, soms al in die oefenarena dat hij blijft hangen en dan moet je het hele spel opnieuw opstarten :')

Overigens kom je wel teringveel PSG tegen zeg. Net als Manchester City vorig jaar...
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_117491645
quote:
7s.gif Op maandag 1 oktober 2012 23:37 schreef tostitomaatkaas het volgende:

[..]

Seizoenen loopt hier ook kut. Telkens na het laden verliest ie de verbinding, soms al in die oefenarena dat hij blijft hangen en dan moet je het hele spel opnieuw opstarten :')

Overigens kom je wel teringveel PSG tegen zeg. Net als Manchester City vorig jaar...
Precies dat. Ik kom juist heel vaak MU en Bayern Munchen tegen, net de clubs waar ik vaak tegen verlies. :')
If not now, then when.
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 00:10:44 #62
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_117491725
quote:
7s.gif Op maandag 1 oktober 2012 23:37 schreef tostitomaatkaas het volgende:

[..]

Laat ze maar lekker PSG nemen, dan kan ik lekker relaxt achter over leunen en de tegenstander relaxt slopen met Barca <3.
En dan op het eind janken dat je niet door mijn verdediging kwam en je dacht dat Ibrahimovic een God was. :')

Alleen Real Madrid verdedigen gaat nog steeds moeilijk, dus dat wordt altijd actief spelen.

Btw iemand die weet hoe ik mee moet doen met een online 1 vs 1 competitie?
Ben die online, random tegenstanders potjes wel zat nu.
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 00:33:04 #63
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_117492317
Ik speel vrijwel altijd met Arsenal en Vitesse. Vind het opzich niet erg dat mensen PSG nemen, maar snap niet dat mensen geen team nemen wat ze in het echt volgen en leuk vinden. Je wordt in principe toch gekoppeld aan gelijkwaardige tegenstanders, maar omdat PSG zo'n nieuwe big spender is nemen ze die allemaal...
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 00:40:07 #64
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_117492477
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 00:33 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ik speel vrijwel altijd met Arsenal en Vitesse. Vind het opzich niet erg dat mensen PSG nemen, maar snap niet dat mensen geen team nemen wat ze in het echt volgen en leuk vinden. Je wordt in principe toch gekoppeld aan gelijkwaardige tegenstanders, maar omdat PSG zo'n nieuwe big spender is nemen ze die allemaal...
Misschien komt het ook wel omdat ze toffe spelers hebben. Verder speelt PSG echt belachelijk kut dus ik snap jou probleem niet.
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 00:46:06 #65
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_117492587
Probleem? Je quote een post van mij waarin ik zeg dat ik het niet erg vind dat mensen PSG nemen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 01:13:54 #66
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_117493041
Waarom verlies ik alles op prof niveau in carreer mode. Wat de fuck man. Ik zie spelers van Zwolle passes over 50 meter geven waarna die met een volley in het doel verdwijnt. Realistisch me reet.
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
pi_117493131
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 01:13 schreef Equites het volgende:
Waarom verlies ik alles op prof niveau in carreer mode. Wat de fuck man. Ik zie spelers van Zwolle passes over 50 meter geven waarna die met een volley in het doel verdwijnt. Realistisch me reet.
Welcome to Career Mode. _O_
pi_117494952
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 00:10 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Laat ze maar lekker PSG nemen, dan kan ik lekker relaxt achter over leunen en de tegenstander relaxt slopen met Barca <3.
En dan op het eind janken dat je niet door mijn verdediging kwam en je dacht dat Ibrahimovic een God was. :')

Alleen Real Madrid verdedigen gaat nog steeds moeilijk, dus dat wordt altijd actief spelen.

Btw iemand die weet hoe ik mee moet doen met een online 1 vs 1 competitie?
Ben die online, random tegenstanders potjes wel zat nu.
Ja wees trots dat jij met Barca speelt en niet met PSG. Stukken beter!
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 10:25:47 #69
51794 Rahl
pi_117496842
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 08:39 schreef Kerol het volgende:

[..]

Ja wees trots dat jij met Barca speelt en niet met PSG. Stukken beter!
Dit. Vijf keer scoren met Messi en dan stoer doen dat je veel beter bent dan je tegenstander met Fiorentina of Dortmund. :')

dit is een algemene ergernis, niet dat jij dit doet.
last.fm
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 11:48:19 #70
355733 JaafkeGB
Nimmer te vertrouwen
pi_117499099
ligt het aan mij of zijn sommige achievements / trophys gebugged?
bal van de lijn halen, iemand omspeelde me keeper, ik met met me verdiger erachter aan, tikte de bal (voor mijn gevoel) op de lijn weg.. gebeurde niks..

off balance shot? ik heb half vallend ballen erin gekregen, weer niks..
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 12:27:16 #71
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_117500245
Schieten met R1 is zo goed als waardeloos geworden van een afstandje. ;( Ze schieten hem allemaal flink over het doel.
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 12:30:00 #72
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_117500312
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 12:27 schreef Darkestrah het volgende:
Schieten met R1 is zo goed als waardeloos geworden van een afstandje. ;( Ze schieten hem allemaal flink over het doel.
Klopt, jammer wel! Vond het altijd mooi om naar binnen te komen en hem in de verre hoek te draaien.

Overigens net probleemloos wedstrijd seizoenen gedaan op PS3. Schijnt dat ze vannacht het één en ander gefixt hebben, aldus de twitter van EA. Hopen dat het zo blijft.
pi_117500420
Hoppaaa. Denk je eindelijk tegen de PC te winnen op prof. niveau, schiet hij hem weer vanaf de middenlijn erin. Voor de zoveelste keer.
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 12:40:31 #74
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_117500509
Ik had gisteren ineens dat ze met 8 man naar voren rende... CPU is wel een beeeeeeeetje apart in 13.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 13:07:40 #75
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_117501242
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 10:25 schreef Rahl het volgende:

[..]

Dit. Vijf keer scoren met Messi en dan stoer doen dat je veel beter bent dan je tegenstander met Fiorentina of Dortmund. :')

dit is een algemene ergernis, niet dat jij dit doet.
Tjahhhh ik kan moeilijk met Fc Utrecht gaan spelen.
Maar moet jullie wel gelijk geven, het is best gay om de beste ploeg te nemen en dan iedereen te ownen.
Zal Bayern weer eens van de week uit proberen.
pi_117501618
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 22:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
En natuurlijk is dit fucking fifa 12 2.0, geld verdienen was nog nooit zo makkelijk.
Met Ultimate team wel ja :r Ze hebben het echt verneukt dit jaar maar toch blijf ik het spelen :')
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 13:44:18 #77
51794 Rahl
pi_117502469
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 13:07 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Tjahhhh ik kan moeilijk met Fc Utrecht gaan spelen.
Maar moet jullie wel gelijk geven, het is best gay om de beste ploeg te nemen en dan iedereen te ownen.
Zal Bayern weer eens van de week uit proberen.
Het is niet gay om met de beste ploeg iedereen te ownen, het is gay om te doen alsof je dan heel erg veel skill hebt.
last.fm
pi_117502922
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 13:20 schreef Rijst het volgende:

[..]

Met Ultimate team wel ja :r Ze hebben het echt verneukt dit jaar maar toch blijf ik het spelen :')
Wat dan?
If not now, then when.
pi_117505945
Ze moeten trouwens de optie "Wedstrijd beëindigen" eruit slopen. Door van die flikkers die niet hun wedstrijd uitspelen kan ik nooit de mooie goals opslaan. :r
If not now, then when.
pi_117506572
Vraagje hier, ben ik de enige die op de PS3 het prof niveau te makkelijk vind en het wereldklasse niveau te moeilijk?
Op prof win ik alles met 3 goals+ en meer dan 15 kansen en bij wereldklasse is er soms geen doorkomen aan :?
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 16:56:38 #81
51794 Rahl
pi_117510383
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 22:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:

Breng geen fucking spel uit als het niet fucking volwaardig is. De laadtijden zijn sneller maar door dit tering geouwehoer ben ik 10000x meer tijd kwijt aan deze onzin.
ik zit ook alweer 20 minuten disconnects weg te klikken :r
last.fm
pi_117511551
Ik merk trouwens wel dat als ik met Brazilië speel ik vaak tegen Bayern en MU moet en met Real vaak tegen Real. :') Dat match fixing mogen ze wel eens verbeteren!
If not now, then when.
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 17:47:51 #83
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_117512293
Ik speel online seizoen mode en krijg alleen maar Madrid tegen. Van de 21 potjes heb ik er 19 tegen Madrid moeten spelen, bizar. Ik speel zelf met Barcelona, trouwens.
Dit, dus.
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 18:08:12 #84
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_117513000
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 15:32 schreef guinnd het volgende:
Vraagje hier, ben ik de enige die op de PS3 het prof niveau te makkelijk vind en het wereldklasse niveau te moeilijk?
Op prof win ik alles met 3 goals+ en meer dan 15 kansen en bij wereldklasse is er soms geen doorkomen aan :?
Same here. CPU 'cheat' op Wereldklasse en Legendary.

Jammer, want in WC2010 was het nog wel gewoon 'eerlijk', en speelde ik alles op Legendary tegen de computer, en dan was het wel 'moeilijk', maar je had nooit het idee dat het ONEERLIJK was. Dat heb ik nu helaas wel.
pi_117513080
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 18:08 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Same here. CPU 'cheat' op Wereldklasse en Legendary.

Jammer, want in WC2010 was het nog wel gewoon 'eerlijk', en speelde ik alles op Legendary tegen de computer, en dan was het wel 'moeilijk', maar je had nooit het idee dat het ONEERLIJK was. Dat heb ik nu helaas wel.
Je bakt er gewoon niks van
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 18:10:58 #86
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_117513089
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 17:47 schreef Buitendam het volgende:
Ik speel online seizoen mode en krijg alleen maar Madrid tegen. Van de 21 potjes heb ik er 19 tegen Madrid moeten spelen, bizar. Ik speel zelf met Barcelona, trouwens.
Pak dan een 4 of 4,5 ster team
pi_117513100
Overigens heeeel soms cheat de CPU soms wel ja maar dat merk je dan ook wel. Vaak tegen het einde van de wedstrijd.
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 18:30:07 #88
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_117513714
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 18:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Pak dan een 4 of 4,5 ster team
Is toch vreemd dat je met Barca geen United, PSG ofzo tegenkomt? Landenteams als Duitsland, Spanje en Nederland zie ik ook niet voorbij komen.
Dit, dus.
pi_117515754
Ik heb met Everton als secundaire doelstelling dat ik 37 scoringskansen creëer. Ik heb momenteel 13 kansen maar het schiet niet echt op :')

Ook al schiet ik 10 keer op goal.

Wat doe ik fout :') ?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 02-10-2012 19:25:23 ]
pi_117519756
Allemaal lekker aan het ragen hier *O*
Feyenoord Rotterdam
pi_117519913
Waar is hij het goedkoopste in Rotterdam atm? maar eens oppikken morgen.
pi_117521228
Kutspel.
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_117523589
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 21:02 schreef Kerol het volgende:
Kutspel.
Haha kan je niet winnen :P
pi_117523622
Ik vond het ook een goor tyufsspel, maar toen ging ik weer winnen en nu is het weer tof. O+
Feyenoord Rotterdam
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 21:45:25 #96
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_117523806
Ze mogen wel die servers zsm aan de praat krijgen. Al dik 20 minuten geen tegenstander te vinden.
Dit, dus.
pi_117525289
Momenteel is het weer echt bagger, kom er in seasons met geen mogelijkheid door. *schijtzooi*
pi_117528856
Hoeveel wedstrijden is een zo'n divisie season? Kan het nergens vinden (of ik Google niet goed)
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 23:15:54 #99
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_117529295
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 23:07 schreef bierjoost het volgende:
Hoeveel wedstrijden is een zo'n divisie season? Kan het nergens vinden (of ik Google niet goed)
10. Maar als je eerder je punten hebt behaald promoveer je gelijk door.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_117530775
Met Sint Pauli een transfervrije speler van 78 en 18 jaar gepakt. :D _O_
Groot fan van User Wotte
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')