Je hebt een instelling snel en normaal. Vaak als je in de lobby speelt wil dat nog wel eens verschillen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:35 schreef Platina het volgende:
Ik had gehoopt dat het bij deze FIFA niet meer zou zijn, maar helaas.
Net een potje gespeeld en mijn spelers waren allemaal aan de speed. De gamespeed was opeens 3x zo snel, absoluut onspeelbaar.
Potje erna weer een normaal tempo. Snap er de ballen van.
Ah dat verklaart een hoop. Dan maar op normal zetten.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hebt een instelling snel en normaal. Vaak als je in de lobby speelt wil dat nog wel eens verschillen.
quote:
quote:
Shirtje vasthouden?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:36 schreef Platina het volgende:
[..]
Ah dat verklaart een hoop. Dan maar op normal zetten.
Kreeg trouwens net een penalty tegen doordat het mannetje waarmee ik druk zette (die ik niet bestuurde, maar met R1) een overtreding maakte
Ik heb wel een keer tijdens een wedstrijd gehad dat een invaller letterlijk onzichtbaar wasquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:10 schreef noobr het volgende:
Seizoenen hier is onmogelijk. Wanneer je de club moet uitkiezen zie je de selecties staan, maar hier zijn veel spelers 'onzichtbaar.' Meer mensen last van?
Was dat toevallig Makaay?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:29 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik heb wel een keer tijdens een wedstrijd gehad dat een invaller letterlijk onzichtbaar was
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Was dat toevallig Makaay?
niks nieuws aanquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:30 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
2-0
2-3 verliezen .. in de 88' minuut
Dit! Drama is dat!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:11 schreef Caland het volgende:
Of de scheids die een zwart shirt heeft als de tegenstander dat ook heeft.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Was dat toevallig Makaay?
Jaa, niet super vaak, maar af en toe komt het inderdaad voorquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 01:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Iemand hier ook wel eens last van de ps3 controller bug ? Dat in het pauze menu of in het carriere menu de controller het opeens niet meer doet ? het komt door de game want in het playstation menu werkt hij gewoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |