Wil wel, maar heb vandaag geen tijd.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:50 schreef Downstar het volgende:
iemand die hem hier voor PC(origin) heeft die ik even kan toevoegen om wat dingen te testen qua vrienschappelijke potjes ?
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:49 schreef Kerol het volgende:
[..]
Caprari speelt niet zo lekker vind ik, terwijl het in FIFA 12 vaste koop was
Voorzet met een steekbal geven, dan schietenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 05:44 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik heb met Everton als secundaire doelstelling dat ik 37 scoringskansen creëer. Ik heb momenteel 13 kansen maar het schiet niet echt op.
Ook al schiet ik 10 keer op goal.
Wat doe ik fout ?
jouw speler moet een medespeler in staat stellen te scoren, niet zelf op doel schietenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 05:44 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik heb met Everton als secundaire doelstelling dat ik 37 scoringskansen creëer. Ik heb momenteel 13 kansen maar het schiet niet echt op.
Ook al schiet ik 10 keer op goal.
Wat doe ik fout ?
Ik wel op m'n PS3, constant disconnects en dergelijke, tot nu toe nog niet één potje normaal kunnen afrondenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:57 schreef wickedmen het volgende:
Ligt het aan mij of gebeuren alle problemen bij de Xbox 360?
Ik heb op m'n PS3 tot nu toe nog geen enkele probleem gehad.
2 wedstrijden gespeeld of 1?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:09 schreef Doevelaer het volgende:
Fifa 13 is geniaal. Maar net toch even een kutbug.
Win je in de halve finale v.d. beker met 2-0 van NAC, is de finale Vitesse - NAC.
Waar de fuck is mijn club?
NLse beker is altijd 1 toch?quote:
Je weet het nooit zeker.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:35 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
NLse beker is altijd 1 toch?
Er stond ook gewoon 2-0 in mijn voordeel, maar NAC werd in de finale geplaatst.
Er was in ieder geval geen 2e wedstrijd en ik lag er wel uit.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:38 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Je weet het nooit zeker.
En vooral niet als ik zoiets lees.
Gesimuleerd toevallig?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:44 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Er was in ieder geval geen 2e wedstrijd en ik lag er wel uit.
Gewoon zelf ook doen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:06 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Wat een kankerhonden die in de eerste 5 minuten weggaan als je op voorsprong komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |