Hoe heet die en in welk seizoen? Bij mij zijn de beste transfervrije spelers nooit hoger dan 68.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:48 schreef Tjacka het volgende:
Met Sint Pauli een transfervrije speler van 78 en 18 jaar gepakt.![]()
Zoek ik morgen voor je op zit in het 2e seizoen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:58 schreef emokid het volgende:
[..]
Hoe heet die en in welk seizoen? Bij mij zijn de beste transfervrije spelers nooit hoger dan 68.
Hoezo zit hij al op zijn potentieel? Volgens mij zit er nog genoeg rek in mits je voldoende met hem speelt, zelfs Babel groeit in mijn eerste seizoen al 2 punten!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zoek ik morgen voor je op zit in het 2e seizoen.
Ik denk dat het deze was Gianluca Caprari Caprari RW Pescara Italy 18 72 78 6. edit: het is een spits
Maar dan zit hij al op ze potentieel.
Met het standaard team valt niks klaar te spelen. Je moet echt kopen kopen kopen wil je wat bereiken met die ploeg.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 08:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Carreer met Swansea is ook wel grappig
Career.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 08:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik heb online welgeteld 1 disconnect gehad, en 0 errors.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:34 schreef Differ het volgende:
Online heb ik me gezicht nog niet laten zien, en met al die reacties over errors en disconnects ga ik me er voorlopig nog niet aan wagen ook..
PS3 of Xbox?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:49 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Ik heb online welgeteld 1 disconnect gehad, en 0 errors.
PS3. Wat heb jij?quote:
Ik speel zelf op de Xbox..quote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:53 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
PS3. Wat heb jij?
Ik heb er even niet over nagedacht dat daar ook nog verschil in zou kunnen zitten.
Welcome to the club. Ik heb net mijn eerste seizoen erop zitten, als vijfde geëindigd (legendary). Eerste wat ik deed was een fatsoenlijke spits halen. Inmiddels heb ik een groot deel van mijn team verbouwd.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 08:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Leuke club waar nog veel aan te sleutelen valt!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:26 schreef emokid het volgende:
Veel mensen met Swansea in Career Mode!
Rainbowflick gewoon even oefenenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:41 schreef bierjoost het volgende:
Hoe wip je de bal omhoog als je aan het dribbelen bent? Heb je nodig bij die skill game, maar ik weet de juiste combo niet (met LT + RS voor naar achter wipt Messi de bal tegen zijn kont ipv over zich heen bijvoorbeeld).
Volgens die site igg.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 08:36 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Hoezo zit hij al op zijn potentieel? Volgens mij zit er nog genoeg rek in mits je voldoende met hem speelt, zelfs Babel groeit in mijn eerste seizoen al 2 punten!
Maar was Caprari dus.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:46 schreef emokid het volgende:
Ah, nou ja, alsnog mooi meegenomen als zijn loon niet te hoog is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |