Heb ik ook regelmatig met de 360 hoor.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 01:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Iemand hier ook wel eens last van de ps3 controller bug ? Dat in het pauze menu of in het carriere menu de controller het opeens niet meer doet ? het komt door de game want in het playstation menu werkt hij gewoon.
Bij pc ook.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 08:39 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Heb ik ook regelmatig met de 360 hoor.
Dit idd. Zo'n hoge verwachtingen van dit spel, maar als je het niet eens fatsoenlijk kunt spelen..quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:56 schreef Confetti het volgende:
Is H2H seasons bij jullie ook helemaal kapot?
Constant xbox freeze, arena freeze of er staat Opponent Found..en dan crasht die toch weer.
ik speel alleen de topwedstrijden, de rest simuleer ik gewoon.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:06 schreef CaasS het volgende:
Dat er nog mensen zijn die de Career mode spelen...Elke wedstrijd precies dezelfde wedstrijd spelen...
Online is het zoveel gevarieerder.
Career mode is fun hoor, vorig jaar niet gespeeld omdat het gewoon zoog. Nu is het beter.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:06 schreef CaasS het volgende:
Dat er nog mensen zijn die de Career mode spelen...Elke wedstrijd precies dezelfde wedstrijd spelen...
Online is het zoveel gevarieerder.
Dat idee kreeg ik ook al, ja.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:55 schreef S0nic het volgende:
Heb ook het gevoel dat spelers veel sneller herstellen na een wedstrijd of ligt dat aan mij?
Gewoon terechtquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:16 schreef Carlos93 het volgende:
Wat is FUT toch een naaierij. Kom je tegen een lagger te spelen, verlaat je het potje binnen de eerste 20 seconde zelfs nog, krijg ik ook nog eens een verliespartij bijgeschreven.
Pleur toch op moet ik dan maar tegen een lagger spelen waardoor het onspeelbaar wordt?!
Slechte game dit
Volgens mij mag je het potje binnen de 5e of 6e minuut verlaten zonder een verliespartij te krijgen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:16 schreef Carlos93 het volgende:
Wat is FUT toch een naaierij. Kom je tegen een lagger te spelen, verlaat je het potje binnen de eerste 20 seconde zelfs nog, krijg ik ook nog eens een verliespartij bijgeschreven.
Pleur toch op moet ik dan maar tegen een lagger spelen waardoor het onspeelbaar wordt?!
Slechte game dit
Klopt, in de rest van de online mogelijkheden bij fifa 13 is dit ook nog zo. Alleen in fut blijkbaar dus nietquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:38 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Volgens mij mag je het potje binnen de 5e of 6e minuut verlaten zonder een verliespartij te krijgen.
Dat was in FIFA12 iig zo.
Wordt inderdaad tijd ja. Zit alweer een kwartier te zoeken naar een potje seasons....quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:45 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Wachtend op de patch/update.
Zucht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |