Met Ultimate team wel jaquote:Op maandag 1 oktober 2012 22:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
En natuurlijk is dit fucking fifa 12 2.0, geld verdienen was nog nooit zo makkelijk.
Het is niet gay om met de beste ploeg iedereen te ownen, het is gay om te doen alsof je dan heel erg veel skill hebt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:07 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Tjahhhh ik kan moeilijk met Fc Utrecht gaan spelen.
Maar moet jullie wel gelijk geven, het is best gay om de beste ploeg te nemen en dan iedereen te ownen.
Zal Bayern weer eens van de week uit proberen.
Wat dan?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:20 schreef Rijst het volgende:
[..]
Met Ultimate team wel jaZe hebben het echt verneukt dit jaar maar toch blijf ik het spelen
ik zit ook alweer 20 minuten disconnects weg te klikkenquote:Op maandag 1 oktober 2012 22:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
FIFA MAAKT MIJ ZO FUCKING MAD HE
Kut disconnects als het potje net begint, godverdomme niet door laden zodra er een tegenstander gevonden is waardoor je FIFA opnieuw moet opstarten, dan ook nog eens de start FIFA errors.
Breng geen fucking spel uit als het niet fucking volwaardig is. De laadtijden zijn sneller maar door dit tering geouwehoer ben ik 10000x meer tijd kwijt aan deze onzin.
Same here. CPU 'cheat' op Wereldklasse en Legendary.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:32 schreef guinnd het volgende:
Vraagje hier, ben ik de enige die op de PS3 het prof niveau te makkelijk vind en het wereldklasse niveau te moeilijk?
Op prof win ik alles met 3 goals+ en meer dan 15 kansen en bij wereldklasse is er soms geen doorkomen aan
Je bakt er gewoon niks vanquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:08 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Same here. CPU 'cheat' op Wereldklasse en Legendary.
Jammer, want in WC2010 was het nog wel gewoon 'eerlijk', en speelde ik alles op Legendary tegen de computer, en dan was het wel 'moeilijk', maar je had nooit het idee dat het ONEERLIJK was. Dat heb ik nu helaas wel.
Pak dan een 4 of 4,5 ster teamquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:47 schreef Buitendam het volgende:
Ik speel online seizoen mode en krijg alleen maar Madrid tegen. Van de 21 potjes heb ik er 19 tegen Madrid moeten spelen, bizar. Ik speel zelf met Barcelona, trouwens.
Is toch vreemd dat je met Barca geen United, PSG ofzo tegenkomt? Landenteams als Duitsland, Spanje en Nederland zie ik ook niet voorbij komen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Pak dan een 4 of 4,5 ster team
10. Maar als je eerder je punten hebt behaald promoveer je gelijk door.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:07 schreef bierjoost het volgende:
Hoeveel wedstrijden is een zo'n divisie season? Kan het nergens vinden (of ik Google niet goed)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |