Klinkt zeker goed. Ik vond 12 als een hele verbetering tov 11. En dit is weer een stap voorwaarts.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:13 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Veel grote en mooie veranderen t.o.v. de career mode. Je hebt nu de optie om bondscoach te worden, dan je eigen selectie op te spellen en WK en EK spelen, met kwalificatie. Erg leuk. Transfers zijn zeer verbeterd, je kunt bijvoorbeeld een transferbedrag verminderen voor een speler door een eigen speler erbij te bieden. Ook is de Cpu een stuk lastiger geworden en realistischer, je krijg dus echt het gevoel dat je gewoon middenin een voetbalwedstrijd zit. Dat je echt de coach bent. Ook zijn de verhalen van spelers over hun gevoelens verbeterd, net zoals de transferverhalen. Nog een optie is dat je met clubs die zich dit seizoen hebben gekwalificeerd voor CL of EL, je gelijk in het 1e seizoen ervoor kunt kiezen om poules te maken (realistische poules) en zo in het 1e seizoen al Europees te spelen, wat ik zelf een grote verbetering vind omdat je in de vorige edities altijd al 1 seizoen moest spelen voordat je Europa in kon.
Met al deze opties verveel je je geen enkel seizoen, zeker omdat je een aanbieding als bondscoach kunt krijgen ( het heeft wel een eigen hub in de career mode om het overzichtelijk te houden).
Zo kun je dus bijvoorbeeld met Real of Barcelona in het 1e seizoen CL spelen, terwijl je als je het goed doet na een tijdje bondscoach kan worden van een mooi land.
Er zijn dus veel grote verbeteringen, als je een career mode leuk vindt raad ik je aan FIFA 13 te kopen, de beste career mode tot nu toe vind ik, de meest uitgebreide in ieder geval. Als je een wilt spelen is het zeker FIFA 13.
Ik vind van 12-13 een grotere stap/verbetering dan 11-12.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Klinkt zeker goed. Ik vond 12 als een hele verbetering tov 11. En dit is weer een stap voorwaarts.
Je kunt ook gewoon instelling met realistische en geplaatste team, moet je gewoon even goed kijken als je dat doet dan zie je hoe dat moet.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:29 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik baal wel van trouwens dat ik de Champions Cup de computer de teams heb laten uitkiezen het eerste jaar. Stond in een poule met: Chievo Verona, SC Freiburg & KV Mechelen. Kwam dus makkelijk de poule door en daarna mocht ik aantreden tegen OGC Nice. Als ik zo kijk naar het schema van het toernooi kunnen alleen maar Schalke 04 en Tottenham Hotspur het mij nog moeilijk maken in de twee wedstrijden in de Champions Cup.
Dus dat ik het ver zal schoppen zit er dik in, maar dat gevoel krijg je niet echt dat je Champions League speelt met dit soort tegenstanders, ik zie het nu maar even als een soort van Europa Cup 2.
Iemand de Champions Cup al gewonnen? Wat vang je daar voor als club?
Dat was idd de redenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:09 schreef 3rdRock het volgende:
op PS3 is er een maximum aan XP per dag volgens mij. wellicht op XBOX ookzo?
- Kun je vrij weinig aan doen, is een Fifa kwaal. In Fifa loopt Mathijssen Arjen Robben eruit (dus als je Mathijssen de CPU is). Op de PS3 kun je die rechter analog stick gebruiken om te versnellen (je speelt de bal wel een heel stuk vooruit dus pas goed op, en je tegenstander zal je uiteindelijk wel inhalen). Als je merkt dat de verdediging je bijna ingehaald heeft kun je het beste terug draaien. Zo behoud je bal bezit.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:33 schreef RubenSosa het volgende:
Even een vraagje aan de pro's
Speel voor het eerst sinds jaren weer eens fifa, maar online gaat het nog echt lekker met mijn (ultimate) team.
Mijn vragen:
- Waarom zijn (op papier) mindere spelers toch sneller dan die van mij?
- Als ik een aanval heb afgeslagen en ik wil met mijn middenvelder richting de middenlijn dan zit er binnen 2 seconden een mannetje van de tegenstander die de bal afpak (andersom(als de tegenstander in de tegenaanval gaan kunnen ze zo doorlopen.)
Alvast bedankt.
Thanks voor de tips.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:54 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
- Kun je vrij weinig aan doen, is een Fifa kwaal. In Fifa loopt Mathijssen Arjen Robben eruit (dus als je Mathijssen de CPU is). Op de PS3 kun je die rechter analog stick gebruiken om te versnellen (je speelt de bal wel een heel stuk vooruit dus pas goed op, en je tegenstander zal je uiteindelijk wel inhalen). Als je merkt dat de verdediging je bijna ingehaald heeft kun je het beste terug draaien. Zo behoud je bal bezit.
- Geduld hebben, je kan natuurlijk counteren maar als je daar teveel tijd voor nodig hebt dan staan je medespelers vaak gedekt. Soms moet je het balletje rond laten gaan en dan op het juiste moment het gaatje zien te vinden in de verdediging van je tegenstander!
Bedankt voor je fantastische tweakers post.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:13 schreef indiaantje89 het volgende:
Vandaag weer wat wedstrijden gespeeld met mijn Feyenoord team. Als Bondscoach van India weer 2 wedstrijden gewonnen van Zuid-Korea en Kameroen. Echt heerlijke wedstrijden en vooral Kameroen van de mat gespeeld met 4-1. Helaas raakte in de interland Overtoom geblesseerd in een kopduel... 3 maanden kwijt. Door de blessure van Overtoom, Immers, Singh, Vilhena & Gudelj had ik geen middenvelders meer voor op de bank.
Dus heb een middenvelder (Mitchell Misidjan) uit mijn Jeugdselectie gecontracteerd en hem op de bank gezet. Vervolgens stond een wedstrijd tegen Chelsea voor de deur. Thuis verloor ik met 1-0 door een belachelijke penalty (shirtje trekken van Rekik). Vervolgens de uitwedstrijd tegen Chelsea kom ik de eerste helft achter door een doelpunt van Hazard. Werd echt overklast en stond 2-0 achter in de twee wedstrijden. Toen raakte weer een middenvelder geblesseerd, dit keer was het Vormer. Je raad het al ik moest mijn nieuwe aanwinst van 16 jaar laten debuteren.
De jongen maakte echt zijn droom debuut. Door een mislukte voorzet valt de bal achter in het hoekje van de goal over de keeper heen. 1-1 en dus over twee wedstrijden stond ik met 2-1 achter. Uit een corner kopt Torres nog bijna een bal binnen maar werd ook door mijn nieuwe aanwinst van de lijn gehaald (nog Trophy voor gekregen ook). vervolgens in de 92ste minuut krijg ik nog een gigantische kans met Pelle maar die werd tegen gehouden door Cech. De afvallende bal komt bij mijn jeugd speler in zijn voeten, en puur op gevoel stift ik die bal over een paar verdedigers en de keeper heen. 2-1 gewonnen en door mijn twee uit doelpunten dus Chelsea uitgeschakeld door mijn 16 jarig talent in het elftal
![]()
Op zo'n moment is het zo fijn om Fifa te spelen. Nu in de halve finale sta ik tegen Tottenham. Mocht ik die winnen dan zal ik zeer waarschijnlijk in de finale tegen Valencia moeten spelen! Ook sta ik in de Nederlands Beker finale tegen FC Twente en ik heb nog de kop positie in de competitie, Die ik eigenlijk niet meer mag weg geven. Prima eerste seizoen dus!
kquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:13 schreef indiaantje89 het volgende:
Vandaag weer wat wedstrijden gespeeld met mijn Feyenoord team. Als Bondscoach van India weer 2 wedstrijden gewonnen van Zuid-Korea en Kameroen. Echt heerlijke wedstrijden en vooral Kameroen van de mat gespeeld met 4-1. Helaas raakte in de interland Overtoom geblesseerd in een kopduel... 3 maanden kwijt. Door de blessure van Overtoom, Immers, Singh, Vilhena & Gudelj had ik geen middenvelders meer voor op de bank.
Dus heb een middenvelder (Mitchell Misidjan) uit mijn Jeugdselectie gecontracteerd en hem op de bank gezet. Vervolgens stond een wedstrijd tegen Chelsea voor de deur. Thuis verloor ik met 1-0 door een belachelijke penalty (shirtje trekken van Rekik). Vervolgens de uitwedstrijd tegen Chelsea kom ik de eerste helft achter door een doelpunt van Hazard. Werd echt overklast en stond 2-0 achter in de twee wedstrijden. Toen raakte weer een middenvelder geblesseerd, dit keer was het Vormer. Je raad het al ik moest mijn nieuwe aanwinst van 16 jaar laten debuteren.
De jongen maakte echt zijn droom debuut. Door een mislukte voorzet valt de bal achter in het hoekje van de goal over de keeper heen. 1-1 en dus over twee wedstrijden stond ik met 2-1 achter. Uit een corner kopt Torres nog bijna een bal binnen maar werd ook door mijn nieuwe aanwinst van de lijn gehaald (nog Trophy voor gekregen ook). vervolgens in de 92ste minuut krijg ik nog een gigantische kans met Pelle maar die werd tegen gehouden door Cech. De afvallende bal komt bij mijn jeugd speler in zijn voeten, en puur op gevoel stift ik die bal over een paar verdedigers en de keeper heen. 2-1 gewonnen en door mijn twee uit doelpunten dus Chelsea uitgeschakeld door mijn 16 jarig talent in het elftal
![]()
Op zo'n moment is het zo fijn om Fifa te spelen. Nu in de halve finale sta ik tegen Tottenham. Mocht ik die winnen dan zal ik zeer waarschijnlijk in de finale tegen Valencia moeten spelen! Ook sta ik in de Nederlands Beker finale tegen FC Twente en ik heb nog de kop positie in de competitie, Die ik eigenlijk niet meer mag weg geven. Prima eerste seizoen dus!
Ja je hebt bepaalde aanval types. Op de PS3 kun je dat wijzigen met de pijltjestoets naar rechts. Hoe aanvallender je speelt hoe sneller ze aanvallen en dus ook beter zullen dekken. Alleen het risico is wel dat ze makkelijker van je vandaan kunnen draaien. Kort dekken is ook niet alles imo.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:43 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Thanks voor de tips.
Maar over de 2de vraag. Heeft mijn online tegenstander een instelling ofzo staan dat het middenveld gelijk druk zet als ik een aanval opzet? Want de spelers bij mij doen het in ieder geval niet.
Kom potje ik maak je kapotquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:55 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ja je hebt bepaalde aanval types. Op de PS3 kun je dat wijzigen met de pijltjestoets naar rechts. Hoe aanvallender je speelt hoe sneller ze aanvallen en dus ook beter zullen dekken. Alleen het risico is wel dat ze makkelijker van je vandaan kunnen draaien. Kort dekken is ook niet alles imo.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:07 schreef emokid het volgende:
Wat is er mis met de post van indiaantje89? Dit tolic is voor meer bedoeld dan domme vragen stellen die je kunt googlen en klagen over de EA servers.
Idd. Vind het wel grappig om te lezen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:07 schreef emokid het volgende:
Wat is er mis met de post van indiaantje89? Dit topic is voor meer bedoeld dan domme vragen stellen die je kunt googlen en klagen over de EA servers.
In je spelershubquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:32 schreef Downstar het volgende:
waar kan ik eigenlijk mijn online stats zien?
|
word dat nog ergens bij gehouden, hoevaak ik gewonnen heb in bijv. 1 tegen 1 online?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |